Sari la conținut

Accident mortal Bucuresti - Honda CBR 600RR


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

@ciumpi , daca merg pe logica ta , mai bine nu te-ar mai lasa sectoristu' sa iesi din casa , calci , doamne fereste, pe o coaje de banana si mori. Daca tre' sa existe gabori sa te tina in viata , reconsidera-ti optiunile , vinde mobra si baga banii in ceva mai sanatos.

 

 

ai inteles gresit ceea ce am scris eu acolo . nu e nevoie de un politit sa ma tina in viata , dar in momentul in care m-a sanctionat pentru inclacarea unei reguli de circulatie mi-a deschis ochii putin . asa cum s-a mai scris aici pe forum romanul trebuie educat cu biciul , pentru ca astia suntem , toti , sa nu crezi ca faci exceptie . oricum ceea ce am vrut sa spun este ca nu polititstii sunt problema ci sistemul care este bolnav . politistii , asa cum am spus in postul anterior , aplica legea cu mijloacele pe care le au si prin prisma invataturilor din scoala , academia pe care au absolvit-o . un lucru este cert , daca mergi adaptat ca conditiile de trafic ai mai multe sanse sa ajungi acasa intreg si saramai cu banii in buzunar . si cred ca pana la urma asta este cel mai important .

cat despe afirmatia de a-mi vinde mobra ... nu te supara dar nu cred ca esti absolut deloc in masura sa imi dai sfaturi de genul pentru simplu fapt ca nu am mers niciodata calare impreuna .

in rest ...numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@ciumpi ;)

M-am cam incins pt ca:

1. Nu-i halesc pe gabori , nu pt. ca sint gabori , ci pt. CA NU SINT GABORI.

2.Nu agreez ideea de viteza ucide , pt. ca nu prea e asa.

Sa vezi ce adaptat merg eu , citeodata am impresia ca daca merg mai incet , se opreste motorul. :D Sint ala care sufla si-n iaurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ciumpi ;)

M-am cam incins pt ca:

1. Nu-i halesc pe gabori , nu pt. ca sint gabori , ci pt. CA NU SINT GABORI.

2.Nu agreez ideea de viteza ucide , pt. ca nu prea e asa.

Sa vezi ce adaptat merg eu , citeodata am impresia ca daca merg mai incet , se opreste motorul. :D Sint ala care sufla si-n iaurt.

 

 

1. sunt total deacord dar... asta e sistemul si singurul lucru pe care il putem face este sa ne protejam noi insine .

2. viteza nu ucide in unele cazuri cand multe circumstante ne sunt favorabile ...dar in romania noastra .... prea multe sunt impotriva noastra . nu ma intelege gresit cand am schimbat motorul evident ca am vrut sa vad pe ce am dat banii , " cat baga " mai exact . dar am ajuns la concluzia ca o sa o mai fac pe circuit sau in germania in portiunile alea cu no speed limit .

faptul ca esti precaut cred ca te-a tinut in viata pana acum si asta ar trebui sa inteleaga multi . ai spus in cateva cuvinte ce am incercat eu in cele doua posturi ...deci te descurci mai bine cu , cuvintele decat mine ...jos palaria .

numai bine si grija mare in trafic !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaseste-ma trage-mi-o :P

 

1. 90-110-130 limitele recte DN-E-A (banuiesc ca recunosti abrevierile). Exista portiuni de E-uri sau DN-uri unde se jongleaza intre 90-110 cu limita tampita de 100 dar aia e o idiotenie diferenta de 10km/h la asa o viteza e vax pt o franare... De ce trebuie sa ne "dibui"?? Mergi legal si nu vei mai avea atentia distributiva. Mai bine fi atent sa nu-ti intre ala de pe contra-sens pe sensul tau ca sunt mai mari sansele si atunci platesti cu carnea si sangele tau :( Parerea mea..

 

 

de pe site-ul politiei romane, baga si tu la cap:

 

Art. 49. – (1) Limita maxima de viteza în localitati este de 50 km/h.

(2) Pe anumite sectoare de drum din interiorul localitatilor, administratorul drumului poate stabili, pentru autovehiculele din categoria A si B, si limite de viteza superioare, dar nu mai mult de 80 km/h. Limitele de viteza mai mari de 50 km/h se stabilesc numai cu avizul politiei rutiere.

(3) Pe anumite sectoare de drum, tinând seama de împrejurari si de intensitatea circulatiei, administratorul drumului, cu avizul politiei rutiere, poate stabili si limite de viteza inferioare, dar nu mai putin de 10 km/h pentru tramvaie si de 30 km/h pentru toate autovehiculele.

(4) Limitele maxime de viteza, în afara localitatilor, sunt:

a) pe autostrazi - 130 km/h;

:D pe drumurile expres sau pe cele nationale europene (E) - 100km/h;

c) pe celelalte categorii de drumuri - 90 km/h.

 

stii de ce am cautat?

nu sa te "frig" pe tine, n-am bucurii d-astea, dar nu intelegeam de ce m-au fript cu 116 pe un drum european, pe care, dupa spusele tale ar fi trebuit sa am voie la 110, si deci, sa fiu "pasuit" de amenda si puncte pana dupa 120

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limita a fost modificata in 2006 la 110km/h pe drumurile EU pt alinierea la standardele Schenghen ... e mai complicat de explicat. Legea se aplica in continuare cea veche. Nu am acum timp sa-ti caut actul normativ de 110 km/h dar iti promit ca pentru tine, fara nicio dara de ironie, o sa-l caut sa ti-l pasez ... ma oftica chestiile astea ca se aplica legile dupa cum vrea muschiul lor. S-a facut foarte clar diferentierea intre DN si E si s-a explicat ca limitele sunt diferite ...

 

Site-ul politiei preia un act normativ cu copy-paste tu crezi ca sta cineva sa il actualizeze? Tu sti ca ultima modificare de OUG s-a facut in 2009 in septembrie? Sa fim seriosi .... nu se modifica niciodata nik ...

 

Promit ca te rezolv pana la sf. saptamanii ... imi aduc parca totusi aminte ca SINGURUL sector de drum in care a fost introdusa limita de 110 este E85-ul respectiv DN1 de la Otopeni pana la Comarnic ... trebuie studiata oricum problema in detaliu. Sa sti ca nu ma ascund atunci cand gresesc si recunosc nu trebuie sa "asmuti" cainii pe mine :(

 

Dar sunte off rau de tot..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limita a fost modificata in 2006 la 110km/h pe drumurile EU pt alinierea la standardele Schenghen ... e mai complicat de explicat. Legea se aplica in continuare cea veche. Nu am acum timp sa-ti caut actul normativ de 110 km/h dar iti promit ca pentru tine, fara nicio dara de ironie, o sa-l caut sa ti-l pasez ... ma oftica chestiile astea ca se aplica legile dupa cum vrea muschiul lor. S-a facut foarte clar diferentierea intre DN si E si s-a explicat ca limitele sunt diferite ...

 

Site-ul politiei preia un act normativ cu copy-paste tu crezi ca sta cineva sa il actualizeze? Tu sti ca ultima modificare de OUG s-a facut in 2009 in septembrie? Sa fim seriosi .... nu se modifica niciodata nik ...

 

Promit ca te rezolv pana la sf. saptamanii ... imi aduc parca totusi aminte ca SINGURUL sector de drum in care a fost introdusa limita de 110 este E85-ul respectiv DN1 de la Otopeni pana la Comarnic ... trebuie studiata oricum problema in detaliu. Sa sti ca nu ma ascund atunci cand gresesc si recunosc nu trebuie sa "asmuti" cainii pe mine :D

 

Dar sunte off rau de tot..

 

stai linistit, dar nu mi se pare normal sa nu stiu sau sa nu am cum sa aflu legea care e in vigoare.

e ca naiba!

amenda aia am platit-o, duca-se

punctele au expirat in mai, la ce bun sa ma mai iau cu ei de piept? si in ce baza? :(

 

take it easy mate,

daca gasesti legea o pui si tu pe site undeva sa citeasca si prostimea.

sincer, cand m-a "prins" m-a durut ficatul de nervi. daca stiam si de lege... era si mai nasol.

daca vrei caut procesul verbal si-l afisez aici.

si m-a ofticat ca merg in siguranta si daca-i dau mai tare, sunt in deplin control si nu ma bazez pe alti soferi.

la masina nici n-am antiradar, nici n-am avut vreodata.

i-am zis si ei, ce dracu ma fata, tocmai pe mine ti-ai gasit?

 

in rest evenimente putine lupule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din 8 incepatori pe sportive intrebati , doar 1 a fost interesat de un curs de siguranta moto .

Ceilalti 7 intrebau deja de rizome , power commandere si alte nebunii , cu toate ca aveau casti de 100 euro .

 

Imagine ( destul de ) fidela asupra situatiei de fapt - ne mai minunam de ce se intampla ceea ce se intampla ? Cati dintre noi stiu sa franeze cu evitare , sa franeze in curba , sa dozeze frana corespunzator in functie de stare carosabilului ( sa simti cand mobra incepe sa devina instabila sau sa piarda aderenta si sa incerci sa o tii , sa nu o scapi ) ? Foarte putini - si asta in detrimentul la 5-6 mil cat costa un curs de siguranta moto ( 3-4 plimbari pe cheia ).

Am trei prieteni incepatori si ma fericesc ca am reusit sa ii conving ca mai intai sa " arunce banii " pe cursuri si apoi pe estetica/perfomanta mobrei .

 

Odihneasca-se in pace - a plecat prematur dintre noi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 8 incepatori pe sportive intrebati , doar 1 a fost interesat de un curs de siguranta moto .

Ceilalti 7 intrebau deja de rizome , power commandere si alte nebunii , cu toate ca aveau casti de 100 euro .

 

Imagine ( destul de ) fidela asupra situatiei de fapt - ne mai minunam de ce se intampla ceea ce se intampla ? Cati dintre noi stiu sa franeze cu evitare , sa franeze in curba , sa dozeze frana corespunzator in functie de stare carosabilului ( sa simti cand mobra incepe sa devina instabila sau sa piarda aderenta si sa incerci sa o tii , sa nu o scapi ) ? Foarte putini - si asta in detrimentul la 5-6 mil cat costa un curs de siguranta moto ( 3-4 plimbari pe cheia ).

Am trei prieteni incepatori si ma fericesc ca am reusit sa ii conving ca mai intai sa " arunce banii " pe cursuri si apoi pe estetica/perfomanta mobrei .

 

Odihneasca-se in pace - a plecat prematur dintre noi .

 

 

in canada daca faci cursul ai o reducere de 30% la asigurare

in loc sa platesc $100 pe luna, plateam $69.

mai e mult pana departe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai simplu si mai ieftin sa murim pe doua roti decat sa ne complicam cu poligoane,cursuri pilotaj,casti omologate...tu vorbesti de RCA, iar altii merg cu mobra fara permis...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...