Shepard Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 eu cred ca o scot zilele astea ca s-a imblanzit asfaltul ) Pai da! Doar trebuie sa te antrenezi sa-l "faci" pe Trotinel. Sa stii ca suntem alaturi de tine si te sustinem. Poate chiar o sa ajungem la fata locului sa-ti facem galerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Problema cu FZS-ul e ca e subapreciat la noi. Multi prefera Hornetul, Banditul sau SV-ul. Cand aud de Fazer, se feresc. Nu am inteles niciodata de ce. Parerea mea? Pai daca poti sa o pastrezi si sa-ti iei FZS1000 fara sa o vinzi pe asta, eu cred ca merita sacrificiul. Ori o vinzi pe bani de nimic, atat cat iti dicteaza piata, ori tii la pret pana apare cineva care sa aprecieze si sa-ti ofere pretul corect. Eu m-am hotarat. O sa o tin pe a mea pana cand ma satur sau se strica de tot. Si nici atunci nu o sa o vand, ci o sa o dau cuiva degeaba sa si-o puna la punct si sa-si faca damblaua cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) Problema cu FZS-ul e ca e subapreciat la noi. Multi prefera Hornetul, Banditul sau SV-ul. Cand aud de Fazer, se feresc. Nu am inteles niciodata de ce. Parerea mea? Pai daca poti sa o pastrezi si sa-ti iei FZS1000 fara sa o vinzi pe asta, eu cred ca merita sacrificiul. Ori o vinzi pe bani de nimic, atat cat iti dicteaza piata, ori tii la pret pana apare cineva care sa aprecieze si sa-ti ofere pretul corect. Eu m-am hotarat. O sa o tin pe a mea pana cand ma satur sau se strica de tot. Si nici atunci nu o sa o vand, ci o sa o dau cuiva degeaba sa si-o puna la punct si sa-si faca damblaua cu ea! Bine de tinut minte! sincer iti recomand sa nu o schimbi pe miar cat timp ai ~3 cm de chicken strips pe guma spate si oricum nici miaru nu-i diesel, daca vrei mai mult cuplu de jos pune-i o foaie spate +3 dinti si -1 fata. foarte bine arata atelajul, (mai putin abtibildele alea cu urme de laba ) Faza cu urmele de ,,laba,, ma urmaresc si pe mine de ceva vreme...si prietenii fac ceva misto vizavi de treaba asta...dar e personalizata de Jack Wolfskin,nenea ala din Italia o castigat o la un concurs gen...urmele alea de ,,laba,,sunt cauciucate si scoase in evidenta pe rezervor si, si or facut treaba, cand am pus pe tanc o geanta la drum...or frecat pe ,,labe,, si nu or uzat tancul de benzen...! Editat Februarie 17, 2012 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 dar e personalizata de Jack Wolfskin,nenea ala din Italia o castigat o la un concurs gen.. bine draqu ca nu e personalizata JACK DANIELS ca nu mai scapai de betivi pe strada, basca aia de la militie te puneau sa sufli cum te prindeau Pai da! Doar trebuie sa te antrenezi sa-l "faci" pe Trotinel. Sa stii ca suntem alaturi de tine si te sustinem. Poate chiar o sa ajungem la fata locului sa-ti facem galerie. pfoaaaaaa, am si galerie )) merci de suport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) bine draqu ca nu e personalizata JACK DANIELS ca nu mai scapai de betivi pe strada, basca aia de la militie te puneau sa sufli cum te prindeau pfoaaaaaa, am si galerie )) merci de suport Nene Stulewa sper ca nu simt o urma de ironie si de bascalie in postarea dumneata caci nu am nevoie...pe bune...daca postez pe aci nu postez ca sunt smecheras cu mobra si ca vreau sa ma bag in seama...am mai vazut o urma de bascalie pe aci gen ,,chicken strips,,...guma aia pe spate era pusa recent si avea vreo 10 km,asa pt cei ironici!!!...puii mei!!!...se pare ca am postat aiurea pe aci...e cam plin de super mobristi cunoscatori care incearca sa ironizeze...fratilor lasati o balta si va multumesc pt aprecierile voastre minunate...bai frate...mama masii de calculator,e misto cand te dai on line cu mobra,sau pe bune...ce cauti dumneata pe aci unde nu bantuim pe coclauri, ci pe sosele ...cu off road ul ma dau si eu cand ma apuca dracii dupa ce beau o tuica...ma duc sa inchiriez o mobra de coclaureala si ma dau cu ea...fara misto...!Pe bune daca te uiti sunt cam in varsta(37 ani) pt eventuale ,,faceri de mistouri,,! Editat Februarie 17, 2012 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) eu ti-am dat doar un sfat, guma aia nu are doar 10 km, sau poate e second hand, oricum ai inceput cu stangul mi-am permis sa-ti dau un sfat pentru ca intimplator am un fzs1000. Da era un second hand uzat foarte putin(dot 2010),si e de 180...si crede ma ca m am dat si eu cu miarul fzs si cu alte cateva mobre,as fi vrut sa aflu un raspuns la ce am rugat, un eventual pret la ce am eu,nu vreau sa vand mobra ca nu e buna, ci din contra, daca o tin asa cum o tin eu, ma mai dau cu ea inca 10 ani de acum incolo...altfel nu postam dracului pe aci sa cer niste pareri...dar se pare ca dati sfaturi de parca numai voi(unii) umblati cu mobrele...bai frate,incepe sa mi para rau ca am cerut niste pareri si vad ca raspunsurile sunt,,de sus,,...multumesc ..pt nimic!Numa bine!P.S.Nu stiu care dintre noi o inceput cu stangul...pfuuui!Absurditatea forumului astuia e ca o inceput sa fie un fel de ,,dat mare,,ideea era ca toti aveam o pasiune(mobra) si ca ar trebuii sa ne intelegem,dar se pare ca...nu stiu ce mai pare, dar, cred ca nu o sa mai postez pe aci caci de fiecare data ,apar numai ,,atotstiutori,,...inca o data va cer scuze, de deranj! Editat Februarie 17, 2012 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) linisteste-te ca nu-ti vorbeste nimeni de sus, tu ai pus poza aia nu eu, doar ti-am recomandat ca nu ti-ar sta bine cu 1000 avand in vedere poza pusa de tine, atat tu esti singurul care stie exact cat de bine stapanesti fieru. sfaturile referitoare la mobre sunt fix la fel ca sfaturile despre femei, numai tu stii ce iti place sa calaresti. Sa mai subliniez o data...as vrea sa dau mobra asta si sa mi iau un miar fzs ca mi o ramas la suflet fzs ul...este si ramane mobra mea de suflet indiferent ce ,,as calarii,...in afara de asta mai un cbr rr 1000 pe care il ,,mai stapanesc,,dar fzs ul ma face sa mi fie bine...tu tot nu ai inteles si mi spuneam ca vorbesti ,,de sus ,,si asa e...spui ca nu mi sta bine pe miar....offff...!Hai sa o lasam asa...numa bine! Editat Februarie 17, 2012 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 (editat) Ca sa revin la topicul discutiei, FZS600 gasesti cu preturi intre 1000 si 2500E. Dar deja la 2500 de euro se prefera un FZ6 mai hartanit. Sau orice alta supersportiva/miar. Obeapaul, vezi ca modelul tau, cel cu "foxyeyes", arata foarte bine cu carene intregi. Cauta pe motogpricambi.com si vezi daca iti place ce gasesti. Sau un pinten. Eventual o culoare mai interesanta si ai schimbat radical aspectul. Cum zicea si BEC, cu niste rapoarte modificate la foaie si pinion se schimba un pic datele problemei. Incearca si un kit dynojet pentru carburi si mai obtii ceva si de acolo. Bec, sa stii ca-i foarte usor sa nu duci gumele pana la capat... eu sezonul asta am mers foarte putin comparativ cu alti ani si nu am iesit decat de doua ori din Bucuresti. Si atunci pe niste drumuri cu curbe foarte largi. Oricum Fazerul de 600 se inclina foarte usor, imediat il dai cu scaritele pe jos, nu-i o problema cu cauciucul spate dus pana la capat mai ales daca-i si de 180, cum are colegul de la Timisoara. Editat Februarie 17, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Vroia cineva mai devreme crash-bar......eu am luat de aici http://www.kappamoto.ro/372-accesorii-yamaha-fz6-fz-600-fazer preturile sunt pe set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Nene Stulewa sper ca nu simt o urma de ironie si de bascalie in postarea dumneata caci nu am nevoie...pe bune...daca postez pe aci nu postez ca sunt smecheras cu mobra si ca vreau sa ma bag in seama...am mai vazut o urma de bascalie pe aci gen ,,chicken strips,,...guma aia pe spate era pusa recent si avea vreo 10 km,asa pt cei ironici!!!...puii mei!!!...se pare ca am postat aiurea pe aci...e cam plin de super mobristi cunoscatori care incearca sa ironizeze...fratilor lasati o balta si va multumesc pt aprecierile voastre minunate...bai frate...mama masii de calculator,e misto cand te dai on line cu mobra,sau pe bune...ce cauti dumneata pe aci unde nu bantuim pe coclauri, ci pe sosele ...cu off road ul ma dau si eu cand ma apuca dracii dupa ce beau o tuica...ma duc sa inchiriez o mobra de coclaureala si ma dau cu ea...fara misto...!Pe bune daca te uiti sunt cam in varsta(37 ani) pt eventuale ,,faceri de mistouri,,! man, scuze, nu am stiut ca esti asa sensibil...am vrut sa fac o gluma si sincer nu cred ca a fost deplasata. mai scuza-ma ca ma bag in seama pe aici dar am si un fazer, acu ce sa fac, sa-i dau foc? PS: vreau sa cred ca a fost doar o scapare iesirea matele de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Da era un second hand uzat foarte putin(dot 2010),si e de 180...si crede ma ca m am dat si eu cu miarul fzs si cu alte cateva mobre,as fi vrut sa aflu un raspuns la ce am rugat, un eventual pret la ce am eu,nu vreau sa vand mobra ca nu e buna, ci din contra, daca o tin asa cum o tin eu, ma mai dau cu ea inca 10 ani de acum incolo...altfel nu postam dracului pe aci sa cer niste pareri...dar se pare ca dati sfaturi de parca numai voi(unii) umblati cu mobrele...bai frate,incepe sa mi para rau ca am cerut niste pareri si vad ca raspunsurile sunt,,de sus,,...multumesc ..pt nimic!Numa bine!P.S.Nu stiu care dintre noi o inceput cu stangul...pfuuui!Absurditatea forumului astuia e ca o inceput sa fie un fel de ,,dat mare,,ideea era ca toti aveam o pasiune(mobra) si ca ar trebuii sa ne intelegem,dar se pare ca...nu stiu ce mai pare, dar, cred ca nu o sa mai postez pe aci caci de fiecare data ,apar numai ,,atotstiutori,,...inca o data va cer scuze, de deranj! Vrei sa vinzi? Vrei sa vezi pretul? Nu forumul este o metoda de a afla pretul pe piata, pe bune. Baga un search pe bikeshop si vezi la ce pret se invarte o mobra identica la ani si km cu a ta, apoi vezi daca mai plusezi sau scazi. In principiu fazer NU SE CAUTA! Asa cum spunea si colegul, toti prefera hornet. Eu unul am avut fz6-le meu la vanzare din 2005 cu 15k km si in 3 luni nu a sunat unul. Pretul era cel mai mic de pe bikeshop, ca sa iti faci o idee. Cand am vandut hornetul in schimb am fost sunat des. Sansele de vanzare la un pret dorit de tine sunt zero, asa vad eu ucrurile pe piata de motoare din Romania. Atata timp cat esti foarte multumit de motor, tine-l. Daca vrei cu adevarat altceva vinde-l, fa un compromis, lasa la pret si pui diferenta mai mare si ai ce iti doresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) mai da sensibila mai esti... e perioada aia delicata? Nu BARBATE nu sunt in perioada aia si nu sunt ,,sensibila,,...in loc sa razi pe aci ca nu ard guma pana pe margine(am 180 pe spate dupa cum am scris...fzs 600 vine din fabrica cu 160 pe spate...daca tu cu fzs 600 ajungi sa arzi guma pana la margine cu 180 pe spate esti un mic ,,ciac noris,, sau ,,gichi cean,,...scria METAL HEART pe aci cum e cu inclinatul si cu scaritele la fzs 600...in sfarsit...spuneai ca ai fzs ul miar...mai bine mi ai spune si mie ce ,,belele,,ai avut cu ,,exup ,,ul caci am auzit ca ar cam fi,,sensibil,, ar papa ulei sau mai stiu eu ce...daca te am suparat cu ceva sau ca am intrebat pe aci despre modelul pe care as vrea sa l iau anul asta imi cer scuze...pt deranj...nu inghit mistouri de la cei care se cred ,,MAI MOTOCICLISTI,, decat altii ...nu mai am 20 de ani cu toate ca as mai vrea sa am varsta aia!Numa bine! Vrei sa vinzi? Vrei sa vezi pretul? Nu forumul este o metoda de a afla pretul pe piata, pe bune. Baga un search pe bikeshop si vezi la ce pret se invarte o mobra identica la ani si km cu a ta, apoi vezi daca mai plusezi sau scazi. In principiu fazer NU SE CAUTA! Asa cum spunea si colegul, toti prefera hornet. Eu unul am avut fz6-le meu la vanzare din 2005 cu 15k km si in 3 luni nu a sunat unul. Pretul era cel mai mic de pe bikeshop, ca sa iti faci o idee. Cand am vandut hornetul in schimb am fost sunat des. Sansele de vanzare la un pret dorit de tine sunt zero, asa vad eu ucrurile pe piata de motoare din Romania. Atata timp cat esti foarte multumit de motor, tine-l. Daca vrei cu adevarat altceva vinde-l, fa un compromis, lasa la pret si pui diferenta mai mare si ai ce iti doresti Ai o mare dreptate in privinta asta!!! man, scuze, nu am stiut ca esti asa sensibil...am vrut sa fac o gluma si sincer nu cred ca a fost deplasata. mai scuza-ma ca ma bag in seama pe aici dar am si un fazer, acu ce sa fac, sa-i dau foc? PS: vreau sa cred ca a fost doar o scapare iesirea matele de mai sus. Imi cer si eu scuze daca am fost nitel nervos...si nu,nu trebuie sa i dai foc la fzs ul tau caci e mobra buna...Numa bine! Ca sa revin la topicul discutiei, FZS600 gasesti cu preturi intre 1000 si 2500E. Dar deja la 2500 de euro se prefera un FZ6 mai hartanit. Sau orice alta supersportiva/miar. Obeapaul, vezi ca modelul tau, cel cu "foxyeyes", arata foarte bine cu carene intregi. Cauta pe motogpricambi.com si vezi daca iti place ce gasesti. Sau un pinten. Eventual o culoare mai interesanta si ai schimbat radical aspectul. Cum zicea si BEC, cu niste rapoarte modificate la foaie si pinion se schimba un pic datele problemei. Incearca si un kit dynojet pentru carburi si mai obtii ceva si de acolo. Bec, sa stii ca-i foarte usor sa nu duci gumele pana la capat... eu sezonul asta am mers foarte putin comparativ cu alti ani si nu am iesit decat de doua ori din Bucuresti. Si atunci pe niste drumuri cu curbe foarte largi. Oricum Fazerul de 600 se inclina foarte usor, imediat il dai cu scaritele pe jos, nu-i o problema cu cauciucul spate dus pana la capat mai ales daca-i si de 180, cum are colegul de la Timisoara. Metal Heart...ai scris pe sufletul meu,se vede clar ca esti dat pe fzs 600 si o stii ca pe tine...STIMA!...ai mare dreptate,am o mobra buna in garaj si e pacat sa o dau de pomana,am gasit la cineva un fzs miar din 2001 intr o stare foarte buna ,o sa ma duc sa l vad probabil de cum ma lasa vremea,are si un pret super bun ,in jur de 2800 euro...faza e ca i ar sta bine unui 600 langa un miar in garaj...in definitiv cam au aceeasi ,,bicicleta,,dar unul e mai naravas...inca o data multam de sfat si...NUMA BINE! Editat Februarie 18, 2012 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 @ bec: triks and tips 1) foloseste dot 5.1 2) dupa inlocuire si aerisire lasa maneta in presiune peste noapte, a doua zi o sa ai surprize placute cu privire la raspunsul franei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Vezi ca poti pune pompa de frana de R1 fara nici o problema. eu asa ceva am si s-a simtit. La inceputul sezonului o sa incerc sa schimbare de garnituri la etrieri si un kit de reparatie pentru pompa. Nah, au toate o varsta si incerca sa mai intineresc unde se poate. Obeapaul, vezi ca pe la Oradea era de vanzare un FZS1000 alb cu rosu. Pretul era destul de bun. Vorbesc asa de Fazer pentru ca inca nu am gasit o motocicleta sa-l inlocuiesc. Da, si mie imi place FZS1000, dar, la stilul meu de mers si la drumurile mele, nu prea se justifica upgradeulatat din punct de vedere financiar cat si practic. Prefer sa imbunatatesc 600-le la punctele lui slabe: suspensie si aspect. Momentan m-am apucat de asptec, ca-i mai ieftin. La suspensie stiu ce am de facut, dar costa - nejustificat de mult. Si pentru mine trecerea la FZS1000 ar fi o chestie logica, dar apar alte costuri aici: consum mai mare, motocicleta o ideea mai grea si altfel mabevrabila, haleste cauciucuri la greu, e un pic cam inalta pentru statura mea... samd. Eu merg cam 90% in oras, asa ca ceva mai puternic si mai greu nu prea se justifica. Cand o sa gasesc o portita rationala, o sa fac trecerea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) METAL HEART...zici, cumva, de asta http://www.vanzare-motociclete-romania.ro/anunt-vanzare-motocicleta-yamaha-fzs-1000-fazer-475.html ? Vezi ca poti pune pompa de frana de R1 fara nici o problema. eu asa ceva am si s-a simtit. La inceputul sezonului o sa incerc sa schimbare de garnituri la etrieri si un kit de reparatie pentru pompa. Nah, au toate o varsta si incerca sa mai intineresc unde se poate. Obeapaul, vezi ca pe la Oradea era de vanzare un FZS1000 alb cu rosu. Pretul era destul de bun. Vorbesc asa de Fazer pentru ca inca nu am gasit o motocicleta sa-l inlocuiesc. Da, si mie imi place FZS1000, dar, la stilul meu de mers si la drumurile mele, nu prea se justifica upgradeulatat din punct de vedere financiar cat si practic. Prefer sa imbunatatesc 600-le la punctele lui slabe: suspensie si aspect. Momentan m-am apucat de asptec, ca-i mai ieftin. La suspensie stiu ce am de facut, dar costa - nejustificat de mult. Si pentru mine trecerea la FZS1000 ar fi o chestie logica, dar apar alte costuri aici: consum mai mare, motocicleta o ideea mai grea si altfel mabevrabila, haleste cauciucuri la greu, e un pic cam inalta pentru statura mea... samd. Eu merg cam 90% in oras, asa ca ceva mai puternic si mai greu nu prea se justifica. Cand o sa gasesc o portita rationala, o sa fac trecerea! O sa mai stau de vorba cu cativa despre modelul miar si o sa ma documentez mult mai bine inainte sa fac pasul...oricum la intretinere e clara treaba ca o sa fie mai sus...acum sa vedem...oricum iti multumesc de sfaturi!!!Numa bine la toti mobristii! Editat Februarie 20, 2012 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Da, despre aia ziceam. La intretinere nu cred ca sa fie deosebita fata de un 600. Acelasi consumabile cam la aceleasi intervale de timp. Poate, din cauza puterii, sa ai uzura mai mare la lant, la cauciucul spate si poate la ambreiaj. Altceva nu vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Acuma citeam.. va ganditi sa va luati fzs1000?.. Am eu.. intr`un sezon, i`am bagat 12k km. Piese.. ce apartine, din america comandam, pretzurile sunt foarte bune.. Anul trecut i`am schimbat discurile de frana fatza (perechea 80 euro), apoi placutzele pe fatza (set complet.4 buc, la 40 euro).. si bujii de iridiu, din america, cu 140 lei setul, de la Denso. Consumul a scazut la 4,5 cu viteze de croaziera pana pe la 110, pe autostrada cand ne`am dus la mare consuma 5.3, cu viteza constanta 140, 2 persoane si bagaje 3 valize givi maxia. Deci.. nu vad de ce ar consuma asa mult. Acum 2 zile i`am schimbat lantul de distributie, intinzatorul automat si filtrul de aer, toate impreuna 100 euro + cheltuieli de manopera 100 lei. Si.. cam atat.. Cand am luat`o, avea anvelopele de 70%.. cu alea am facut undeva la 8000km. Dupa aceea am schimbat. Piesele comandam de aici,. Sunt foarte multumit de acest model.. Inainte aveam TDm.. era ok, dar asta.. e cu mult peste. Daca vreti sa va uitati la pretzuri pentru piese,.. cautati aici: partshark.com sau boats.net "Sa vina vara".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Acuma citeam.. va ganditi sa va luati fzs1000?.. Am eu.. intr`un sezon, i`am bagat 12k km. Piese.. ce apartine, din america comandam, pretzurile sunt foarte bune.. Anul trecut i`am schimbat discurile de frana fatza (perechea 80 euro), apoi placutzele pe fatza (set complet.4 buc, la 40 euro).. si bujii de iridiu, din america, cu 140 lei setul, de la Denso. Consumul a scazut la 4,5 cu viteze de croaziera pana pe la 110, pe autostrada cand ne`am dus la mare consuma 5.3, cu viteza constanta 140, 2 persoane si bagaje 3 valize givi maxia. Deci.. nu vad de ce ar consuma asa mult. Acum 2 zile i`am schimbat lantul de distributie, intinzatorul automat si filtrul de aer, toate impreuna 100 euro + cheltuieli de manopera 100 lei. Si.. cam atat.. Cand am luat`o, avea anvelopele de 70%.. cu alea am facut undeva la 8000km. Dupa aceea am schimbat. Piesele comandam de aici,. Sunt foarte multumit de acest model.. Inainte aveam TDm.. era ok, dar asta.. e cu mult peste. Daca vreti sa va uitati la pretzuri pentru piese,.. cautati aici: partshark.com sau boats.net "Sa vina vara".. Misto mobra ta...intr adevar conteaza si cum tragi de gaz la consum,faza e ca miarul are cuplu fain si nu trebuie sa mai mesteci in cutie ,e mai ok la drum lung si in depasiri,nu ca 600 nu ar fi destul de ok,dar cuplul e la turatii mai mari(la 600)...repet, as lua miarul doar pt cuplul bun la turatii joase...mersi de precizari,o sa ma mai documentez despre model,si intr adevar ,,SA VINA VARA,, !Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Becule, am mai vorbit cu un amic cu un FZS1000 care se lauda ca la croaziera cu 110 km/h tot in jur de 4,5-5 i-a luat. Mie sub 5,5 nu mi-a luat niciodata, si atunci am tinut-o numai in 110-130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Pai probabil ca din cazua asta nici eu nu scot consum mic, mai ales cand am liber in fata, nu mai tin cont de limite legale. Motocicleta aia, daca avea D-ul si I-ul rosu, era visul umed pe doua roti al romanilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) Bai frate...auzi mobra Tdi..tiiiii...ce sa mai zici ...incet ,incet cred ca o sa renunt la ideea mea sa trec la miar,astazi am facut si schimbul de ulei la atelajul de 600,lichidul de frana,flitru aer nou...gata de drum ce sa mai ...BEC,acum sincer,cat iti papa in oras asa condus mai nesportiv si cat afara la 130,140...? Mie FZS 600 mi o luat si aproape 8 in oras condus mai agresiv nitel,cu mentiunea ca ,carburile sunt reglate pe ceasuri recent...cel mai mic consum in oras o fost de 5,8!Apropo de cuplu sa stii ca am incalecat si eu un miar al unui prieten...mie mi se pare super cuplul la fzs ul miar,sunt perfect de acord cu tine ca V urile au un cuplu mult mai bun decat cel in linie...si cbr ul miar pe care il mai incalec ,mai mult pe pista ,rupe asfaltul undeva pe la 10 mii de ture(oricum pt drum lung e obositoare ,te doare spatele si are explozii de putere ceaea ce uneori e chiar obositor),dar eu vorbeam aci de drum lung ,te ajuta miarul, nu mai arunci doua trepte in jos sa se simta puterea motorului!Numa bine! Pai probabil ca din cazua asta nici eu nu scot consum mic, mai ales cand am liber in fata, nu mai tin cont de limite legale. Motocicleta aia, daca avea D-ul si I-ul rosu, era visul umed pe doua roti al romanilor da daaaa,pai asa e d ul si i ul rosu.. ai cai putere mai multi ,nu? Editat Februarie 24, 2012 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Ca si consum la mine, pe injectie undeva la 4-5 mers 120-150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 De ce vrei sa pui 5.1 ? Ce model ai de FZ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Din ce stiam de la "bajeti" nu prea ar fi pont cu DOT5 pe DOT4, cica e mai coroziv or smth si ataca garnutiri si furtunase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Aia ma intrebam si eu, daca pe capacul de la lichidul de frana scrie DOT 4 ONLY de ce ai pune 5.1 Chiar daca ai schimbat furtunele, cum ai zis mai sus. Ce am gasit pe net... DOT 5 doesn't absorb water like DOT 3 and 4 do, which is intentional so that steel brake lines don't rust. DOT 5 is okay in race cars because they change fluid every race. Possibly not an issue in bike brakes, since there's no steel. - New/clean DOT 5 may have a higher boiling point than DOT 4, but water droplets in the caliper still boil and turn to steam = spongy brakes. - Clean DOT 5 is more compressable than clean DOT 4, which means brake feel will be LESS firm. (clean DOT 5 may feel the same as old/wet DOT 4 though, depending on how much water is in it) - Prior to changing to DOT 5, the entire hydraulic system MUST be flushed with alcohol and all DOT 3/4 glycol-based fluid removed. If any DOT 3/4 remains, it will react with the DOT 5 and turn to gel. When this happens in cars they sometimes have to trash the whole brake system and start over. (may be possible to disassemble and clean the calipers, but the lines are junk) Bottom line: unless DOT 5 is recommended by the brake manufacturer and comes with it new, just run the highest boiling point glycol-based fluid you can find. It's cheap and it'll perform better - and all you have to do is change it once a year or so. Cu alte cuvinte ultima linie spune totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.