razvanschuler Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Salut! Ma poate ajuta cineva? De unde pot sa cumpar greutati pentru echilibrarea rotilor, din cele cilindrice, pentru rotile cu spite? Am gasit la set pe net la unele firme, insa chiar n-am chef sa cumpar de pilda 25 buc de 40 grame ( toate !!! ); macar daca greutatile dintr-un set erau diferite...dar asa nu prea merita. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Citeste despre Dyna Beads. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanschuler Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 Citeste despre Dyna Beads. ok am sa ma uit, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 in cel mai rau caz pot pune de alea pt jante de aliaj(de la vulcanizare) si sa le curbezi ca sa vina pe nervura aia dintre spitze. Cel mai simplu sa te duci la o vulcanizare care se lauda ca echilibreaza roti moto, daca nu au spune-le sa-si cumpere ei seturile de 40 buc si tu revi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanschuler Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 in cel mai rau caz pot pune de alea pt jante de aliaj(de la vulcanizare) si sa le curbezi ca sa vina pe nervura aia dintre spitze.Cel mai simplu sa te duci la o vulcanizare care se lauda ca echilibreaza roti moto, daca nu au spune-le sa-si cumpere ei seturile de 40 buc si tu revi Problema ca unde locuiesc eu - Sf. Gheorghe - nu poate fii vorba de existenta unui service pt. echilibrare roti moto...asa ca trebuie sa ma descurc singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 In Brasov exista o vulcanizare cue chipamente speciale pt echilibrat roti de motor. E pe strada Vidinului, daca nu ma-nsel, e si ieftina pe deasupra. Insa nush ce sa zic de rotile spitate... La alea cu janta turnata fac treaba buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Si la rotile cu spite se pot lipi plumbi pe janta, de fiecare data cand mi-am facut echilibrare mi-au pus plumbi pe janta nu pe spite. Chiar nu conteaza de care sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) eu am 3 plumbi pt spite sunt ff usor de montat si demontat comparativ cu aia lipiti. Saptamana trecuta mi-am echilibratguma noua, asa "la ochi", probabil partial Cei mari se pot taia cu bomfaierul. Editat Iunie 21, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanschuler Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 eu am 3 plumbi pt spite sunt ff usor de montat si demontat comparativ cu aia lipiti. Saptamana trecuta mi-am echilibratguma noua, asa "la ochi", probabil partialCei mari se pot taia cu bomfaierul. E vorba de plumbi de pescuit ( daca a trebuit sa-i tai cu bomfaierul )? Am incercat si eu cu asa ceva, mi-am confactionat unul dupa modelul pe care-l am momentan la una din roti, problema e ca plumbul este un material moale, mi-e teama sa nu-l pierd la un moment dat. Oricum, daca nu gasesc altceva, voi merge pe varianta contragreutatilor cu adeziv, aste se gasesc mai usor. Multumesc tuturor pt. sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Daca e vorba de cauciuc fara camera, baga bile de pistoale cu aer comprimat din piata de la rusi, la masa indicata pe site la dynabeads Merge si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) E vorba de plumbi de pescuit ( daca a trebuit sa-i tai cu bomfaierul )? Am incercat si eu cu asa ceva, mi-am confactionat unul dupa modelul pe care-l am momentan la una din roti, problema e ca plumbul este un material moale, mi-e teama sa nu-l pierd la un moment dat. Oricum, daca nu gasesc altceva, voi merge pe varianta contragreutatilor cu adeziv, aste se gasesc mai usor. Multumesc tuturor pt. sugestii. ai mei sunt speciali pentru... 2 mari si unul mai mic. Poti chiar sa-ti confectionezi, ai nevoie de material (ceri bile pentru gloantze de la un vanator/magazin ) si de bormasina cu 2 burghie , unul gros cat spitza si unul cat piulita spitzei... aaaaa.... si mai trebuie sa sti cum arata unul original ... fi baiat destept! ca tara duce lipsa Editat Iunie 22, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanschuler Postat Iunie 22, 2010 Autor Share Postat Iunie 22, 2010 ai mei sunt speciali pentru... 2 mari si unul mai mic. Poti chiar sa-ti confectionezi, ai nevoie de material (ceri bile pentru gloantze de la un vanator/magazin ) si de bormasina cu 2 burghie , unul gros cat spitza si unul cat piulita spitzei... aaaaa.... si mai trebuie sa sti cum arata unul original ... fi baiat destept! ca tara duce lipsa Da, asa am procedat si eu cu plumbii de pescuit, m-am gandit si la varianta din metal / otel, insa nu stiam ce sa folosesc ca material de baza; nu stiam de existenta acestor bile pt. gloante ( se vand fara permis de vanator? ). Chiar aveam de gand sa rog un strungar sa-mi confectioneze niste cilindrii pe care sa-i prelucrez eu ulterior. Model am ( cel original de pe roata ), deci stiu cum trebuie sa-i prelucrez. Merci pt. sugestii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) plumbul este maleabil si poate f strans cu patentul daca da semne ca are joc pe spita... otelul (role de rulment )nu cred ca este bun pentru... poti topi plumb dar nu incerca in spatiu inchis. Daca bilele pentu ucis mistreti se vand si separat de cartuse, nu ai nevoie de strungar, le fortezi (cu un ciocan) sa intre intr-o teava cu diametru putin mai mic ... cred ca nu au incotro decat sa devina cilindrice Editat Iunie 23, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Am mers sa-mi echilibrez rotile si am constatat ca roata spate e ovalizata , se pare. Aparatul cerea 35 g pe stanga si 100 g pe dreapta (foarte mult). Mecanicul a incercat s-o echilibreze , dar la sfarsit a iesit 0 -cu 40, mai bine nu s-a putut. Cauciucul e nou, janta de aliaj, cum pot pezolva problema? Janta nu se vede a fi lovita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.