Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ma omoara franele astea. trebuie sa curat etrierii fata ca nu mai deblocheaza complet si imi incing discul.

saptamana trecuta am impins cat am putut cilindrii si i-am frecat cu lichid din ala din spray de frana. au mers ok, si ieri cand sa pornesc, iar blocati. sa fie de la garnituri, care s-au copt?

 

unde gasesc vaselina pentru cauciuc (garnituri, etc)? am vazut ca dupa ce montez garniturile noi trebuie sa gresez cilindrii. se ung si garniturile, sau doar partea metalica?

 

m-am uitat in catalogul de piese si garniturile pentru cilindrii din partea de sus a etrierului au un cod diferit de cei de jos. stiti daca si fizic garniturile difera, sau e doar codul altfel? m-ar ajuta sa stiu asta daca le iau de pe ebay.

 

multumesc si daca aveti idee de unde pot sa iau rapid garniturile va raman dator big time!! (maine vroiam sa plec la GL si azi e inchis la Yamaha).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze gasisem si eu. Pretul ma intereseaza

preturi gasesti pe Louis

 

ma omoara franele astea. trebuie sa curat etrierii fata ca nu mai deblocheaza complet si imi incing discul.

saptamana trecuta am impins cat am putut cilindrii si i-am frecat cu lichid din ala din spray de frana. au mers ok, si ieri cand sa pornesc, iar blocati. sa fie de la garnituri, care s-au copt?

 

unde gasesc vaselina pentru cauciuc (garnituri, etc)? am vazut ca dupa ce montez garniturile noi trebuie sa gresez cilindrii. se ung si garniturile, sau doar partea metalica?

 

m-am uitat in catalogul de piese si garniturile pentru cilindrii din partea de sus a etrierului au un cod diferit de cei de jos. stiti daca si fizic garniturile difera, sau e doar codul altfel? m-ar ajuta sa stiu asta daca le iau de pe ebay.

 

multumesc si daca aveti idee de unde pot sa iau rapid garniturile va raman dator big time!! (maine vroiam sa plec la GL si azi e inchis la Yamaha).

ai uns cu pasta de cupru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau nu stiu eu unde, sau nu ma ajuta germana, sau NU exista pe louis suport pentru topcase adaptabil la Yamaha FZ6.

ai nevoie de NR 2 din pagina de catalog Art-Nr 10023561 74,65 € si Nr 3 ( suportul pentru topcase 34,95 la alegere Monokey sau Monolock )

0630.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai uns cu pasta de cupru?

 

cu asta parca se unge spatele placutelor si buza pistonasului care intra in contact cu placuta, nu?

nu, nu am uns. de asta unde se gaseste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze gasisem si eu. Pretul ma intereseaza

 

Salut,

Givi e vandut oficial in Romania de United Motors (cei care vand Aprilia si Kawasaki) in Pipera

Shad e vandut oficial in Romania de Motorteam (cei care vand Suzuki) pe Bd Timisoara

Poti sa-ti mai iei de la Yamaha. Noi, fara reducere, nu e mare diferenta de pret fata de Givi si Shad.

 

Pana acum eu nu am reusit sa aflu decat cat costa (in Franta) alea de la Yamaha. La baietii din Romania, trebuie, vad, sa insisti ca sa primesti o oferta de pret. Parca ar trebui sa plateasca ei.

 

Numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc Florine, acu ma chinui sa gasesc garniturile.

in Romania ma costa kitul 240EUR, pe ebay gasesc la 50 EUR...bataie de joc

 

voi aveti idee ce naiba sunt pastilele (2 buc) alea din dreapta sus? nu inteleg unde se monteaza..

post-17002-1243851060_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc Florine, acu ma chinui sa gasesc garniturile.

in Romania ma costa kitul 240EUR, pe ebay gasesc la 50 EUR...bataie de joc

 

voi aveti idee ce naiba sunt pastilele (2 buc) alea din dreapta sus? nu inteleg unde se monteaza..

post-17002-1243851060_thumb.jpg

Sunt capacelele de protectie pentru aerisitorul etrierului. capacelele din cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc Florine, acu ma chinui sa gasesc garniturile.

in Romania ma costa kitul 240EUR, pe ebay gasesc la 50 EUR...bataie de joc

 

voi aveti idee ce naiba sunt pastilele (2 buc) alea din dreapta sus? nu inteleg unde se monteaza..

post-17002-1243851060_thumb.jpg

 

Unde le gasisi man? Sa ma anunti si pe mine cand ti le comanzi, poate ma combin si eu la un set.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se incing discurile ? cojo, am uitat sa-ti spun dar la mine, chiar si dupa rebuild, placutele tot atingeau discurile. Din cate stiu, este o problema cu acest tip de etrier. Una din solutiile posibile este eliminarea arcurilor (placutele din otel de deasupra) dar eu unul nu as recomanda ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 4 ani si peste 60.000 km pot spune cu mana pe inima ca Yamaha fz6 s fazer este o motocicleta completa si fiabila, care mi-a oferit numai satisfactii fara sa ma lase vreodata la greu, atat pe strazile aglomerate ale orasului, cat si in numeroasele calatorii prin tara si nu numai. Cateva poze cu batranica:

post-6592-1244057717_thumb.jpg

post-6592-1244057751_thumb.jpg

post-6592-1244057793_thumb.jpg

post-6592-1244057829_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Yamaha fz6 s fazer este o motocicleta completa ...

Si ca s-o faci si mai completa i-ai pus parbriz touring, top/side cases si carenaj inferior, asa-i ?

Cam la fel as dori sa procedez si eu. Daca nu te deranjeaza poate-mi dai niste indicii, ceva, aici sau pe PM.

 

10x,

Vane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

update la etrierii semi-blocati:

garniturile erau ok, se pare ca furtunele erau coapte si devenisera elastice, ceea ce facea ca presiunea lichidului sa fie peste limita normala si la eliberarea manetei sa nu "decupleze". de aia nu mai reveneau pistoanele la minim.

 

oricum in iarna cred ca voi schimba garniturile, face 10 ani tiganca si merita sa ii fac un cadou :D

pana acum interesati de un set de garnituri au fost Metal Hart si Sudsemnatu.

Daca mai sunt si alti amatori (pt FZS fata completa e 35 lire cu tot cu transport) sa imi dea PM si vad daca mai lasa englezul din pret.

 

ps: un torx pt piulitele care tin pistonasele (alea albastre) cam cat ar ajunge? ca e mult mai comod asa..

 

@rocristea: imi poti spune cat te-au costat suportii + cele 3 top-case?

 

ps2: un site cu niste articole bune zic eu aici

Editat de cojo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..............................................

 

@rocristea: imi poti spune cat te-au costat suportii + cele 3 top-case?

 

ps2: un site cu niste articole bune zic eu aici

Cateva preturi cu accesoriile pt cei interesati:

-suport + top case originale yamaha: 100 +120 euro (recomand totusi suportul si top case-ul de 45 litri de la hepco & becker - 125 +200 euro);

-spatar top case: 35 euro;

-kit suporti genti laterale - hepco & becker: 175 euro;

-genti laterale ,,junior flash''- hepco & becker: 340 euro perechea;

-grila radiator aluminiu;

-kit carene ,,power bronze'': 320 euro;

-crash pad-uri protectie motor- rizoma: 80 euro;

-geam touring original yamaha: 50 euro;

-manete ,,titax'': 80 euro bucata;

-priza 12v-louis: 12 euro.

post-6592-1244147560_thumb.jpg

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, intra pe topicul dedicat Fazerelor si povesteste acolo ce damageuri ai, si vedem noi unde te trimitem.

 

Multumesc pentru indemn; sunt cam catranit si vad totul in negru, asa ca orice semn de sustinere parca aprinde lumina !

Toate avariile sunt pe stanga, clasic, nu ? :D

  • levier ambreiaj julit bine si deplasat
  • carena stanga zgariata/desprinsa
  • oglinda "deranjata" si ea
  • semnal
  • rezervor infundat
  • crash bar rupt (cred ca e prea casant asta original, s-a faramitzat !!! )
  • capacul ala rotund si mare spart
  • a curs un pic de lichid verde
  • pedala schimbator indoita
  • maner si panel spate zgariate
  • agregatul fiind cazut indicatorul avea ledurile de avarie motor si nivel de ulei rosii; dupa ridicare erau OK/stinse dar n-am avut curaj sa dau cheie din motiv de capac spart si lichid verde pe jos.

 

O sa caut in catalog sa vad exact ce e cu capacul ala mare rotund, desi cred ca voi cei mai vechi in bransa stiti deja ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru indemn; sunt cam catranit si vad totul in negru, asa ca orice semn de sustinere parca aprinde lumina !

Toate avariile sunt pe stanga, clasic, nu ? :D

  • levier ambreiaj julit bine si deplasat
  • carena stanga zgariata/desprinsa
  • oglinda "deranjata" si ea
  • semnal
  • rezervor infundat
  • crash bar rupt (cred ca e prea casant asta original, s-a faramitzat !!! )
  • capacul ala rotund si mare spart
  • a curs un pic de lichid verde
  • pedala schimbator indoita
  • maner si panel spate zgariate
  • agregatul fiind cazut indicatorul avea ledurile de avarie motor si nivel de ulei rosii; dupa ridicare erau OK/stinse dar n-am avut curaj sa dau cheie din motiv de capac spart si lichid verde pe jos.

 

O sa caut in catalog sa vad exact ce e cu capacul ala mare rotund, desi cred ca voi cei mai vechi in bransa stiti deja ...

Este capacul de la alternator, nu ai in el presiune sau lichide, este doar de protectie praf si bineinteles sa fie acoperit alternatorul, se lipeste nu-i problema.

levier am unul eu schimbandu-le pe ale mele am ramas cu cele vechi(in perfecta stare)

carena se lipeste cu fibra de sticla pe interior se poate face usor

aglinde se aranjeaza

semnal merge lipit sau cumparat altul din targ se poate si asta

crash bar se cumpara altul (set)

lichidul verde este lichidul de racire nu-i bai a curs pe la vasul de expansiune aflat sub sa

pedala schimbator se indreapta nu-i bai

manerul si panel se rezolva

becurile normal sa se aprinda cand este inclinata, nu este lichid de ungere si racire peste sonde.

 

toate se repara fara costuri mari.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...