Gimy Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Da, my bad, sarisem "nu"-ul din fraza Merci oricum Revenind, exista vreun binevoitor si pt un incepator curios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Salut, O s-o spun de 1000 de ori. Fz6 nu e motoreta de incepatori. E greuta, si are motor de R6 detunat de la 120 de cai la vreo 100. Pare cuminte jos, si e relativ docila, dar trage ca apucata dupa 8k de ture. Iar scoala romaneasca moto de-abia te invata sa stai pe o motocicleta. Ma rog, pana la urma, sita cerne. Bafta si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gimy Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) OK, nu mi-am luat inca nici un motor. Deocamdata vreau sa stiu cat mai multe despre cele cateva care imi plac. De aceea am si zis sa vad/vorbesc cu un posesor. In felul asta ma lamuresc si eu cat de mare sau mica, grea sau usoara si pana la urma potrivita este o varianta sau alta. Parerile sunt multe. Pana nu vad una live nu pot stii. Editat Martie 22, 2012 de Gimy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) Pai asa e cel mai bine... te urci pe ea, o manevrezi un pic pe loc, atunci iti dai seama daca e grea, daca e inalta, cum are greutatile distribuite. Oricum, motocicleta e puternica, dar, ca incepator, si pe GS500 daca te urci, tot OZN o sa ti se para! Numai ca de un GS500 sau CB500 o sa te plictisesti pana la sfarsitul verii. Asa, un FZ6 il iei si-l poti tine cateva sezoane bune. Avantaj la FZ6 este si ABS-ul, o sa te ajute mult ca si incepator. Editat Martie 22, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucas22010 Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 o prietena si-a luat fz6 fazer primul ei motor, si n-are nici o problema. inca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Baieeeeti! cum merg mobrele in noul sezon? Editat Martie 26, 2012 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 la fel ca in celalalt, adica bomba )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistercomy Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Salut, As vrea sa fac si eu o comparatie. Cine are Fazer dupa 2004 pe injectie, tobe stock? In Bucuresti? Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Salut, As vrea sa fac si eu o comparatie. Cine are Fazer dupa 2004 pe injectie, tobe stock? In Bucuresti? Mersi mult. Ce comparatie? De sunet? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistercomy Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Ce comparatie? De sunet? ) Nu ma intereseaza cum suna tobele. Vreau sa ma uit la mai multe lucruri, la motor, cadru, ghidon, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Atunci ce legatura au tobele? Comparatii se pot face si aici online daca este pana la urma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 rachetuta mea e gata de drum. va salut pe toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RnjiTzU Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 fratilor am rasfoit cat am putut ma dor ochii deja.... ma puteti ajuta cu un raspuns simplu da sau nu la intrebarea Se poate transforma fz6 naked in fazer? daca da cum agat carena aia cu farurile parbrizul si oglinzile pe naked? vreau ca nakedul meu sa fie asa ca asta visinie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 pai iti trebuie cadul de bord, asta presupune sa ai cele doua urechi de prindere pe jug in fata. daca nu le ai se poate face o prindere mecanica, fara suduri, pt ca in romanica e mei greutz cu RAR-ul, au ramas tot in 44 saracutzi )) vezi cele doua gaurele de pe jug? acolo trebuie sa vina piesa nr 25 si mai departe tot ansamblul care ai o aripa de fazer dupa 2008 sa trag si eu o matrita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 fratilor am rasfoit cat am putut ma dor ochii deja.... ma puteti ajuta cu un raspuns simplu da sau nu la intrebarea Se poate transforma fz6 naked in fazer? daca da cum agat carena aia cu farurile parbrizul si oglinzile pe naked? vreau ca nakedul meu sa fie asa ca asta visinie E ceva bataie de cap. Mai bine vinzi N-ul si iei un Fazer si aia e. Cauta pe ebay si gaseste-ti toate subansamblele, vezi cat te duce cu totul si apoi trage linie: se merita sau nu. Eu estimez ca te duce la cel putin 300 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gimy Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Intrebare de novice: exista vreo diferenta la raspunsul acceleratiei, nervozitate, intre FZ6 N si FZ6 Fazer? Considerand ambele motociclete fabricate in acelasi an. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Din cate stiu eu NU! Poti face diferente cu un power commander, cu o evacuare completa, cu un filtru de aer sport, dar cea mai ieftina modificare o faci in raportul pinioanelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gimy Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 OK. Dar intrebarea mea se referea la versiunile stock ale ambelor motociclete. Stiu ca au acelasi motor, dar ma intrebam daca exista diferente de soft, de fel in care sunt setate de fabrica cele 2 motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 sau cu o comanda de acceleratie rapida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 am o nelamurire si as avea nevoie de putin ajutor. frana fata prinde foarte repede si foarte tare. pot frana cu un singur deget si de abia trag de levier. stie careva care e cauza si cum pot remedia? asa ma dat pegaso in cap de mi-a rupt picioru si nu as vrea sa o comit iar. am inteles ca la acest model sint mai ok frinele. dar astea is pre beton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 poate ai pompa de frana de la alt model, dar daca la doua motociclete diferite ai aceasi problema... invata sa dozezi frana. stiu sa o dozez ca nu is de la padure. dar prinde ff sus si nu e ok. am schimbat lichidu am curatat etrierii am curatat pistonasele si tot asa prinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Pai, asa ar trebui sa fie frana de la Fazer. Ai frane de R1 pe ea Cum ai vrea sa se opreasca? Pana si discurile sunt aceleasi (au aceeasi perforatie, aceeasi dimensiune, difera doar prinderile), aceeiasi etrieri... Joaca-te cu reglajele de la maneta de frana, trece-o pe 4 sau 5, vezi, poate iti mai inmoaie un pic frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Pai, asa ar trebui sa fie frana de la Fazer. Ai frane de R1 pe ea Cum ai vrea sa se opreasca? Pana si discurile sunt aceleasi (au aceeasi perforatie, aceeasi dimensiune, difera doar prinderile), aceeiasi etrieri... Joaca-te cu reglajele de la maneta de frana, trece-o pe 4 sau 5, vezi, poate iti mai inmoaie un pic frana. ok. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 M-am alaturat si eu voua, dar cu un model putin mai maricel pentru ca nu exista topic pentru asa ceva...detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 M-am alaturat si eu voua, dar cu un model putin mai maricel pentru ca nu exista topic pentru asa ceva...detalii aici Bravo, tata! S-o calaresti sanatos si fara incidente! Sa ne tii la curent cu mersul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.