Andras Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Multumesc pentru urari. Din pacate aripa fata nu se va schimba, numai partea dupa rezervor . Am gresit cand am scris aripi.... scuze. Culoarea e rosu metalizat. si e nezgariat. apropo de culoare, aveti idee cum pot sa scap de etichetele de avertizare de pe rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Multumesc pentru urari. Din pacate aripa fata nu se va schimba, numai partea dupa rezervor . Am gresit cand am scris aripi.... scuze. Culoarea e rosu metalizat. si e nezgariat. apropo de culoare, aveti idee cum pot sa scap de etichetele de avertizare de pe rezervor? Heheeee...culoarea era la FIX ce-mi trebuia In legatura cu etichetele, nu am idee, nici nu stiu unde sunt pozitionate ca eu nu am nici una. Poate poti pune si tu o poza, doua cu VX-ul tau sa o vedem in starea initiala, inainte de bobberit! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Heheeee...culoarea era la FIX ce-mi trebuia In legatura cu etichetele, nu am idee, nici nu stiu unde sunt pozitionate ca eu nu am nici una. Poate poti pune si tu o poza, doua cu VX-ul tau sa o vedem in starea initiala, inainte de bobberit! Toate bune! Din pacate nu am , insa am niste poze cu dansul desfacut Chiar vreti sa-l vedeti? sunt cam intunecate, facute cu telefonul... cam asa ar trebui sa iasa... ehh, mult de lucru mai avem la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Din pacate nu am , insa am niste poze cu dansul desfacut Chiar vreti sa-l vedeti? sunt cam intunecate, facute cu telefonul... cam asa ar trebui sa iasa... ehh, mult de lucru mai avem la el Ce tobe is alea @Andras? Ma intreb oare cum se aud.... Ce modificari ai vrea mai exact sa ii aduci?Presupun ca vor fi numai de ordin estetic Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Ce tobe is alea @Andras?Ma intreb oare cum se aud.... Ce modificari ai vrea mai exact sa ii aduci?Presupun ca vor fi numai de ordin estetic Toate bune! Tobe? nu stiu, au fost pe el.... Au un sunet frumos, plin.... bineinteles ca modificarile vor fi de ordin extetic. Are un V2 frumos nu am ce sa fac la el, decat sa-l curat. o singura modificare o sa aiba, care eventual va influenta stabilitatea. Am schimbat arcurile spate pe unele mai scurte cu 7cm. Am mai luat niste faruri ceata cromate, si cu o forma ovala, o sa incerc daca vad bine cu ele..... bineinteles odata taiat cadrul, dupa elemntul de sustinere a arcurilor, trebuie sa ma gandesc la niste stopuri spate mai discrete... Are o eticheta pe rezervor pe care scrie cu ce sa-l alimentez, si vreau sa pun niste dungi discrete pe el, gen dodge viper:P, dar trebuie sa scap de eticheta respectiva.... sper ca in acest weekend sa am ocazia sa incep sa curat cadrul de rugina ... bieinteles odata ce m demontat plasticul, pe sub sa, in spatele cilindrului 2, a ramas o "gaura" in forma de triunghi, care neaparat trebuie sa acopar cu ceva ... imi pare rau ca nu am avut ocazia sa merg cu el. multumesc pentru urari, weekend fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Salutare, Andras, daca renunti la elementul de far original (complet sau numai rama si oglinda cu sticla), daca e in stare buna si te hatarasti sa-l dai, sunt interesat... Al meu este cam opacit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Salutare, Andras, daca renunti la elementul de far original (complet sau numai rama si oglinda cu sticla), daca e in stare buna si te hatarasti sa-l dai, sunt interesat... Al meu este cam opacit. as renunta complet, dar tebuie sa incerc alternative intai... oricum , nu e intr-o stare bune... are a gaura mica pe sticla, probabil de la o piatra, si carcasa e ruginit in interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Cine poate sa ma scoata din ceata? Am o problema cu racirea,modelul meu are linga radiator un recipient (butoias) cu un capac care are o supapa.Supapa care trebuie sa tina presiune de 1 Bar deschide prea devremesi atunci pierde presiune si curge antigelul pe retur iar termoventilatorul porneste tarziu. Vreau sa aflu daca aveti cumva acelasi model de radiator si de unde pot face rost de capac supapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) Ai sa pui un desen tehnic sau microfisa din manualul de reparatie, ca nu-mi dau seama, exact, despre ce vorbesti. Nu cumva capacul ala cu supapa e la gura de umplere a instalatiei de racire si de acolo iti merge o conducta (furtun) la un fel de vas de expansiune? Vezi desenul din attachment; se aseamana cu ce zici tu? C13_Radiator.pdf Editat Februarie 2, 2009 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Modelul de radiator care este montat pe motocicletă este aproape la fel dar are după iesirea din radiator furtun și pe el montat un vas de expansiune cu forma unui borcan de medicamente.Capacul are pe mijlocul lui o supapă.Iar din capac iese furtunul de scurgere.Ma gandeam dacă ar merge să adaptez modelul din imaginea care ai prezentat .Am să pun și poze in scurt timp. Este cine din Bucuresti sau pe langă care poate să imi arate motorul să pot face o comparatie cu ce am eu.Mar ajuta foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Modelul de radiator care este montat pe motocicletă este aproape la fel dar are după iesirea din radiator furtun și pe el montat un vas de expansiune cu forma unui borcan de medicamente.Capacul are pe mijlocul lui o supapă.Iar din capac iese furtunul de scurgere.Ma gandeam dacă ar merge să adaptez modelul din imaginea care ai prezentat .Am să pun și poze in scurt timp.Este cine din Bucuresti sau pe langă care poate să imi arate motorul să pot face o comparatie cu ce am eu.Mar ajuta foarte mult Eu sunt din Bucuresti. Gasesti in profilul meu date de contact sau tel 0721.846.049 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Am reusit sa fac poze pentru vas de expansiune.Se poate pe sfarsit de saptamana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Am reusit sa fac poze pentru vas de expansiune.Se poate pe sfarsit de saptamana ? Salut.M-am uitat azi la VX-ul meu (putin in graba recunosc), si 100% nu are acel vas de expansiune.Poze nu am facut ca nu prea erau elocvente si era si noapte. te astept sambata sau duminica la mine sa te uiti si tu ca sa iti faci o idee. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 ok.Te caut sămbătă ,nu o să dureze mult . Eu sunt din Bucuresti.Gasesti in profilul meu date de contact sau tel 0721.846.049 Vremea nu a fost bună și am renunțat să ies cu motorul.Dar sambătă sau duminică dacă vremea va reveni cu soare voi ieși . Am să te caut să mai vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Momentan sunt la o faza mai plictisitoare... restaurarea cadrului. Un sfat, daca aveti apa de la radiator introdus in cadru sa scapati de el cu un furtun, ca in cele 40 de cm teava de jos a cadrului arata destul de urat. Aveti cumva o reteta magica cum se scoata rugina din medii inchise? (ex.: interiorul unei tevi) Am reusit sa rezolv cu iluminatul spate, cu un stop de la un lada niva taiat in jumatate (nu e foarte frumos, cred ca o sa schimb sezonul asta), si cu un suport de nr de inmatriculare de la un alt suzuki. cred ca saptamana asta o sa reusesc sa vopsesc cadrul. Editat Februarie 10, 2009 de Andras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 ok.Te caut sămbătă ,nu o să dureze mult . Vremea nu a fost bună și am renunțat să ies cu motorul.Dar sambătă sau duminică dacă vremea va reveni cu soare voi ieși . Am să te caut să mai vorbim Ok, astept un semn de la tine Momentan sunt la o faza mai plictisitoare... restaurarea cadrului. Un sfat, daca aveti apa de la radiator introdus in cadru sa scapati de el cu un furtun, ca in cele 40 de cm teava de jos a cadrului arata destul de urat.Aveti cumva o reteta magica cum se scoata rugina din medii inchise? (ex.: interiorul unei tevi) Am reusit sa rezolv cu iluminatul spate, cu un stop de la un lada niva taiat in jumatate (nu e foarte frumos, cred ca o sa schimb sezonul asta), si cu un suport de nr de inmatriculare de la un alt suzuki. cred ca saptamana asta o sa reusesc sa vopsesc cadrul. Iti doresc numai "succesuri".Primul pas l-ai facut se pare si sper ca asta sa fie cel mai greu. Cat despre rugina din cadru, personal nu stiu nici o reteta magica, dar improvza niste hartie abraziva (smirghel sau cum ii zice) pe o tija - de preferat flexibila - si as freca cu ea pe interiorul cadrului pana m-as plictisi, si apoi as incerca sa trag un srtat de vaselina sau ulei. Sunt convins ca nu e cea mai buna ideea dar nu stiu alte solutii, si m-am lovit si eu de problema asta cand aveam un Voshod si avea rezervorul ruginit pe interior. Multa rabdare iti doresc si sa ne tii la curent Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) intr-e timp am luat si tobele la curatat... sunt de la Jama (cica made in holland) codul fiind BSAU 139 T2 si sub el scrie 31-5099 Editat Februarie 10, 2009 de Andras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Am reusit să rezolv problema cu vasul de expansiune.Am facut un vas din aluminiu la strung si am pus un capac cu supapa de la Gillera care deschide la 1.1 bar.Sper sa tina . Sper ca vremea să se schimbe să pot iesi la prima plimbare pe 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Ia te uita ce s-a incins lumea pe aici ! Bine v-am regasit, bai veixarilor ! @Andras, misto proiectul. Sa ai sporuri nebanuite ! Daca tot te-ai oferit sa scapi de plasticele vechi, te-as scapa eu de plasticul de sub sa - inteleg ca nu o sa-l mai folosesti, daca ii scurtezi cadrul. Chiar daca e rosu, nu-i problema, ca-l vopsesc eu. Sau il las bicolor, mai stii Oricum, al meu e rupt pe partea dreapta si tare as vrea sa-l inlocuiesc. Si eu mi-am demontat motorul - in sfarsit - dar numai pentru mentenanta. Deocamdata i-am scos carburatoarele - e greu de scos cel din spate, e adevarat, dar nu e chiar o tragedie - le-am desfacut si le-am curatat. Urmeaza sa montez pe ele kit-ul de dynojet - am dat o suta de euro pe doua jet needle si doua saibe minuscule, hahahahha. Cu ocazia asta il mai curat putin, ca a prins niste rugina pe ici, pe colo peste iarna, si cand e desfacut e mai usor de curatat prin diverse zone mai ascunse. Dupe aceea, punem totul la loc, uleiuri noi, arcurile de furca noi, filtrele noi si un parbriz nou si - din martie sper - Zedul redevine teroarea soselelor, asa cum ii sade bine. @Andras - inca o intrebare, cum si cu ce ii cureti tobele ? Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Ia te uita ce s-a incins lumea pe aici ! Bine v-am regasit, bai veixarilor !@Andras, misto proiectul. Sa ai sporuri nebanuite ! Daca tot te-ai oferit sa scapi de plasticele vechi, te-as scapa eu de plasticul de sub sa - inteleg ca nu o sa-l mai folosesti, daca ii scurtezi cadrul. Chiar daca e rosu, nu-i problema, ca-l vopsesc eu. Sau il las bicolor, mai stii Oricum, al meu e rupt pe partea dreapta si tare as vrea sa-l inlocuiesc. Si eu mi-am demontat motorul - in sfarsit - dar numai pentru mentenanta. Deocamdata i-am scos carburatoarele - e greu de scos cel din spate, e adevarat, dar nu e chiar o tragedie - le-am desfacut si le-am curatat. Urmeaza sa montez pe ele kit-ul de dynojet - am dat o suta de euro pe doua jet needle si doua saibe minuscule, hahahahha. Cu ocazia asta il mai curat putin, ca a prins niste rugina pe ici, pe colo peste iarna, si cand e desfacut e mai usor de curatat prin diverse zone mai ascunse. Dupe aceea, punem totul la loc, uleiuri noi, arcurile de furca noi, filtrele noi si un parbriz nou si - din martie sper - Zedul redevine teroarea soselelor, asa cum ii sade bine. @Andras - inca o intrebare, cum si cu ce ii cureti tobele ? Bafta ! Si-a revenit OttoMan-u'.Ma tu vrei sa faci GSXRR1busaZX14 din VX? Frumoasa :primineala" de primavara primeste Zedu'.Sunt curios ce o sa se intample cu dyno jetul ala.Arcurile pe fata sunt progresive?( si de curiozitate de unde le-ai luat si cat au costat).Spor la surubarit si nu uita sa ma chemi si pe mine cand testezi ceasurile de sincronizare! Sante!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Nu mi-am revenit, ca tot fara motor ma misc Efectul acelui dyno ar trebui sa fie un raspuns ceva mai bun la accelerare si o mica imbunatatire in putere - de vreo 5% - deci nu chiar gsxrd'alea de zici tu. Si probabil un consum ceva mai maricel, om vedea. Stai linistit ca esti pe lista cu ceasurile, nu te uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 PS - am uitat sa zic, da, arcurile sunt progresive. Le-am luat de pe Louis, cam 100 de euro. Vedem de ce sunt in stare, hehehe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) Ia te uita ce s-a incins lumea pe aici ! Bine v-am regasit, bai veixarilor !@Andras, misto proiectul. Sa ai sporuri nebanuite ! Daca tot te-ai oferit sa scapi de plasticele vechi, te-as scapa eu de plasticul de sub sa - inteleg ca nu o sa-l mai folosesti, daca ii scurtezi cadrul. Chiar daca e rosu, nu-i problema, ca-l vopsesc eu. Sau il las bicolor, mai stii Oricum, al meu e rupt pe partea dreapta si tare as vrea sa-l inlocuiesc. Si eu mi-am demontat motorul - in sfarsit - dar numai pentru mentenanta. Deocamdata i-am scos carburatoarele - e greu de scos cel din spate, e adevarat, dar nu e chiar o tragedie - le-am desfacut si le-am curatat. Urmeaza sa montez pe ele kit-ul de dynojet - am dat o suta de euro pe doua jet needle si doua saibe minuscule, hahahahha. Cu ocazia asta il mai curat putin, ca a prins niste rugina pe ici, pe colo peste iarna, si cand e desfacut e mai usor de curatat prin diverse zone mai ascunse. Dupe aceea, punem totul la loc, uleiuri noi, arcurile de furca noi, filtrele noi si un parbriz nou si - din martie sper - Zedul redevine teroarea soselelor, asa cum ii sade bine. @Andras - inca o intrebare, cum si cu ce ii cureti tobele ? Bafta ! Deocamdata cu apa, ... dupa care urmeaza un tratament cu peria de sarma, deruginol, perie de sarma SAMD. ultimul pas va fi acoperit totul cu banda de azbest. Acele plasticuri o sa fie de vanzare, dar numai dupa ce trece motoreta de RAR . Chiar si celalate parti.. sa, amortizoare spate etc etc. Seara placuta, si bafta. Editat Februarie 13, 2009 de Andras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 OK, asteptam sa treaca motorul de RAR. Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Astazi, dupa ce am incarcat bateria am zis sa il ponesc si eu pe Cocoshat. Nu a vrut sa porneasca.A stat nepornit din septembrie...sunt aproape 5 luni de atunci.Am incercat de vreo 5 ori, bateria invartea sanatos motorul semn ca avea curebt in ea.Am si masurat tesiunea si imi arata 13,3 Volti cand am dat-o jos de pe redresor si vreo 11,9 Volti dupa cele 5 - 6 incercari de resuscitare. Am scos bujiile, sunt NGK Iridium noi noute schimbate inainte de a fi pusa mobra la iernat, ulei si filtru nou, filtre de aer noi... Bujiile nu pareau innecate...nu stiu ce sa cred. Am crezut ca nu a ajuns inca benzina in carburatoare, dar carburatorul din spate, are pe partea stanga, jos de tot un surub...nu stiu pentru ce este..cred ca acolo se mai aduna mizeria si poti sa o "scurgi".L-am desfacut si curgea benzina...deci benzina a ajuns in carburatoare. Se se fi innecat? nu stiu ce sa zic.Dacaa veti un sfat nu ezitati sa imi spuneti.Deocamdata am dat iara bateria jos, am pus-o iar la incarcat si urmeaza sa mai fac o incercare maine.Sper sa se rezolve de la sine. Toate bune si hai cu caldura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.