Sari la conținut

Accident mortal Bucuresti - Honda CBR 600RR


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

unu cu ZX12 il stiu si eu, si e varza la cum merge. intradevar si hayabusa poate merge si cu 5-10Km/h dar daca tot esti motociclist(sper ca ai mai mers pe mai multe motoare) poti compara puterea cu cuplul unui RR cu cel al unui cbr125, sau a unei motociclete de 250-400cc? daca el ar fi adaptat viteza la conditiile de drum ar fi scapat. el so fi speriat si apoi point fixation(am patito ca pasager cand ma scos pe contrasens)

 

 

..nu ai inteles ce am vrut sa zic...ce legatura are cuplu motocicletei ? ce legatura are 600 rr comparativ cu 125cc ? e f simplu. Sa presupunem prin absurd ca el mergea cu 70km/h in momentu ala.a venit curba s-a speriat , nu s-a aplecat , a cazut si poc. acuma te intreb...daca era pe cbr 125 , cu aceeasi viteza , acelasi ,,raspuns" de panica etc , nu cadea? nu intra in masina de pe contrasens? nu are legatura ce motocicleta conducea. la nivelul lui de experienta se comporta LA FEL pe ORICE motocicleta in situatia aia. si daca tot vroiai comparatii intre rr si 125cc da era poate mai bine din anumite puncte de vedere ca era pe rr. frana de motor net superioara (presupun ca a inchis gazu) , deci clar l-a ajutat si aia , frane mult mai bune si cauciucuri mai late = mai mult grip. faptu ca nu l-au ajutat ca acuma nu mai e..e o chestie de ghinion. NU are legatura ce motor conducea.repet- IN SITUATIA AIA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 138
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

citesc si ma intreb: oi fi doar eu atat de dobitoc? cum boala sa nu aiba treaba motocicleta cu care era? era ceva mult prea puternic pentru ceea ce stia el, adica zero. ia zi tu henegar, vad ca ai rr de o mie, in cate secunde iei suta? dupa cum stii frana e pe semighidonul din dreapta, care tine si acceleratia. daca in loc sa traga frana, a accelerat? baiatul era prima data pe motocicleta, era normal sa incurce comenzile. rr inseamna ss, adica super sport, adica nu prea are ce cauta pe strada, daramite pe mana unuia care nu stia probabil pe care parte se incaleca motoreta sau unde e cricul. daca tot dati cu gura ca motoreta nu are nicio vina, atunci cum explicati faptul ca majoritatea mortilor vin de pe super sport? si toti sunt tineri si cu permise noi noute.

 

later edit> si ca sa va dau de gandit, bagati un ochi aici: /index.php?...=551610&hl=

 

care e mai motociclist? nenea cu first bike, care dupa cum vedeti are la avatar bicicleta, scuter, atv si motoreta (deci a avut niste faze intermediare pana sa isi ia ceva de, atentie, 150 cmc) si baiatul din topicul de fata, care a avut o cariera de motociclist de 3 km si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citesc si ma intreb: oi fi doar eu atat de dobitoc? cum boala sa nu aiba treaba motocicleta cu care era? era ceva mult prea puternic pentru ceea ce stia el, adica zero. ia zi tu henegar, vad ca ai rr de o mie, in cate secunde iei suta? dupa cum stii frana e pe semighidonul din dreapta, care tine si acceleratia. daca in loc sa traga frana, a accelerat? baiatul era prima data pe motocicleta, era normal sa incurce comenzile. rr inseamna ss, adica super sport, adica nu prea are ce cauta pe strada, daramite pe mana unuia care nu stia probabil pe care parte se incaleca motoreta sau unde e cricul. daca tot dati cu gura ca motoreta nu are nicio vina, atunci cum explicati faptul ca majoritatea mortilor vin de pe super sport? si toti sunt tineri si cu permise noi noute.

 

 

bai nene da e greu...daca u cazi intr-o curba ca ai intrat prea tare , conteaza ca erai pe hayabusa sau pe 125cc? e chiar asa de greu de inteles?..se pare ca da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citesc si ma intreb: oi fi doar eu atat de dobitoc? cum boala sa nu aiba treaba motocicleta cu care era? era ceva mult prea puternic pentru ceea ce stia el, adica zero. ia zi tu henegar, vad ca ai rr de o mie, in cate secunde iei suta? dupa cum stii frana e pe semighidonul din dreapta, care tine si acceleratia. daca in loc sa traga frana, a accelerat? baiatul era prima data pe motocicleta, era normal sa incurce comenzile. rr inseamna ss, adica super sport, adica nu prea are ce cauta pe strada, daramite pe mana unuia care nu stia probabil pe care parte se incaleca motoreta sau unde e cricul. daca tot dati cu gura ca motoreta nu are nicio vina, atunci cum explicati faptul ca majoritatea mortilor vin de pe super sport? si toti sunt tineri si cu permise noi noute.

 

later edit> si ca sa va dau de gandit, bagati un ochi aici: /index.php?...=551610&hl=

 

care e mai motociclist? nenea cu first bike, care dupa cum vedeti are la avatar bicicleta, scuter, atv si motoreta (deci a avut niste faze intermediare pana sa isi ia ceva de, atentie, 150 cmc) si baiatul din topicul de fata, care a avut o cariera de motociclist de 3 km si atat.

Belbody, iar acum monsteristu'... Deci sunt doi moderatori cu capul pe umeri, nu doar unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citesc si ma intreb: oi fi doar eu atat de dobitoc? cum boala sa nu aiba treaba motocicleta cu care era? era ceva mult prea puternic pentru ceea ce stia el, adica zero. ia zi tu henegar, vad ca ai rr de o mie, in cate secunde iei suta? dupa cum stii frana e pe semighidonul din dreapta, care tine si acceleratia. daca in loc sa traga frana, a accelerat? baiatul era prima data pe motocicleta, era normal sa incurce comenzile. rr inseamna ss, adica super sport, adica nu prea are ce cauta pe strada, daramite pe mana unuia care nu stia probabil pe care parte se incaleca motoreta sau unde e cricul. daca tot dati cu gura ca motoreta nu are nicio vina, atunci cum explicati faptul ca majoritatea mortilor vin de pe super sport? si toti sunt tineri si cu permise noi noute.

 

 

bai nene da e greu...daca u cazi intr-o curba ca ai intrat prea tare , conteaza ca erai pe hayabusa sau pe 125cc? e chiar asa de greu de inteles?..se pare ca da.

e vorba de experienta la ghidon.atata timp cat e zero dai cu curu de pamant si pe 50cc. asta tine de alte chestii cum ar fi educatia , constientizarea pericolului , logica primara , bun simt , conservarea speciei etc. daca a ajuns statu sa ne ,,interzica" sa mergem pe motoare mai mari ca vorba aia ,,sunteti prea prosti si muriti asa ca mergeti 2 ani pe 50cc ca sa va obisnuiti.dupa aia luati hayabuse. " e grav rau de tot .asta zice multe despre noi . bateti toba in continuare cu 600cc = rip si alte d-astea. asa o sa ajungem si poate nici atunci nu o sa fim ,,apti" pt a ne lua ce vrem

. out ca deja mi s-a luat de topicu asta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Terminati cu fazele de genu - incepator - RR = RIP. Ia sa va vad vitejilor cati dintre voi ati mers 1 an 2 pe 125cc ? raspuns = prea putini sau deloc. Si io ma numar printre aia care ,, au incalcat legea" limitarii motoarelor. si primu motor a fost gsx-r de 400cc. Nu are nici o legatura ce motor iti iei , ce marca ce stil etc. ORICE motor poate sa mearga si cu 5-10 km/h si cu 100km/h. Conteaza pilotul si ce are in cap. El te conduce pe tine sau u pe el? Stiu oameni care si-au luat zx12 ca prima motocicleta si sunt f bine si acuma. daca esti cimpanzeu si tragi de gaz mori si cu 125 cc. Si sincer in situatia aia nu motorul (RR) l-a omorat ci panica , lipsa de experienta etc. daca in momentu acela era pe un cbr de 125..nu cadea? nu intra pe contrasens? E vorba aia care circula printre ,,noi" : nu iti lua motor mare ca mori in 2 zile.... LOL deja e mit urban si sincer nu cred in ea. Luati-va fratilor ce motoare vreti , luati-va Hayabuse da mergeti cu cap cu ele .

Treabuia sa existe unul ca tine si supermenii numiti de tine ca altfel nu avea cine sa comenteze. Ba ce va e atat de greu sa intelegeti cand altii mai "mari" cu experienta spun ca nu e recomandat sa mergi ca incepator pe motoreta care are peste 100 de cai, iepe si manji. De ce, pentru ca poate va e greu sa faceti uun calcul simplu de matematica si sa rapartati numarulde caluti la greutate si sa va ganditi ca daca incepi pe 120 de cai poti sa te faci toreador si sa intri din prima in arena cu un taur de juma de tona, good luck.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se presupune faptul ca nu putea ajunge atat de rapid la viteza respectiva cu un 125. Diferenta nu consta in viteza de top,ci cat de rapid accelereaza intre doua curbe...sau poate gresesc :( Dumnezeu sa-l odihneasca !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare pacat. Mare rusine celor ce l-au incurajat sa-si cumpere asa ceva ca prima motocicleta. Sunt aproape direct raspunzatori pentru moartea pustiului.

 

Acum putea sa sa fie linistit acasa si sa planuiasca a doua excursie cu motocicleta.... Dar noroc cu prietenii.....

Nu stiu ce sa zic ref. strict la motor. Eu dupa 3 ani de motoreala pe GS500 si 600F4 m'am suit pe un chopper si am ratat o curba la dreapta. Am iesit pe contrasens, noroc ca nu venea nimic in secundele alea ca eram si eu cu RIP.. Oare ce mai ziceau scribii pe forum? Un prostovan, ce i'a trebuit chopper (de 250!!), putea sa mearga 10 ani pe un 125 ca sa invete bine, iar prietenul de i'a dat chopperul (de 250!!) e un idiot, un inconstient..

 

Ref la ce ziceau prietenii lui ca l'au lasat pe el in fata sa mearga in stilul lui: CARE stil, cu carnet luat de cateva saptamani? Trebuia sa'l INCADRATI si sa ii reglati si formati voi tempoul si sa ii creati o zona tampon in care sa nu fie foarte stresat de masini si sa se concentreze cat mai mult pe condusul in sine..

 

Asta e, odihneasca'se in pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa stopul din fata de la Marriott spre directia Izvor este un fel de turbo zone. Unii aleg sa plece tare acolo.

Pericole :

1. Sa-ti ia cineva fata iesind dintre masinile parcate pe "scuarul" din fata de la MApN, cand tocmai iti scrantesti incheietura dreapta pe acceleratie.

2. Drumul se ingusteaza spre curba devenind o periculoasa banda si juma', te poate inghesui un Nicki Lauda care vrea sa-ti ia fata venind de pe banda 1.

3. La inceputul curbei exista intesectia cu Staicovici, foarte "accesata", cel mai probabil intalnesti masina acolo pentru viraj stanga neincadrata tocmai bine, drumul se ingusteaza si mai mult din cauza asta. Daca nu cumva chiar Nicki este cel care vrea s-o faca la stanga luandu-ti fata din scurt si atunci este si mai nasol.

4. Este o curba in panta si nu este un arc de cerc normal, pe la jumatate curba se inchide nu brusc, dar semnificativ. Daca mergi in acceleratie coborand cu o viteza mai maricica, poti avea surprize, mai ales ca drumul se lateste in a doua parte iar unii nu stiu ca cea mai elementara norma de condus este sa incerci sa mergi intre dungile albe ale benzilor de circulatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist, ce sa mai... Sa se odihneasca in pace, e o situatie foarte dureroasa! :( :)

 

Acum mai e o chestie: lasand la o parte capacitate cilindrica-putere-cuplu care sunt mari chiar si pentru careva care a mai mers pe motor, d-apoi pentru unul care nu stie cu ce se mananca, deci lasand la o parte asta, nu am vazut sa se spuna ceva de greutate. Greutatea si felul cum "te lupti" sau "te joci" cu ea e o treaba serioasa. Sigur ca, de regula, greutatea si abordarea ei in mers e strict legata de ciclistica motocicletei si unde mai pui ca 600RR-u' nu e o motocicleta grea ar spune unii. Nu e, dar in comparatie cu ce? Una e o moto de 125 - 250 si alta e una de 500+ la greutate. E adevarat si ca te obisnuiesti cu greutatea, normal ca te obisnuiesti ca pentru oameni sunt facute dar el a avut timp?? Din pacate nu prea. Cea mai mare greseala a fost alegerea motocicletei dar putea fi evitat raul luand-o si mergand cu ea undeva pe drum pustiu si acolo apleac-o nene, pune frane, vezi cum se comporta iapa cand ii dai jar, cand ii dai pinteni, etc. Pana la urma e valabil la toate motocicletele, ce sa mai vorbim de un ss.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prieteni care au suit prima data pe 600 si au cazut ca tontii dar au scapat. Altii n-au scapat asa bine...

Altii au inceput pe 919, 929 si sunt bine sanatosi, cu zeci bune de mii de kilometri la bord si putine cazaturi.

 

Pe scurt e bine sa stii ce poate mobra de sub tine, sa inveti s-o controlezi, sa inveti sa-ti potolesti setea de adrenalina

si mai ales sa stii cine esti. Esti pustan idiot si-ti place "tare" (ca mine) ei bine, atunci invata sa te abtii sau faci colectie

de cazaturi (ca mine) si asta in cel mai bun caz. Altfel se inmulesc topicurile la accidente, incep RIP-urile, rudele si

prietenii plang etc.

 

Sunt oameni care imbatranesc pe SS si oameni care mor din primele zile. Tine de om, nu de motor. Si nu, un 125 nu

il ajuta cu nimic, ca alea-s mai usoare, mai putin stabile si in general nu se compara cu motoarele serioase dedicate

"racingului" la capitolul frane, stabilitate etc. Iar cu 125 cc prinzi totusi viteza necesara unor astfel de tragedii.

 

Pe de alta parte stau in zona. Curba aia poti s-o iei tare cand e gol, uneori e curat, alteori e praf/nisip. Nu stim de

ce conditii a dat tanarul nostru ghinionist, n-are rost sa-i intinam amintirea. Despre morti numai de bine!

LE: de cele mai multe ori o iau incet, ca e teapa felul in care e curba, nu e uniforma... intelegeti voi.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca!

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic da . realitatea. insa....Azi era sa se urce una pe mine,a iesit dintre blocuri ca pe circuit. Eram cu bicicleta si nu aveam cine stie ce viteza,dar a fost din scurt si tot am ajuns cu cauciucul in usa ei. si daca citim pe aici cite soferite au dat peste motociclisti,aritmetica iese altfel.

 

Nu are cum sa iasa altfel aritmetica deoarece este o stiinta exacta. Doar conceptia este creionata altfel de catre noi, barbatii. Daca citesti aici o sa vezi ca nu sunt fff multe femei implicate in accidente. Intr-adevar, majoritatea conduc prost, dar doar atat! Anyway nu este un topic despre activitatea femeilor la volan sau ghidon asa ca hai s-o lasam balta pt ca nici barbatii nu sunt toti experti in ale covrigului, din contra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, voi dati tonul in trafic.

pentru populatie nu exista scoli care sa sperie soferii de ceea ce ar putea provoca, pentru politie, nu exista bun simt si atitudinea datoriei. PREVENIREA accidentelor ar trebui sa fie prioritatea numarul 1 nu strangerea de bani pentru amortizarea cheltuielilor, in primul rand a cheltuielilor politiei. ati pierdut din vedere scopul pentru care existati

 

:(

 

"siguranta si incredere"... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o statistica mai interesanta ar fi, "cati dintre cei care participa in accidente vorbeau la mobil in timpul nenorocirii?" politia se face ca nu-i vede, sa mai vorbesc de cei care nu poarta centura?

uitati-va pe strada, peste 30% vorbesc la telefon si peste 50% nici nu stiu cum se fixeaza centura. am vazut copii jucandu-se pe bancheta din fata la 130km/h pe austostrada.

in america iti ia copilul daca nu e incremenit in scaunul dedicat.

 

acum poliitia are o jucarie noua, dacia MCV cu radar. asta e numarul unu. pandaria. e mai importnat sa-l friga pe tsunami la 116km/h intre sacel si sibiu, decat siguranta rutiera.

securitatea e lasata pe locul secundar. numarul unu e "sa prindem cati mai multi"

am sris nenumarate emailuri cu semne de circulatie amplasate aiurea sau "uitate", nu asta e important. a incercat v-un politist sa mearga sa zicem cel putin in bucuresti respectand in totalitate semnele? va zic eu, nu se poate sau iesi "sifonat" din respectarea legii

bucuresti-cluj, am numarat 14 radare mobile. traiasca politia romana

Mesaj completat

se poate face ceva impotriva celor care-si cumpara motoare de putere mare si sunt incepatori. asigurarea.

daca e incepator, are sub 25 de ani si are motor peste 250cmc, ia-i 1000 Ron pe luna.

dar la noi se misca treaba mai greu.

 

inca o remarca. nu mai bateti moneda pe echipament. daca te bazezi pe echipament esti ca si mort. e doar o chestiune de timp. e ca si cum te-ai baza pe airbag si mergi cu un x5 cu 200 pe serpentine. echipamentul e bine sa existe ca ultima resusrsa de viata si pentru greselile altora

Mesaj completat

inca 2 cuvinte despre politia romana:

am sris nenumarate emailuri cu semne de circulatie amplasate aiurea sau "uitate", nu asta e important. a incercat v-un politist sa mearga sa zicem cel putin in bucuresti respectand in totalitate semnele? va zic eu, nu se poate sau iesi "sifonat" din respectarea legii. dar ce zic eu? politia e prima care NU RESPECTA nici culoarea semaforului. "el e politai" cum dreaq sa stea el la stop? daca e trafic, porneste semnalele luminoase si trece.

domnilor, voi dati tonul in trafic.

pentru populatie nu exista scoli care sa sperie soferii de ceea ce ar putea provoca, pentru politie, nu exista bun simt si atitudinea datoriei. PREVENIREA accidentelor ar trebui sa fie prioritatea numarul 1 nu strangerea de bani pentru amortizarea cheltuielilor, in primul rand a cheltuielilor politiei. ati pierdut din vedere scopul pentru care existati

 

1. poti sa faci tu gura cat oi vrea, astea sunt dispozitiile, astea se respecta. Amenzi se vor da la greu indiferent de situatie, iar radare mobile (din partea mea) sa fie cat mai multe. Asa cum eu pot sa merg cu 50km/h in oras asa poti sa mergi si tu. Evident, regula celor 110 se aplica drumului EU. In fapt, care e problema? Ca se face panda? Panda e definita ca fiind tactica politieneasca. In plus, si in alte tari se face panda. Sau pe tine in Austria nu te-a luat radarul din pubela de gunoi? Sa vezi acolo panda... asa ca las-o mai moale cu panda ca macar sti ca atunci cand vezi MCV e radar si de data asta chiar au fost colantate masinile ca sa sara in ochi... Iar daca tu ii dai cu 116 km/h pe un drum limitat la 90 inseamna ca ai incalcat o norma rutiera si cu asta basta. Omul ala care te-a fript isi face meseria pt care e platit si instruit. Atat stie el sa faca in ziua respectiva. Poti tu sa scrii cate mailuri vrei politiei... degeaba... am mai explicat ca de indicatoare nu se ocupa politia ci administratorul drumului public. Scrie de fapt si in lege la capitolul de sistematizare... Cat despre faptul ca te-ai intalnit doar cu 14 radare inseamna ca sunt multi colegi in concediu. Din partea mea sa puna 34 pe E85 pe distanta parcursa de tine poate asa ar scadea media mortilor de la 3/zi la 2.

 

2. se face treaba aia dar doar la CASCO la RCA nu ai cum deoarece e regula internationala si nu se poate schimba decat dupa anumite reglementari.

 

3. esti paralel cu drumul banilor in tara asta. Iti spun doar atat: politia primeste in jur de 5% din totalul amenzilor date. Restul se duce la buget. Prevenirea in RO nu poti sa o faci fara bici. Faptul ca tu faci atata caz e o dovada in plus ca totusi greu greu dar se misca lucrurile. Iti dau un exemplu: in Bucuresti rata sanctiunilor a crescut fata de anul trecut cu 25% aprox. Accidentele in speta au scazut cu peste 30%, inclusiv mortii. Deci se poate.De 2 ani suntem in cadere libera in Bucuresti la accidente grave. S-au inmultit in schimb betivii, cei fara permis si tamponarile. Generalizarea pe care tu o faci este total aiurea si in necunostinta situatiei de fapt. Incearca pentru o secunda sa nu fi roman sadea si sa incerci sa vezi datele problemei si la rece, analizand situatiile si buletinele informative facute publice zilnic.

 

P.S: In Bucuresti in luna iulie avem 2 morti din care unul este subiectul thread-ului acesta. Acum 2 ani in Iulie in primele 2 saptamani aveam deja 9. Anul trecut, in aceeasi perioada aveam 5. Fa singur calculele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere fiecare este responsabil pt ceea ce face pe strada. Iar atat timp cat in RO simtul raspunderii este relativ, totul este o ruleta ruseasca. Asa ca terminati cu prostiile ref. la limitare de cai putere&stuff. Fiecare face ce vrea cu banii lui.

P.S.: O lege a carei incalcari nu se sanctioneaza (vezi regula celor 25kW) ramane o recomandare.

 

Este pacat ca tocmai TU faci aceste afirmatii...

Tu nu ai familie, oameni la care tii? daca moare unul din ei nevinovat in accident la fel mai spui?

 

De ce oare "simtul raspunderii este relativ"?? Nu cumva ca multi stiu ca nu patesc mare lucru orice magarie ar face?

Si sa nu incepem iar sa dam vina pe justitie legi si alte prostii... (stiu ca sunt mari probleme/lacune) dar pana la legi si justitie oricui ar trebui sa-i fie frica chiar si de o amenda sau luat permisul si momentan exista legi suficiente. Dar daca nimeni nu-i sanctioneaza?

 

Doar un exemplu: am vazut saptamana asta n motociclete cu numarul ascuns, sub sa etc. De ce au curajul asta?? Nu cumva bazandu-se pe indolenta (sau impotenta) politistilor? Ca lege cred ca exista...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit tot topicul si asta e ce am inteles:

RIP - e obligatoriu dupa standardul forumului.

Murea chiar daca era pe bicicleta, EL si numai EL e de vina, de fapt nu, primaria ca a pus curba aia acolo si mai ales la vale.

Ceasu rau, pisica neagra... :(

 

edit: el e vinovat (si ceilalti ca nu i-au spus dinainte) ca nu stia ca atunci cand urmeaza curba la dreapta trebuie sa si iei curba la dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ti s-a incins tabla pe umar? Pari chinuit!"

am mai intalnit ideea la un cap de creta, de altfel foarte apropiat mie si pe care il apreciez. sustinea sus si tare ca panda e buna. este probabil buna in statele ex-comuniste. sa zicem ca nu ma deranjeaza panda in sine. ma deranseaza cand trec pe langa masina de radar care sta la panda, si la urmatorul semafor trece q7-le pe rosu. poate sa mi-o spuna oricine, dar pentru toate, absolut toate, nesimtirile soferilor, indiferent de categorie, numai politia este de vina. daca si-ar face datoria ar fi muuult mai putine accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic - sa vezi ce buna e panda in Austria... numai atarnati in copac cu radarul nu i-am vazut, dar sigur sunt.

Nu zice nimeni nici pas pe strazi. Problema e ca acolo nu fac asa discriminare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spui prostii... cel putin in prima parte a postului

De ce ar mai exista codul rutier, de ce ar mai exista codul fiscal sau orice alta lege in tara asta.... de ce sa-ti mai trebuiasca permis sa te urci la volan !?!

De ce sa nu fie ca in trecut... cand fiecare de-si permitea isi lua cal si-l calarea sau caruta si mergea cu ea la camp...

Regulile sunt facute pentru a fi respecate... si daca nu, impuse.

 

Em am mers 4 sezoane pe moto si singurul politist care m-a oprit a fost in serbia... si da, nu am avut de la inceput moto mic dar asta nu e motiv de lauda. Am avut pur si simplu noroc. Insa daca m-ar fi prins trebuia sa fiu sanctionat.

 

Nu de lipsa unor reglementari avem nevoie (sau reglementari mai permisive) ci de instrumente pentru aplicarea celor existente. Amenda sa te usture serios la buzunar, incalcarea repetata a aceleiasi reguli sa te duca la pierderea permisului pe durate din ce in ce mai lungi... eventual la interzicerea de a mai conduce pe drumuri publice, confiscarea agregatului din dotare.

 

Oamenii nu stiu decat de forta, politia trebuie sa se simta aparata cand intervine ca sa intervina cu fermitate in acazul in care acesta se impune...

 

E decizie personala si n-ar trebui ingradita; se pote argumenta ca desi o decizie personala, ar putea rezulata intr-un cost mai mare pentru societate, dar dupa principiul asta retrictiile ar putea continua nedefinit: sa interzica si fastfood-ul ca ingrasa si cauzeaza accident vascular.

 

Daca scoala te lasa sa faci poligonu' fara casca - si te lasa - degeaba mai ai lege care ti-o interzice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic - sa vezi ce buna e panda in Austria... numai atarnati in copac cu radarul nu i-am vazut, dar sigur sunt.

Nu zice nimeni nici pas pe strazi. Problema e ca acolo nu fac asa discriminare.

panda se face si in spania, si in franta, si in germania, si pe unde vreti si nu vreti in lumea asta. si eu am fost cu niste anii in urma intrigat (revoltat de fapt) de afirmatia unui politai ca "panda e metoda politieneasca", dar dupa niste ani o inteleg.

acum stau mai mult prin madrid, si conduc zilnic (masina). va vine sa credeti ca peste 55kph nu merge nimeni in oras? pentru ca e radar. unde e 90 restrictie pe autostrada, atat se merge. sigur e radar. ai dat mai tare, vine amenda. oricum, spaniolii sunt undeva cam la nivelul nemtilor la sosele si la capitolul eleganta in trafic, nota 10.

raman la parerea ca biciul civilizeaza. nu merge cu vorba buna. sa fim seriosi, nemtii nu sunt civilizati ca au ceva special in gene, au luat bataie colectiva si asa au ajuns ce sunt.

sunt de acord ca politistii ar trebui sa taie mai multe chitante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin alegerea motocicletei tanarul a incercat sa sara in cateva zile peste etapa de motociclist direct la cea "racer" pe drum public, iar sporturile extreme mai fac uneori si victime.

Legat de principiul "imi iau ca prim motor SS ca pote merge si incet dar si tare" chiar sunt curios cati posesori merg exclusiv sau macar aproape regulamentar cu ele. E genul de motor care iti cere sa ii dai. Iar daca esti incepator si nu stii cat si cum sa ii dai se mai ajunge si la astfel de tragedii. Iar problema nu e numai in curtea noastra. Vad aproape zilnic "raceri" cu lamaie pe parbriz cum isi rup bmw-urile ursulet cu motor de 3 litrii prin oras.

Deh, respectarea legii in tara asta e e o chestiune optionala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este pacat ca tocmai TU faci aceste afirmatii...

Tu nu ai familie, oameni la care tii? daca moare unul din ei nevinovat in accident la fel mai spui?

 

De ce oare "simtul raspunderii este relativ"?? Nu cumva ca multi stiu ca nu patesc mare lucru orice magarie ar face?

Si sa nu incepem iar sa dam vina pe justitie legi si alte prostii... (stiu ca sunt mari probleme/lacune) dar pana la legi si justitie oricui ar trebui sa-i fie frica chiar si de o amenda sau luat permisul si momentan exista legi suficiente. Dar daca nimeni nu-i sanctioneaza?

 

Doar un exemplu: am vazut saptamana asta n motociclete cu numarul ascuns, sub sa etc. De ce au curajul asta?? Nu cumva bazandu-se pe indolenta (sau impotenta) politistilor? Ca lege cred ca exista...

 

Fac astfel de afirmatii pentru ca merg pe premiza ca in viata parintii sunt datori sa te instruiasca si sa te educe pana implinesti varsta de 18 ani. In acel moment, fiind cetatean al tarii cu drepturi depline, se presupune ca poti lua singur viata in piept si poti decide singur pentru tine. Nu ma baga pe mine in astfel de comparatii pentru ca eu sunt un "nebun notoriu declarat" si am o constiinta mult prea tare ca sa pot sa fac diferenta intre morti. Si nici nu e bine..

 

Cat priveste nr. ascunse, cei pe care ii vezi cu nr. ascunse in 99% din cazuri nu opresc la semnal. Te intreb eu pe tine: tu ai urmari un 600RR cu un logan 1.4 care nu se stie daca rulmentu dreapta fata mai tine 100km sau nu?? Dar hai ca deviem grav...

 

P.S.: Sa sti ca pana acum mi-am masurat/fotografiat/bagat in sac si rude pentru ca am prin familie multi iubitori de viteza. Crezi ca ma impresioneaza? Repet: fiecare raspunde pentru actiunile sale. In fata legii, in fata rudelor si mai ales in fata lui Dumnezeu!!!

Mesaj completat

"Ti s-a incins tabla pe umar? Pari chinuit!"

 

Punem pariu ca habar nu ai de unde e vorba asta cu "tablagii" ?? Si care este istoria tablei? :( Nu incerca sa pari mai inteligent decat 3,14 ca nu reusesti sa ma ataci poate cel putin iti etalezi tu pe forum lacunele inteligentei...

Mesaj completat

am mai intalnit ideea la un cap de creta, de altfel foarte apropiat mie si pe care il apreciez. sustinea sus si tare ca panda e buna. este probabil buna in statele ex-comuniste. sa zicem ca nu ma deranjeaza panda in sine. ma deranseaza cand trec pe langa masina de radar care sta la panda, si la urmatorul semafor trece q7-le pe rosu. poate sa mi-o spuna oricine, dar pentru toate, absolut toate, nesimtirile soferilor, indiferent de categorie, numai politia este de vina. daca si-ar face datoria ar fi muuult mai putine accidente.

 

NU! Eu nu am sustinut ca panda e un lucru rau dar nu am sustinut nici ca e un lucru bun. Am spus doar ca este definita ca tactica politieneasca in orice manual. Exemplul arhi-cunoscut pe care il dai si tu in schimb deja e fumat la maxim, iar "cap de creta" ala care sta la radar nu are cum sa fie prezent si la semafor sa ia masura :)

 

Cat priveste vina politiei la cum ai descris-o tu ai perfecta dreptate :laugh: Dar dupa aia ni se reproseaza ca suntem abuzivi :D

Mesaj completat

offtopic - sa vezi ce buna e panda in Austria... numai atarnati in copac cu radarul nu i-am vazut, dar sigur sunt.

Nu zice nimeni nici pas pe strazi. Problema e ca acolo nu fac asa discriminare.

 

Repet, pe mine m-a luat pe A3 cu radarul pus intr-o pubela de gunoi langa o cabina telefonica d`aia de urgenta ... asa ca.... Problema e ca acolo factorul uman e inlocuit la maximul de cel electronic si e cam greu sa ii dai spaga computerului :D

Mesaj completat

panda se face si in spania, si in franta, si in germania, si pe unde vreti si nu vreti in lumea asta. si eu am fost cu niste anii in urma intrigat (revoltat de fapt) de afirmatia unui politai ca "panda e metoda politieneasca", dar dupa niste ani o inteleg.

acum stau mai mult prin madrid, si conduc zilnic (masina). va vine sa credeti ca peste 55kph nu merge nimeni in oras? pentru ca e radar. unde e 90 restrictie pe autostrada, atat se merge. sigur e radar. ai dat mai tare, vine amenda. oricum, spaniolii sunt undeva cam la nivelul nemtilor la sosele si la capitolul eleganta in trafic, nota 10.

raman la parerea ca biciul civilizeaza. nu merge cu vorba buna. sa fim seriosi, nemtii nu sunt civilizati ca au ceva special in gene, au luat bataie colectiva si asa au ajuns ce sunt.

sunt de acord ca politistii ar trebui sa taie mai multe chitante.

 

 

Uaf... multumesc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...