Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Acuma citeam.. va ganditi sa va luati fzs1000?.. Am eu.. intr`un sezon, i`am bagat 12k km.

Piese.. ce apartine, din america comandam, pretzurile sunt foarte bune.. Anul trecut i`am schimbat discurile de frana fatza (perechea 80 euro), apoi placutzele pe fatza (set complet.4 buc, la 40 euro).. si bujii de iridiu, din america, cu 140 lei setul, de la Denso.

 

Consumul a scazut la 4,5 cu viteze de croaziera pana pe la 110, pe autostrada cand ne`am dus la mare consuma 5.3, cu viteza constanta 140, 2 persoane si bagaje 3 valize givi maxia. Deci.. nu vad de ce ar consuma asa mult.

 

Acum 2 zile i`am schimbat lantul de distributie, intinzatorul automat si filtrul de aer, toate impreuna 100 euro + cheltuieli de manopera 100 lei.

Si.. cam atat..

 

Cand am luat`o, avea anvelopele de 70%.. cu alea am facut undeva la 8000km. Dupa aceea am schimbat.

 

Piesele comandam de aici,.

 

Sunt foarte multumit de acest model.. Inainte aveam TDm.. era ok, dar asta.. e cu mult peste.

 

Daca vreti sa va uitati la pretzuri pentru piese,.. cautati aici: partshark.com sau boats.net

 

"Sa vina vara".. post-43888-0-54620200-1329936712_thumb.jpg

Misto mobra ta...intr adevar conteaza si cum tragi de gaz la consum,faza e ca miarul are cuplu fain si nu trebuie sa mai mesteci in cutie ,e mai ok la drum lung si in depasiri,nu ca 600 nu ar fi destul de ok,dar cuplul e la turatii mai mari(la 600)...repet, as lua miarul doar pt cuplul bun la turatii joase...mersi de precizari,o sa ma mai documentez despre model,si intr adevar ,,SA VINA VARA,, !Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

repet, as lua miarul doar pt cuplul bun la turatii joase...mersi de precizari,o sa ma mai documentez despre model,si intr adevar ,,SA VINA VARA,, !Numa bine!

Ti-am mai spus, nu are cine stie ce cuplu la turatii mici, daca vrei ceva sa traga bine de jos ia-ti un V twin de 1000, sau un VFR 800

 

Si 4,5% nu consuma decat la vale

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becule, am mai vorbit cu un amic cu un FZS1000 care se lauda ca la croaziera cu 110 km/h tot in jur de 4,5-5 i-a luat. Mie sub 5,5 nu mi-a luat niciodata, si atunci am tinut-o numai in 110-130.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becule, am mai vorbit cu un amic cu un FZS1000 care se lauda ca la croaziera cu 110 km/h tot in jur de 4,5-5 i-a luat. Mie sub 5,5 nu mi-a luat niciodata, si atunci am tinut-o numai in 110-130.

 

Recunosc ca nu am incercat sa merg cu 110 ore in sir si cu drum liber in fata, merg in general viteza legala +50km/h ca sa nu-mi ia carnetu', daca vine vre-o amenda se plateste repede sa nu afle muierea :)

 

Daca vreau consum iau TDI-u friday.gif

 

btw, au facut uite mobra de consum

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai probabil ca din cazua asta nici eu nu scot consum mic, mai ales cand am liber in fata, nu mai tin cont de limite legale.

 

Motocicleta aia, daca avea D-ul si I-ul rosu, era visul umed pe doua roti al romanilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai frate...auzi mobra Tdi..tiiiii...ce sa mai zici :scratch: ...incet ,incet cred ca o sa renunt la ideea mea sa trec la miar,astazi am facut si schimbul de ulei la atelajul de 600,lichidul de frana,flitru aer nou...gata de drum ce sa mai :rolleyes: ...BEC,acum sincer,cat iti papa in oras asa condus mai nesportiv si cat afara la 130,140...? Mie FZS 600 mi o luat si aproape 8 in oras condus mai agresiv nitel,cu mentiunea ca ,carburile sunt reglate pe ceasuri recent...cel mai mic consum in oras o fost de 5,8!Apropo de cuplu sa stii ca am incalecat si eu un miar al unui prieten...mie mi se pare super cuplul la fzs ul miar,sunt perfect de acord cu tine ca V urile au un cuplu mult mai bun decat cel in linie...si cbr ul miar pe care il mai incalec ,mai mult pe pista ,rupe asfaltul undeva pe la 10 mii de ture(oricum pt drum lung e obositoare ,te doare spatele si are explozii de putere ceaea ce uneori e chiar obositor),dar eu vorbeam aci de drum lung ,te ajuta miarul, nu mai arunci doua trepte in jos sa se simta puterea motorului!Numa bine!

 

Pai probabil ca din cazua asta nici eu nu scot consum mic, mai ales cand am liber in fata, nu mai tin cont de limite legale.

 

Motocicleta aia, daca avea D-ul si I-ul rosu, era visul umed pe doua roti al romanilor :)

:crack: da daaaa,pai asa e d ul si i ul rosu.. ai cai putere mai multi ,nu?

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BEC,acum sincer,cat iti papa in oras asa condus mai nesportiv si cat afara la 130,140...?

 

sub 7 nu mi-a consumat, dar aici e altfel circulatia si in oras nu prea merg, cand e aglomerat toti conservarii iti fac loc...

 

daca vrei drumetii mai lungi si la viteze mai maricele nu recomand fazerul, nu are protectia la vant necesara, am schimbat 2 parbrize si vreau sa mai incerc unul, vajaie rau de tot peste 150 (cu doape in urechi si shoei qwest) la ultima iesire am crezut ca raman surd.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia ma intrebam si eu, daca pe capacul de la lichidul de frana scrie DOT 4 ONLY de ce ai pune 5.1

Chiar daca ai schimbat furtunele, cum ai zis mai sus.

 

Ce am gasit pe net...

 

DOT 5 doesn't absorb water like DOT 3 and 4 do, which is intentional so that steel brake lines don't rust. DOT 5 is okay in race cars because they change fluid every race. Possibly not an issue in bike brakes, since there's no steel.

 

- New/clean DOT 5 may have a higher boiling point than DOT 4, but water droplets in the caliper still boil and turn to steam = spongy brakes.

 

- Clean DOT 5 is more compressable than clean DOT 4, which means brake feel will be LESS firm. (clean DOT 5 may feel the same as old/wet DOT 4 though, depending on how much water is in it)

 

- Prior to changing to DOT 5, the entire hydraulic system MUST be flushed with alcohol and all DOT 3/4 glycol-based fluid removed. If any DOT 3/4 remains, it will react with the DOT 5 and turn to gel. When this happens in cars they sometimes have to trash the whole brake system and start over. (may be possible to disassemble and clean the calipers, but the lines are junk)

 

Bottom line: unless DOT 5 is recommended by the brake manufacturer and comes with it new, just run the highest boiling point glycol-based fluid you can find. It's cheap and it'll perform better - and all you have to do is change it once a year or so.

 

Cu alte cuvinte ultima linie spune totul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi FZS-ul are frane sanatoate, daca chiar vrei sa simti diferenta, incearca cu o pompa radiala. Sa stii ca etrierii sunt foarte ok. Daca pui si niste placute calumea, s-ar putea sa ai rezultate mai bune decat cu lichidul schimbat. Totusi, la o pompa radiala s-ar putea sa ai alte probleme: frana prea ferma - suspensie prea moale! Totusi, Fazerul e o motocicleta cu valente de touring si mai putin sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ati vazut video sau nu... oricum sa va uitati pe full screen.

Cred ca asta o sa fie primul lucru care o sa-l fac cand o sa am bani :)

 

 

Mai are un video respectivul cu ceva poze mai noi iar in ultima poza arata kilometrii cu FZ6-le... doar 100.000 :yikes:

Deci se poate :)

post-40610-0-89137700-1330202276_thumb.jpg

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Mai are un video respectivul cu ceva poze mai noi iar in ultima poza arata kilometrii cu FZ6-le... doar 100.000 :yikes:

Deci se poate :)

 

La secunda 43-44, e o poza cu bordul cu 114 000 si ceva. Cat facem noi in doi ani, nenea asta a facut intre doua poze :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand te gandesti ca a ales FZ6 si nu BMW sau eu stiu ce alt motor de mii de euro.

Chiar am ramas surprins.

Dupa cate se vede n-are nici un feature in plus, gen parbriz mai inalt sau alte chestii. Foarte tare oricum!

 

@Shepard am vazut ca esti din Pitesti...

Eu sunt prin zona aici pana pe joi 1 martie, poate vrei sa iesim la o bere sa povestim :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ati vazut video sau nu... oricum sa va uitati pe full screen.

Cred ca asta o sa fie primul lucru care o sa-l fac cand o sa am bani :)

 

 

Mai are un video respectivul cu ceva poze mai noi iar in ultima poza arata kilometrii cu FZ6-le... doar 100.000 :yikes:

Deci se poate :)

Asta demonstreaza ce super mobra e Fazeru!Pt nenea ala care o bantuit pe Fazer ,nu poti sa ai decat o profunda stima!Multi dintre noi ar face asa ceva dar, iti trebuie bani la greu si ...timp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, eu nu inteleg de ce va mirati cand o motocicleta atinge suta de mii de kilometri. Cred ca o buna parte din motoretele aduse din Italia cu 35.000 km pe bord cam bat spre rulajul ala de 100.000. Acolo cultul motocicletei e mai bine dezvoltat, lumea merge mai mult si oriunde cu motociclta, sunt sosele calumea care-ti permit sa parcurgi distante lungi dintr-o data, ajungi imediat in zone frumoase etc... La noi, daca pleci spre Constanta, te umpli de spume: aglomeratie ca la nebuni, drumuri cu o singura banda, radare, ghiolbani, gropi samd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Sunt in cautarea unui FZ6s S2, iar pana acum am dat peste putine oferte de vanzare.

Daca cineva are ganduri de vanzare, sau o recomandare, as aprecia.

Astept informatii pe PM (ca sa fiu anuntat pe email automat).

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...