Metal Heart Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Cineva interesat? /index.php?showtopic=369510 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Cineva interesat? /index.php?showtopic=369510 parca era cineva care avea suportii si nu gasea parbriz,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Ati gasit vreunul din voi suport pentru topcase pt fz6 (original sau nu) ??? M-ar interesa un pret pentru ca n-am gasit nicio informatie, pe nici un site. Look at her. GIVI (Topcase, Parbrize, Crashbar, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 ma omoara franele astea. trebuie sa curat etrierii fata ca nu mai deblocheaza complet si imi incing discul. saptamana trecuta am impins cat am putut cilindrii si i-am frecat cu lichid din ala din spray de frana. au mers ok, si ieri cand sa pornesc, iar blocati. sa fie de la garnituri, care s-au copt? unde gasesc vaselina pentru cauciuc (garnituri, etc)? am vazut ca dupa ce montez garniturile noi trebuie sa gresez cilindrii. se ung si garniturile, sau doar partea metalica? m-am uitat in catalogul de piese si garniturile pentru cilindrii din partea de sus a etrierului au un cod diferit de cei de jos. stiti daca si fizic garniturile difera, sau e doar codul altfel? m-ar ajuta sa stiu asta daca le iau de pe ebay. multumesc si daca aveti idee de unde pot sa iau rapid garniturile va raman dator big time!! (maine vroiam sa plec la GL si azi e inchis la Yamaha). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Look at her. GIVI (Topcase, Parbrize, Crashbar, etc) Poze gasisem si eu. Pretul ma intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Poze gasisem si eu. Pretul ma intereseaza preturi gasesti pe Louis ma omoara franele astea. trebuie sa curat etrierii fata ca nu mai deblocheaza complet si imi incing discul.saptamana trecuta am impins cat am putut cilindrii si i-am frecat cu lichid din ala din spray de frana. au mers ok, si ieri cand sa pornesc, iar blocati. sa fie de la garnituri, care s-au copt? unde gasesc vaselina pentru cauciuc (garnituri, etc)? am vazut ca dupa ce montez garniturile noi trebuie sa gresez cilindrii. se ung si garniturile, sau doar partea metalica? m-am uitat in catalogul de piese si garniturile pentru cilindrii din partea de sus a etrierului au un cod diferit de cei de jos. stiti daca si fizic garniturile difera, sau e doar codul altfel? m-ar ajuta sa stiu asta daca le iau de pe ebay. multumesc si daca aveti idee de unde pot sa iau rapid garniturile va raman dator big time!! (maine vroiam sa plec la GL si azi e inchis la Yamaha). ai uns cu pasta de cupru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 preturi gasesti pe Louis Sau nu stiu eu unde, sau nu ma ajuta germana, sau NU exista pe louis suport pentru topcase adaptabil la Yamaha FZ6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Sau nu stiu eu unde, sau nu ma ajuta germana, sau NU exista pe louis suport pentru topcase adaptabil la Yamaha FZ6. ai nevoie de NR 2 din pagina de catalog Art-Nr 10023561 74,65 € si Nr 3 ( suportul pentru topcase 34,95 la alegere Monokey sau Monolock ) 0630.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 ai uns cu pasta de cupru? cu asta parca se unge spatele placutelor si buza pistonasului care intra in contact cu placuta, nu? nu, nu am uns. de asta unde se gaseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 cu asta parca se unge spatele placutelor si buza pistonasului care intra in contact cu placuta, nu?nu, nu am uns. de asta unde se gaseste? Te astept la garaj sa le desfacem acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dbeca Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Poze gasisem si eu. Pretul ma intereseaza Salut, Givi e vandut oficial in Romania de United Motors (cei care vand Aprilia si Kawasaki) in Pipera Shad e vandut oficial in Romania de Motorteam (cei care vand Suzuki) pe Bd Timisoara Poti sa-ti mai iei de la Yamaha. Noi, fara reducere, nu e mare diferenta de pret fata de Givi si Shad. Pana acum eu nu am reusit sa aflu decat cat costa (in Franta) alea de la Yamaha. La baietii din Romania, trebuie, vad, sa insisti ca sa primesti o oferta de pret. Parca ar trebui sa plateasca ei. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 multumesc Florine, acu ma chinui sa gasesc garniturile. in Romania ma costa kitul 240EUR, pe ebay gasesc la 50 EUR...bataie de joc voi aveti idee ce naiba sunt pastilele (2 buc) alea din dreapta sus? nu inteleg unde se monteaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 multumesc Florine, acu ma chinui sa gasesc garniturile.in Romania ma costa kitul 240EUR, pe ebay gasesc la 50 EUR...bataie de joc voi aveti idee ce naiba sunt pastilele (2 buc) alea din dreapta sus? nu inteleg unde se monteaza.. Sunt capacelele de protectie pentru aerisitorul etrierului. capacelele din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 multumesc Florine, acu ma chinui sa gasesc garniturile.in Romania ma costa kitul 240EUR, pe ebay gasesc la 50 EUR...bataie de joc voi aveti idee ce naiba sunt pastilele (2 buc) alea din dreapta sus? nu inteleg unde se monteaza.. Unde le gasisi man? Sa ma anunti si pe mine cand ti le comanzi, poate ma combin si eu la un set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Se incing discurile ? cojo, am uitat sa-ti spun dar la mine, chiar si dupa rebuild, placutele tot atingeau discurile. Din cate stiu, este o problema cu acest tip de etrier. Una din solutiile posibile este eliminarea arcurilor (placutele din otel de deasupra) dar eu unul nu as recomanda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Buey, dar stati oleaca?!?!? Intre frecare dintre placute si disc nu rezulta caldura?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 dati semn cand comandati garniturile de etrier ca ma bag si eu.Oricum vb maine seara la intrunire. mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Cine are parbriz touring sa vina cu el la intalnire ... Dar sa scrie si niste impresii aici ... Multumiri anticipate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Dupa 4 ani si peste 60.000 km pot spune cu mana pe inima ca Yamaha fz6 s fazer este o motocicleta completa si fiabila, care mi-a oferit numai satisfactii fara sa ma lase vreodata la greu, atat pe strazile aglomerate ale orasului, cat si in numeroasele calatorii prin tara si nu numai. Cateva poze cu batranica: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 ...Yamaha fz6 s fazer este o motocicleta completa ... Si ca s-o faci si mai completa i-ai pus parbriz touring, top/side cases si carenaj inferior, asa-i ? Cam la fel as dori sa procedez si eu. Daca nu te deranjeaza poate-mi dai niste indicii, ceva, aici sau pe PM. 10x, Vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) update la etrierii semi-blocati: garniturile erau ok, se pare ca furtunele erau coapte si devenisera elastice, ceea ce facea ca presiunea lichidului sa fie peste limita normala si la eliberarea manetei sa nu "decupleze". de aia nu mai reveneau pistoanele la minim. oricum in iarna cred ca voi schimba garniturile, face 10 ani tiganca si merita sa ii fac un cadou pana acum interesati de un set de garnituri au fost Metal Hart si Sudsemnatu. Daca mai sunt si alti amatori (pt FZS fata completa e 35 lire cu tot cu transport) sa imi dea PM si vad daca mai lasa englezul din pret. ps: un torx pt piulitele care tin pistonasele (alea albastre) cam cat ar ajunge? ca e mult mai comod asa.. @rocristea: imi poti spune cat te-au costat suportii + cele 3 top-case? ps2: un site cu niste articole bune zic eu aici Editat Iunie 4, 2009 de cojo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Din cate stiu eu, nu este recomandat sa incerci sa desfaci etrierii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) .............................................. @rocristea: imi poti spune cat te-au costat suportii + cele 3 top-case? ps2: un site cu niste articole bune zic eu aici Cateva preturi cu accesoriile pt cei interesati: -suport + top case originale yamaha: 100 +120 euro (recomand totusi suportul si top case-ul de 45 litri de la hepco & becker - 125 +200 euro); -spatar top case: 35 euro; -kit suporti genti laterale - hepco & becker: 175 euro; -genti laterale ,,junior flash''- hepco & becker: 340 euro perechea; -grila radiator aluminiu; -kit carene ,,power bronze'': 320 euro; -crash pad-uri protectie motor- rizoma: 80 euro; -geam touring original yamaha: 50 euro; -manete ,,titax'': 80 euro bucata; -priza 12v-louis: 12 euro. Editat Iunie 4, 2009 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Pai, intra pe topicul dedicat Fazerelor si povesteste acolo ce damageuri ai, si vedem noi unde te trimitem. Multumesc pentru indemn; sunt cam catranit si vad totul in negru, asa ca orice semn de sustinere parca aprinde lumina ! Toate avariile sunt pe stanga, clasic, nu ? levier ambreiaj julit bine si deplasat carena stanga zgariata/desprinsa oglinda "deranjata" si ea semnal rezervor infundat crash bar rupt (cred ca e prea casant asta original, s-a faramitzat !!! ) capacul ala rotund si mare spart a curs un pic de lichid verde pedala schimbator indoita maner si panel spate zgariate agregatul fiind cazut indicatorul avea ledurile de avarie motor si nivel de ulei rosii; dupa ridicare erau OK/stinse dar n-am avut curaj sa dau cheie din motiv de capac spart si lichid verde pe jos. O sa caut in catalog sa vad exact ce e cu capacul ala mare rotund, desi cred ca voi cei mai vechi in bransa stiti deja ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) Multumesc pentru indemn; sunt cam catranit si vad totul in negru, asa ca orice semn de sustinere parca aprinde lumina ! Toate avariile sunt pe stanga, clasic, nu ? levier ambreiaj julit bine si deplasat carena stanga zgariata/desprinsa oglinda "deranjata" si ea semnal rezervor infundat crash bar rupt (cred ca e prea casant asta original, s-a faramitzat !!! ) capacul ala rotund si mare spart a curs un pic de lichid verde pedala schimbator indoita maner si panel spate zgariate agregatul fiind cazut indicatorul avea ledurile de avarie motor si nivel de ulei rosii; dupa ridicare erau OK/stinse dar n-am avut curaj sa dau cheie din motiv de capac spart si lichid verde pe jos. O sa caut in catalog sa vad exact ce e cu capacul ala mare rotund, desi cred ca voi cei mai vechi in bransa stiti deja ... Este capacul de la alternator, nu ai in el presiune sau lichide, este doar de protectie praf si bineinteles sa fie acoperit alternatorul, se lipeste nu-i problema. levier am unul eu schimbandu-le pe ale mele am ramas cu cele vechi(in perfecta stare) carena se lipeste cu fibra de sticla pe interior se poate face usor aglinde se aranjeaza semnal merge lipit sau cumparat altul din targ se poate si asta crash bar se cumpara altul (set) lichidul verde este lichidul de racire nu-i bai a curs pe la vasul de expansiune aflat sub sa pedala schimbator se indreapta nu-i bai manerul si panel se rezolva becurile normal sa se aprinda cand este inclinata, nu este lichid de ungere si racire peste sonde. toate se repara fara costuri mari. Editat Iunie 5, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.