Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Tocmai am vorbit cu reprezentanta yamaha din orasul meu, si mi-au spus ca imi aduc piesa( Rotorul senzorului de viteza) cu 43 de lei. :peace: in max 14 zile. Sa vedem acum daca asa este!

Pai sa ma tii si pe mine la curent, ca o sa vreau sa iau si eu. De unde le-ai comandat, de la Tehnofiorentini?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Intamplare !!! aveti mare grija am auzit ca s-a mai intamplat la YAMAHA

 

Duminica dimineata, ma trezesc pe la ora 11 fericit ca razele soarelui imi ardeau fata prin fereastra camerei mele si foarte nerabdator la plimbarea planificata cu cateva zile inainte. Concret, imi pregatesc motoreta (fz6-le) o sterg, o bibilesc, fac o verificare tehnica de ansamblu si ce zaresc in momentul in care incep sa dau cu spray pe lant... in partea de jos a capacului de la pinionul fata vad cazuta o saiba putin indoita in partea superioara si cu niste crestaturi pe interior... stau cateva secunde sa ma gandesc de unde o fi, de la motorul meu ?, o fi sarit de pe strada ?... si imediat in clipa urmatoare, ma apuc sa desfac capacul de la pinionul fata, doar asa ca sa ma asigur ca n-o fi de la la motorul meu ( saiba gasind-o in apropiera capacului intepenita ) unde, extrem de uimit, constat ca imi lipseste piulita care tinea pinionul pe ax... cuprins de panica asupra a ceea ce mi se putea intampla si de gandul ca ziua mea pe doua roti este compromisa am inceput sa caut prin tot garajul o piuluta identica, sa dau tel in stanga dreapta...nimic....o piulita rara cu pasul marunt (1) pe dimensiune de cheie 32... si acum intrebarea mea catre voi, pasionati de astfel de mobre... unde as putea gasi o asemenea componenta ?, m-am uitat pe net la yamaha genuine parts, costa 10 $ de unde s-o iau eu ?! am auzit ca s-ar potrivi si de la R6

Astept raspunsurile si precizarile voastre !!!

Toate bune... si luati aminte, intotdeauna sa verificati tehnic mobra inainte de iesire, in felul asta puteti preintampina anumite evenimente neplacute.

Editat de emypavel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emypavel, piulita de la pinion e o problema la FZS600 Fazer, am auzit de la un posesor odata la Arc si am mai citit si pe forumuri despre asa ceva. Partea proasta e ca si Ripperu' a patit-o. Nu stiam ca sunt asemenea probleme si la FZ6. De fapt nu sunt probleme, dar trebuie un pic de atentie cand se schimb kitul de lant sau cand se desface capacul si se mai curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sare pinionul asa usor de acolo, dar oricum, pt asta exista locktide :peace:

Da, asa zicea si taicameo..."stai linistit ca nu sare pinionul asa usor de pe ax, forta aplicata nu este laterala ci spre inainte" dar oricum ma gandeam la ce scenarii se puteau intampla mai ales ca anul trecut cuiva aici in Mures i s-a rupt lantul in mers la o viteza de peste 150 si a trecut la 10 cm de casca celui din spate. (aici neglijenta personala a motociclistului), in fine, acum astept raspunsuri din mai multe parti referitor la piulita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur.piulita nu sare de pe ax dar pinionul va distruge filetul axului.

s-a intamplat la mine asa ceva. a trebuit sa dau gaura filetata in ax si sa fixez pinionul la fel ca la CBR.

este o problema la yamaha cu piulita aia,mai ales ca nu o gasesti decat la un pret destul de piperat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sanse mai mari sa stric semeringurile de ulei?

 

Nu, nu o sa strici nimic. Si eu am 15W in furca, si parca s-a mai intarit o idee. Daca vrei furca mai tare, incearca un set de arcuri progresive, gasesti Ohlinsuri pe ebay cam la 100 E setul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a nu, intrebam ca mi-am schoimbat semeringurile de ulei si uleiul, si i-am pus 15W motorex, se simte mai tare furca si la gropi o simt cum imi sare :)

 

cred ca mai bine era un 10W ca oricum astia de la yahaha recomanda un 5W chiar

 

cursa la amortizor se si vede ca e mult mai mica si la drum drept sta tapana, parca mai mult imi placea inainte :lol:... nici nu stiu daca am facut bine sau ba :laugh:

Editat de Florin_FZN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chestie de gusturi, la mine oricum era fleasca by default, asa ca am preferat sa fie mai tare. Probabil la FZ6 suspensiile sunt mai rigide by default, dar ai sa vezi ca o sa-ti placa cand o sa iesi pe curbe :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste suspensii mai tari sunt optiunea clara pentru un stil mai racing, ai s-o simiti mult mai bine pe curbe cum zicea colegul in postul de mai sus dar pentru plimbari cotidiene...nici nu stiu, depinde de gusturile fiecaruia. La noi, in zona Muresului pe traseul Mures-BV este alegerea ideala daca te dai pe strada :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proaspat posesor de Fazer!

2003, 23000 km

Inca in procesul imprietenirii! Vin de pe chopper!

 

Stie cineva unde gasesc cauciucuri pentru ea?!

post-22107-1272689283_thumb.jpg

post-22107-1272689292_thumb.jpg

post-22107-1272689301_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti cei ce au probleme cu vitezometrul, iar cauza este rotorul magnetic (piesa din material casant cu doua picioruse de ghidaj), care de cele mai multe ori se crapa:

 

1.Piesa se poate repara daca are numai piciorusele crapate desprinse sau lipsa. Rotorul este confectionat dintr-un material magnetic, si din cate am vazut eu are 2 poli magnetici.Din acest motiv daca acest cilindrul este crapat, se poate repara mult mai greu.Insa daca numai piciorusele sunt problema, se poate repara in 10 min. Se lipesc cu BIzon, deoarece are rezistenta la produse petroliere si temp maxima de exploatare de 120 grade Celsius.

Si daca lipsesc piciorusele se pot modela cu Bizon sau Poxipol (metoda folosita de mine-Am mers 3 zile si pana acum a tinut la viteza maxima de 140km/h).

 

2.Daca nu va convine metoda asta, exista si varianta mult mai simpla. Piesa exista la Yamaha, costa 43 de lei si are codul: 4YR2517G0000.

 

Eu am primit piesa dar am incercat si metoda mai sus mentionata. FUNCTIONEAZA AMANDOUA! :laugh:

 

Atentie insa la montaj. E nevoie de doua persoane si putina atentie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...