Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Recomandri ptr placute de frana ?ca am uitat sa le schimb :D si azi le-am probat si uneori scartaie :D

 

Salut,

 

Eu am pus EBC HH(FA199HH), sunt bune, dar le ia multi km pana se aseaza pe discuri. Daca nu vrei HH, poti lua GG(adica varianta FA199), am citit pe forumurile de afara ca franeaza ceva mai bine decat originalele, care nu franeaza rau deloc.

 

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In calitate de incepator am si eu o rugaminte: as vrea sa iau un Fazer ca si prima motocicleta, dar nu am vazut "live" nici una pana acum :unsure: :what:

Studiez de ceva vreme netul si cred ca mi s-ar potrivi. Dar de cand s-a incalzit un pic vremea nu prea am avut norocul sa intalnesc vreuna.

Este cineva din Bucuresti dispus sa se laude cu jucaria in timp ce ea sta cuminte pe cric? ;)

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am zis, eu am FZS-ul din '99. Nu prea are nici o legatura cu ce vrei tu sa-ti iei, FZ6-le e cu totul alta motocicleta: alt cadru, alta pozitie, alte componente, alt motor... Nu te pot ajuta decat din auzite sau din ce mai stiu si eu de la amicii cu FZ6. :) daca vrei sa-ti povestesc despre a mea, atunci cu cea mai mare placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

O s-o spun de 1000 de ori. Fz6 nu e motoreta de incepatori. E greuta, si are motor de R6 detunat de la 120 de cai la vreo 100. Pare cuminte jos, si e relativ docila, dar trage ca apucata dupa 8k de ture. Iar scoala romaneasca moto de-abia te invata sa stai pe o motocicleta. Ma rog, pana la urma, sita cerne.

 

Bafta si numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, nu mi-am luat inca nici un motor. Deocamdata vreau sa stiu cat mai multe despre cele cateva care imi plac. De aceea am si zis sa vad/vorbesc cu un posesor.

In felul asta ma lamuresc si eu cat de mare sau mica, grea sau usoara si pana la urma potrivita este o varianta sau alta.

Parerile sunt multe. Pana nu vad una live nu pot stii.

Editat de Gimy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa e cel mai bine... te urci pe ea, o manevrezi un pic pe loc, atunci iti dai seama daca e grea, daca e inalta, cum are greutatile distribuite. Oricum, motocicleta e puternica, dar, ca incepator, si pe GS500 daca te urci, tot OZN o sa ti se para! Numai ca de un GS500 sau CB500 o sa te plictisesti pana la sfarsitul verii. Asa, un FZ6 il iei si-l poti tine cateva sezoane bune. Avantaj la FZ6 este si ABS-ul, o sa te ajute mult ca si incepator.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am rasfoit cat am putut ma dor ochii deja.... ma puteti ajuta cu un raspuns simplu da sau nu la intrebarea Se poate transforma fz6 naked in fazer? daca da cum agat carena aia cu farurile parbrizul si oglinzile pe naked? vreau ca nakedul meu sa fie asa ca asta visinie

post-67311-0-68052300-1332884400_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai iti trebuie cadul de bord, asta presupune sa ai cele doua urechi de prindere pe jug in fata. daca nu le ai se poate face o prindere mecanica, fara suduri, pt ca in romanica e mei greutz cu RAR-ul, au ramas tot in 44 saracutzi :)))

 

post-1864-0-36540900-1332912401_thumb.jpg

 

vezi cele doua gaurele de pe jug? acolo trebuie sa vina piesa nr 25 si mai departe tot ansamblul ;)

 

post-1864-0-22660400-1332912814_thumb.gif

 

care ai o aripa de fazer dupa 2008 sa trag si eu o matrita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am rasfoit cat am putut ma dor ochii deja.... ma puteti ajuta cu un raspuns simplu da sau nu la intrebarea Se poate transforma fz6 naked in fazer? daca da cum agat carena aia cu farurile parbrizul si oglinzile pe naked? vreau ca nakedul meu sa fie asa ca asta visinie

 

E ceva bataie de cap. Mai bine vinzi N-ul si iei un Fazer si aia e. Cauta pe ebay si gaseste-ti toate subansamblele, vezi cat te duce cu totul si apoi trage linie: se merita sau nu. Eu estimez ca te duce la cel putin 300 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu NU! Poti face diferente cu un power commander, cu o evacuare completa, cu un filtru de aer sport, dar cea mai ieftina modificare o faci in raportul pinioanelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Dar intrebarea mea se referea la versiunile stock ale ambelor motociclete. Stiu ca au acelasi motor, dar ma intrebam daca exista diferente de soft, de fel in care sunt setate de fabrica cele 2 motoare :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...