dabix Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Am o problema la releul de incarcare. Mi imi incarca prea tare bateria. Drept urmare mi se evapora apa foarte repede. In week-end asta am fost la mare, iar la intoarcere am constata ca bateria era uscata complet. Am pus niste apa distilata de la o benzinarie, insa apare intrebarea daca mai este sau nu buna bateria! Dati-va cu parerea, please. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Am o problema la releul de incarcare. Mi imi incarca prea tare bateria. Drept urmare mi se evapora apa foarte repede. In week-end asta am fost la mare, iar la intoarcere am constata ca bateria era uscata complet. Am pus niste apa distilata de la o benzinarie, insa apare intrebarea daca mai este sau nu buna bateria! Dati-va cu parerea, please. Pai ce treaba ai tu dac porneste e buna completatul apei sa fie cea mai mare problema a ta. Eventual ca sa fii impacat cu ideea verifica incarcarea bateriei ca sa stii cum stai poate sa crapat releul si baga prea mult intradevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Daca era uscata complet nu avea cum sa porneasca ( nu mai dadea deloc curent) iar daca pornea nu era uscata complet Verifica cu un voltmetru incarcarea si vezi care-i treaba, eventual schimba releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dabix Postat August 1, 2006 Autor Share Postat August 1, 2006 Pai ce treaba ai tu dac porneste e buna completatul apei sa fie cea mai mare problema a ta. Eventual ca sa fii impacat cu ideea verifica incarcarea bateriei ca sa stii cum stai poate sa crapat releul si baga prea mult intradevar. Cineva mi-a verificat lucrul asta. Si se pare ca releul incarca prea tare. Acum se pune problema cit de periculos este. Poate ca bateria sa cedeze complet ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 cati volti arata cu farurile stinse si cu farurile aprinse? Daca depaseste 15 (care e mult oricum) .. e nasol. Sa te gandesti sa schimbi releul din urmatorul motiv: CDI-ul nu stiu cum e construit. Adica daca are sursa stabilizatoare de tensiune la intrare e ok. Dar daca nu are ... poti sa il prajesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haca Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 cati volti arata cu farurile stinse si cu farurile aprinse? Daca depaseste 15 (care e mult oricum) .. e nasol. Sa te gandesti sa schimbi releul din urmatorul motiv: CDI-ul nu stiu cum e construit. Adica daca are sursa stabilizatoare de tensiune la intrare e ok. Dar daca nu are ... poti sa il prajesti. salut . am o problema asmanatoare ( numai ca mie imi pleaca doar impinsa ) . daca nu pot sa sting farurile , cum fac verificarea ?? ( banuiesc , ca te-ai referit la stingerea farurilor de la buton ) . imi e frica sa nu iau baterie noua ( trebuie sa iau pt. ca actuala e praf ) si sa nu fie numai asta problema . as mai vrea sa stiu cum pot sa vad si eu ce baterie imi trebuie ?? am cautat si am gasit o lista de pe care reiese ca imi trebuie de 6ah si 12V respectiv modelul de la yausa ytx7l-bs . pe de alta parte .. la service mi-au spus ca trebuie de 7ah si .... sper surprinderea mea intamplator am ajuns acasa si m-am uitat la bateria de pe moto si e de 4ah. nu am verificat-o niciodata . are ceva daca am avut alt amperaj decat cel "recomandat" . tin sa precizez ca bateria a cedat dupa ce am ajuns la mare . pe drum nu mi-a facut nici o figura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 problemat ta "haca" este in felul urmator...... nu stiu ce sa zic dar baterie de 4 ah e cam mica pentru un motor de 600 cel putin asa scrie la tine la profil.... cam de 7-9 ah este parerea me ca ti-ar trebui..... uitate in carte si vezi ce zice..... daca este mai mare ca amperaj nu se intampla mare lucru doar ca se incarca mai hgreu..... pt ca instalatia este facuta in special releul de incarcare pt un anumit tip de baterie..... cu care iese motorul din fabrica..... iar ca sa stingi farurile scoate-i mufa de la far..... sa vezi cat incarca fara consumatori prea mari.... ca pe sparte ai maxim 8 w la becul de poz si cel de la numar..... in principiu trebuie sa incarce maxim 14.25 volti in turatie...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 iei bateria cu tine la varta si gasesti una pe dimensiuni. Dar sub 9 amperi sa nu iei!!! aia de 4Ah e ca si cum nu ai avea baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dabix Postat August 1, 2006 Autor Share Postat August 1, 2006 Daca era uscata complet nu avea cum sa porneasca ( nu mai dadea deloc curent) iar daca pornea nu era uscata complet Verifica cu un voltmetru incarcarea si vezi care-i treaba, eventual schimba releul A pornit si la un moment dat nu a mai pornit. A inceput sa se auda un tacanit, noroc ca eram pe un deal si am pornit-o impinsa. Stiam ca releul imi "usuca" bateria. Dar nu stiam cit. Asa ca m-am dus la o benzinarie si i-am pus apa distilata. Atunci am observat ca bateria e COMPLET USCATA. Am ramas socat. Dar imediat dupa ce am umplut-o cu apa, a pornit din prima. Ca o concluzie, se pare ca trebuie sa merg cu apa distilata dupa mine. Dupa 1200 Km facuti, si 2 sapt de stat la soare din care 2 zile pe plaja, bateria se usuca complet. Deci trebuie refacut nivelul de fiecare data inainte de a pleca. Acum se pune si problema de anduranta. Cit va rezista bateria ????!!!! PS: Daca stiti pe cineva care are de vinzare un releu de incarcare, dati-mi un PM. cati volti arata cu farurile stinse si cu farurile aprinse? Daca depaseste 15 (care e mult oricum) .. e nasol. Sa te gandesti sa schimbi releul din urmatorul motiv: CDI-ul nu stiu cum e construit. Adica daca are sursa stabilizatoare de tensiune la intrare e ok. Dar daca nu are ... poti sa il prajesti. 13 volti neaccelerata si 17 volti accelerata. (dar nu cu farurile aprinse si la turatie pe la 12 000 - 13 000) De obbicei eu merg cu 7000 de ture, si din cind in cind mai bag si vreo 11000 Ture, asa de control . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 PS: Daca stiti pe cineva care are de vinzare un releu de incarcare, dati-mi un PM. 13 volti neaccelerata si 17 volti accelerata. (dar nu cu farurile aprinse si la turatie pe la 12 000 - 13 000) De obbicei eu merg cu 7000 de ture, si din cind in cind mai bag si vreo 11000 Ture, asa de control . 17 volti: eu zic SA NU MAI UMBLII CU EA CA O STRICI. Ia alt regulator de tensiune: max 100 euro. Decat sa strici CDI si alte componente electronice pe care poti sa le ai pe motor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dabix Postat August 1, 2006 Autor Share Postat August 1, 2006 17 volti: eu zic SA NU MAI UMBLII CU EA CA O STRICI. Ia alt regulator de tensiune: max 100 euro. Decat sa strici CDI si alte componente electronice pe care poti sa le ai pe motor ... Regulator de tensiune sau Releu de incarcare. Cineva mi-a spus ca problema e de la releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Regulator de tensiune sau Releu de incarcare. Cineva mi-a spus ca problema e de la releul de incarcare. E acelasi lucru doar ca are mai multe denumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 La mine era uscata complet bateria,am lasat-o peste noapte la incarcat.Sper sa mai fie buna de ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dabix Postat August 2, 2006 Autor Share Postat August 2, 2006 La mine era uscata complet bateria,am lasat-o peste noapte la incarcat.Sper sa mai fie buna de ceva Da apa i-ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Da apa i-ai pus? Nu am scris dar normal ca i-am pus apa,dar e cam pe duca bateria.O pun la Simson ca nu trebuie numai pentru stop pe frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Regulator de tensiune sau Releu de incarcare. Cineva mi-a spus ca problema e de la releul de incarcare. Mai corect in zilele noastre este Regulator de tensiune pt ca ajustarea tensiunii se face electronic. Pe vremuri erau mecanice - Releu de incarcare - in trepte mai precis (cu relee) -> Super simple si usor de reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.