Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Multumesc pentru urari.

 

Din pacate aripa fata nu se va schimba, numai partea dupa rezervor :laugh:. Am gresit cand am scris aripi.... scuze.

 

Culoarea e rosu metalizat. si e nezgariat.

 

apropo de culoare, aveti idee cum pot sa scap de etichetele de avertizare de pe rezervor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru urari.

 

Din pacate aripa fata nu se va schimba, numai partea dupa rezervor :laugh:. Am gresit cand am scris aripi.... scuze.

 

Culoarea e rosu metalizat. si e nezgariat.

 

apropo de culoare, aveti idee cum pot sa scap de etichetele de avertizare de pe rezervor?

 

Heheeee...culoarea era la FIX ce-mi trebuia :laugh:

In legatura cu etichetele, nu am idee, nici nu stiu unde sunt pozitionate ca eu nu am nici una.

Poate poti pune si tu o poza, doua cu VX-ul tau sa o vedem in starea initiala, inainte de bobberit!

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heheeee...culoarea era la FIX ce-mi trebuia :laugh:

In legatura cu etichetele, nu am idee, nici nu stiu unde sunt pozitionate ca eu nu am nici una.

Poate poti pune si tu o poza, doua cu VX-ul tau sa o vedem in starea initiala, inainte de bobberit!

 

Toate bune!

 

Din pacate nu am , insa am niste poze cu dansul desfacut :laugh:

Chiar vreti sa-l vedeti?

sunt cam intunecate, facute cu telefonul...

 

cam asa ar trebui sa iasa...

 

ehh, mult de lucru mai avem la el :wink:

post-45137-1233333244_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu am , insa am niste poze cu dansul desfacut :laugh:

Chiar vreti sa-l vedeti?

sunt cam intunecate, facute cu telefonul...

 

cam asa ar trebui sa iasa...

 

ehh, mult de lucru mai avem la el :wink:

Ce tobe is alea @Andras?

Ma intreb oare cum se aud.... :laugh:

Ce modificari ai vrea mai exact sa ii aduci?Presupun ca vor fi numai de ordin estetic

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tobe is alea @Andras?

Ma intreb oare cum se aud.... :laugh:

Ce modificari ai vrea mai exact sa ii aduci?Presupun ca vor fi numai de ordin estetic

 

Toate bune!

 

Tobe? nu stiu, au fost pe el.... Au un sunet frumos, plin....

bineinteles ca modificarile vor fi de ordin extetic. Are un V2 frumos nu am ce sa fac la el, decat sa-l curat.

o singura modificare o sa aiba, care eventual va influenta stabilitatea. Am schimbat arcurile spate pe unele mai scurte cu 7cm.

Am mai luat niste faruri ceata cromate, si cu o forma ovala, o sa incerc daca vad bine cu ele.....

bineinteles odata taiat cadrul, dupa elemntul de sustinere a arcurilor, trebuie sa ma gandesc la niste stopuri spate mai discrete...

Are o eticheta pe rezervor pe care scrie cu ce sa-l alimentez, si vreau sa pun niste dungi discrete pe el, gen dodge viper:P, dar trebuie sa scap de eticheta respectiva....

sper ca in acest weekend sa am ocazia sa incep sa curat cadrul de rugina ...

bieinteles odata ce m demontat plasticul, pe sub sa, in spatele cilindrului 2, a ramas o "gaura" in forma de triunghi, care neaparat trebuie sa acopar cu ceva ...

 

imi pare rau ca nu am avut ocazia sa merg cu el.

 

multumesc pentru urari, weekend fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Andras, daca renunti la elementul de far original (complet sau numai rama si oglinda cu sticla), daca e in stare buna si te hatarasti sa-l dai, sunt interesat... Al meu este cam opacit.

 

as renunta complet, dar tebuie sa incerc alternative intai... oricum , nu e intr-o stare bune... are a gaura mica pe sticla, probabil de la o piatra, si carcasa e ruginit in interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine poate sa ma scoata din ceata?

Am o problema cu racirea,modelul meu are linga radiator un recipient (butoias) cu un capac care are o supapa.Supapa care trebuie sa tina presiune de 1 Bar deschide prea devremesi atunci pierde presiune si curge antigelul pe retur iar termoventilatorul porneste tarziu.

Vreau sa aflu daca aveti cumva acelasi model de radiator si de unde pot face rost de capac supapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa pui un desen tehnic sau microfisa din manualul de reparatie, ca nu-mi dau seama, exact, despre ce vorbesti. Nu cumva capacul ala cu supapa e la gura de umplere a instalatiei de racire si de acolo iti merge o conducta (furtun) la un fel de vas de expansiune? Vezi desenul din attachment; se aseamana cu ce zici tu?

C13_Radiator.pdf

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de radiator care este montat pe motocicletă este aproape la fel dar are după iesirea din radiator furtun și pe el montat un vas de expansiune cu forma unui borcan de medicamente.Capacul are pe mijlocul lui o supapă.Iar din capac iese furtunul de scurgere.Ma gandeam dacă ar merge să adaptez modelul din imaginea care ai prezentat .Am să pun și poze in scurt timp.

Este cine din Bucuresti sau pe langă care poate să imi arate motorul să pot face o comparatie cu ce am eu.Mar ajuta foarte mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de radiator care este montat pe motocicletă este aproape la fel dar are după iesirea din radiator furtun și pe el montat un vas de expansiune cu forma unui borcan de medicamente.Capacul are pe mijlocul lui o supapă.Iar din capac iese furtunul de scurgere.Ma gandeam dacă ar merge să adaptez modelul din imaginea care ai prezentat .Am să pun și poze in scurt timp.

Este cine din Bucuresti sau pe langă care poate să imi arate motorul să pot face o comparatie cu ce am eu.Mar ajuta foarte mult

Eu sunt din Bucuresti.

Gasesti in profilul meu date de contact sau tel 0721.846.049

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Am reusit sa fac poze pentru vas de expansiune.Se poate pe sfarsit de saptamana ?

 

Salut.M-am uitat azi la VX-ul meu (putin in graba recunosc), si 100% nu are acel vas de expansiune.Poze nu am facut ca nu prea erau elocvente si era si noapte.

te astept sambata sau duminica la mine sa te uiti si tu ca sa iti faci o idee.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok.Te caut sămbătă ,nu o să dureze mult . :crack:

 

Eu sunt din Bucuresti.

Gasesti in profilul meu date de contact sau tel 0721.846.049

Vremea nu a fost bună și am renunțat să ies cu motorul.Dar sambătă sau duminică dacă vremea va reveni cu soare voi ieși .

Am să te caut să mai vorbim :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan sunt la o faza mai plictisitoare... restaurarea cadrului. Un sfat, daca aveti apa de la radiator introdus in cadru sa scapati de el cu un furtun, ca in cele 40 de cm teava de jos a cadrului arata destul de urat.

Aveti cumva o reteta magica cum se scoata rugina din medii inchise? (ex.: interiorul unei tevi)

Am reusit sa rezolv cu iluminatul spate, cu un stop de la un lada niva taiat in jumatate (nu e foarte frumos, cred ca o sa schimb sezonul asta), si cu un suport de nr de inmatriculare de la un alt suzuki.

 

cred ca saptamana asta o sa reusesc sa vopsesc cadrul.

post-45137-1234247306_thumb.jpg

Editat de Andras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok.Te caut sămbătă ,nu o să dureze mult . :cheers:

 

 

Vremea nu a fost bună și am renunțat să ies cu motorul.Dar sambătă sau duminică dacă vremea va reveni cu soare voi ieși .

Am să te caut să mai vorbim :)

 

Ok, astept un semn de la tine

 

Momentan sunt la o faza mai plictisitoare... restaurarea cadrului. Un sfat, daca aveti apa de la radiator introdus in cadru sa scapati de el cu un furtun, ca in cele 40 de cm teava de jos a cadrului arata destul de urat.

Aveti cumva o reteta magica cum se scoata rugina din medii inchise? (ex.: interiorul unei tevi)

Am reusit sa rezolv cu iluminatul spate, cu un stop de la un lada niva taiat in jumatate (nu e foarte frumos, cred ca o sa schimb sezonul asta), si cu un suport de nr de inmatriculare de la un alt suzuki.

 

cred ca saptamana asta o sa reusesc sa vopsesc cadrul.

 

Iti doresc numai "succesuri".Primul pas l-ai facut se pare si sper ca asta sa fie cel mai greu.

Cat despre rugina din cadru, personal nu stiu nici o reteta magica, dar improvza niste hartie abraziva (smirghel sau cum ii zice) pe o tija - de preferat flexibila - si as freca cu ea pe interiorul cadrului pana m-as plictisi, si apoi as incerca sa trag un srtat de vaselina sau ulei. Sunt convins ca nu e cea mai buna ideea dar nu stiu alte solutii, si m-am lovit si eu de problema asta cand aveam un Voshod si avea rezervorul ruginit pe interior.

 

Multa rabdare iti doresc si sa ne tii la curent

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit să rezolv problema cu vasul de expansiune.Am facut un vas din aluminiu la strung si am pus un capac cu supapa de la Gillera care deschide la 1.1 bar.Sper sa tina .

Sper ca vremea să se schimbe să pot iesi la prima plimbare pe 2009

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia te uita ce s-a incins lumea pe aici ! Bine v-am regasit, bai veixarilor !

@Andras, misto proiectul. Sa ai sporuri nebanuite ! Daca tot te-ai oferit sa scapi de plasticele vechi, te-as scapa eu de plasticul de sub sa - inteleg ca nu o sa-l mai folosesti, daca ii scurtezi cadrul. Chiar daca e rosu, nu-i problema, ca-l vopsesc eu. Sau il las bicolor, mai stii :burnout: Oricum, al meu e rupt pe partea dreapta si tare as vrea sa-l inlocuiesc.

Si eu mi-am demontat motorul - in sfarsit - dar numai pentru mentenanta. Deocamdata i-am scos carburatoarele - e greu de scos cel din spate, e adevarat, dar nu e chiar o tragedie - le-am desfacut si le-am curatat. Urmeaza sa montez pe ele kit-ul de dynojet - am dat o suta de euro pe doua jet needle si doua saibe minuscule, hahahahha. Cu ocazia asta il mai curat putin, ca a prins niste rugina pe ici, pe colo peste iarna, si cand e desfacut e mai usor de curatat prin diverse zone mai ascunse. Dupe aceea, punem totul la loc, uleiuri noi, arcurile de furca noi, filtrele noi si un parbriz nou si - din martie sper - Zedul redevine teroarea soselelor, asa cum ii sade bine.

 

@Andras - inca o intrebare, cum si cu ce ii cureti tobele ?

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia te uita ce s-a incins lumea pe aici ! Bine v-am regasit, bai veixarilor !

@Andras, misto proiectul. Sa ai sporuri nebanuite ! Daca tot te-ai oferit sa scapi de plasticele vechi, te-as scapa eu de plasticul de sub sa - inteleg ca nu o sa-l mai folosesti, daca ii scurtezi cadrul. Chiar daca e rosu, nu-i problema, ca-l vopsesc eu. Sau il las bicolor, mai stii ;) Oricum, al meu e rupt pe partea dreapta si tare as vrea sa-l inlocuiesc.

Si eu mi-am demontat motorul - in sfarsit - dar numai pentru mentenanta. Deocamdata i-am scos carburatoarele - e greu de scos cel din spate, e adevarat, dar nu e chiar o tragedie - le-am desfacut si le-am curatat. Urmeaza sa montez pe ele kit-ul de dynojet - am dat o suta de euro pe doua jet needle si doua saibe minuscule, hahahahha. Cu ocazia asta il mai curat putin, ca a prins niste rugina pe ici, pe colo peste iarna, si cand e desfacut e mai usor de curatat prin diverse zone mai ascunse. Dupe aceea, punem totul la loc, uleiuri noi, arcurile de furca noi, filtrele noi si un parbriz nou si - din martie sper - Zedul redevine teroarea soselelor, asa cum ii sade bine.

 

@Andras - inca o intrebare, cum si cu ce ii cureti tobele ?

 

Bafta !

Si-a revenit OttoMan-u':agree:.Ma tu vrei sa faci GSXRR1busaZX14 din VX? :burnout: Frumoasa :primineala" de primavara primeste Zedu'.Sunt curios ce o sa se intample cu dyno jetul ala.Arcurile pe fata sunt progresive?( si de curiozitate de unde le-ai luat si cat au costat).Spor la surubarit si nu uita sa ma chemi si pe mine cand testezi ceasurile de sincronizare!

 

Sante!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-am revenit, ca tot fara motor ma misc :burnout: Efectul acelui dyno ar trebui sa fie un raspuns ceva mai bun la accelerare si o mica imbunatatire in putere - de vreo 5% - deci nu chiar gsxrd'alea de zici tu. Si probabil un consum ceva mai maricel, om vedea.

Stai linistit ca esti pe lista cu ceasurile, nu te uit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia te uita ce s-a incins lumea pe aici ! Bine v-am regasit, bai veixarilor !

@Andras, misto proiectul. Sa ai sporuri nebanuite ! Daca tot te-ai oferit sa scapi de plasticele vechi, te-as scapa eu de plasticul de sub sa - inteleg ca nu o sa-l mai folosesti, daca ii scurtezi cadrul. Chiar daca e rosu, nu-i problema, ca-l vopsesc eu. Sau il las bicolor, mai stii :burnout: Oricum, al meu e rupt pe partea dreapta si tare as vrea sa-l inlocuiesc.

Si eu mi-am demontat motorul - in sfarsit - dar numai pentru mentenanta. Deocamdata i-am scos carburatoarele - e greu de scos cel din spate, e adevarat, dar nu e chiar o tragedie - le-am desfacut si le-am curatat. Urmeaza sa montez pe ele kit-ul de dynojet - am dat o suta de euro pe doua jet needle si doua saibe minuscule, hahahahha. Cu ocazia asta il mai curat putin, ca a prins niste rugina pe ici, pe colo peste iarna, si cand e desfacut e mai usor de curatat prin diverse zone mai ascunse. Dupe aceea, punem totul la loc, uleiuri noi, arcurile de furca noi, filtrele noi si un parbriz nou si - din martie sper - Zedul redevine teroarea soselelor, asa cum ii sade bine.

 

@Andras - inca o intrebare, cum si cu ce ii cureti tobele ?

 

Bafta !

 

 

Deocamdata cu apa, ... dupa care urmeaza un tratament cu peria de sarma, deruginol, perie de sarma SAMD. ultimul pas va fi acoperit totul cu banda de azbest. Acele plasticuri o sa fie de vanzare, dar numai dupa ce trece motoreta de RAR ;). Chiar si celalate parti.. sa, amortizoare spate etc etc.

 

Seara placuta, si bafta.

Editat de Andras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, dupa ce am incarcat bateria am zis sa il ponesc si eu pe Cocoshat.

Nu a vrut sa porneasca.A stat nepornit din septembrie...sunt aproape 5 luni de atunci.Am incercat de vreo 5 ori, bateria invartea sanatos motorul semn ca avea curebt in ea.Am si masurat tesiunea si imi arata 13,3 Volti cand am dat-o jos de pe redresor si vreo 11,9 Volti dupa cele 5 - 6 incercari de resuscitare.

 

Am scos bujiile, sunt NGK Iridium noi noute schimbate inainte de a fi pusa mobra la iernat, ulei si filtru nou, filtre de aer noi...

Bujiile nu pareau innecate...nu stiu ce sa cred.

Am crezut ca nu a ajuns inca benzina in carburatoare, dar carburatorul din spate, are pe partea stanga, jos de tot un surub...nu stiu pentru ce este..cred ca acolo se mai aduna mizeria si poti sa o "scurgi".L-am desfacut si curgea benzina...deci benzina a ajuns in carburatoare.

 

Se se fi innecat? nu stiu ce sa zic.Dacaa veti un sfat nu ezitati sa imi spuneti.Deocamdata am dat iara bateria jos, am pus-o iar la incarcat si urmeaza sa mai fac o incercare maine.Sper sa se rezolve de la sine.

 

Toate bune si hai cu caldura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...