Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Motorina a ajuns mai scumpa ca benzina, asa ca nu imi voi lua niciodata o motocicleta italiana diesel. Scuze de off topic :drink:

 

Pai dizal ma sa faca km multi fara oprire :P Tu ce faci ? Esti in benzinarie ?? :friends:

 

Lasa ca si 1098 e tot diesel ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajungeti careva prin vitan? am o comanda de la Louis platita intregral, care zace pe acolo de vreo 2 saptamani si nici nu cred ca reusesc sa ajung prea curand.

 

Etrierii de la FZ6 S2 sunt aceiasi ca cei de pe FZ1 respectiv TDM? Sunt vopsiti diferit?

Pt ca am fost la un showroom si pe FZ6 S2 erau suruburile albe (aluminiu), pe TDM albastre si FZ1 tot albastre.

Iar pe FZ6 simplu erau niste etrieri cu un design ciudat, acum i-am observat prima oara, nici nu aveau suruburile astea, pistonasele erau inglobate intr-o carcasa de metal gri.

 

aveti ceva articole despre sistemul de franare? ca sa ma pun la punct ca prea e vraiste in capul meu cu frane radiale, monobloc, cu 100 de pistoane si alte dracii

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, din cat am inteles eu de la baieti, pe FZ6 au renuntat la etrierii pe care-i avem noi pe FZS (aia cu "stelute" albastre) si apoi i-au introdus iar pentru ca se plangea lumea de franele slabe. acum nu stiu daca pe FZ6-le asta de 2008-2009 sunt aceiasi etrieri ca ai nostri sau sunt schimbati iar.

 

daca te intereseaza, eu mai am o pereche de etrieri pe balcon, vreau sa incerc ceva la primavara, deci daca ai nevoie, da-mi un semn.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari ! Ce mai faceti ?

Vream sa va anunt ... nu sa ma laud, ca mi-am montat un suport de topcase Givi !

V-am atasat poza de catalog. Poze reale inca nu am !

 

In poza se vad si niste tevusti laterale pentru bagaje soft.

Dar pe astea nu le am ! Poate o sa le cumpar ca am niste genti laterale de la Vanucci.

 

Inca nu stiu sigur cine aduce Givi la noi. La ei pe site scrie ca United Motors dar nu am ajuns inca le ei. Eu din pura intamplare am gasit pe cineva care vindea suportul deoarece avea tobe aftermarket si nu se potrivea (poate este aici pintre noi)!

 

Daca aveti tobe aftermarket trebuie sa va luati suport original de la Yamaha care se monteaza pe manerele de aluminium din spate .

Mie asta Givi si se pare (si este) mai solid, plus te bucuri de numeroase avantaje de la ei (genti, genti latreale, etc)

 

Eu oricum deja aveam un topcase E460 de 46L, capacitate 2 casti !

 

Success !

 

siteul givi pt yamaha fz6 aici

post-3339-1228912252_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa para surprinzator dar manerele din spate sunt foarte rezinstente. Pe forumul american exista imagini cu un FZ6 scos dintr-o rapa cu ajutorul unei macarale. Iar cablul este atasat fix de manerele de la codita :laugh:

Pe acelasi forum am citit de suporturi de topcase de la Givi care s-au rupt. Doua cazuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cazuri si cazuri...cum ai norocul. Eu am topcase givi cu suport aceiasi marca, si un singur lucru am patit, de la gropile de pe transfagarasan s-a spart o balama de plastic. cand am inceput sa urc era acolo, cand am ajuns in Curtea de Arges nu mai era juma din ea. Am rezolvat-o cu un shurub romanesc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai manerele sunt rezistente, fara dubii.

Suportul care vine pe manare si tocaseul Yamaha nu mi-a inspirat incredere, mai ales ca la pret erau cam la fel. Mai ales ca in documentatie scrie maxim 5kg.

Bine ca nici la givi nu scrie mult ... probabil 10 sau 15 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc,

in legatura cu activarea farului din dreapta - prezentat in pozele alea- nu am priceput de ce trebuie sa ia plusul din mufa de sub rezervor, cind putea sa prelungeasca plusul de la farul din dreapta spre cel din stinga (becul din stinga este cu doua faze, cablu are doar pentru faza mare, deci simplu de facut - var. romaneasca).

O singura chestie pute in afacerea cu cele doua becuri aprinse simultan (pe faza scurta). La deplasari doar urbane(turatii nu foarte mari sau pe alocuri mari) bateria te tine max. 2 saptamini. Daca mai intercalezi si un 300 km la drum intins(turatie constanta spre 8-9 mii) se mai prelungeste durata si poti sa tii bateria incarcata in ritmul asta .

De ce zic asta, pentru ca am avut surpriza sa mai fac si sport pe linga ea, cu a 2-a, arunca-te pe ea, da drumu' la ambreiaj si pir-pir si transpiratia curgea si era si canicula... ma rog, distractie.

Cred totusi ca sarcina este prea mare pt. alternator (se schimba "mersul" motorului la relanti).

Acum, sa impac cele doua probleme, mai deconectez firul pentru o sapt, dupa care revin la pozitie, c-asa-i la noi :smoke:

 

Sarbatori Fericite !

 

Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai manerele sunt rezistente, fara dubii.

Suportul care vine pe manare si tocaseul Yamaha nu mi-a inspirat incredere, mai ales ca la pret erau cam la fel. Mai ales ca in documentatie scrie maxim 5kg.

Bine ca nici la givi nu scrie mult ... probabil 10 sau 15 :smoke:

 

Nu, Givi duce tot 5kg. Oficial. Neoficial, poti pune mai mult dar daca sari peste cal (gen 10-15kg) se rupe sigur suportul.

Btw, americanii care au avut problema cu suporturile Givi sustineau ca se datoreaza vibratiilor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit pe hartii si zice 10kg la 140 km/h !

Nu pot nici sa bag speed calumea ;)

Acum na ... e o o masura e siuranta sa isi spele ei pacatele !

Alceva ce mai invartiti ?

Cum e iarna?

Eu a montat suportul, am facut plinul si am pus-o la pastrare !

 

 

 

Nu, Givi duce tot 5kg. Oficial. Neoficial, poti pune mai mult dar daca sari peste cal (gen 10-15kg) se rupe sigur suportul.

Btw, americanii care au avut problema cu suporturile Givi sustineau ca se datoreaza vibratiilor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc,

in legatura cu activarea farului din dreapta - prezentat in pozele alea- nu am priceput de ce trebuie sa ia plusul din mufa de sub rezervor, cind putea sa prelungeasca plusul de la farul din dreapta spre cel din stinga (becul din stinga este cu doua faze, cablu are doar pentru faza mare, deci simplu de facut - var. romaneasca).

O singura chestie pute in afacerea cu cele doua becuri aprinse simultan (pe faza scurta). La deplasari doar urbane(turatii nu foarte mari sau pe alocuri mari) bateria te tine max. 2 saptamini. Daca mai intercalezi si un 300 km la drum intins(turatie constanta spre 8-9 mii) se mai prelungeste durata si poti sa tii bateria incarcata in ritmul asta .

De ce zic asta, pentru ca am avut surpriza sa mai fac si sport pe linga ea, cu a 2-a, arunca-te pe ea, da drumu' la ambreiaj si pir-pir si transpiratia curgea si era si canicula... ma rog, distractie.

Cred totusi ca sarcina este prea mare pt. alternator (se schimba "mersul" motorului la relanti).

Acum, sa impac cele doua probleme, mai deconectez firul pentru o sapt, dupa care revin la pozitie, c-asa-i la noi ;)

 

Sarbatori Fericite !

 

Sorin

este total gresit ce zici tu aicea..... si nu e deloc simplu

corect este ca becul din stinga are doua filamente, (faze) dar daca iei plusul din farul din dreapat ti-se poate intimpla sa ti-se topeasca plasticul din far cind circuli mai mult cu faza lunga.

este ca si la masina din momentul ce activezi faza lunga cea scurta trebuie sa se stinga.....asa ca vei avea problema si cu verificarea tehnica....

in acel stecker principal care este sub filtrul de aer..........acolo este problema

in acel stecker vin 11 fire din care 10 merg mai departe

al 11 -lea ( cel verde) este firul pentru activarea celui deal doilea far

! atentie! nu toate pin-urile se potrivesc se poate lua un PIN ISO- Audio de la stecker RadioCas. Sau cum am facut eu Stecker Japonez de la Louis.

pentru Bec va trebuie un Stecker Bosch pentru Lampi H4

post-38451-1229539437_thumb.jpg

post-38451-1229539449_thumb.jpg

post-38451-1229539634_thumb.jpg

post-38451-1229539742_thumb.jpg

post-38451-1229539843_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este total gresit ce zici tu aicea..... si nu e deloc simplu

corect este ca becul din stinga are doua filamente, (faze) dar daca iei plusul din farul din dreapat ti-se poate intimpla sa ti-se topeasca plasticul din far cind circuli mai mult cu faza lunga.

este ca si la masina din momentul ce activezi faza lunga cea scurta trebuie sa se stinga.....asa ca vei avea problema si cu verificarea tehnica....

in acel stecker principal care este sub filtrul de aer..........acolo este problema

in acel stecker vin 11 fire din care 10 merg mai departe

al 11 -lea ( cel verde) este firul pentru activarea celui deal doilea far

! atentie! nu toate pin-urile se potrivesc se poate lua un PIN ISO- Audio de la stecker RadioCas. Sau cum am facut eu Stecker Japonez de la Louis.

pentru Bec va trebuie un Stecker Bosch pentru Lampi H4

Ok , am inteles punctul tau de vedere.

Ca nu se stinge faza scurta de pe becul din stinga cind dai pe faza mare - asa e. Ca ti se poate topi soclul becului din stinga cind mergi cu ele aprinse simultan, ma indoiesc. Ca trebuie sa iei plusul din stecher(mai greu de accesat) e ok, dar este o lucrare pe "definitiv" in timp ce provizoratul din farul din dr. in st. iti da posibilitatea sa intrerupi firul mult mai usor in cazul in care te lasa bateria.

Si acum ajung la esenta, ce spuneam in postul anterior, ca sarcina(consumul) generata de aprinderea simultana a farurilor depaseste capacitatea de reincarcare a bateriei ( in regim urban). Probabil un releu de yamaha de 1000 sau alt model care are faza scurta pe doua becuri ar rezolva situatia, sau daca nici asta atunci limitarea vine de alternator. Aci trebuie facut un calcul de la consumatori spre alternator ca sa vezi daca se incadreaza. Ziceam ca si mersul motorului la relanti se schimba, deci sarcina prea mare.

Ne mai auzim,

Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cateva intrebari :laugh:

 

Ma gandesc sa-mi cumpar si eu un FZ6 N, imi place mult mobra asta, e blanda cu incepatorii ??

Probabil in primavara o sa cumpar una model 2004+ in functie de criza financiara din buzunarul propriu :D) ce hibe au? la ce sa ma uit atent dpdv tehnic la un second ?

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cateva intrebari :laugh:

 

Ma gandesc sa-mi cumpar si eu un FZ6 N, imi place mult mobra asta, e blanda cu incepatorii ??

Probabil in primavara o sa cumpar una model 2004+ in functie de criza financiara din buzunarul propriu :D) ce hibe au? la ce sa ma uit atent dpdv tehnic la un second ?

 

Multumesc anticipat

 

un istoric al modelului gasesti pe wikipedia . din cate stiu, 2004 e inceputul pentru FZ6 si injectia a suferit ulterior imbunatatiri.

vrei neaparat modelul N? daca o vei folosi si in afara orasului, semicarena+parbrizul sunt foarte utile si la un drum de 2-300 km se simte diferenta.

 

cunosc pe cineva care vinde un FZ6 N 2007 aproape nou (dupa 400km a alunecat pe pietris si si-a rupt mana) daca esti interesat contacteaza-ma.

pentru ghidul cumparatorului de SH, vezi ca era un topic detaliat aici + sectiunea de Incepatori. dar poate ai pe cineva care sa mearga cu tine sa arunce o privire.

 

Fazerul e prima mea motocicleta, nu am alt termen de comparatie insa eu m-am indragostit de ce stie sa faca mobra asta. si da, eu zic ca e "blanda" adica stabila, frane bune, transmite lin puterea, cutie care te ajuta, putere suficienta..

 

spor!

 

si uitasem..la FZ6 2004 n-au pastrat franele de pe FZS, cele noi nefiind la fel de eficiente. Au revenit ulterior si au remediat problema la modelul 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cojo, ma gandeam la o chestie. Daca tot ai zis ca nu mai insisti sa-ti vinzi motorul, am o idee pentru tine, idee la care sa rumegi iarna asta: ABS pe FZS. Te-ai gandit la treaba asta? Sa adaptezi sistemul de franare cu ABS de pe FZ6 pe FZS? Crezi ca ar fi mult de munca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cojo, ma gandeam la o chestie. Daca tot ai zis ca nu mai insisti sa-ti vinzi motorul, am o idee pentru tine, idee la care sa rumegi iarna asta: ABS pe FZS. Te-ai gandit la treaba asta? Sa adaptezi sistemul de franare cu ABS de pe FZ6 pe FZS? Crezi ca ar fi mult de munca?

 

mai tu ma bagi in cazanu cu smoala :laugh:.

in primavara am in plan schimbat furtunase frana, placute, refac suspensia fata si vedem atunci cum se schimba.

iar ca sa adaptez eu ABSul..nu ma tenteaza ideea, din simplul motiv ca treaba e cu impact direct asupra sigurantei in rulare daca ceva nu e facut cum trebuie si nu stiu daca mecanicii de pe aici imi inspira incredere (de altfel tot respectul pentru reparatii mecanice).

 

si inca ceva, asta a fost primul raspuns de impuls, habar nu am ce ar presupune modificarea ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cojo, ma gandeam la o chestie. Daca tot ai zis ca nu mai insisti sa-ti vinzi motorul, am o idee pentru tine, idee la care sa rumegi iarna asta: ABS pe FZS. Te-ai gandit la treaba asta? Sa adaptezi sistemul de franare cu ABS de pe FZ6 pe FZS? Crezi ca ar fi mult de munca?

 

Am intrebat eu la Yamaha si costa in jur de 1400 euro cu tot cu montaj si cu multe alte modificari, ce zici renteaza????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...