Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca se intreba careva cum ar arata un Fazer in varianta rat-bike, AICI e raspunsul, iar AICI mai e una cu turbo-charger pe ea.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imediat ce am timp. :laugh:

 

 

Fara suparare, dar am rasfoit manualul si nu am dat de montare/demontare senzor TPS. Nu ma indrumi si pe mine te rog unde sa caut mai exact, eventual si reglajele ulterioare? De ceva reglaje am dat eu dar nu si de senzorul TPS. Mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa fii foarte sigur ca exista o problema la acel senzor. demontarea lui este o operatie foarte complicata.trebuie sa demontezi de pa motor blocul de injectie si apoi cu un imbus torx(daca nu ma insel este T30) demontezi senzorul.ideal este ca inainte de demontare sa marchezi pozitia in care a fost montat.

curatirea lui o faci cu un spray WD40 .verificarea senzorului se face cu un aparat de masura pe pinii senzorului(rotesti stanga sau dreapta de senzor pana obtii valorile indicate de producator).dupa ce ai montat totul la loc trebuie sa-i dai RESET(se uneste + cu - pentru 15 sec. . apoi pornesti motorul si verifici daca functioneaza corect(sa nu scoata fum negru , sa nu galopeze , sa nu se opreasca , sa urce in ture lin ,adica fara vibratii . )

se masoara pe pinii : albastru si negru-albastru (resistenta max. trebuie sa fie de 6.5kohmi iar minim de la 0 la max 5kohmi),daca ai aceste valori inseamna ca senzorul este bun.

pozitia de montare: se monteaza senzotul pe blocul de injectie,se pune mufa la senzor,se conecteaza un voltmetru pe pinii :galben(+) si negru-albastru(-) si se roteste de senzor pana cand voltmetrul va indica 0.63-0.73 volti.

asta a fost tot (aproape tot).

informatiile se gasesc in manual la pag. 7-30 si 7-31. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa fii foarte sigur ca exista o problema la acel senzor. demontarea lui este o operatie foarte complicata.trebuie sa demontezi de pa motor blocul de injectie si apoi cu un imbus torx(daca nu ma insel este T30) demontezi senzorul.ideal este ca inainte de demontare sa marchezi pozitia in care a fost montat.

curatirea lui o faci cu un spray WD40 .verificarea senzorului se face cu un aparat de masura pe pinii senzorului(rotesti stanga sau dreapta de senzor pana obtii valorile indicate de producator).dupa ce ai montat totul la loc trebuie sa-i dai RESET(se uneste + cu - pentru 15 sec. . apoi pornesti motorul si verifici daca functioneaza corect(sa nu scoata fum negru , sa nu galopeze , sa nu se opreasca , sa urce in ture lin ,adica fara vibratii . )

se masoara pe pinii : albastru si negru-albastru (resistenta max. trebuie sa fie de 6.5kohmi iar minim de la 0 la max 5kohmi),daca ai aceste valori inseamna ca senzorul este bun.

pozitia de montare: se monteaza senzotul pe blocul de injectie,se pune mufa la senzor,se conecteaza un voltmetru pe pinii :galben(+) si negru-albastru(-) si se roteste de senzor pana cand voltmetrul va indica 0.63-0.73 volti.

asta a fost tot (aproape tot).

informatiile se gasesc in manual la pag. 7-30 si 7-31. :D

 

 

 

Mersi mult de tot. Stiu ca senzorul este problema deoarece pe langa faptul ca seria este in lotul respectiv, am momente (rare) cand motorul nu sta la relanti si atunci tre sa opresc motorul sa scot cheia si sa repornesc motorul si e ok. Acum nu stiu ca nu am auzit si alt fz6 cum face, dar la relanti merge relativ bine adica merge la 1250 si din cand in cand mai creste la 1300 si scade iar..Asa se comporta normal sau e tot de la senzor, turatia de relanti trebuind sa fie constanta fara oscilatii de acest gen?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

laura are teoretic dreptate. Practic, inlocuirea senzorului nu este atat de complicata, necesitand doar o extensie de cheie tubulara de 15 cm si capete inbus si un torx. Nu marchezi nici o pozitie in care a fost montat, ajustarea se face dupa ce montezi noul senzor, inainte de strangerea finala. Desi in manual scrie ca trebuie un tester, in realitate toate motocicletele de la Yamaha au sistem de diagnostic care permite si verificarea valorilor returnate de senzorul (sau senzorii) TPS. Este vorba de Diagnostic Code 01 (Throttle angle), valorile fiind min 15-17 si max 97-100 (gazul deschis la maxim). 101 este de asemenea o valoare valida, desi nu e trecuta in manual. Pagina 7-11.

 

Btw, este posibil ca senzorul TPS sa fie defect chiar daca returneaza valori valide la tester/diagnostic. Uneori intra in balarii dupa ce se incalzeste, datorita vibratiilor sau cine stie ce camp electromagnetic produs de componentele din apropiere.

 

Variatiile relantiului sunt normale in limita 1250 - 1350. TPS busit = relanti la 750-800 dar acesta nu este singurul simptom si este posibil nici sa nu apara.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

La multi ani si sa fiti sanatosi si iubiti/iubite, de cateva zile sunt proaspat proprietar al unei moto Yamaha FZ6SA model 2007. Inca nu am apucat sa ma joc cu ea sper sa ne purtam de grija unul altuia. Am citit tot topicul, in general lumea vad ca e multumita de aceasta motocicleta si se pare ca pentru ceea ce am eu nevoie e numai buna . Sa speram ca asa e.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

La multi ani si sa fiti sanatosi si iubiti/iubite, de cateva zile sunt proaspat proprietar al unei moto Yamaha FZ6SA model 2007. Inca nu am apucat sa ma joc cu ea sper sa ne purtam de grija unul altuia. Am citit tot topicul, in general lumea vad ca e multumita de aceasta motocicleta si se pare ca pentru ceea ce am eu nevoie e numai buna . Sa speram ca asa e.

 

Numai bine

 

Vrem poze!!!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Merci, am facut doua poze si o sa le pun imediat ce imi gasesc cablul de date de la telefon. M-am plimbat putin in jurul garajului, si am incercat niste frane, practic m-am infipt in frane fara nici o jena pe asfaltul ud si rece cu cauciucuri varza. Tre sa le schimb neaparat. Nu imi pare rau ca am luat mobra cu ABS, merita. M-am suit pe frane si pe mazga motocicleta nu a schitat o secunda ca vrea sa se duca stanga sau dreapta. Imi place pozitia iar putere are ultra suficienta. Tot auzisem ca nu ar avea putere la turatii mici, cat se poate de fals, dupa parerea si nevoile mele.

 

Numai bine

Mesaj completat

Salut,

 

Dupa cum zisei, pun si doua poze.

 

Numai bine

post-45946-1263160874_thumb.jpg

post-45946-1263160886_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee daca Yamaha Romania da informatii despre codurile de culoare ale modelelor de motociclete comercializate in trecut (anume Fazer din 2005) ??

 

Ceea ce scrie pe eticheta de sub sa (5VX6-010, cu A pe randul doi) m-a dus la informatii contradictorii de pe net.

 

Mersi anticipat :wacko:

Editat de Horia_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Merci, am facut doua poze si o sa le pun imediat ce imi gasesc cablul de date de la telefon. M-am plimbat putin in jurul garajului, si am incercat niste frane, practic m-am infipt in frane fara nici o jena pe asfaltul ud si rece cu cauciucuri varza. Tre sa le schimb neaparat. Nu imi pare rau ca am luat mobra cu ABS, merita. M-am suit pe frane si pe mazga motocicleta nu a schitat o secunda ca vrea sa se duca stanga sau dreapta. Imi place pozitia iar putere are ultra suficienta. Tot auzisem ca nu ar avea putere la turatii mici, cat se poate de fals, dupa parerea si nevoile mele.

 

Numai bine

Mesaj completat

Salut,

 

Dupa cum zisei, pun si doua poze.

 

Numai bine

 

 

felicitari, cand da caldura ne vedem joi la academie :lol: :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee daca Yamaha Romania da informatii despre codurile de culoare ale modelelor de motociclete comercializate in trecut (anume Fazer din 2005) ??

 

Ceea ce scrie pe eticheta de sub sa (5VX6-010, cu A pe randul doi) m-a dus la informatii contradictorii de pe net.

 

Mersi anticipat :wacko:

 

 

Ai pe cadru, tot sub sa un stiker alb unde cu un punct de vopsea din culoarea ta si codul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pe cadru, tot sub sa un stiker alb unde cu un punct de vopsea din culoarea ta si codul.

 

Da Florin, pe cadru ma refeream si eu ca se afla dar a iesit altceva. Ceea ce am scris in paranteza este inscriptionat acolo...si ala nu e cod de culoare, e de altceva, probabil de combinatie folosita la vopsire (adica gri, albastru, argintiu sau ce culori sunt pe mobra mea :wacko: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...