Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Ca sa revin la topicul discutiei, FZS600 gasesti cu preturi intre 1000 si 2500E. Dar deja la 2500 de euro se prefera un FZ6 mai hartanit. Sau orice alta supersportiva/miar.

Obeapaul, vezi ca modelul tau, cel cu "foxyeyes", arata foarte bine cu carene intregi. Cauta pe motogpricambi.com si vezi daca iti place ce gasesti. Sau un pinten. Eventual o culoare mai interesanta si ai schimbat radical aspectul. Cum zicea si BEC, cu niste rapoarte modificate la foaie si pinion se schimba un pic datele problemei. Incearca si un kit dynojet pentru carburi si mai obtii ceva si de acolo.

 

Bec, sa stii ca-i foarte usor sa nu duci gumele pana la capat... eu sezonul asta am mers foarte putin comparativ cu alti ani si nu am iesit decat de doua ori din Bucuresti. Si atunci pe niste drumuri cu curbe foarte largi. Oricum Fazerul de 600 se inclina foarte usor, imediat il dai cu scaritele pe jos, nu-i o problema cu cauciucul spate dus pana la capat mai ales daca-i si de 180, cum are colegul de la Timisoara.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nene Stulewa sper ca nu simt o urma de ironie si de bascalie in postarea dumneata caci nu am nevoie...pe bune...daca postez pe aci nu postez ca sunt smecheras cu mobra si ca vreau sa ma bag in seama...am mai vazut o urma de bascalie pe aci gen ,,chicken strips,,...guma aia pe spate era pusa recent si avea vreo 10 km,asa pt cei ironici!!!...puii mei!!!...se pare ca am postat aiurea pe aci...e cam plin de super mobristi cunoscatori care incearca sa ironizeze...fratilor lasati o balta si va multumesc pt aprecierile voastre minunate...bai frate...mama masii de calculator,e misto cand te dai on line cu mobra,sau pe bune...ce cauti dumneata pe aci unde nu bantuim pe coclauri, ci pe sosele ...cu off road ul ma dau si eu cand ma apuca dracii dupa ce beau o tuica...ma duc sa inchiriez o mobra de coclaureala si ma dau cu ea...fara misto...!Pe bune daca te uiti sunt cam in varsta(37 ani) pt eventuale ,,faceri de mistouri,,!

 

man, scuze, nu am stiut ca esti asa sensibil...am vrut sa fac o gluma si sincer nu cred ca a fost deplasata.

mai scuza-ma ca ma bag in seama pe aici dar am si un fazer, acu ce sa fac, sa-i dau foc?

PS: vreau sa cred ca a fost doar o scapare iesirea matele de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da era un second hand uzat foarte putin(dot 2010),si e de 180...si crede ma ca m am dat si eu cu miarul fzs si cu alte cateva mobre,as fi vrut sa aflu un raspuns la ce am rugat, un eventual pret la ce am eu,nu vreau sa vand mobra ca nu e buna, ci din contra, daca o tin asa cum o tin eu, ma mai dau cu ea inca 10 ani de acum incolo...altfel nu postam dracului pe aci sa cer niste pareri...dar se pare ca dati sfaturi de parca numai voi(unii) umblati cu mobrele...bai frate,incepe sa mi para rau ca am cerut niste pareri si vad ca raspunsurile sunt,,de sus,,...multumesc ..pt nimic!Numa bine!P.S.Nu stiu care dintre noi o inceput cu stangul...pfuuui!Absurditatea forumului astuia e ca o inceput sa fie un fel de ,,dat mare,,ideea era ca toti aveam o pasiune(mobra) si ca ar trebuii sa ne intelegem,dar se pare ca...nu stiu ce mai pare, dar, cred ca nu o sa mai postez pe aci caci de fiecare data ,apar numai ,,atotstiutori,,...inca o data va cer scuze, de deranj! :blink:

Vrei sa vinzi?

Vrei sa vezi pretul?

Nu forumul este o metoda de a afla pretul pe piata, pe bune.

Baga un search pe bikeshop si vezi la ce pret se invarte o mobra identica la ani si km cu a ta, apoi vezi daca mai plusezi sau scazi.

In principiu fazer NU SE CAUTA! Asa cum spunea si colegul, toti prefera hornet.

Eu unul am avut fz6-le meu la vanzare din 2005 cu 15k km si in 3 luni nu a sunat unul. Pretul era cel mai mic de pe bikeshop, ca sa iti faci o idee.

Cand am vandut hornetul in schimb am fost sunat des.

Sansele de vanzare la un pret dorit de tine sunt zero, asa vad eu ucrurile pe piata de motoare din Romania.

 

Atata timp cat esti foarte multumit de motor, tine-l. Daca vrei cu adevarat altceva vinde-l, fa un compromis, lasa la pret si pui diferenta mai mare si ai ce iti doresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai da sensibila mai esti... e perioada aia delicata?

Nu BARBATE nu sunt in perioada aia si nu sunt ,,sensibila,,...in loc sa razi pe aci ca nu ard guma pana pe margine(am 180 pe spate dupa cum am scris...fzs 600 vine din fabrica cu 160 pe spate...daca tu cu fzs 600 ajungi sa arzi guma pana la margine cu 180 pe spate esti un mic ,,ciac noris,, sau ,,gichi cean,,...scria METAL HEART pe aci cum e cu inclinatul si cu scaritele la fzs 600...in sfarsit...spuneai ca ai fzs ul miar...mai bine mi ai spune si mie ce ,,belele,,ai avut cu ,,exup ,,ul caci am auzit ca ar cam fi,,sensibil,, ar papa ulei sau mai stiu eu ce...daca te am suparat cu ceva sau ca am intrebat pe aci despre modelul pe care as vrea sa l iau anul asta imi cer scuze...pt deranj...nu inghit mistouri de la cei care se cred ,,MAI MOTOCICLISTI,, decat altii ...nu mai am 20 de ani cu toate ca as mai vrea sa am varsta aia!Numa bine!

 

Vrei sa vinzi?

Vrei sa vezi pretul?

Nu forumul este o metoda de a afla pretul pe piata, pe bune.

Baga un search pe bikeshop si vezi la ce pret se invarte o mobra identica la ani si km cu a ta, apoi vezi daca mai plusezi sau scazi.

In principiu fazer NU SE CAUTA! Asa cum spunea si colegul, toti prefera hornet.

Eu unul am avut fz6-le meu la vanzare din 2005 cu 15k km si in 3 luni nu a sunat unul. Pretul era cel mai mic de pe bikeshop, ca sa iti faci o idee.

Cand am vandut hornetul in schimb am fost sunat des.

Sansele de vanzare la un pret dorit de tine sunt zero, asa vad eu ucrurile pe piata de motoare din Romania.

 

Atata timp cat esti foarte multumit de motor, tine-l. Daca vrei cu adevarat altceva vinde-l, fa un compromis, lasa la pret si pui diferenta mai mare si ai ce iti doresti

Ai o mare dreptate in privinta asta!!!

 

man, scuze, nu am stiut ca esti asa sensibil...am vrut sa fac o gluma si sincer nu cred ca a fost deplasata.

mai scuza-ma ca ma bag in seama pe aici dar am si un fazer, acu ce sa fac, sa-i dau foc?

PS: vreau sa cred ca a fost doar o scapare iesirea matele de mai sus.

Imi cer si eu scuze daca am fost nitel nervos...si nu,nu trebuie sa i dai foc la fzs ul tau caci e mobra buna...Numa bine! :cheers:

 

Ca sa revin la topicul discutiei, FZS600 gasesti cu preturi intre 1000 si 2500E. Dar deja la 2500 de euro se prefera un FZ6 mai hartanit. Sau orice alta supersportiva/miar.

Obeapaul, vezi ca modelul tau, cel cu "foxyeyes", arata foarte bine cu carene intregi. Cauta pe motogpricambi.com si vezi daca iti place ce gasesti. Sau un pinten. Eventual o culoare mai interesanta si ai schimbat radical aspectul. Cum zicea si BEC, cu niste rapoarte modificate la foaie si pinion se schimba un pic datele problemei. Incearca si un kit dynojet pentru carburi si mai obtii ceva si de acolo.

 

Bec, sa stii ca-i foarte usor sa nu duci gumele pana la capat... eu sezonul asta am mers foarte putin comparativ cu alti ani si nu am iesit decat de doua ori din Bucuresti. Si atunci pe niste drumuri cu curbe foarte largi. Oricum Fazerul de 600 se inclina foarte usor, imediat il dai cu scaritele pe jos, nu-i o problema cu cauciucul spate dus pana la capat mai ales daca-i si de 180, cum are colegul de la Timisoara.

Metal Heart...ai scris pe sufletul meu,se vede clar ca esti dat pe fzs 600 si o stii ca pe tine...STIMA!...ai mare dreptate,am o mobra buna in garaj si e pacat sa o dau de pomana,am gasit la cineva un fzs miar din 2001 intr o stare foarte buna ,o sa ma duc sa l vad probabil de cum ma lasa vremea,are si un pret super bun ,in jur de 2800 euro...faza e ca i ar sta bine unui 600 langa un miar in garaj...in definitiv cam au aceeasi ,,bicicleta,,dar unul e mai naravas...inca o data multam de sfat si...NUMA BINE!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ bec: triks and tips ;)

 

1) foloseste dot 5.1

2) dupa inlocuire si aerisire lasa maneta in presiune peste noapte, a doua zi o sa ai surprize placute cu privire la raspunsul franei :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca poti pune pompa de frana de R1 fara nici o problema. eu asa ceva am si s-a simtit. La inceputul sezonului o sa incerc sa schimbare de garnituri la etrieri si un kit de reparatie pentru pompa. Nah, au toate o varsta si incerca sa mai intineresc unde se poate.

 

Obeapaul, vezi ca pe la Oradea era de vanzare un FZS1000 alb cu rosu. Pretul era destul de bun.

 

Vorbesc asa de Fazer pentru ca inca nu am gasit o motocicleta sa-l inlocuiesc. Da, si mie imi place FZS1000, dar, la stilul meu de mers si la drumurile mele, nu prea se justifica upgradeulatat din punct de vedere financiar cat si practic. Prefer sa imbunatatesc 600-le la punctele lui slabe: suspensie si aspect. Momentan m-am apucat de asptec, ca-i mai ieftin. La suspensie stiu ce am de facut, dar costa - nejustificat de mult. Si pentru mine trecerea la FZS1000 ar fi o chestie logica, dar apar alte costuri aici: consum mai mare, motocicleta o ideea mai grea si altfel mabevrabila, haleste cauciucuri la greu, e un pic cam inalta pentru statura mea... samd. Eu merg cam 90% in oras, asa ca ceva mai puternic si mai greu nu prea se justifica. Cand o sa gasesc o portita rationala, o sa fac trecerea! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

METAL HEART...zici, cumva, de asta http://www.vanzare-motociclete-romania.ro/anunt-vanzare-motocicleta-yamaha-fzs-1000-fazer-475.html ? :cheers:

 

Vezi ca poti pune pompa de frana de R1 fara nici o problema. eu asa ceva am si s-a simtit. La inceputul sezonului o sa incerc sa schimbare de garnituri la etrieri si un kit de reparatie pentru pompa. Nah, au toate o varsta si incerca sa mai intineresc unde se poate.

 

Obeapaul, vezi ca pe la Oradea era de vanzare un FZS1000 alb cu rosu. Pretul era destul de bun.

 

Vorbesc asa de Fazer pentru ca inca nu am gasit o motocicleta sa-l inlocuiesc. Da, si mie imi place FZS1000, dar, la stilul meu de mers si la drumurile mele, nu prea se justifica upgradeulatat din punct de vedere financiar cat si practic. Prefer sa imbunatatesc 600-le la punctele lui slabe: suspensie si aspect. Momentan m-am apucat de asptec, ca-i mai ieftin. La suspensie stiu ce am de facut, dar costa - nejustificat de mult. Si pentru mine trecerea la FZS1000 ar fi o chestie logica, dar apar alte costuri aici: consum mai mare, motocicleta o ideea mai grea si altfel mabevrabila, haleste cauciucuri la greu, e un pic cam inalta pentru statura mea... samd. Eu merg cam 90% in oras, asa ca ceva mai puternic si mai greu nu prea se justifica. Cand o sa gasesc o portita rationala, o sa fac trecerea! :)

O sa mai stau de vorba cu cativa despre modelul miar si o sa ma documentez mult mai bine inainte sa fac pasul...oricum la intretinere e clara treaba ca o sa fie mai sus...acum sa vedem...oricum iti multumesc de sfaturi!!!Numa bine la toti mobristii!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, despre aia ziceam.

La intretinere nu cred ca sa fie deosebita fata de un 600. Acelasi consumabile cam la aceleasi intervale de timp. Poate, din cauza puterii, sa ai uzura mai mare la lant, la cauciucul spate si poate la ambreiaj. Altceva nu vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma citeam.. va ganditi sa va luati fzs1000?.. Am eu.. intr`un sezon, i`am bagat 12k km.

Piese.. ce apartine, din america comandam, pretzurile sunt foarte bune.. Anul trecut i`am schimbat discurile de frana fatza (perechea 80 euro), apoi placutzele pe fatza (set complet.4 buc, la 40 euro).. si bujii de iridiu, din america, cu 140 lei setul, de la Denso.

 

Consumul a scazut la 4,5 cu viteze de croaziera pana pe la 110, pe autostrada cand ne`am dus la mare consuma 5.3, cu viteza constanta 140, 2 persoane si bagaje 3 valize givi maxia. Deci.. nu vad de ce ar consuma asa mult.

 

Acum 2 zile i`am schimbat lantul de distributie, intinzatorul automat si filtrul de aer, toate impreuna 100 euro + cheltuieli de manopera 100 lei.

Si.. cam atat..

 

Cand am luat`o, avea anvelopele de 70%.. cu alea am facut undeva la 8000km. Dupa aceea am schimbat.

 

Piesele comandam de aici,.

 

Sunt foarte multumit de acest model.. Inainte aveam TDm.. era ok, dar asta.. e cu mult peste.

 

Daca vreti sa va uitati la pretzuri pentru piese,.. cautati aici: partshark.com sau boats.net

 

"Sa vina vara".. post-43888-0-54620200-1329936712_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma citeam.. va ganditi sa va luati fzs1000?.. Am eu.. intr`un sezon, i`am bagat 12k km.

Piese.. ce apartine, din america comandam, pretzurile sunt foarte bune.. Anul trecut i`am schimbat discurile de frana fatza (perechea 80 euro), apoi placutzele pe fatza (set complet.4 buc, la 40 euro).. si bujii de iridiu, din america, cu 140 lei setul, de la Denso.

 

Consumul a scazut la 4,5 cu viteze de croaziera pana pe la 110, pe autostrada cand ne`am dus la mare consuma 5.3, cu viteza constanta 140, 2 persoane si bagaje 3 valize givi maxia. Deci.. nu vad de ce ar consuma asa mult.

 

Acum 2 zile i`am schimbat lantul de distributie, intinzatorul automat si filtrul de aer, toate impreuna 100 euro + cheltuieli de manopera 100 lei.

Si.. cam atat..

 

Cand am luat`o, avea anvelopele de 70%.. cu alea am facut undeva la 8000km. Dupa aceea am schimbat.

 

Piesele comandam de aici,.

 

Sunt foarte multumit de acest model.. Inainte aveam TDm.. era ok, dar asta.. e cu mult peste.

 

Daca vreti sa va uitati la pretzuri pentru piese,.. cautati aici: partshark.com sau boats.net

 

"Sa vina vara".. post-43888-0-54620200-1329936712_thumb.jpg

Misto mobra ta...intr adevar conteaza si cum tragi de gaz la consum,faza e ca miarul are cuplu fain si nu trebuie sa mai mesteci in cutie ,e mai ok la drum lung si in depasiri,nu ca 600 nu ar fi destul de ok,dar cuplul e la turatii mai mari(la 600)...repet, as lua miarul doar pt cuplul bun la turatii joase...mersi de precizari,o sa ma mai documentez despre model,si intr adevar ,,SA VINA VARA,, !Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becule, am mai vorbit cu un amic cu un FZS1000 care se lauda ca la croaziera cu 110 km/h tot in jur de 4,5-5 i-a luat. Mie sub 5,5 nu mi-a luat niciodata, si atunci am tinut-o numai in 110-130.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai probabil ca din cazua asta nici eu nu scot consum mic, mai ales cand am liber in fata, nu mai tin cont de limite legale.

 

Motocicleta aia, daca avea D-ul si I-ul rosu, era visul umed pe doua roti al romanilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai frate...auzi mobra Tdi..tiiiii...ce sa mai zici :scratch: ...incet ,incet cred ca o sa renunt la ideea mea sa trec la miar,astazi am facut si schimbul de ulei la atelajul de 600,lichidul de frana,flitru aer nou...gata de drum ce sa mai :rolleyes: ...BEC,acum sincer,cat iti papa in oras asa condus mai nesportiv si cat afara la 130,140...? Mie FZS 600 mi o luat si aproape 8 in oras condus mai agresiv nitel,cu mentiunea ca ,carburile sunt reglate pe ceasuri recent...cel mai mic consum in oras o fost de 5,8!Apropo de cuplu sa stii ca am incalecat si eu un miar al unui prieten...mie mi se pare super cuplul la fzs ul miar,sunt perfect de acord cu tine ca V urile au un cuplu mult mai bun decat cel in linie...si cbr ul miar pe care il mai incalec ,mai mult pe pista ,rupe asfaltul undeva pe la 10 mii de ture(oricum pt drum lung e obositoare ,te doare spatele si are explozii de putere ceaea ce uneori e chiar obositor),dar eu vorbeam aci de drum lung ,te ajuta miarul, nu mai arunci doua trepte in jos sa se simta puterea motorului!Numa bine!

 

Pai probabil ca din cazua asta nici eu nu scot consum mic, mai ales cand am liber in fata, nu mai tin cont de limite legale.

 

Motocicleta aia, daca avea D-ul si I-ul rosu, era visul umed pe doua roti al romanilor :)

:crack: da daaaa,pai asa e d ul si i ul rosu.. ai cai putere mai multi ,nu?

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia ma intrebam si eu, daca pe capacul de la lichidul de frana scrie DOT 4 ONLY de ce ai pune 5.1

Chiar daca ai schimbat furtunele, cum ai zis mai sus.

 

Ce am gasit pe net...

 

DOT 5 doesn't absorb water like DOT 3 and 4 do, which is intentional so that steel brake lines don't rust. DOT 5 is okay in race cars because they change fluid every race. Possibly not an issue in bike brakes, since there's no steel.

 

- New/clean DOT 5 may have a higher boiling point than DOT 4, but water droplets in the caliper still boil and turn to steam = spongy brakes.

 

- Clean DOT 5 is more compressable than clean DOT 4, which means brake feel will be LESS firm. (clean DOT 5 may feel the same as old/wet DOT 4 though, depending on how much water is in it)

 

- Prior to changing to DOT 5, the entire hydraulic system MUST be flushed with alcohol and all DOT 3/4 glycol-based fluid removed. If any DOT 3/4 remains, it will react with the DOT 5 and turn to gel. When this happens in cars they sometimes have to trash the whole brake system and start over. (may be possible to disassemble and clean the calipers, but the lines are junk)

 

Bottom line: unless DOT 5 is recommended by the brake manufacturer and comes with it new, just run the highest boiling point glycol-based fluid you can find. It's cheap and it'll perform better - and all you have to do is change it once a year or so.

 

Cu alte cuvinte ultima linie spune totul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi FZS-ul are frane sanatoate, daca chiar vrei sa simti diferenta, incearca cu o pompa radiala. Sa stii ca etrierii sunt foarte ok. Daca pui si niste placute calumea, s-ar putea sa ai rezultate mai bune decat cu lichidul schimbat. Totusi, la o pompa radiala s-ar putea sa ai alte probleme: frana prea ferma - suspensie prea moale! Totusi, Fazerul e o motocicleta cu valente de touring si mai putin sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ati vazut video sau nu... oricum sa va uitati pe full screen.

Cred ca asta o sa fie primul lucru care o sa-l fac cand o sa am bani :)

 

 

Mai are un video respectivul cu ceva poze mai noi iar in ultima poza arata kilometrii cu FZ6-le... doar 100.000 :yikes:

Deci se poate :)

post-40610-0-89137700-1330202276_thumb.jpg

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Mai are un video respectivul cu ceva poze mai noi iar in ultima poza arata kilometrii cu FZ6-le... doar 100.000 :yikes:

Deci se poate :)

 

La secunda 43-44, e o poza cu bordul cu 114 000 si ceva. Cat facem noi in doi ani, nenea asta a facut intre doua poze :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand te gandesti ca a ales FZ6 si nu BMW sau eu stiu ce alt motor de mii de euro.

Chiar am ramas surprins.

Dupa cate se vede n-are nici un feature in plus, gen parbriz mai inalt sau alte chestii. Foarte tare oricum!

 

@Shepard am vazut ca esti din Pitesti...

Eu sunt prin zona aici pana pe joi 1 martie, poate vrei sa iesim la o bere sa povestim :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...