Metal Heart Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Tocmai am vorbit cu reprezentanta yamaha din orasul meu, si mi-au spus ca imi aduc piesa( Rotorul senzorului de viteza) cu 43 de lei. in max 14 zile. Sa vedem acum daca asa este! Pai sa ma tii si pe mine la curent, ca o sa vreau sa iau si eu. De unde le-ai comandat, de la Tehnofiorentini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Da de la Tehnofiorentini "-4YR2517G0000 ROTOR, SENSOR 43 lei TERMEN DE LIVRARE 7-14 ZILE, Cu stima, Catalin Micu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Cine vrea 2 anvelope Michelin pilot power 2CT dot decembrie 2008. Mai au inca mustatiile pe ele. Sunt rulate 3500 km, de mine din toamna pana acum. 120 fata cu 180 spatele. pret 170 euro si montaj inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Ripperu' plangea dupa cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B_Bogdan Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 salut! m-ar interesa pe mine, dar decat sapt viitoare ca nu am banii acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 salut! m-ar interesa pe mine, dar decat sapt viitoare ca nu am banii acum... de anvelope zici tu? Pentru un fz-rist se pastreaza pana saptamana viitoare daca doresti. da-mi un pm si vorbim. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) Intamplare !!! aveti mare grija am auzit ca s-a mai intamplat la YAMAHA Duminica dimineata, ma trezesc pe la ora 11 fericit ca razele soarelui imi ardeau fata prin fereastra camerei mele si foarte nerabdator la plimbarea planificata cu cateva zile inainte. Concret, imi pregatesc motoreta (fz6-le) o sterg, o bibilesc, fac o verificare tehnica de ansamblu si ce zaresc in momentul in care incep sa dau cu spray pe lant... in partea de jos a capacului de la pinionul fata vad cazuta o saiba putin indoita in partea superioara si cu niste crestaturi pe interior... stau cateva secunde sa ma gandesc de unde o fi, de la motorul meu ?, o fi sarit de pe strada ?... si imediat in clipa urmatoare, ma apuc sa desfac capacul de la pinionul fata, doar asa ca sa ma asigur ca n-o fi de la la motorul meu ( saiba gasind-o in apropiera capacului intepenita ) unde, extrem de uimit, constat ca imi lipseste piulita care tinea pinionul pe ax... cuprins de panica asupra a ceea ce mi se putea intampla si de gandul ca ziua mea pe doua roti este compromisa am inceput sa caut prin tot garajul o piuluta identica, sa dau tel in stanga dreapta...nimic....o piulita rara cu pasul marunt (1) pe dimensiune de cheie 32... si acum intrebarea mea catre voi, pasionati de astfel de mobre... unde as putea gasi o asemenea componenta ?, m-am uitat pe net la yamaha genuine parts, costa 10 $ de unde s-o iau eu ?! am auzit ca s-ar potrivi si de la R6 Astept raspunsurile si precizarile voastre !!! Toate bune... si luati aminte, intotdeauna sa verificati tehnic mobra inainte de iesire, in felul asta puteti preintampina anumite evenimente neplacute. Editat Aprilie 28, 2010 de emypavel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Emypavel, piulita de la pinion e o problema la FZS600 Fazer, am auzit de la un posesor odata la Arc si am mai citit si pe forumuri despre asa ceva. Partea proasta e ca si Ripperu' a patit-o. Nu stiam ca sunt asemenea probleme si la FZ6. De fapt nu sunt probleme, dar trebuie un pic de atentie cand se schimb kitul de lant sau cand se desface capacul si se mai curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 nu sare pinionul asa usor de acolo, dar oricum, pt asta exista locktide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 nu sare pinionul asa usor de acolo, dar oricum, pt asta exista locktide Da, asa zicea si taicameo..."stai linistit ca nu sare pinionul asa usor de pe ax, forta aplicata nu este laterala ci spre inainte" dar oricum ma gandeam la ce scenarii se puteau intampla mai ales ca anul trecut cuiva aici in Mures i s-a rupt lantul in mers la o viteza de peste 150 si a trecut la 10 cm de casca celui din spate. (aici neglijenta personala a motociclistului), in fine, acum astept raspunsuri din mai multe parti referitor la piulita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 sigur.piulita nu sare de pe ax dar pinionul va distruge filetul axului. s-a intamplat la mine asa ceva. a trebuit sa dau gaura filetata in ax si sa fixez pinionul la fel ca la CBR. este o problema la yamaha cu piulita aia,mai ales ca nu o gasesti decat la un pret destul de piperat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 ce se intampla daca imi bag in furca ulei 15W? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 ce se intampla daca imi bag in furca ulei 15W? o sa fie mai rigida, atata tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 am sanse mai mari sa stric semeringurile de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 am sanse mai mari sa stric semeringurile de ulei? Nu, nu o sa strici nimic. Si eu am 15W in furca, si parca s-a mai intarit o idee. Daca vrei furca mai tare, incearca un set de arcuri progresive, gasesti Ohlinsuri pe ebay cam la 100 E setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) a nu, intrebam ca mi-am schoimbat semeringurile de ulei si uleiul, si i-am pus 15W motorex, se simte mai tare furca si la gropi o simt cum imi sare cred ca mai bine era un 10W ca oricum astia de la yahaha recomanda un 5W chiar cursa la amortizor se si vede ca e mult mai mica si la drum drept sta tapana, parca mai mult imi placea inainte ... nici nu stiu daca am facut bine sau ba Editat Aprilie 29, 2010 de Florin_FZN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 E chestie de gusturi, la mine oricum era fleasca by default, asa ca am preferat sa fie mai tare. Probabil la FZ6 suspensiile sunt mai rigide by default, dar ai sa vezi ca o sa-ti placa cand o sa iesi pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 La FZ6 numai rigide nu sunt ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Prietenii recomanda furca de R6 03-04 in caz ca vrei sa mai reglezi una alta pe la ea, si ai de gand sa o tii un timp mai indelungat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Niste suspensii mai tari sunt optiunea clara pentru un stil mai racing, ai s-o simiti mult mai bine pe curbe cum zicea colegul in postul de mai sus dar pentru plimbari cotidiene...nici nu stiu, depinde de gusturile fiecaruia. La noi, in zona Muresului pe traseul Mures-BV este alegerea ideala daca te dai pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 La FZ6 numai rigide nu sunt ... Alex, comparatia era facuta intre FZS600 si FZ6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Proaspat posesor de Fazer! 2003, 23000 km Inca in procesul imprietenirii! Vin de pe chopper! Stie cineva unde gasesc cauciucuri pentru ea?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Proaspat posesor de Fazer!2003, Gresit, minim 2004 an fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 dupa 1100 km ma declar multumit de uleiul 15W din furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Pentru toti cei ce au probleme cu vitezometrul, iar cauza este rotorul magnetic (piesa din material casant cu doua picioruse de ghidaj), care de cele mai multe ori se crapa: 1.Piesa se poate repara daca are numai piciorusele crapate desprinse sau lipsa. Rotorul este confectionat dintr-un material magnetic, si din cate am vazut eu are 2 poli magnetici.Din acest motiv daca acest cilindrul este crapat, se poate repara mult mai greu.Insa daca numai piciorusele sunt problema, se poate repara in 10 min. Se lipesc cu BIzon, deoarece are rezistenta la produse petroliere si temp maxima de exploatare de 120 grade Celsius. Si daca lipsesc piciorusele se pot modela cu Bizon sau Poxipol (metoda folosita de mine-Am mers 3 zile si pana acum a tinut la viteza maxima de 140km/h). 2.Daca nu va convine metoda asta, exista si varianta mult mai simpla. Piesa exista la Yamaha, costa 43 de lei si are codul: 4YR2517G0000. Eu am primit piesa dar am incercat si metoda mai sus mentionata. FUNCTIONEAZA AMANDOUA! Atentie insa la montaj. E nevoie de doua persoane si putina atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.