Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

bey asa reiser esti tu daca schimbatul la 7000 ti se pare mult :crack: :P :crack: :crack: Ma mai dau si io la ea in primele 2 trepte ca imi place cum ma lasa in urma dar 90% din timp o menajez cat se poate.

asta cu uzura prematura numa tu mi-ai bagat-o in cap si io...om far' de experienta am retinut si m-am conformat.Acum...o fi bine o fi rau... :hug: nu stiu.Adica sigur rau n-are ce sa fie

nu stiu ce sa zic...poate sunt io mai norocos putin.Mie mixt mi-a iesit 5.5% si chiar am mers mai tare cu ea ca vroiam sa vad cat iasa la consum.Sincer, doar in oras nu am apucat sa ii fac consumul!

 

 

Asta e consumul in oras 6,5 la ei si pana in 7 la noi, nu e nici-o defectiune, dar cu schimbul la viteze eu il fac peste 3500-4000 mai putin treapta intai cand o duc in 6000 sa scap de urmaritori dar dau de altii in fata asa ca mai bine domol ca nu mai creste consumul, asta e, dar avem V-2, nu ? motoare adevarate, daci eu care nu ies pe afara ( din oras ) cred ca tot un chopper e mai bun in oras ( asa de mers la promenada sa moara dusmanii) iar la schimbatul vitezelor nu este indicat sa schimbi ca la viteziste, adica in scurt, totusi nu este o vitezista dar face fata la demaraj, asa ca nu va faceti probleme cu uzura la motor, e la fel ca la celelalte dar mai mica ca la viteziste( diferenta o face maxim de turatie la care merge motorul ) :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersul in ture joase nu cred ca e chiar periculos... e motor in 2 cilindri si cu o capacitate destul de mare. E drept ca daca vreau sa o incord la turatiile astea si in treapta superioara de viteza cam bate cardanul... da' eu sunt mai linistit din fire si vreau sa ajung teafar acasa la familie, iar pe drum sunt destui (poate prea multi) zapaciti de conservari pe care ii doare undeva ca ai numai doua roti...

 

La voi in Bucuresti cred ca e mai "organizata" putin circulatia... acolo a fost dintotdeauna aglomeratie si numar mare de masini. Aici s-a inmultit fantastic de mult numarul de masini (e al doilea oras din tara ca nr. de locuitori - nr. de masini pe cap de locuitor - pe suprafata, dupa unele statistici, dupa Bucuresti), orasul e mic si se circula haotic.

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, si io traiam cu senzatia ca-mi consuma 5 la suta, dat fiind faptul ca nu ajungeam sa trec pe rezerva si calculam in functie de 4 litri ramasi.

pana la urma am descoperit ca butonul de comutare de pe rezerva e orientat invers decat scrie in manual (asta cand am ramas pe uscat, noroc ca eram aproape de benzinarie :hug: ). dupa aceea am refacut calculele si mi-am dat seama ca ma apropii de 7 la suta. probabil ca se poate mai bine, oricum convingerea mea e ca nu trebuie sa mergi subturat pentru a merge la consum. cel putin la masina am observat ca are acelasi consum si daca schimb la 2500 si daca o turez in fiecare treapta pana spre 4000. o fi ea incapatanata ? nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, si io traiam cu senzatia ca-mi consuma 5 la suta, dat fiind faptul ca nu ajungeam sa trec pe rezerva si calculam in functie de 4 litri ramasi.

pana la urma am descoperit ca butonul de comutare de pe rezerva e orientat invers decat scrie in manual (asta cand am ramas pe uscat, noroc ca eram aproape de benzinarie :) ). dupa aceea am refacut calculele si mi-am dat seama ca ma apropii de 7 la suta. probabil ca se poate mai bine, oricum convingerea mea e ca nu trebuie sa mergi subturat pentru a merge la consum. cel putin la masina am observat ca are acelasi consum si daca schimb la 2500 si daca o turez in fiecare treapta pana spre 4000. o fi ea incapatanata ? nu stiu.

 

Deci... am avut dreptate cu cosumul ( in jur de 7 ) iar cu mersul subturat e o problema, nu cu motorul ci cu consumul, creste, iar la auto este alt regim, deci nu dse compara cu un carburator sau cu injectie, depinde de ce ai pe masina, in rest ce mai faceti ? va mai dati cu motoretele ? eu da, pana ninge !!!! ca e mishto, apropo de ce zicea colegul nostru de VX ( Lonerider ) cu bataia la cardan, nu cred ca e normal, la mine nu am asa ceva ( batai ) vezi sa nu ai ceva probleme pe acolo ! :cheers:

Editat de Ion Constantin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de dat ma dau in fiecare zi. in continuare e mijlocul de transport preferat si cei 13km pana la serviciu sunt un iad cu masina. asa ca folosesc motorul, bine infofolit mai ales seara la 11 cand plec spre casa.

 

cu bataia de cardan nu cred ca e o problema, am simtit-o si eu la turatii sub 2000rpm. e subturata pur si simplu, nu-i place acolo. de la 2000rpm in sus nu e nici o problema, trage ca tractorul !

 

lonerider - la alba iulia te referi cu circulatia haotica ? crezi ca e haos mai mare decat in bucuresti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa da ! cu motorul neturat deci in viteza mica si treapta mare e normal sa faca figuri, toate fac, cam asta e treaba cu cardanul, treapta potrivita pentru viteza potrivita, LONERIDER ! te invitam la Buc sa vezi haos pe sosele ! eu as cam vrea sa schimb placutele pe spate ca sau cam dus, dar nu prea am curaj, trebuieeeee ! asta e, apropo, ati avut careva pana pe spate ? se da greu roata jos ????????? ( cupla la cardan ?) habar nu am cum se face, iar cu vremea de afara sunt cam ofticat, de 2 zile Suzurica sa cumite ( in ploaie si zapada :D(( :) nu am bagat-o la garaj ca e departe si mai vreau sa ma dau cu ea) daca ati facut pana pe spate si stiti cum se face v-as ruga sa-mi spuneti si mie cum ? salve la toata lumea ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa da ! cu motorul neturat deci in viteza mica si treapta mare e normal sa faca figuri, toate fac, cam asta e treaba cu cardanul, treapta potrivita pentru viteza potrivita, LONERIDER ! te invitam la Buc sa vezi haos pe sosele ! eu as cam vrea sa schimb placutele pe spate ca sau cam dus, dar nu prea am curaj, trebuieeeee ! asta e, apropo, ati avut careva pana pe spate ? se da greu roata jos ????????? ( cupla la cardan ?) habar nu am cum se face, iar cu vremea de afara sunt cam ofticat, de 2 zile Suzurica sa cumite ( in ploaie si zapada :)(( :D nu am bagat-o la garaj ca e departe si mai vreau sa ma dau cu ea) daca ati facut pana pe spate si stiti cum se face v-as ruga sa-mi spuneti si mie cum ? salve la toata lumea ! :cheers:

Nah ca a venit si iarna.La bucuresti - prima zapada,

Despre roata, e simplu.Desfaci surubul articulatiei de langa etrierul de frana ca sa poti scoate etrieul de pe disc, si apoi desfaci piulita de la axul rotii ( parca pe dreapta este).Dupa ce ai desfacut piulita axului, pur si simplu tragi de ax sa il scoti.Vezi ca tot in dreapta, intre cadru si roata mai are un distantier care, destul de probabil o sa pice si el cand scoti axul afara.Apoi tragi putin de roata in dreapta ca sa iasa de pe priza cardanului ( nu cred ca m-am exprimat conect dar sper sa se inteleaga ) si apoi o tragi in spate sa o scoti de tot.S-ar putea sa te incomodeze aripa spate, asa ca poti demonta de la inceput partea inferioara( acolo unde sta numarul de inmatriculare).

Ca sfat...daca tot ajungi in pozitia asta poti schimba si placutele de frana. :) E usor.te uiti cum sunt asezate alea vechi si le pui pe cele noi.Nu ai cum sa gresesti.O sa ai probabil ceva de munca cand pui etrierul inapoi pe disc pt ca se micsoreaza distanta dintre placute( astea fiind noi).Mare atentie sa nu apesi din greseala pe pedala de frana !!!

Spor la treaba :) :)

Editat de burlaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uff...iarasi tonul de superioritate la unii...

Tinand cont ca Lonerider calareste de ceva ani..poate ar trebui sa va ganditi inainte sa abordati problema asa.

In alta ordine de idei, haotic, in viziunea mea se refera la modul in care soferii abordeaza traficul...semnalizeaza rar...tarziu (daca o fac).In AB intalnesti zilnic baieti care semnalizeaza stanga dar fac dreapta ....asa ca si-au adus aminte de tigarile pe care au uitat sa le cumpere.

 

Mai mentionez baietii cu super-masini care sunt neamuri cu Schumi?

 

Am circulat si eu destul in Bucuresti...chiar foarte mult(in interes de scarbici) si...honestly....in general se circula civilizat.Este doar aglomeratie...ceea ce...nu e chiar asa...sa vedeti haos in Paris...intersectie de 20 de strazi, fara semafor...fara marcaje de prioritate si fara sens giratoriu...acolo...care cum il tine... :)

 

:cheers:

Editat de GoKart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uff...iarasi tonul de superioritate la unii...

Tinand cont ca Lonerider calareste de ceva ani..poate ar trebui sa va ganditi inainte sa abordati problema asa.

 

Avand in vedere ca nu ai citat nimic si pe nimeni, si ca postul tau vine imediat dupa postul meu , m-am simtit "vizat" in legatura cu tonul de superioritate, si nu inteleg :cheers: :) Tot ce am facut am fost doar sa spun cum am desfacut eu roata spate. :D

daca am inteles gresit imi cer scuze, daca nu ...poate ma scoti din ceatza.

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@burlaco - gokart probabil se referea la mine si la ion constantin, care am spus ca haos mare e si in bucuresti. eu nu am zis ca haos nu ar fi si in Alba, ma miram, doar, pana la ce grad de haocitate se poate ajunge. acum m-am lamurit, e ca pe la noi, cei care nu semnalizeaza, cei care semnalizeaza tarziu, cei care semnalizeaza dreapta si fac stanga (sau invers)... in fine, the usual stuff cu care ne-am obisnuit. oricum, nimeni nu a folosit vreun ton superior, in nici un caz fata de lonerider la care am observat ca stie ce spune. de aceea il intrebam cat de haotic de in Alba.

 

la dracu', na ca am fost offtopic. ca sa salvez putin aparentele hai sa mai zic si de vx - si ieri, cand a plouat toata ziua, si azi am venit la serviciu cu motoarul. merge de rupe, da' se incalzeste motorul cam greu. am si o pereche de bujii cam reci, trebuie sa-i iau unele mai calde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: TX @OttoMan, acum m-am lamurit!

In legatura cu ploaia am tras si eu niste experiente, si nu am avut nici o problema.Problema cu bujia cred ca o am si eu, deoarece pe vremea asta tre sa stau vreo 5 minute langa el ca sa ajunga turatia de relanti de 1100-1200 de ture>NU stiu daca asta e ceva normal sau nu!

Oricum...cand ma uit pe geam si vad ca ninge...numa gandul ca as putea pleca la schi ma face sa zambesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Omul când nu are de lucru, îÂşi face; Âşi ce face cu mâna lui se cheamă..."

 

Cam asta am făcut eu vineri dimineață. M-a mâncat în... să merg la serviciu cu moto deÂşi ninsese. La mine la bloc Âşoseaua era curată, dar de la părinți (unde țin moto) deja era fleÂşcăită de zăpadă. Om căpos...,dacă am zis că merg, apoi nu m-am mai răzgandit...; numai eu Âştiu cum am ajuns Âşi nu o să mai fac deastea. Azi dimineață, după o tură de 24h, în care motorul a stat afară în zăpadă si la -8°C, coperit cu un cearÂşaf, nu a mai por :) nit. A trebuit să îl bag într-un garaj, să dau bujiile jos Âşi să le usuc. Abia apoi a vrut să mă ducă acasă :cheers: .

 

Dau Âşi vreo 2 poze, că nu m-am răbdat...

 

 

post-4365-1162668632_thumb.jpgpost-4365-1162668660_thumb.jpg

 

...Âşi cu asta, cred că închei sezonul pe mot anul ăsta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motociclistului in sta bine in sha! Felicitari pentru curaj :) Cu toate ca atunci cand ai zis ca te-a mancat in ...m-am gandit ca ai facut Doamne fereste vreo boroboatza :cheers: avand in vedere udeala de pe jos.Bine ca m-am inselat si hibernare placuta sa aiba mobra!

Editat de burlaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah ca a venit si iarna.La bucuresti - prima zapada,

Despre roata, e simplu.Desfaci surubul articulatiei de langa etrierul de frana ca sa poti scoate etrieul de pe disc, si apoi desfaci piulita de la axul rotii ( parca pe dreapta este).Dupa ce ai desfacut piulita axului, pur si simplu tragi de ax sa il scoti.Vezi ca tot in dreapta, intre cadru si roata mai are un distantier care, destul de probabil o sa pice si el cand scoti axul afara.Apoi tragi putin de roata in dreapta ca sa iasa de pe priza cardanului ( nu cred ca m-am exprimat conect dar sper sa se inteleaga ) si apoi o tragi in spate sa o scoti de tot.S-ar putea sa te incomodeze aripa spate, asa ca poti demonta de la inceput partea inferioara( acolo unde sta numarul de inmatriculare).

Ca sfat...daca tot ajungi in pozitia asta poti schimba si placutele de frana. ;) E usor.te uiti cum sunt asezate alea vechi si le pui pe cele noi.Nu ai cum sa gresesti.O sa ai probabil ceva de munca cand pui etrierul inapoi pe disc pt ca se micsoreaza distanta dintre placute( astea fiind noi).Mare atentie sa nu apesi din greseala pe pedala de frana !!!

Spor la treaba :nono: :cheers:

 

Mersi mult !!! :hurt: ..credeam ca mai complicat, dar se pare ca este destul de usor cu roata dar sa vad cu placutele cum o fi ? oricum e cam frig afara si tot sunt in concediu m-am apucat de renovat dormitorul si de moto nu prea am timp dar sigur o sa-mi fac ca la primavara sa nu mai stau de schimbat placutele :puke: , Salve !1!1 :) :D :) :) :) :P :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e frig, dar nu chiar atat de tare cat sa nu mai merg. e adevarat ca si a mea face urat la umezeala, adica porneste mai greu si uneori intrerupe si in mers. cand a plouat joi toata ziua am constatat ca nu ii place deloc. pana la urma insa s-a uscatt si a mers asa cum stie ea mai bine. inca nu o bag la iernat. mai are pana atunci, mai ales ca tocmai mi-am luat geaca de iarna :)

 

@lonerider - cum a fost pe zapada ? ai avut parte de derapaje ?

cel mai tare ma enerveaza ca se murdareste motorul ingrozitor cand e fleoscaiala pe jos si ca ma stropesc toti. da' azi am spalat-o si am pus-o iar la munca :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lonerider - cum a fost pe zapada ? ai avut parte de derapaje ?

 

Nasol pe zapadă, fugea uÂşor spatele până am apucat spre axul drumului unde nu era zăpadă Âşi pe unde, cu nesimțire, mi-am continuat drumul cu viteză redusă. Nu e de mers pe zăpadă :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

im dau seama ca nu e pentru zapada. de cand a dat putin frigul si se simte mirosul de iarna ma atrage tare un LC4 de la KTM. da' n-as renunta la VX, mi-ar placea sa imi permit KTMul ca al doilea moto, pentru iarna si pentru coclauri.

din pacate, inca nu-mi permit. asa ca ma intind la utilizat VXul pana vine iarna adevarata, cat sunt inca temperaturi peste 0 si nu e zapada prin bucuresti. oricum, in stilul in care au fost ultimele doua, trei ierni prin bucuresti, conditiile astea s-ar putea sa fie indeplinite si la craciun :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok: ;) :) :D

Asa e ! sa fie cald sa ne dam cu eleeeeeeeee, eu am prins o ploaie cu motoreta dar nu am avut probleme cu circulatul, s-a comportat destul de bine pe udatura la o viteza de max 60, doar ca te stropesc altii si mai arunca si moto ceva stropi si pe ea si pe mine, altceva aveam de spus, azi am bagat si eu ca omu niste gaz, dar am bagat dala eFix sau cam asa ceva, dala de-i fac astia reclama la tv, ca protejaza motorul, protejaza maciuca, a mers un pic bine cu aia veche si cand a dat de ,,minunea noua,, a imceput sa partaie ( o fi de la motor sau benzin ?) voi ati bagat asa ceva? sa stiu si eu de unde e, bafta la toti si asfatlt uscat !!! :friends: :drink: :cheers: :blink: :what: :D :eek: :ok: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am complicat cu benzine de tot felul..., îi pun fară plumb co95, că aşa îi scrie la carte.

 

exact, nici eu nu m-am aruncat la alte minunatii de benzine. probabil ca efixul ala are cifra octanica mai mare si asta nu i-o placea motorului, nu stiu. oricum, cu cea de 95 s-a comportat absolut ok si n-am avut probleme decat cu prea multa apa in benzina de la petrom. in rest, zbarnaie ! :friends:

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact, nici eu nu m-am aruncat la alte minunatii de benzine. probabil ca efixul ala are cifra octanica mai mare si asta nu i-o placea motorului, nu stiu. oricum, cu cea de 95 s-a comportat absolut ok si n-am avut probleme decat cu prea multa apa in benzina de la petrom. in rest, zbarnaie ! :friends:

 

 

Sal ! nu este vorba de complicat dar m-am gandit ca ar fi bine ceva de curatat carburatoare, supape etc, si este o benzina de 95 nu mai mult, am mai bagat de OMV Carrera 100 si a mers super bine, si eu de obicei folosesc fara plumb de 95, dar....am zis ca poate o fi ceva bun, poate o fi dar nu la noi, ciao si caldura in continuare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, se pare ca efixul e de 95 si de 98. habar n-aveam. am descoperit la ultima alimentare la rompetrol ca le-au schimat numele tuturor benzinelor de acolo. am pus d-aia de 95, de care stiam io, si am aflat ulterior ca aia e efix. buuun. hai sa vedem ce stie ! :friends: de doua zile nu simt nici o diferenta. daca o curata ceva.... poate oi vedea mai incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, la asta o fi apa plata in amestec, nu de la robinet ????? la mine nu mai trage peste 6000 de ture, se plafoneaza, usor de tot se mai simte ceva, cred ca de vina este treaba cu tachetii nu benzina, nu stiu ce sa mai zic, cu gazul de la omv ( nu ca le fac reclama) mergea mai bine, mai vad eu la primavara dupa ce fac un reglaj la motor cum trebe, mai merg asa cum e cat o mai fi cald si pe urma la doctor, va salut si ne mai auzim !!! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, la asta o fi apa plata in amestec, nu de la robinet ?????

 

e apa distilata, de-a dreptul ! :friends:

 

s-o ia dracu' ca nu-i nici o diferenta ! doar reclama de capul ei, si aia naspa ! ma oftic ca am card de benzina de la munca la rompetrol. de ce n-or fi facut la omv, nu stiu. astia de la rompetrol parca au cel mai mare pret si cea mai proasta benzina. nu stiu, e doar parerea mea. da' in motor nu mai pun de la ei, ma rezum la agip sau omv. pentru ca: azi, venind la serviciu pe soseaua de centura, pe unde imi place sa-i dau in gura de fiecare data cand e putin loc, am observat ca nu mai trage la fel. adica, acum o saptamana - doua, cand aveam benzen de la agip in rezervor, am vrut sa vad cum se simte cand iti bagi mana in gaz la 120kmh intr-a cincea. si se simte ! a plecat zed-ul de sub mine de era sa ma lase in urma. azi, fiind liber pe centura, nu camioane, microbuze sau alte agregate de mari dimensiuni care sa-mi restranga vizibilitatea, am repetat testul. si rezultatul a fost dezamagitor, a urcat saracutu' zed in ture, da' mai moale, mai ardeleneste (sau moldoveneste, whatever, nu e o critica) fata de prima oara. intre cele doua teste numai benzina difera si, eventual, temperatura exterioara. da' nici data trecuta nu era mult mai cald si, oricum, aerul rece, ar trebui sa-i faca mai bine, nu ?

 

in concluzie, nu ma mai dau cu rompetrolul. mie nu-mi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...