Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

se vinde dom'soara,

yamaha fz6, 2006 decembrie, 12.000 km, " cheala" dar foarte ingrijita ( mai mult a stat la nani ) :lol:

o vinde un bun prieten care nu e interesat de schimburi rate sau alte combinatii.

motocicleta e luata de la yamaha cu factura si toate reviziile facute.

 

tel : 0721.222.888, costin

PRET 4600E

 

bafta !

 

4300 EURO .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

gresit. instalatiile cu bec xenon au un consum de 35w. scrie pe ambalaj si se poate verifica cu un ampermetru.

o zi buna.

Mesaj completat

 

 

 

 

daca tot schimbi transmisia finala,iti recomand sa faci conversie la 520 ( se potrivesc perfect pinioanele de la R1 , an 2002-2004. nu stiu daca au suferit vreo modificare din 2004 incoace). lant bun este DID iar diferenta de pret o sa se cunoasca in timp.

succes.

 

 

Te rog, imi explici si mie ce inseamna sa faci conversie la 520 si care sunt avantajele?

Merci!

Editat de Sirher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul original(instalat de producator) de lant este de 530 si pinioanele:fata 16dinti , spate 46dinti.la yamaha r1 ,kitul este de 520 si pinioanele :fata 18dinti si spate 44dinti. asta inseamna ca motocicleta va ajunge la 255-260 km\h. lantul si pinioanele de R1 (fiind 520) sunt mai inguste,adica greutate mai mica,posibilitatea de a monta un cauciuc 190\50-17 si rezistenta mai buna la uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul original(instalat de producator) de lant este de 530 si pinioanele:fata 16dinti , spate 46dinti.la yamaha r1 ,kitul este de 520 si pinioanele :fata 18dinti si spate 44dinti. asta inseamna ca motocicleta va ajunge la 255-260 km\h. lantul si pinioanele de R1 (fiind 520) sunt mai inguste,adica greutate mai mica,posibilitatea de a monta un cauciuc 190\50-17 si rezistenta mai buna la uzura.

 

:cheers: de unde le scoateti?

Mesaj completat

Daca lasi cauciucul normal de Fazer 180 55 17 o sa obtii o viteza mai mare decat daca pui 190 50 17.

Odata cu mutarea asta-o sa pierzi cuplu in favoare vitezei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai citit? pentru ca la afirmatia asta ma indoiesc ca din experienta.

nu pierzi nimic,singura diferenta este ca ai nevoie de mai multa turatie.

ce se intampla odata la 5000rpm,o sa se intample dupa la 5500rpm.

deranjeaza pe cineva aceasta diferenta?cred ca nu.

iar daca exista un biker deranjat de aceasta situatie,poate sa treaca la custom bike sau cruiser.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce se intampla odata la 5000rpm,o sa se intample dupa la 5500rpm.

pai daca impingi turatia mai sus...nu pierde din cuplu? El tot maximul de ture il face...ca doar nu se duce acul peste cap :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://xenonshop.com.ro/detalii-produs-Kit...Moto-H7-41.html

 

Cine stie sa-mi spuna daca varianta asta de kit xenon e ok pentru FZ6 N? Balastu e de 55W si am citit pe forum de 35 si nu stiu daca e ok ce am gasit eu.

 

 

in primul rand ,pentru fz6N iti trebuie H4. 55w,este mult si inutil.Este suficient 35W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca impingi turatia mai sus...nu pierde din cuplu? El tot maximul de ture il face...ca doar nu se duce acul peste cap :what:

 

 

cuplul maxim este obtinut la o anumita turatie.in functie de tipul de motor (1 , 2 , 3 sau 4 cilindri) ,cuplul maxim poate fi obtinut la 1500rpm sau 10000rpm.daca aduci modificari la cutia de viteze sau la transmisia finala ,cuplul maxim poate fi obtinut la o turatie mai mica sau mai mare.Asta este motivul pentru care motocicletele de stunt au pinioane mari iar cele de pista le au mici.

o seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand ,pentru fz6N iti trebuie H4. 55w,este mult si inutil.Este suficient 35W.

 

 

Atunci vb de asta http://xenonshop.com.ro/detalii-produs-Kit...Monofilament-42.

Din cate am citit acest bec are xenon pe faza scurta si halogen pe faza lunga. Exista cu xenon si scurta si lunga pe acelasi bec?

Mesaj completat

http://xenonshop.com.ro/detalii-produs-Kit...o-H4-Bixenon-43

 

Am gasit si varianta xenon ambele faze si pe 35W.

Editat de tavy XT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit cu 200, poate s-au mai ieftinit de atunci. balastru l-ai pus sub sa? sau ai gasit loc in spatele farului?

Sti sa-mi spui daca e diferenta mare intre 6000K si 8000K. Adevarul e ca inca nu am gasit pt moto de 8000k dar sutn curios daca isi merita diferenta de bani in cazul in care gasesc.

Editat de tavy XT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de 4200k cel mai alb, restul sunt cu tenta mai accentuata spre albastru. Balastul l-am, pus in fata filtrului de aer, sub rezervor si trase firele prin cadru, pe acolo pe unde iti vine si instalatia motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu de 6000k ai avut? am vazut ca sunt si de 4500K si la temperatura aia e mai alba lumina dar cred ca e mai bine sa fie la o temperatura cat mai mare. Oricum cred ca 6000k sunt suficienti. Eram doar curios daca ai vazut cum vede 8000k pe motor.

Am studiat putin si nu e complicat de montat kit-ul, asa ca eu mi-l voi monta. Cu balastul in fata filtrului nu ai fost nevoit sa prelungesti firele de la kit?

Mesaj completat

La fz6n H4 trebuie? ca in manualul de utilizare nu am gasit ce tip e.

Editat de tavy XT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ti=am mai spus mai sus. Am avut de 4200 k care este cel mai alb restul sunt spre albastru. Nu , nu am fost nevoit sa fac nicio modificare. Da, H4 iti trebuie adica un bec cu doua filamente faza scurta si faza lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vb cu cei care aduc asa ceva si au spus ca de la 8000k in sus nu sunt ok ca sunt prea albastre. Cele mai ok sunt cele cu temp cat mai mica.Eu credeam ca e invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am comandat bi-xenon de 6000k ca cel de 4300 este prea alba lumina si la innoptare (nici lumina nici intuneric) problema imi ramane aceeasi ca nu diferentiez lumina mea de ce e pe afara.

Din cate am vazut la bi-xenon becul doar se misca si lumina pentru faza lunga intra printr-o fanta. Deci inseamna ca la faza lunga am defapt ambele faze aprinse nu ca la halogen unde faza scurta se stingea. Am vazut chestia asta pe youtube in teste cu becuri bi-xenon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema imi ramane aceeasi ca nu diferentiez lumina mea de ce e pe afara.

 

Iti recomand cu caldura un "bec"oftalmologic. Au aia leac pentru problema ta. :what:

 

 

Nu fi rau, nu rade :lol: . M-am exprimat eu gresit. In momentul cand se innopteaza este un moment cand cu faza scurta de acu nu vad gropi, santuri (decat in ultimul moment si nu merg cu viteza)etc. si pe forumuri vb ca daca ai lumin alba problema asta ar persista. Am expus asta aici ca poate tu care ai avut de 4300k imi poti spune daca acest efect l-ai observat si tu sau nu exista si acei tipi aberau.

Mesaj completat

sau un bec de 100W..o sa iti prajeasca instalatia

 

 

Si cand te gandesti ca FZ6 n inca vede bine noaptea fata de alte motoare, ideea nu era de bec de 100W ca nu aia ma interesa ca asa imi iau un H4 de 100w si "xenon" :lol: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune lumini din alea de Jeep, proiectoare etc. baterie separata pentru ele sa nu iti incarce instalatia.

 

Aaaaa...sau frate...fa-l sa bata mai sus. Problema ta se pare e ca bate prea jos...daca zici ca vezi in ultimul moment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

cu o intrebare vin: cum se schimba becul la far? se da 'capacul de sticla' jos sau cum?

 

Multam!

Mesaj completat

Salutari!

 

cu o intrebare vin: cum se schimba becul la far? se da 'capacul de sticla' jos sau cum?

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...