Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

...fiara este din 91 nu 93 si este modelul California ala cu rezervorul de 18L, iar ce spuneti voi cu viteza, 100 K/h la 4100 de ture nu mi-se pare corect, eu in viteza a 5 a la 6000 de ture am avut cam 160-165 k/h iar in a4a la 4100-4500 / 100 k/h parca asa tin minte ca mergea pana sa gasesc mecanicii ,,,,, :angry: .... :ok: ..... :)

 

 

Daca e modelul de California, trebuie sa ai si recuperatorul de gaze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e motorul cu filtrele de aer...btw 7000 si un pic de ture aveam 170km/h

eu mai mult de 160km/h nu m-a lasat inima si asta o singura data, si nu am avut curajul sa ma uit la turometru.

Poza cu motorul si pozitionarea filtrelor este foarte elocventa.Multumesc :hug:

 

Va salut din nou si va rog sa-mi scuzati intarxierea dar am avut un deces in familie si nu am putut sa- mi mai dau cu parerea, cu decesul a fost forba de mamica, ,,D-zeu s-o odihneasca in pace,,.

Dar a trecut asta e viata, dar sa revenim la oile noastre ( ,, Becali,,), fiara este din 91 nu 93 si este modelul California ala cu rezervorul de 18L, iar ce spuneti voi cu viteza, 100 K/h la 4100 de ture nu mi-se pare corect, eu in viteza a 5 a la 6000 de ture am avut cam 160-165 k/h iar in a4a la 4100-4500 / 100 k/h parca asa tin minte ccheers: ..... :P

Asta mi se pare mie ciudat.Adica tu in viteza a 4-a la 100km/h aveai 4100-4500 rpm? :crack: NU stiu ce sa cred.Dar daca spui ca a fost model California..asta nu era model pentru SUA?? si stiu ca sunt destul de diferite fata de cele pt Europa in ceea ce priveste etajarile cutiei de viteze( e vorba de "ratio"- termen pe care nu pot sa il traduc la ora asta)

PS:Imi parer au de pierderea suferita.Condoleante

 

multumesc de info, burlaco ! complet si la obiect, cum ii sade bine unui vx-ar :blink: :what:

 

:( :crack:

si asa ajungem la al doilea impas: scosul surubelor cu capatul f.utut. incearca cu un spray degripant si sa bati putin o surubelnita in capul surubului. spun prostii ? altceva nu-mi trece prin cap acum.

Cu spray am incercat numa ca nu am aplicat si metoda mecanica cu batutu'-n cap la surube.Dar e o idee :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi dau seama pe viu pe unde ar putea fi chestia asta, dar imi poti spune daca pe discul spate este normal sa fie niste santuri semirotunde ? asa e modelul sau este uzat ?

 

 

Daca santurile sunt asezate echidistant intre ele si intre cercul interior si cercul exterior al discului, iar arcul de cerc e curbat inspre sensul de rotire al rotii, e normal. Alte discuri au gauri in ele, altele nu au nimic. Depinde de fabricanti...

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

turatia motorului se confirma si la mine: intr-a cincea am 4000-4100 la 100Kmh. e adevarat ca la 5000rpm am deja aproape 140kmh, asa ca la 6000 s-ar putea sa ajunga pana la 160kmh. nu am dus-o mai sus de 140 pana acum, asa ca nu stiu sigur. dar intr-a patra la 4000 am undeva pe la 85kmh, daca nu ma inseala memoria.

 

iar la filtrele de aer am observat si eu ca sunt doua. dar la mine cel de la cilindrul din spate e metalic, nu de hartie ca cel din fata. :hug: oricum, am observat ca ambele sunt noi, asa ca nu mi-am mai batut capul.

 

@lonerider - ziceai ca turatiile la anumite viteze pot sa difere de la un motor la altul in functie de dimensiunea anvelopelor, cu care sunt de acord. dar ma uitam aseara la motor si mi-am dat seama ca eu nu as putea sa-i pun o anvelopa mai mare pe fata (pe roata fata e legat cablul de kilometraj, nu ?). pentru ca aripa e foarte aproape de roata, adica la 0.5cm, ceva de genul asta. asa sunt toate, nu ? si in cazul asta, oare ar putea avea cineva o anvelopa mai mare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt condoleante !!!

Deci nu stiu exact daca este modelul ,,CALIFORNIA ,, dar asa mi-sa spus de altii si din ce am observat eu nu am putut sa bag mai mult de 12-14 litri de gaz in ea in momentul cand am trecut pe rezerva, si cu discul de frana are santurile la distanta cam egala unul de celalalt deci au aceeiasi dimensiune si nu sunt zgarieturi, sunt adancite spre miezul placii in forma semirotunda si sunt facute ca cuprinda gaurile de aerisire din placa, am vazut pe undeva o placa exact ca a mea, stati sa vad daca mai gasesc poza sa o salvez si va arat

post-11877-1161683298_thumb.jpg

Daca mariti imaginea o sa vedeti foarte bine despre ce santuri este vorba, asa le am si eu si cred ca si voi, cred si nu stiu daca e normal, daca sti sa-mi spuneti si mie, va salut si toate cele bune !!!!!!!!! :hug: :( :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa sunt santurile alea si la mine, dar nu numai pe discul de pe spate, ci si la cel de pe fata :hug:

io zic ca e normal, dat fiind faptul ca nu e caz singular si franele nu sufera de lipsa de randament. asta pana la proba contrarie :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" fiara este din 91 nu 93 si este modelul California ala cu rezervorul de 18L"

 

 

Diferente si la motor intre versiunile de USA si restul lumii:

 

http://www.vx800.net/faq/

 

3.1 Models

There are two main models of VX, with many more minor variants (the shop manual lists 17 different models!). The major variants are the US vs. the rest of the world. The two major differences between the US model and the European model are:

 

The US model has lower overall gearing, making the engine rev slightly higher at the same speed (see Gearing section below), and

The US model has a 45 degree crankshaft angle rather than the 75 degree angle that the euro version has). Apparently the 75 degree engine wasn't thought to have enough "character" for the American market. It was thought to make the engine feel "lifeless".

As of 1997, the VX is still sold in much of Europe (Germany, Belgium, and the Netherlands at least). It's no longer sold in Canada, and I believe not in the U.K. either.

 

 

3.2 Colors (US-only?)

 

`90 : Dark Metallic Blue or Maroon (actually a black cherry color)

`91 : Black or Metallic Red

`92 : Purple (actually a rich purply blue)

`93 : Black

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-11877-1161800002_thumb.jpg

 

Asta este a mea, daca poti vedea ceva relevant la ea te rog sa-mi spui, asta sa nu mai vorbesc aiurea, dar vreo 2 din cei care au vazut-o si care zic ei se pricep la moto asa au zis ca e modelul pt SUA (?????????), chiar nu stiu ce sa zic, m-am uitat pe adresa trimisa dar este numai scris si la engleza parte tehnica ma pricep mai geru, oricum e un VX, cu discul cred ca am lamurit-o ( asa e modelul) nu este defect, mersi !!! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferente si la motor intre versiunile de USA si restul lumii:

 

The US model has lower overall gearing, making the engine rev slightly higher at the same speed

 

pai asta inseamna ca motorul lui Ion Constantin ar trebui sa aiba o turatie putin mai mare la 100kmh intr-a cincea, decat 4000 - 4100rpm cum ziceam noi. :hug: nu ? oricum, asta conteaza mai putin.

Ioane, pune motorul pe roate (impropriu spus, da' fa-l sa mearga ca lumea) si o sa vezi ca daca astepti cumparator o luna, doua (ceea ce e foarte probabil) nu-l mai dai :( !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta inseamna ca motorul lui Ion Constantin ar trebui sa aiba o turatie putin mai mare la 100kmh intr-a cincea, decat 4000 - 4100rpm cum ziceam noi. :P nu ? oricum, asta conteaza mai putin.

Ioane, pune motorul pe roate (impropriu spus, da' fa-l sa mearga ca lumea) si o sa vezi ca daca astepti cumparator o luna, doua (ceea ce e foarte probabil) nu-l mai dai :crack: !

 

Si asa nu-mi vine sa-l dau dar ce sa faci cu prima dragoste ? imi plac rau chopper-ele, si bineanteles mersul linistit, as vrea una sa ^i cer sa fuga si ea sa nu poata ( imi iau o mobra :( ) intru in concediu de la 1 si ma ocup numai de ea ( si banii bineanteles) dar tot o dau, vreau sa-mi fac placerea, nu ca nu as fi multumit de ea dar ma trage ata tot la ce vreau, initial dupa un chopper am plecat dar arata cam jalnic ce am vrut sa iau si cand am vazut bestia, am intrebat daca se vinde ? au spus ca da si......dragoste la prima vedere......asa a fost si asa m-am ales cu un VX mareeeeee, bafta la toti...pe strada in primul rand !!!!!!!!! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa-l faci chopper... iei ceva elemente de Intruder 800, adica rezervor, scaun, aripi fata/spate, un ghidon si comenzi mai avansate... :hug:

 

...si, uite asa, ai un chopper de 61CP care si fuge...

 

Si eu sunt fan chopper si ma bate gandul la asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa-l faci chopper... iei ceva elemente de Intruder 800, adica rezervor, scaun, aripi fata/spate, un ghidon si comenzi mai avansate... :P

 

...si, uite asa, ai un chopper de 61CP care si fuge...

 

Si eu sunt fan chopper si ma bate gandul la asa ceva.

 

Sal ! ar fi o idee, dar cred ca unul fabricat de la mama lui e altceva cu toate ca intruder-ul e aceiasi motocicleta ca Vx-ul ( motorul) doar designul e altul, dar alta e problema mea, nu vreau un chopper de 61 de caluti, vreau unul mai micut, ceva la max 600cm3 si 40-45 cai max. ceva cu care sa imi fie frica sa abuzez de puterea motorului cum fac cu vx-ul, pe aici prin Buc. se circula cam haotic, este inghesuiala mare si atunci slalomul printre masini este inevitabil, si nu vreu sa mai fac asa ceva, am scapat de cateva ori netavalit de unii soferi inconstienti ( taxi driver :hug: ) dar cat o sa mai mearga ? Baftaaaaaa !!!!! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vi se pare..., 6,8 litri/100Km numai în oraÂş. E mult..., e bine..., e puțin?

Eu zic ca e cam multicel.Eu acum 10 min am facut consumul la a mea.Am mers cam 40%oras si 60% afara si nu prea am menajat-o tocmai sa vad pana unde poate urca consumul.Rezultatul la acest consum mixt a fost 5.5%.De- asta am zis ca e cam multicel.La mine strict oras ( bucuresti) nu cred ca sare de 6%.

Acum depinde si cum mergi tu cu ea.Eu la mers linistit schimb pe la 3500-4200 rpm iar cand "dau in ea" primele 2 trepte in 7000 iar restul undeva pe la 6000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la mers linistit schimb pe la 3500-4200 rpm iar cand "dau in ea" primele 2 trepte in 7000 iar restul undeva pe la 6000.

 

 

De obicei nu trec de 3500 rpm. Rulez undeva la 2000-3000 rpm în oraÂş. Îmi place să aud motorul cum toarce :hug: ..., dar mai am "pitici" atunci când se agită Âşoferii în trafic Âşi mai trag de ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei nu trec de 3500 rpm. Rulez undeva la 2000-3000 rpm în oraÂş. Îmi place să aud motorul cum toarce :hug: ..., dar mai am "pitici" atunci când se agită Âşoferii în trafic Âşi mai trag de ea...

Si eu care ma consideram un om linistit cu schimbatu la 3500-4000.Se pare ca se poate si mai linistit.Si mie imi place cum se aude motorul in ture joase, da' ma enerveaza ca daca sunt nevoit sa trag de gaz si sunt la 2000-2500 rpm, tre sa retrogradez sau sa o iau mai incet si sa astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca domnul burlaco sa nu sara repede ca eu sa nu ma bag peste voi aici cu vitezana mea .... dar un lucru cert este ca schimbatul vitezelor destul de subturat 2000-2500 RPM la VX800 duce la o uzura prematura a motorului si e bine sa nu se uite ca ungerea motorului de catre pompa de ulei se face in functie de RPM ...

 

La cat am mers eu cu VX800 mi se pare o turatie linistita si ok de schimbat 3500-4000 RPM, turatie la care motorul toarce ca o felina.

 

 

PS: Domnu Geo... gata lasi vx-ul ca sa devii "reisar" :( ... ce ai cu saracul motoras de schimbi la 7000 ? :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul de 6.8 la 100km se confirma si la mine in ultima vreme. dar parca a mai crescut, pana acum vreo luna - doua se invartea in jur de 6.

 

cat despre turatii... pai pana la 7000 rpm a dus-o si io intr-a intaia si a doua. n-am nimic cu ea, da' se duce frumos. urmatoarele trepte nu i le-am mai dat, ca era deja rosu la semafor :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

PS: Domnu Geo... gata lasi vx-ul ca sa devii "reisar" :blink: ... ce ai cu saracul motoras de schimbi la 7000 ? :crack:

bey asa reiser esti tu daca schimbatul la 7000 ti se pare mult :crack: :( :P :crack: Ma mai dau si io la ea in primele 2 trepte ca imi place cum ma lasa in urma dar 90% din timp o menajez cat se poate.

 

Sper ca domnul burlaco sa nu sara repede ca eu sa nu ma bag peste voi aici cu vitezana mea .... dar un lucru cert este ca schimbatul vitezelor destul de subturat 2000-2500 RPM la VX800 duce la o uzura prematura a motorului si e bine sa nu se uite ca ungerea motorului de catre pompa de ulei se face in functie de RPM ...

 

asta cu uzura prematura numa tu mi-ai bagat-o in cap si io...om far' de experienta am retinut si m-am conformat.Acum...o fi bine o fi rau... :hug: nu stiu.Adica sigur rau n-are ce sa fie

 

consumul de 6.8 la 100km se confirma si la mine in ultima vreme. dar parca a mai crescut, pana acum vreo luna - doua se invartea in jur de 6.

 

nu stiu ce sa zic...poate sunt io mai norocos putin.Mie mixt mi-a iesit 5.5% si chiar am mers mai tare cu ea ca vroiam sa vad cat iasa la consum.Sincer, doar in oras nu am apucat sa ii fac consumul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...