Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Noroc baieti am si eu VX 800 dar putin diferit ,sper sa aflu cat mai multe de la voi .

Am un SACHS cu motor VX . ;)

 

Sa-ti traiasca 1000 de ani fara reparatii!

 

Foarte laser ( ca sa zic asa) mobra.

 

Ce-mi place fata de VX:

- 2 discuri frana fata

- furca UPside down

- jantele alea spitzate il prind de minune

- TOBILIIIIIIII!!!!!!!!! ( mi-ar placea asa tobe pe VX)

 

Ce nu ma incanta asa tare:

- pozitia ( cred ) ca ma avantajeaza mai mult pe VX

- wind shield-ul ala, sunt convins ca-si face toti banii la protectia la vant dar totusi daca as fi in locul tau l-as schimba sau as renunta la el.Parca ii strica ceva din farmecul de roadster.

 

Sa-l stapanesti sanatos.Sunt convins ca esti foarte multumit de el

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru aprecieri,am o rugaminte unde faceti voi intretinere motorului.

Ce service este mai bun .

As vrea sa montez si eu genti laterare si nam gasit ,modelul nu apare pe catalog.

Ma gandeam sa ia un suport de la SUZUKI si sa-l adaptez dar,nu stiu cine poate face modificarile.

Daca puteti sa dati informati as fi foarte fericit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru aprecieri,am o rugaminte unde faceti voi intretinere motorului.

Ce service este mai bun .

As vrea sa montez si eu genti laterare si nam gasit ,modelul nu apare pe catalog.

Ma gandeam sa ia un suport de la SUZUKI si sa-l adaptez dar,nu stiu cine poate face modificarile.

Daca puteti sa dati informati as fi foarte fericit .

 

In ceea ce priveste schimbul consumabilelor si micile lucrari de intretinere si mentenanta le fac cu manuta mea, sau cu ajutorul prietenilor ;) si cred ca asa fac mai toti VX-arii de pe aici, asa ca service nu prea pot sa recomand ca nu stiu.Daca esti din Bucuresti pot sa iti dau o mana de ajutor si am si un minim de scule, si daca ai cartea....mai suni un prieten, mai cauti pe net si te descurci pana la urma.

 

Cu suportii de bagaje, nu stiu ce sa zic, dar cred ca va fi destul de greu sa gasesti ceva pt modelul tau.Erau pe Louis un set de 2 genti laterale si una ca un top-case, din textil, destul de incapatoare care se puteau monta cam pe orice fel de moto.Pretul era chiar bunicel.As zice sa te gandesti si la varianta asta.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc baieti am si eu VX 800 dar putin diferit ,sper sa aflu cat mai multe de la voi .

Am un SACHS cu motor VX . :unsure:

 

 

Salutare Âşi să-l stăpâneÂşti sănătos, da' am Âşi io o întrebare: ce sunt conductele alea pe lateralele cilindrilor, de pe lângă evacuări la carburatoare? Conducte de căldură (apa din instalația de răcire sau gaze de la evacuare) pentru încălzirea combustibilului sau aerului în carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci,sunt conducte de evacuare la gaze,din cate imi dau eu seama.

Motorul lam luat anul asta si nu stiu prea multe.

Ce misepare mie la motor ca se incalzeste prea repede ,nu fierbe dar se aprinde becul intermitent de la apa.Fapt care am cumparat o sonda care am montato in locul de la busonul de complectat ulei si temperatura nu depaseste 90C.

Puteti sa ma lamuriti cu aceasta problema?Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci,sunt conducte de evacuare la gaze,din cate imi dau eu seama.

Motorul lam luat anul asta si nu stiu prea multe.

Ce misepare mie la motor ca se incalzeste prea repede ,nu fierbe dar se aprinde becul intermitent de la apa.Fapt care am cumparat o sonda care am montato in locul de la busonul de complectat ulei si temperatura nu depaseste 90C.

Puteti sa ma lamuriti cu aceasta problema?Multumesc.

 

Salutare!

Ventilatorul iti porneste?

Din cate stiu eu, acesta trebuie sa porneasca cand temperatura lichidului de racire ajunge undeva pe la 110 grade C.

Temperatura uleiului oricum sta mai jos decat temperatura lichidului de racire dar nu as putea spune cu cate grade.

Alte cauze ar mai fi dupa parerea mea: lichid de racire insuficient, sau concentratie apa/antigel gresita, radiator murdar/infundat, senzor de temperatura bulit.

Eu as schimba lichidul de racire intai sa vad ce se intampla.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa lupte seculare care au durat vreo 3 saptamani, am reusit sa aduc fiara acasa :rock:. Am bagat deja vreo 600 de km cu ea, dintre care vreo 400 de turbozona (focsani-bucuresti-ploiesti-campina-ploiesti-campina), vreo 20 si ceva endureala :unsure: si restul drumuri normale, prin oras, pe langa oras, pe serpentine, etc.

 

Dupa parerea mea este cea mai corecta motoreta pe care a creat-o omul pana acum. Daca pe hartie e marfa sa ai un V2 mare, cu transmisie pe cardan si cu racire pe apa, pe sa e de-a dreptul monumental!!! Nicio ezitare la depasiri, niciun compromis pe curbe, stabila ca o locomotiva, frane foarte rezonabile si CULMEA!!!! 5% consum mediu!!!! (hai 5,2 :D). Nu am gasit nimic de reprosat la mobra asta. Poate doar tonajul exagerat cand o impingi sa o scoti din namol :D, dar asta nu e chiar o problema. Pana si vantul la viteze mari e MARFA!!! Mie cel putin imi place

 

Din punctul de vedere al pasagerului (ca am incercat si pozitia asta) e grozava! Forte comoda, poti sa tragi chiar nani :D.

 

Deci fratilor, sa le stapanim sanatosi si sa le calarim pana la adanci batranetile noastre si ale lor. Eu unul nu mai am nicio alta mobra pe creier. (Ar mai fi Busa, dar mai mult ca fantezie decat ca realitate. Un fel de Angelina Jolie )

 

Daca tine vremea cu noi poate organizam vreun eveniment de VX-eri. Eu unul as vrea sa va cunosc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,super ar fi sa existe un eveniment VX.

Daca se organizeaza cu placere

 

Salutare!

Ventilatorul iti porneste?

Din cate stiu eu, acesta trebuie sa porneasca cand temperatura lichidului de racire ajunge undeva pe la 110 grade C.

Temperatura uleiului oricum sta mai jos decat temperatura lichidului de racire dar nu as putea spune cu cate grade.

Alte cauze ar mai fi dupa parerea mea: lichid de racire insuficient, sau concentratie apa/antigel gresita, radiator murdar/infundat, senzor de temperatura bulit.

Eu as schimba lichidul de racire intai sa vad ce se intampla.

 

Toate bune!

La 7200 Km radiatorul sa fie murdar,cam greu .

Concentratia sar putea sa nu fie cea corecta apa/antigel,dar am complectat peste si o arunca afara pe la furtun de prea plin.

Cum pot ferifica senzorul ?La ce pret poate fii ca schimb .Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,super ar fi sa existe un eveniment VX.

Daca se organizeaza cu placere

 

 

La 7200 Km radiatorul sa fie murdar,cam greu .

Concentratia sar putea sa nu fie cea corecta apa/antigel,dar am complectat peste si o arunca afara pe la furtun de prea plin.

Cum pot ferifica senzorul ?La ce pret poate fii ca schimb .Merci

 

 

Depinde. Motorul tău seamană cu cel de Marauder. Tre văzut de un manual de reparații sau mentenanță, de pe undeva. Trebuie să-mi readuc manualul de vx de pe undeva, că l-am pierdut de pe hard cu ceva vreme în urmă... Âşi de marauder, la fel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde. Motorul tău seamană cu cel de Marauder. Tre văzut de un manual de reparații sau mentenanță, de pe undeva. Trebuie să-mi readuc manualul de vx de pe undeva, că l-am pierdut de pe hard cu ceva vreme în urmă... Âşi de marauder, la fel...

 

 

Am eu,si manualul de reparatii si cel de mentenanta.Daca va ajuta..dati-mi de stire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Intrebare: ce crashbar-uri se gasesc pentru camilele noastre? pe net oferta e limitata iar de facut singur sunt incapabil/incompetent.

 

Nu de alta dar am primit numeroase complimente cu privire la starea motoretei (mersi, mersi :)), si cum ma bucur de faima si glorie, vreau sa o pastrez in acest hal si mai departe. Soooo... stie careva de un crashbar? :)

 

Dau si :)

 

Al doilea: cum se monteaza un mic portbagaj pe vx? ca mi s-a luat sa car toate alea in spinare precum magariul? Am acasa un topcase givi cu tot cu suport dar... incapabil/incompetent cum sunt, sta legat de motoreta veche...

 

Va multumesc din inima!

 

Asfalt lin si manere caldute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Poate nu ma uitati cu masuratorile la ghidoane!

 

 

Nu te-am uitat, doar ca n-am mai apucat sa scriu. La mine e asa:

 

post-9261-1224745499_thumb.jpg

 

Nu am ghidonul original, a fost inlocuit de fostul proprietar. Pentru mine dimensiunile si forma lui sunt absolut ok, ar putea fi un punct de reper si pentru tine, dat fiind faptul ca ai aceeasi inaltime ca si mine.

 

Sper ca te-ai reparat definitiv. Bafta, tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te-am uitat, doar ca n-am mai apucat sa scriu. La mine e asa:

 

Nu am ghidonul original, a fost inlocuit de fostul proprietar. Pentru mine dimensiunile si forma lui sunt absolut ok, ar putea fi un punct de reper si pentru tine, dat fiind faptul ca ai aceeasi inaltime ca si mine.

 

Sper ca te-ai reparat definitiv. Bafta, tuturor !

ottoMan-e multzm mult si uelcome back p-aci ca de mult nu mai stiu nimic de tine!Acum am o idee despre dimensiunile ghidonului.Mai ramane sa-l gasesc "pe ala" care sa merita sa stea pe jugul Vx-ului :rusinica:

 

De recuperat m-am recuperat 90% si sper sa ajung in curand la 100%.Evident, ..primul lucru care l-am facut cand am putut sta in 2 picioare a fost sa lustruiesc vreo 2 zile la mobra de arata brici, schimbat toate consumabilele ( ulei si filtru, filtru aer, bujii) si pregatita de "nani" pentru iarna.

 

Inca o data multumesc pentru dimensiuni.

 

PS:ZED-ul tau cum o mai duce??

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cat de mult lustruiesti tu la a ta, pe atat de neglijat e Zedul din punctul asta de vedere.

I-am schimbat bujiile, uleiul, filtrul de ulei, etc, dar estetic arata de parca tocmai a terminat Dakarul - as vrea eu ;)

L-am curatat acum o saptamana si fix in aceeasi seara am mers pe ploaie din nou. De atunci si pana acum a ajuns iar in starea dinainte. Am renuntat sa mai insist pe partea asta, dat fiind faptul ca imi place sa merg pe orice vreme.

In afara de asta, totul e foarte ok - naveta mea de 100 de km pe zi ii prieste mai mult decat fataiala prin Bucuresti. Trebuie sa-i reglez carburatoarele (mi-am luat ceasuri) si sa i le curat evident, ca a inceput sa consume cam 6 la suta, in loc de cinci jumate in aceleasi conditii de utilizare dinainte (adica ii dau cat pot eu sa duc pe DN1 in fiecare zi). Nu sughite, nu gafaie, nu protesteaza, ba chiar mi-a zis zilele trecute ca ii place. Adevarul e nici eu nu merg chiar atat de periculos cum a parut din fraza de mai sus, merg la carnet - maxim 50 de kmh peste limita legala - cu sprinturi scurte pe la 180 cand am vizibilitate buna, ca imi place.

 

Ma bucur sa aud ca ti-ai revenit. Bafta la gasit ghidonul si la iernat ! Sper sa nu ninga prea curand si nici prea mult, ca mie nu-mi place cu masina. Anul trecut motorul a stat pe bara doua luni jumate in iarna si mi s-a parut imens (acum doi ani nu l-am lasat mai mult de doua saptamani neumblat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cat de mult lustruiesti tu la a ta, pe atat de neglijat e Zedul din punctul asta de vedere.

I-am schimbat bujiile, uleiul, filtrul de ulei, etc, dar estetic arata de parca tocmai a terminat Dakarul - as vrea eu :(

L-am curatat acum o saptamana si fix in aceeasi seara am mers pe ploaie din nou. De atunci si pana acum a ajuns iar in starea dinainte. Am renuntat sa mai insist pe partea asta, dat fiind faptul ca imi place sa merg pe orice vreme.

In afara de asta, totul e foarte ok - naveta mea de 100 de km pe zi ii prieste mai mult decat fataiala prin Bucuresti. Trebuie sa-i reglez carburatoarele (mi-am luat ceasuri) si sa i le curat evident, ca a inceput sa consume cam 6 la suta, in loc de cinci jumate in aceleasi conditii de utilizare dinainte (adica ii dau cat pot eu sa duc pe DN1 in fiecare zi). Nu sughite, nu gafaie, nu protesteaza, ba chiar mi-a zis zilele trecute ca ii place. Adevarul e nici eu nu merg chiar atat de periculos cum a parut din fraza de mai sus, merg la carnet - maxim 50 de kmh peste limita legala - cu sprinturi scurte pe la 180 cand am vizibilitate buna, ca imi place.

 

Ma bucur sa aud ca ti-ai revenit. Bafta la gasit ghidonul si la iernat ! Sper sa nu ninga prea curand si nici prea mult, ca mie nu-mi place cu masina. Anul trecut motorul a stat pe bara doua luni jumate in iarna si mi s-a parut imens (acum doi ani nu l-am lasat mai mult de doua saptamani neumblat).

Zed-u' e motocicleta serioasa si muncitoare nu ca al meu care-i un razgaiat( ce-i drept io l-am invatat asa).:lol:

Ma bucur sa aud de bine de voi 2 dar si mai tare ma bucur ca ti-ai luat ceasurile alea :( ca poate la primavara facem vreo ora doua de mecanica si la carburatoarele mele ca nu le-am sincronizat niciodata.

 

Toate bune si iarna scurta!

Editat de Burlacu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, ca eu am dat cam rar, in ultima vreme, pe aici. Mi-am masurat si eu ghidonul (modelul de fabrica pentru EU), dar nu in totalitate si am editat pe desenul mai sus postat de @ottoMan@

 

 

Salutare!

 

Se pare ca al tau e un pic mai inalt si mai lung decat al lui @ottoMan.Cred ca ma coafeaza mai mult asa.Imi place sa fie ceva mai cruiser style decat sport style.

Din pacate nu prea am gasit nimic concret, asa ca daca din greseala dati de vreun site ceva cu ghidoane, face-ti un pustiu de bine si postati-mi-l si mie.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Imi place sa fie ceva mai cruiser style decat sport style.

Din pacate nu prea am gasit nimic concret, asa ca daca din greseala dati de vreun site ceva cu ghidoane, face-ti un pustiu de bine si postati-mi-l si mie.

 

Toate bune!

 

 

Ceva de la Louis: Ghidon TOURING LSL, cod: 10021604 (44,95€) post-4365-1225378361_thumb.jpg

sau ceva mai înalt cu 4cm TYP 900 Z1 LSL, cod: 10021605 (46,95€)post-4365-1225378369_thumb.jpg.

 

 

Le-am scris aÂşa că nu Âştiu cum naiba se bagă link sub cuvânt :(

Ambele sunt cu diametru de 22mm.

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Super tare manualul,multumesc foarte mult.Astept o intalnire motociclistilor de VX 800 :what:

 

Pentru piese de motor de unde va aprovizionati.

O iarna cat mai usoara.

 

Salut

 

Depinde de piese.

Daca e vorba de cele mai uzuale consumabile (ulei, filtre ), de obicei de la magazinele din Bucuresti de profil.

daca e vorba de accesorii sau consumabile care se schimba mai rar, eu am gasit niste site-uri de afara super ok

Unul este www.wemoto.com ( din Anglia), si www.denniskirk.com ( SUA)

Cel putin cei de la primul link sunt super promti.In 3-4 zile ai piesele acasa.Eu mi-am luat de la ei plaute de frana, furtune frana, chiar si filtre de aer plus alte produse de ..."infrumusetare"

 

Poti de asemenea apela si la oamenii care aduc de la Louis.

 

 

Toate bune si o iarna frumoasa si tie!

 

 

PS: ottoMan-eee reglasi bre carburile cu ceasurile ce le-ai achizitionat??? TI-am zis nu ca ma pun si io la coada la ele :rock:

Editat de Burlacu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...