mario Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Stie cineva de unde pot sa achizitionez un stop de frana cu semnale incorporate? (fz6 2004) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 http://xenonshop.com.ro/detalii-produs-Kit...Moto-H7-41.html Cine stie sa-mi spuna daca varianta asta de kit xenon e ok pentru FZ6 N? Balastu e de 55W si am citit pe forum de 35 si nu stiu daca e ok ce am gasit eu. in primul rand ,pentru fz6N iti trebuie H4. 55w,este mult si inutil.Este suficient 35W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 pai daca impingi turatia mai sus...nu pierde din cuplu? El tot maximul de ture il face...ca doar nu se duce acul peste cap cuplul maxim este obtinut la o anumita turatie.in functie de tipul de motor (1 , 2 , 3 sau 4 cilindri) ,cuplul maxim poate fi obtinut la 1500rpm sau 10000rpm.daca aduci modificari la cutia de viteze sau la transmisia finala ,cuplul maxim poate fi obtinut la o turatie mai mica sau mai mare.Asta este motivul pentru care motocicletele de stunt au pinioane mari iar cele de pista le au mici. o seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 (editat) in primul rand ,pentru fz6N iti trebuie H4. 55w,este mult si inutil.Este suficient 35W. Atunci vb de asta http://xenonshop.com.ro/detalii-produs-Kit...Monofilament-42. Din cate am citit acest bec are xenon pe faza scurta si halogen pe faza lunga. Exista cu xenon si scurta si lunga pe acelasi bec? Mesaj completat http://xenonshop.com.ro/detalii-produs-Kit...o-H4-Bixenon-43 Am gasit si varianta xenon ambele faze si pe 35W. Editat Iunie 4, 2010 de tavy XT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 . Exista cu xenon si scurta si lunga pe acelasi bec? Da, 250 lei, am avut pe a mea. Mai este si acum numai ca a schimbat proprietarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 (editat) am gasit cu 200, poate s-au mai ieftinit de atunci. balastru l-ai pus sub sa? sau ai gasit loc in spatele farului? Sti sa-mi spui daca e diferenta mare intre 6000K si 8000K. Adevarul e ca inca nu am gasit pt moto de 8000k dar sutn curios daca isi merita diferenta de bani in cazul in care gasesc. Editat Iunie 5, 2010 de tavy XT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Este de 4200k cel mai alb, restul sunt cu tenta mai accentuata spre albastru. Balastul l-am, pus in fata filtrului de aer, sub rezervor si trase firele prin cadru, pe acolo pe unde iti vine si instalatia motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 (editat) tu de 6000k ai avut? am vazut ca sunt si de 4500K si la temperatura aia e mai alba lumina dar cred ca e mai bine sa fie la o temperatura cat mai mare. Oricum cred ca 6000k sunt suficienti. Eram doar curios daca ai vazut cum vede 8000k pe motor. Am studiat putin si nu e complicat de montat kit-ul, asa ca eu mi-l voi monta. Cu balastul in fata filtrului nu ai fost nevoit sa prelungesti firele de la kit? Mesaj completat La fz6n H4 trebuie? ca in manualul de utilizare nu am gasit ce tip e. Editat Iunie 5, 2010 de tavy XT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Pai ti=am mai spus mai sus. Am avut de 4200 k care este cel mai alb restul sunt spre albastru. Nu , nu am fost nevoit sa fac nicio modificare. Da, H4 iti trebuie adica un bec cu doua filamente faza scurta si faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Am vb cu cei care aduc asa ceva si au spus ca de la 8000k in sus nu sunt ok ca sunt prea albastre. Cele mai ok sunt cele cu temp cat mai mica.Eu credeam ca e invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Pai eu ce Doamne iarta-ma incerc sa iti spun? Cu cat este mai mica temp. cu atata este mai alba implicit mai puternica lumina..........finalul 4200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 daca aduci modificari la transmisia finala ,cuplul maxim poate fi obtinut la o turatie mai mica sau mai mare. Bingo! S-a strigat bingo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Mi-am comandat bi-xenon de 6000k ca cel de 4300 este prea alba lumina si la innoptare (nici lumina nici intuneric) problema imi ramane aceeasi ca nu diferentiez lumina mea de ce e pe afara. Din cate am vazut la bi-xenon becul doar se misca si lumina pentru faza lunga intra printr-o fanta. Deci inseamna ca la faza lunga am defapt ambele faze aprinse nu ca la halogen unde faza scurta se stingea. Am vazut chestia asta pe youtube in teste cu becuri bi-xenon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 problema imi ramane aceeasi ca nu diferentiez lumina mea de ce e pe afara. Iti recomand cu caldura un "bec"oftalmologic. Au aia leac pentru problema ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 sau un bec de 100W..o sa iti prajeasca instalatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 problema imi ramane aceeasi ca nu diferentiez lumina mea de ce e pe afara. Iti recomand cu caldura un "bec"oftalmologic. Au aia leac pentru problema ta. Nu fi rau, nu rade . M-am exprimat eu gresit. In momentul cand se innopteaza este un moment cand cu faza scurta de acu nu vad gropi, santuri (decat in ultimul moment si nu merg cu viteza)etc. si pe forumuri vb ca daca ai lumin alba problema asta ar persista. Am expus asta aici ca poate tu care ai avut de 4300k imi poti spune daca acest efect l-ai observat si tu sau nu exista si acei tipi aberau. Mesaj completat sau un bec de 100W..o sa iti prajeasca instalatia Si cand te gandesti ca FZ6 n inca vede bine noaptea fata de alte motoare, ideea nu era de bec de 100W ca nu aia ma interesa ca asa imi iau un H4 de 100w si "xenon" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 pune lumini din alea de Jeep, proiectoare etc. baterie separata pentru ele sa nu iti incarce instalatia. Aaaaa...sau frate...fa-l sa bata mai sus. Problema ta se pare e ca bate prea jos...daca zici ca vezi in ultimul moment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B_Bogdan Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Salutari! cu o intrebare vin: cum se schimba becul la far? se da 'capacul de sticla' jos sau cum? Multam! Mesaj completat Salutari! cu o intrebare vin: cum se schimba becul la far? se da 'capacul de sticla' jos sau cum? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Ultima piesa din puzzle se indreapta catre Romania! Mai am putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Ultima piesa din puzzle se indreapta catre Romania! Mai am putin! Aduc astia benzina??????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salutari! cu o intrebare vin: cum se schimba becul la far? se da 'capacul de sticla' jos sau cum? Multam! Mesaj completat Salutari! cu o intrebare vin: cum se schimba becul la far? se da 'capacul de sticla' jos sau cum? Multam! Am pus un jpg din manual, ownwers manual 6-32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Aduc astia benzina??????????? Benzina n-a fost niciodata o problema pentru mine! Pe mine altceva ma macina (o toba, un rezervor, o sa...). Pe we viitor sper sa fie gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Claudiule, sa inteleg ca in curand te vedem la academie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Benzina n-a fost niciodata o problema pentru mine! Pe mine altceva ma macina (o toba, un rezervor, o sa...). Pe we viitor sper sa fie gata! Hai mai nenicule ca trece sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salutare! Am lichidul de frana foarte inchis la culoare (maroniu). Inseamna ceva? Stiu eu.. prea vechi, uzura piese pe undeva...etc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.