Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

lasati manualele descarcate de pe net. cumpara manualul original si vb dupa ce scrie si cum

Da, ai dreptate. Multzam ca ti-ai pierdut timpul sa ma luminezi. O sa iau manualul original ca nu cumva sa mai fac prostii cand surubaresc pe la vacutza mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cate ture e normal sa stea motorul la relantiu ? ma refer fazerul pe injectie

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasati manualele descarcate de pe net. cumpara manualul original si vb dupa ce scrie si cum

Poti sa ma ajuti si pe mine cu manualul pt FZ6-S ca si eu am gasit un manual in care zice 467ml sau fara arc si cu jamba presata la maxim sa ramana 134mm. Am uleiul am semeringurile si tr sa ma apuc de ele.

 

Pe site la motul daca dai zice ca vrea 5W pt FZ6-S

FORK OIL FACTORY LINE LIGHT 5W (a)

a. Alternative recommendations: 10W

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa ma ajuti si pe mine cu manualul pt FZ6-S ca si eu am gasit un manual in care zice 467ml sau fara arc si cu jamba presata la maxim sa ramana 134mm. Am uleiul am semeringurile si tr sa ma apuc de ele.

 

Pe site la motul daca dai zice ca vrea 5W pt FZ6-S

FORK OIL FACTORY LINE LIGHT 5W (a)

a. Alternative recommendations: 10W

 

Tot in manual ai si valoarea pentru air-gap. Inaltimea coloanei de ar, cu jamba fara arc, compelt comprimata. Asta este informatia cea mai precisa pe care trebuie sa o folosesti cand servisezi suspensia fata. Daca nu cureti complet de ulei furca si nu o demontezi, ramane ceva ulei in ea si daca pui respectiva cantitate de ulei, poate rezulta intr-un air-gap prea mic. Consecinta cea mai dezastruoasa poate fi un bottoming pe o franare mai serioasa care te va duce direct pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Am un parbriz turing si aeru-mi da-n cap

Aveti idee daca cel original sau cel racing e mai silentios? Adica daca-mi da aeru-n umeri?

Multam'

Depide de cat de inalt esti, nu exista parbriz optim universal. Mie ala original imi da aerul in zona gatului, e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depide de cat de inalt esti, nu exista parbriz optim universal. Mie ala original imi da aerul in zona gatului, e perfect.

Mda, exact cum banuiam, se pare ca suntem la fel de "inalti" :D multumesc

 

Are cineva parbriz ca in imaginea de mai jos? Daca da, cum e?

post-56527-0-32003400-1371038528_thumb.jpg

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa ma ajuti si pe mine cu manualul pt FZ6-S ca si eu am gasit un manual in care zice 467ml sau fara arc si cu jamba presata la maxim sa ramana 134mm. Am uleiul am semeringurile si tr sa ma apuc de ele.

 

Pe site la motul daca dai zice ca vrea 5W pt FZ6-S

FORK OIL FACTORY LINE LIGHT 5W (a)

a. Alternative recommendations: 10W

am manualul original cumparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Am un parbriz turing si aeru-mi da-n cap

Aveti idee daca cel original sau cel racing e mai silentios? Adica daca-mi da aeru-n umeri?

Multam'

nefiind o motocicleta sport nu exista parbriz race. pur si simplu este o motoreta de touring sau nakaed dupa caz.

atata timp cat pozitia de condus a trunchiului cu bazinul este de 90 grade doar un parbriz gen bmw rt 1150 poate sa iti arunce aerul pe spate. in rest toate existente deflecteaza aerul mai sus sau mai jos, niciodata peste tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Am un parbriz turing si aeru-mi da-n cap

Aveti idee daca cel original sau cel racing e mai silentios? Adica daca-mi da aeru-n umeri?

Multam'

daca da aeru mai jos e mai ok. galagie face oricum. inalta putin parbrizu sau curbeazal sus spre exterior si asa iti va da mai sus aeru. poate peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Nici vorba sa mai pun ceva peste parbriz ca sa arate ca o vela sau ca Vespa :D

Am 170, am sa-i indoi ultimii 10cm mai vertical, daca nu o sa-l tai la dimensiunea unuia original

Iar la parbriz racing ma refeream la cel double bubble cum am pus poza mai sus cu cateva posturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Nici vorba sa mai pun ceva peste parbriz ca sa arate ca o vela sau ca Vespa :D

Am 170, am sa-i indoi ultimii 10cm mai vertical, daca nu o sa-l tai la dimensiunea unuia original

Iar la parbriz racing ma refeream la cel double bubble cum am pus poza mai sus cu cateva posturi

Eu am 1.75 si n-am problema asta..incearca un parbriz original..

Ai FZS sau FZ6 ? Daca ai FZS, nu ma pronunt, banuiesc ca este o alta aerodinamica..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.75 si n-am problema asta..incearca un parbriz original..

Ai FZS sau FZ6 ? Daca ai FZS, nu ma pronunt, banuiesc ca este o alta aerodinamica..

Am FZS, dar nu conteaza, am avut mai multe motociclete si la fiecare parbrizul turing imi facea zgomot,, cel original nu, atata doar ca la viteze peste 160 simteam vantul in umeri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am FZS, dar nu conteaza, am avut mai multe motociclete si la fiecare parbrizul turing imi facea zgomot,, cel original nu, atata doar ca la viteze peste 160 simteam vantul in umeri

Asta vroiam si eu sa zic, peste 160 se cam simte vantul, dar e suficient pentru un turing..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare , am o yamaha fz6 2005 , am o problema cand scade relatiu si ajunge la valoarea normala incepe sa oscileze prea mult de la 1000 pana la 1340 , mentionez ca am schimbat bujiile si filtru de aer si aceasi problema ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...