Jump to content

ilie.ardeias

Membru
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About ilie.ardeias

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest / Tulcea
  • Motocicleta
    Kawasaki KLR 650 - E

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Royal Enfield Classic 350

Recent Profile Visitors

813 profile views
  1. MIsto scris. Bravo! Am retrait zilele petrecute acolo clatindu'mi ochii prin pozele tale. Langa Pangong Lake am stat intr-o mica casuta a unui localnic pentru 400 de rupii pe noapte acum 2 ani. Subscriu, frig zdravan noaptea, simtit din plin la mersul la buda din preajma casei..afara.
  2. Un proerb tibetan spunea: "If the valley is reached by a high pass, only the best of friends and worst of enemies are its visitors" Jammu & Kasmir / Ladakh a ramas ceva aparte datorita situatiei politico-militare si subdezvoltarii turismului. Pentru indianul de rand este inca ceva WOW sa patrunzi si sa stabati zona aia. Zone vaste fara semnal de telefon, dialect ladakhi strain celorlalte dialecte vorbite in India, riscul atentatelor (mai ales in Vest, Srinagar) fac din zona asta inca un paradis,
  3. Good point. Toate vaccinurile le gasesti disponibile la Regina Maria, in Romania. Singura problema ar ramane Malaria..pentru care exista doar niste pastile cu efecte secundare destul de nasoale. Eu am preferat sa nu le iau si sa raman la sprayul pentru piele impotriva insectelor, si ulterior acolo am folosit foarte mult ulei de cocos. In West Bengal si Bangladesh este risc destul de mare de Malarie.
  4. Ti-as recomanda NV Indiei. Ai multe de vazut in Haryana, Punjab, Himachal Pradessh, Jammu Kashmir. Eventual daca ai timp si chef, tragi o fuga pana in Nepal, pentru care viza costa 40usd pentru o luna si se obtine in aproape orice granita terestra in maxim 30 de minute. In NE merita doar Sikkim si West Bengal..dar ai de traversat doua provincii sarace, Bihar si Uttar Pradesh, unde nu iti vei dori sa ai probleme.
  5. In primul rand trebuie sa iti planifici ce vrei sa faci acolo, 30 de zile fiind putine pentru tot ce inseamna India. Suficiente insa daca vrei sa vezi NV Indiei, zona Delhi -Agra si apoi Punjab si Kashmir (Leh - Ladakh), sau daca te axezi pe zona de coasta de Vest, Maharasthra (Mumbai, Goa) si apoi Karnataka si poate Tamil Nadu. Un Royal Enfield vei gasi peste tot de inchiriat, cele mai ieftin fiind in New Delhi. Eventual daca ai zbor planificat din acelasi loc, e perfect. Pentru o perioada lunga de timp, poti negocia destul de mult tariful. In 2018, un Royal Enfield Classic s
  6. Confirm. Gume noi si tractiune 4x4. Simt ca rupe aderenta foarte usor daca plec mai alert de pe loc..iar la franare era sa ma sui pe masina din fata pe Blvd Dacia, ieri pe la ora 15 cu franare usoara de la 40km/h. Dupa ce am ajuns acasa, am comparat aderenta mergatorilor din picioare pe umezeala de pe trotuar si apoi pe umezeala de pe sosea. Daca ar fi fost si pe trotuar precum este pe sosea, ar fi fost coada si la fixatorii de oase..nu numai la accidente usoare.
  7. Daca alegi sa pleci cu avionul si te uiti la buget, iti recomand Bucuresti - Dubai cu Wizz Air (vei ateriza pe Al Maktoum Airport, la aproximativ 1h distanta cu metroul de DXB Airport) si Dubai - India (Mumbai sau New Delhi) sunt din plin zboruri. Chiar daca vei ramane 1 noapte in Dubai, cazarea este foarte ieftina. Daca alegi sa pleci pe mobra, felicitai! Nu vei regreta Daca ai nevoie de ceva sfaturi pentru India, da un semn.
  8. Prin 2018 am tot calarit prin India un RE Classic 350 twin spark vreo 20.000km. In 6 luni de calarit, am avut doar 1 singura pana si 1 bujie crapata, fara sa iau la socoteala ca in fiecare seara luam la verificat si strans mai tot ce era surub, bolt, piulita si la fiecare 500 de km (sau mai des) era de sudat la cadrul aftermarket de bagaje. Am luat contact prima data cu Himalayan in Sikkim si apoi in Kashmir, pana atunci il vazusem doar prin showroomuri. La firmele de inchirieri, nu se prea batea lumea pe ele, tot Bullet si Classic fiind favorite. Superioare in teren fata de
  9. Sentimentul este reciproc, incantat de cunostina! Ca tot avem cunostinte comune Sa le folosesti cu placere fara niciun incident! Masina a fost garata la subteran, pana la urmatorul proprietar sau primavara nu mai scoate steaua afara. Pretul acum scade. Sunt deschis la discutii. Se vinde doar cu 2 seturi de roti de vara, 16 cu anvelope aproape noi si 18 cu anvelope uzate. Sent from my iPhone using Tapatalk O data ce ai de face cu ele, raman acolo undeva in suflet. It’s a Subaru thing. Am mai avut in trecut, acum m’am reintors Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Am fost pana pe Valea Cascadelor aseara si m-am intors cu vreo 15mp de gresie si fainta in portbagaj. Plus stat in trafic tot drumul. Daca se mai circula cat de cat..cobor spre 13. In paralel, cu Subaru Outback 2.5i tot automat si 4x4 permanent am consum mai mic in oras. Iti scriu pentru roti. Stima
  11. Consum de ora 21: Consum de ora 17 (traversat Militari, dus intors, adica bara la bara pentru cine nu e din Bucuresti) Masina este incaltata cu jante pe 18, anvelope 245 45 R18. De astazi masina va fi garata in parcare subterana incalzita, pana se va vinde sau pana la primavara. Imi pare rau ca m’am grabit sa cumpar anvelope de iarna, acum fiind deja prea tarziu sa le returnez. Referitor la pret, sunt deshis la negocieri. Am aruncat o privire pe OLX si am stabilit pretul in consecinta. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Revin cu poze Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Motorul nu a fost desfacut niciodata. Inca nu aud nici un zgomot suspect la pornire dimineata, mai ales ca deja e vreme rece afara. Intamplarea face ca in fiecare seara dupa 20 sa merg aproximativ 5-6km in Bucuresti, iar consumul mediu afisat sa fie intre 10.3 si 10.6. Diminieata, pe aceeasi distanta parcursa in trafic aglomerat (mai tot Stefan cel Mare - Titulescu la ora 9.30) imi afiseaza intre 12.5 si 13.3 Dupa multe e34 si e39...cred ca voi ramane la Subaru..cel putin o perioada
  14. Capacitate cilindrica: 1796 Putere: 184 cp Consum (probabil vor aparea intrebari): Bucuresti intre 10.5 (trafic lejer seara) si 13 (trafic intens / bara la bara). Extraurban intre 7.5 si 9, depinde de talpa. Masina are 230.000 km. Ultimii 10 ani cu reviziii la Mercedes Romania, detin facturile aferente fiecarei operatiuni. In stare foarte buna, fara absolut nicio problema tehnica. Folie llumar omolagata. Schimbate in urma cu 1000km urmatoarele: - ulei motor (Yacco) si filtre ulei aer si polen (Knecht) - magneti pozitie arbore Pierburg - schimb ul
  15. Presupun ca o intrebare la cei care o importa nu ar strica..
×
×
  • Create New...