stone cold Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Salut, Numele meu este Alex, ieri am pornit motorul dupa o pauza de aproximativ o luna si am patit acelasi lucru ca si dezamagitoru cu "cockteilul". Am nevoie de un kit de reparat robinetul de benzina sau de un alt robinet. Daca ma poate ajuta cineva cu informatii de unde as putea achizitiona un asemenea kit sau un robinet la un pret bun mi-ar fi de mare ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Salut, Numele meu este Alex, ieri am pornit motorul dupa o pauza de aproximativ o luna si am patit acelasi lucru ca si dezamagitoru cu "cockteilul". Am nevoie de un kit de reparat robinetul de benzina sau de un alt robinet. Daca ma poate ajuta cineva cu informatii de unde as putea achizitiona un asemenea kit sau un robinet la un pret bun mi-ar fi de mare ajutor. uita-te pe aici poate ai noroc My link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 @burlacu: sincronizarea face minuni. eu o faceam singur pana cand am dat-o in bara. mi-a facut-o un profesionist (pae din timisoara) dai-ar dumnezeu bunul sanatate, viata lunga si tarifuri decente ca pana acuma. motorul merge ca altceva... @alex: piesa ce o cautam amandoi se cheama 44300-45810 in nomenclatorul suzuki. costa intre 40usd si 50eur + transport. momentan nu imi permit investitia, asa ca am pus un mic robinet ce l-am gasit in obor la sectiunea scutere, drujbe si alte cacaturi. a costat 30 de lei cu tot cu un metru de furtun de benzina. e incomod, arata ca dracul dar face treaba pana una alta. sa nu-l uiti deschis ca o iei de la capat. poate stii poate nu, dar sa nu cumva sa pornesti motorul sau sa mergi cu mizeria din baia de ulei. lasa-l sa se scurga bine, da-i o cheie cu fisele de la bujii scoase, mai zgaltaie-l cumva ca sa curga cat mai multa infectie de-aia din el si pune-i un ulei fain. apoi apa, paie si bataie. VX rulz no matter what! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) Salut, imi puteti spune la motor VX la cati Km se distributia si daca exista si o perioada limita de ani?! Multumesc Editat Iunie 17, 2011 de orlyy9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stone cold Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Multumesc pentru sfaturi, Am reusit sa gasesc un robinet care se potriveste, este de la o Yamaha XJ600S din 1997. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Salut, imi puteti spune la motor VX la cati Km se distributia si daca exista si o perioada limita de ani?! Multumesc Salut, Banuiesc ca vrei sa intrebi cand se schimba distributia... Nu exista o limita de ani sau de km. Lantul se schimba atunci cand distanta intre 20 de cuie sau nuturi ajunge la 128,9 mm. 03_Engine.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Salut, Banuiesc ca vrei sa intrebi cand se schimba distributia... Nu exista o limita de ani sau de km. Lantul se schimba atunci cand distanta intre 20 de cuie sau nuturi ajunge la 128,9 mm. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 @orlyy9, foarte misto motoru ala al tau, daca e cel de la avatar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 @orlyy9, foarte misto motoru ala al tau, daca e cel de la avatar Da,de ce?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 am un vx de vinzare . in stare buna . daca stie pe cineva pe cineva care e interesat. dati un semn . e la 1500 euro am un vx la 1500 in stare buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 JOURNEY 50 HEPCO /BEKER ARE UN AN ESTE NOU DAR SCAPAT PE MACADAM PRET 170 EURO COMPLET ECHIPAT CU BACK REST SI PORTBAGAJ PERFECT FUNCTIONAL FT FT ERGONOMIC PRET CATALOG 255 EURO...... PETRU STANUT ARAD 0722143552 Attached thumbnail(s) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 salutare am o intrebare are cineva vre-un etrier de spate in stare de functionare sau de unde pot gasii un set de garnituri de pistonase sau un set de reparatie de etrier de spate la un pret mai rezonabil nu-mi dati siteuri din state ca astia nu trimit la noi nici daca garantezi cu casa,e adevarat ca acolo sunt cele mai ieftine da poate stiti voi pe undeva pe aici mai ieftinute.asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 uite aici: http://www.wemoto.com/bikes/Suzuki/VX_800_L_M_N_P_R_S_T_V/90-97/ nu e din state, e din UK si trimit in Romania fara probleme. Eu personal am cumapar de 2-3 ori de la ei si au fost foarte ok. Preturile de asemenea mi se par bunicele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Alta varianta, nu neaparat mai ieftina, dar mai rapida, incearca un etrier fata de intruder. Are tot 2 pistonase opuse, aceleasi prideri, doar ca intra furtunul de frana altfel. Cu UK e OK. Doar ca, daca vrei sa iesi ieftin cu transportul, trimit prin Royal mail, fara prioritate. Royal mail (cut tot respectul cuvenit unei marete civilizatii in sanul careia stau in timp ce tastez) este un (cuvant urat) sinistru, cu intarzieri mai mari ca CFR-ul. Pt. ca este companie de stat, si nici la ei nu sunt platiti prea bine. Va trebui sa ridici coletul de la cel mai apropiat oficiu postal fata de adresa la care ceri sa trimita. Astia iti vor trimite (sau nu) recomandata. Tu sa nu te bazezi pe recomandata lor, si, cu riscul de a scoate din sarite angajatele de la oficiul respectiv, cu 2 zile inainte, si inca cel putin 7-8 zile dupa termenul APROXIMATIV care iti va fi dat pentru sosirea coletului respectiv, te duci si le intrebi de sanatate si daca a venit coletul. In cazul meu, am primit recomandata la 5 zile dupa ce coletul a sosit fizic, si l-am primit cumva a doua zi dupa ce m-am dus prima data cu recomandata. Mi-a zis ca de ce n-am zis mai devreme ca am un colet de primit, ca peste 2 zile l-ar fi trimis inapoi. Nu m-am certat cu ele, pentru ca nu avea rost, mi-am luat bunurile si am plecat elegant. Ideea e ca efortul merita. Eu am luat placi de frictiune pt ambreiaj cu 30 de lire(150 lei) (intr-adevar era promotie)+ alte cacaturi + transport 20 de lire(100 lei). Mult succes! PS: VX-ul meu a implinit onorabila "varsta" de 90k km. Nu da semne de slabiciune, ceea ce le doresc si alor voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phaidon Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Am nevoie de un rezervor de benzina de VX. Ma puteti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Salut, De curand am cumparat un VX800 si vreau sa incep cu schimbul consumabilelor si reglaje... Asa ca am dus motorul pt curat si sincronizat carburatoarele, unde mi s-a zis ca cilindrul de la soc de la carburatorul din spate este blocat pe deschis.Ce imi recomandati in acest sens? Imi puteti recomanda un magazin/ site pt piese? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) Salut, De curand am cumparat un VX800 si vreau sa incep cu schimbul consumabilelor si reglaje... Asa ca am dus motorul pt curat si sincronizat carburatoarele, unde mi s-a zis ca cilindrul de la soc de la carburatorul din spate este blocat pe deschis.Ce imi recomandati in acest sens? Imi puteti recomanda un magazin/ site pt piese? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Omule cel care a constatat asta ti-a spus si cauza,ca e foarte simplu sa zici ca e blocat. Ok dar de ce e blocat ? Din cate stiu eu se blocheaza cam din 5 cauze si anume : 1.cablul blocat 2.arc inexistent 3. cilindrul deformat 4.lacasul(gaura)deformata 5. obiect strain in lacas Deci tu ce ai la el ? Verifica in ordinea asta si vezi si tu ce are,la a 3-ia cauza incearca sa-l folosesti pe cel de la carbul din fata si atunci vezi daca nu e deformat. Gaura unde intra cilindrul,si la asta ai o rezolvare ,iei frumusel ambele carburi si te duci la un nenea frezorul-rectificatorul si iti masoara gaura de la carbul din fata si iti rectifica si gaura de la carbul spate,asta doar daca e deformata . Si daca ai ceva in acea gaura care opreste cilindrul se scoate . Sper ca ti-a fost util ce ti-am scris aici si da-ne de stire si noua cu ce ai facut. Bine ai venit in randul VX-arilor ! Editat August 30, 2011 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Omule cel care a constatat asta ti-a spus si cauza,ca e foarte simplu sa zici ca e blocat. Ok dar de ce e blocat ? Din cate stiu eu se blocheaza cam din 5 cauze si anume : 1.cablul blocat 2.arc inexistent 3. cilindrul deformat 4.lacasul(gaura)deformata 5. obiect strain in lacas Deci tu ce ai la el ? Verifica in ordinea asta si vezi si tu ce are,la a 3-ia cauza incearca sa-l folosesti pe cel de la carbul din fata si atunci vezi daca nu e deformat. Gaura unde intra cilindrul,si la asta ai o rezolvare ,iei frumusel ambele carburi si te duci la un nenea frezorul-rectificatorul si iti masoara gaura de la carbul din fata si iti rectifica si gaura de la carbul spate,asta doar daca e deformata . Si daca ai ceva in acea gaura care opreste cilindrul se scoate . Sper ca ti-a fost util ce ti-am scris aici si da-ne de stire si noua cu ce ai facut. Bine ai venit in randul VX-arilor ! Carburatorul din spate arata mai mult decat murdar. Avea o gramada de calamina si cred ca de acolo se trage si problema socului. Cablul nu este blocat.In momemntul in care trag socul face o bucla pt ca surubul nu culiseaza. Mecanicul a zis ca nu poate sa desfaca acel surub pt ca este intepenit. A incercat si cu spray degripant si ... nimic. Cum pot sa vad ce este in acea gaura daca surubul este intepenit?O varianta ar fi sa dau o gaura in surub si sa-l scot afara, insa nu mai am unul sa-l schimb. Aveti alte idei legate de scoaterea lui fara sa-l stric? Motocicleta abia am cumparat-o, insa nu ma pot bucura pe deplin de ea ( acest surub ramas ca si cum ar fi socul tras ) si sper sa o readuc la viata curand. Alte sfaturi legate de reglaje si verificari imi puteti da? Dupa ce am cumparat-o i-am facut urmatoarele operatii: - schimbat placutele de frana fata/spate, - ulei, filtru , - curatat filtrele de aer, - am dus-o la curatat si sincronizat carburatoarele insa m-am impotmolit in acest surub. Cat este rece merge bine, dupa ce se incalzeste merge cum vrea surubul blocat. - aerisit franele, - verificat nivelul lichidului de racire. Multumesc pentru primire ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 la cine gasesc un cric central pentru VX 800? Tel 0721 923 521. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 (editat) Carburatorul din spate arata mai mult decat murdar. Avea o gramada de calamina si cred ca de acolo se trage si problema socului. Cablul nu este blocat.In momemntul in care trag socul face o bucla pt ca surubul nu culiseaza. Mecanicul a zis ca nu poate sa desfaca acel surub pt ca este intepenit. A incercat si cu spray degripant si ... nimic. Cum pot sa vad ce este in acea gaura daca surubul este intepenit?O varianta ar fi sa dau o gaura in surub si sa-l scot afara, insa nu mai am unul sa-l schimb. Aveti alte idei legate de scoaterea lui fara sa-l stric? Multumesc pentru primire ! Daca nu e din plastic surubul cum ii zici tu inseamna ca nu e cel original,desfa-l pe celalalt si vezi daca are filet pe stanga si poate ca ti-l strangea in loc sa-l desfaca,ce sa-ti zic cu grija si rabdare cred ca o sa reusesti.Desfa cablul si baga o cheie inelara de 10 parca si incearca,ce se poate intampla ca doar e din plastic.Multa bafta! Editat Septembrie 1, 2011 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Daca nu e din plastic surubul cum ii zici tu inseamna ca nu e cel original,desfa-l pe celalalt si vezi daca are filet pe stanga si poate ca ti-l strangea in loc sa-l desfaca,ce sa-ti zic cu grija si rabdare cred ca o sa reusesti.Desfa cablul si baga o cheie inelara de 10 parca si incearca,ce se poate intampla ca doar e din plastic.Multa bafta! Surubul de care ziceam are pozitia 28 in imaginea urmatoare si cred ca este metalic. El se insurubeaza in carburator si , nu are loc de cheie in jurul lui pt a fi desfacut(are doar doua urechiuse in care intra o surubelnita dreapta). Azi l-am dus din nou, pt ca dupa "minunata" operatie de curatare nici ..."nu am putut sa calculez consumul", iar cilindrul de pe spate de ieri seara nu a mai vrut sa mai porneasca. si asta dupa ce ieri dimineata am mers cu el la servici fara probleme, iar seara cand sa-l pornesc .... Inainte sa-l duc la curatat si sincronizat dadea mici rateuri,pornea la sfert chiar si dimineata, iar consumul era de 4,5 in exterior cu o viteza de max 100 km/h. Ma consolez acum cu ploaia si sper sa-l rezolve odata ! Voi ce consum aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Surubul de care ziceam are pozitia 28 in imaginea urmatoare si cred ca este metalic. El se insurubeaza in carburator si , nu are loc de cheie in jurul lui pt a fi desfacut(are doar doua urechiuse in care intra o surubelnita dreapta). Azi l-am dus din nou, pt ca dupa "minunata" operatie de curatare nici ..."nu am putut sa calculez consumul", iar cilindrul de pe spate de ieri seara nu a mai vrut sa mai porneasca. si asta dupa ce ieri dimineata am mers cu el la servici fara probleme, iar seara cand sa-l pornesc .... Inainte sa-l duc la curatat si sincronizat dadea mici rateuri,pornea la sfert chiar si dimineata, iar consumul era de 4,5 in exterior cu o viteza de max 100 km/h. Ma consolez acum cu ploaia si sper sa-l rezolve odata ! Voi ce consum aveti? Deci din poza pe care ai pus-o tu reiese faptul ca ala nu e surub ala e pistonasul.Acum ori nu ai vazut tu bine sau nu ai aratat ce trebuie pt.ca acolo se insurubeaza in carburator doar surubul din plastic prin care trece cablul de soc care se fixeaza in pistonas.Daca e blocat ce ai aratat tu inseamna ca e blocat pistonasul si se scoate prin tragere(nu este infiletat),daca are cablul in el trebuie sa-i tragi ca sa iasa.Daca nu are cablul in el inseamna ca e blocat poate cu pastila din capul cablului.Acum eu nu stiu exact ce ai tu acolo dar am pus desenul asta sa vezi ca ceea ce ti-am scris. Editat Septembrie 2, 2011 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Deci din poza pe care ai pus-o tu reiese faptul ca ala nu e surub ala e pistonasul.Acum ori nu ai vazut tu bine sau nu ai aratat ce trebuie pt.ca acolo se insurubeaza in carburator doar surubul din plastic prin care trece cablul de soc care se fixeaza in pistonas.Daca e blocat ce ai aratat tu inseamna ca e blocat pistonasul si se scoate prin tragere(nu este infiletat),daca are cablul in el trebuie sa-i tragi ca sa iasa.Daca nu are cablul in el inseamna ca e blocat poate cu pastila din capul cablului.Acum eu nu stiu exact ce ai tu acolo dar am pus desenul asta sa vezi ca ceea ce ti-am scris. Ai dreptate, este pistonasul. Ideea e ca nu se poate scoate. A iesit tot pana la el ( arcul de deasupra), dar pistonasul nu. Mai am de asteptat o saptamana pana ajunge acel pistonas, timp in care motocicleta va sta la umbra Ma gandeam ca poate imi puteti sugera o alta metoda de a-l scoate si sa ma pot bucura de el. Asfalt uscat tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Ai dreptate, este pistonasul. Ideea e ca nu se poate scoate. A iesit tot pana la el ( arcul de deasupra), dar pistonasul nu. Mai am de asteptat o saptamana pana ajunge acel pistonas, timp in care motocicleta va sta la umbra Ma gandeam ca poate imi puteti sugera o alta metoda de a-l scoate si sa ma pot bucura de el. Asfalt uscat tuturor ! Incearca sa vezi daca intra mai mult inauntru,fa o comparatie cu cel de la carbul din fata,adik:demonteaza surubul la carbul din fata,si trebuie sa iasa cu totul apoi scoti cablul si arcul si indepartezi surubul si bagi la loc cablul si introduci pistonasul cu cablul atasat(ca sa nu ai surpriza sa ramana inauntru),faci o comparatie,si daca cel din spate e mai iesit decat cel din fata,incearca cu o teava subtire sau un dorn sa il introduci usor inauntru prin batere usoara cu un ciocanel mai mic dupa care incerci sa-l tragi si tot asa poate se urneste din loc.Din ce ai spus tu daca s-a demontat tot la el inseamna ca si cablul e rupt nu si a ramas doar pistonasul inauntru si eventual postila care este in capatul lui.Esti din bucuresti?Daca da,da un PM si vin pe la tine daca ai timp si vrei sa ne uitam putin la el. Editat Septembrie 2, 2011 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Incearca sa vezi daca intra mai mult inauntru,fa o comparatie cu cel de la carbul din fata,adik:demonteaza surubul la carbul din fata,si trebuie sa iasa cu totul apoi scoti cablul si arcul si indepartezi surubul si bagi la loc cablul si introduci pistonasul cu cablul atasat(ca sa nu ai surpriza sa ramana inauntru),faci o comparatie,si daca cel din spate e mai iesit decat cel din fata,incearca cu o teava subtire sau un dorn sa il introduci usor inauntru prin batere usoara cu un ciocanel mai mic dupa care incerci sa-l tragi si tot asa poate se urneste din loc.Din ce ai spus tu daca s-a demontat tot la el inseamna ca si cablul e rupt nu si a ramas doar pistonasul inauntru si eventual postila care este in capatul lui.Esti din bucuresti?Daca da,da un PM si vin pe la tine daca ai timp si vrei sa ne uitam putin la el. Salut din nou, Multumesc de sugestie. Cablul nu este rupt, iar in momentul cand se trage socul el formeaza o bucla. Din pacate nu sunt din Bucuresti, sunt din Iasi. Acum totul este montat la loc, in speranta ca merge asa, dar nu vrea.Nu-mi ramane decat sa astept sa vina acel cilindru si sa incerc si metoda ta. Nu credeam ca dupa curatare si sincronizare motorul sa mearga mai rau decat inainte ( scoate fum, cilindrul pe care este montat carburatorul cu problema se opreste, iar consumul nici nu am avut curajul sa-l calculez). Sper sa revin curand cu vesti mai bune cat mai repede, iar voua va urez vreme buna ! Salutare tuturor !!!! Asta seara , in sfârÂşit, am luat motocicleta din service ....si merge de te unge la inima: sunet grav, rotund si fără rateuri, iar Âşocul FUNCTIOnEAZA iar cum ar trebui. Nu m-am putut abține să nu o plimb putin (cca 40km) asa să se dezmorțească după luuuunga perioada de aÂşteptare. Zilele următoare ii voi oferi si o spălare , numai să nu mai facă mofturi... După cum spuneam, problema a fost la cilindrul de la Âşoc, care nu s-a lăsat înduplecat să iasă decât cu un burghiu foarte fin si mai apoi înlocuit cu unul nou la prețul de 11 eur :angryfire: drumuri bune va urez si sper să nu mai intervină ceva curând care sa o facă să aÂştepte in loc să se plimbe asa cum ii sta ei bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.