ThunderByte Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Tu-i rasa mamii lui ... chiar ma gandeam zilele astea cand am lipit un rezervor de linhai, ce ai facut pana la urma ...E treaba de 20 de min max si te tine o viata sau pana la urmatoare tranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mirel Stefan Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 reparatia de ori ce fel la materialele plastice este una singura si garantata.in functie de materialul din care este construit ex plastic(pp,pvc,epdm,pa,pe etc), se poate alege materialul respectiv pentru lipire, in general producatorii de asfel de baghete de sudura acopera o gama larga de tipuri de plastic. lipirea plasticului , sau mai bine zis sudarea acestuie difera de la material la material , si aici tinem cont de mai multi factori foarte importanti,tipul materialului ,temperatura la care fuzioneaza la nivel molecular etc. pregatirea este cel mai important factor inainte de sudura,aici discutam de curatarera si degresarea locului , slefuirea suprafetei si efectuarea sanfrenelor dupa caz temperatura de topire trebuie sa fie cea optima deoarece plasticul se poate arde sau nu se topeste ps.vis a vis de discutia din acest topic , rezervorul de combustibil in general , masini ,motociclete , utilaje etc este construit din polietilena PE,FIIND CEL MAI REZISTENT PLASTIC LA SOLVENTI ,cat si are proprietati ignifuge foarte bune si este foarte maleabil, (nu crapa si se gaureste foarte greu). polietilena este unul dintre cele mai dificile materiale plastice care se pot lipi,suda.temperatura de fuziune este undeva la 280,320 de grade c si nu poate fi facuta fosrte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Sr repara prin inlocuire cu alt rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 La zenklawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 Mirel Stefan pare un cunoscator al lipirii in plastic. Pana la proba contrarie - Alex - ori vii cu argumente ori te abtii..... p.s. - concurati pe un topic vechi de 6 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Rezervoarele de plastic nu se pot suda/lipi. » Post actualizat in 13 Mar 2016 01:37 In aviatie orice rezervor de plastic gaurit se inlocuieste.Nicio metoda de lipire nu este sigira in timp. » Post actualizat in 13 Mar 2016 01:38 *sigura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 aviatia e aviatie - cu standarde foarte stricte, cu materiale care difera "usurel" de cele civile, etc. Motoretizmu e in general pe sol - chiar daca unii mai decoleaza Nu zic ca e cea mai buna idee sa lipesti un rezervor dar poti incerca - cel mai rau lucru care se poate intampla e sa curga niste benzina. Youtube e plin de diferite tehnici de lipire iar ce spune Mirel Stefan e stiinta din spatele unei astfel de activitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 (editat) Cel mai rau lucru care se poate intampla e sa cedeze lipitura si sa ia foc motorul. Editat Martie 13, 2016 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Pai ce crezi ca e Dunarea acolo, simti imediat ca supureaza benzina. Ca fapt divers daca cineva pateste necazul asta pe drum se remediaza cu sapun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Decembrie 17, 2019 Share Postat Decembrie 17, 2019 (editat) Stiu ca e vechi topicul..dar m-am confruntat recent cu o problema asemanatoare (conducta rupta de lichid de frana de la actuatorul de ambreiaj al unei cutii de viteze robotizate, Easytronic, ce nu putea fi inlocuita, fiind parte din corpul carcasei) http://www.cx80.pl/en/products/epoxy-resins-sealants-cx80/cx80-auto-weld-cold-welding-detail.html Nu sunt vanzator sau distribuitor de asa ceva, am cumparat de la emag cu 35 ron, le fac doar reclama in ideea in care sunt multumit de produs si poate va mai fi careva in nevoie de o solutie care lipeste plastic/metal rezistenta la benzina, lichid de frana, etc Editat Decembrie 17, 2019 de ilie.ardeias Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.