Ancalagon Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Nu e ca la Vincent-uri? Furcile Springer de pe ebay facute pt harley sunt adaptabile pe japoneze? Difera gatul de la cadru cumva? Ma gandesc ca americanii lucra in inch... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Nu e ca la Vincent-uri? Furcile Springer de pe ebay facute pt harley sunt adaptabile pe japoneze? Difera gatul de la cadru cumva? Ma gandesc ca americanii lucra in inch... Cu mici modificari se pot monta si pe japoneze fara probleme...pui alti rulmenti si oricum depinde si de gitul ce are japonneza, sa nu fie mai lung decit cel de pe harley... masor mai spre seara cit este gitul de la sporster in lungime si dau un reply salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 gitul la sporster 883cc fabricatie 1991 are exact 18 cm .... zilele astea am sa masor si la un harley softail springer . . . si alte modele de care mai intilnesc pe la prieteni ...asa stim care este lungimea in general la giturile de la harleyuri.. sper sati fie de folos sañut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 am apucat sa culeg informatii, sa-mi fac idee ce inseamna ca si cost executia unei furci Girder, ma lovesc intr-o oarecare masura de urmatoarea intrebare! amortizorul cu arc care voi dori al folosi pe o astfel de furca e unul de IJ, va face fata la greutatea niprului doar un singur amortizor cu arc? Spre exemplu pe fuca lui Pol Cox are doua amortizoare, motorul e parca pean-head sau flat head daca bine zic, luind in considerare ca furca e din tabla de 15mm toata lungimea bratelor si nu bare de 25, este considerabil mult mai grea(poate de 3 ori) s-ar explica aparitia acelor doua maortizoare. pe de alta parte un Ij e relativ greu,mai pui pilot si pasager pe ea si tot face fata, nu vad de ce nu ar face fata doar la partea din fata a unui nipru doar intr-un telescop. vor veni 18 bucse , sa vedem cit timp disponibil va avea strungarul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 salut pai daca te gindesti un pic un singur amortizor de ij nu va face fata sigur....caci niprul e destul de greu pe partea de fata dar incearca sa cauti un amortizor central spate de la o motocicleta de 350cc in sus si eu am folosit la simson la sprigerul facut de mine doua arcuri de ij spate si sunt bune pt simson....niprul fiind de doua ori mai greu ca simsonul te sfatuiesc sa pui doua telescoape ij sau unul central de la o motocicleta sport... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 , jegoasa mereu in transformare, rezeror de IJ de la fier vechi luat cu 7 lei , prinderi pe cadru mai sus, sistem de vedere a nivelului benzinei din rezervor fara ca ochiul sa se chioreasca cu lampa in rezervor. saua de IJ i sa scos sina cu arc si vor fi puse doua arcuri elicoidale ep capete si prindere in faa pe cadru...... aaaa! mai nou fuge cu o inima noua,doua carb de pe o handa CBR de 900, a intinerit bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dvirus Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 (editat) Salutare, am si eu o intrebare, cum se permite miscarea basculei? Din elasticitatea tevilor sau din tolerante? Editat Februarie 12, 2009 de dvirus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Salutare, am si eu o intrebare, cum se permite miscarea basculei? Din elasticitatea tevilor sau din tolerante? bascula de jos de la furca springer are culisarea in jos si in sus, datorita arcurilor de sus ce are furca springer... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Salutare, am si eu o intrebare, cum se permite miscarea basculei? Din elasticitatea tevilor sau din tolerante? are doua brate! unul fix prins in juguri si un al doilea brat oscilant cel oscilant reazama prin intermediul a doua axe intr-un al treilea arbore(situat intre cel superior si cel inferior) calatoria furci in sine se face prin intermediul a doua perechi de arcuri(o pereche pentru compresie si unul pentru revenerire pe post de absorbant sa nu apara efectul de rolercoster) separete intre ele de cel de-al treielea arbore, jug de care mentionasem.... lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) avem punct fix la bratul fix(logic) in care placuta are o miscare de dute-vino in sus si-n jos, doar placuta misca, punct mobil punct care are o miscare in sus si-n jos care trage si roata odata cu ea,culisarea se face prin cele 2 axuri asezate in capatul bratului mobil care sunt ghidate in cel de-al treilea arbore(jug), iar socurile sunt preluate de arcuri.doua sub arbore si doua deasupra arborelui(jug)arborele interemdiar de el vorbim lamurit!! Editat Februarie 13, 2009 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dvirus Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Ori nu am inteles eu ce vroiati sa ziceti, ori voi Bratele fixe formeaza o axa de rotatie pentru bascule, dar in dreptul bratelor oscilante basculele nu au un traseu liniar, se misca pe un arc de cerc si pentru a se misca springeru bratul oscilant trebuie sa permita cativa mm de joc fata-spate. Asta e intrebarea mea... din ce se permite respectivul joc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Ori nu am inteles eu ce vroiati sa ziceti, ori voi Bratele fixe formeaza o axa de rotatie pentru bascule, dar in dreptul bratelor oscilante basculele nu au un traseu liniar, se misca pe un arc de cerc si pentru a se misca springeru bratul oscilant trebuie sa permita cativa mm de joc fata-spate. Asta e intrebarea mea... din ce se permite respectivul joc? o imagine face cat o mie de cuvinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dvirus Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 L-am vazut deja, nu ma incalzeste cu nimic, de asta intreb omu care l-a facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Ori nu am inteles eu ce vroiati sa ziceti, ori voi Bratele fixe formeaza o axa de rotatie pentru bascule, dar in dreptul bratelor oscilante basculele nu au un traseu liniar, se misca pe un arc de cerc si pentru a se misca springeru bratul oscilant trebuie sa permita cativa mm de joc fata-spate. Asta e intrebarea mea... din ce se permite respectivul joc?nu este joc fata spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dvirus Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) se misca pe un arc de cerc dar bratele raman tot timpul paralele,punctele de imbinare in bascula de jos sunt libere in miscare, doar la sarcina maxima cind arcurile sunt la limita calatoriei apar dezalinieri de la axe(axa basculei brat mobil cu axa "axelor" ce lucreaza in arborele triplu nu mai sunt paralele ) ID: mosu2007 si incerc sa te lamuresc Editat Februarie 13, 2009 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 http://64.172.168.34/neatstuff/girder-download/sy1-2.pdf http://64.172.168.34/neatstuff/girder-download/sy1-1.pdf http://64.172.168.34/neatstuff/girder-download/gf1-6.pdf atasate mai sus sunt linkuri cu schite detaliate a aunui model de furca girder, ar fi mai putin material mai putinA prelucare cu freza si...... tot ansamblu fata este mai aproapre de cadru fatA de celalat model LA care jugul inferior este identic cu jugul superior http://64.172.168.34/neatstuff/girder.htm aici gasiti mai multe detali sa va informati. am zis ca ma apuc de ea, sper s-o fac, cit de curind? nu stiu! cel putin arborii sunt taiati cu autogenul ,urmeaza polizati(cred ca dau in Parkinson pina le scot frumos mai ales ca sunt din tabla de 20) incerc sa fac cit mai mult posibil fara a interveni major cu automatizari, freza masina cu cod numeric.....doar flex, bormasina, aparat sudura. 4 axuri vor fi facute la strung ca nui incotro, restul..... amortizoarele vor fi doua de IJ(pe astea le am ca n-am bani de altele) bratele propriuzise ale furci vor fi ancorate cu contravintuiri in zig-zag sa dea un aspect de ferma metalica(ca si cadrul de la suzuki bandit sa va faceti ideee). furca girder a mai facut cineva? ce dificultati ati intimpinat? http://64.172.168.34/neatstuff/girder-download/sy1-2.pdfhttp://64.172.168.34/neatstuff/girder-download/sy1-1.pdf http://64.172.168.34/neatstuff/girder-download/gf1-6.pdf atasate mai sus sunt linkuri cu schite detaliate a aunui model de furca girder, ar fi mai putin material mai putinA prelucare cu freza si...... tot ansamblu fata este mai aproapre de cadru fatA de celalat model LA care jugul inferior este identic cu jugul superior http://64.172.168.34/neatstuff/girder.htm aici gasiti mai multe detali sa va informati. am zis ca ma apuc de ea, sper s-o fac, cit de curind? nu stiu! cel putin arborii sunt taiati cu autogenul ,urmeaza polizati(cred ca dau in Parkinson pina le scot frumos mai ales ca sunt din tabla de 20) incerc sa fac cit mai mult posibil fara a interveni major cu automatizari, freza masina cu cod numeric.....doar flex, bormasina, aparat sudura. 4 axuri vor fi facute la strung ca nui incotro, restul..... amortizoarele vor fi doua de IJ(pe astea le am ca n-am bani de altele) bratele propriuzise ale furci vor fi ancorate cu contravintuiri in zig-zag sa dea un aspect de ferma metalica(ca si cadrul de la suzuki bandit sa va faceti ideee). am uitat sa mentionez bucsele! furca girder a mai facut cineva? ce dificultati ati intimpinat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) am facut eu in tinereti o furca de genul dar eu am facut-o rigida...... si avea 2m spor la treaba si baga poze. si ma bate gandul si pe mine sa pun o furca de genul pe SR... Editat Mai 8, 2009 de custom_4_ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordofchoppers Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Ori nu am inteles eu ce vroiati sa ziceti, ori voi Bratele fixe formeaza o axa de rotatie pentru bascule, dar in dreptul bratelor oscilante basculele nu au un traseu liniar, se misca pe un arc de cerc si pentru a se misca springeru bratul oscilant trebuie sa permita cativa mm de joc fata-spate. Asta e intrebarea mea... din ce se permite respectivul joc? te referi la faptul ca,atunci cand roata se afla in punctul maxim al cursei,bratele mobile,alea pe care sunt montate in cap arcurile,se vor deplasa in raport cu alea fixe,iar acest lucru se vede foarte bine la maxim sau minimul cursei. ei bine nu au joc aproape de loc. acel loc la care te referi este la bucsele din alama sau bronz pe care culiseaza tjele de sustinere ale arcurilor.joc este dar este infim. se poate neglija...atat timp cat bucsele respective sunt in stare buna.cu timpul capata uzura si se mareste jocul. atunci asta contribuie la acea instabilitate de care vorbesc unii neinitiati. un spriger bun nu este instabil decat daca nu are nici un fel de amortizor al cursei,si doar la viteze de 120-150 km si drum denivelat.atunci e foarte greu sa pastrezi directia, sal numai bine sper k te-am lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Daca faceti abstractie de sotia creatorului, iata niste forme mai ciudate de furca fata... Si cam cum ar trebui sa functioneze, destul de rigid dupa parerea mea: http://s20.photobucket.com/albums/b222/riv...nt=4d79988b.pbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 hmmm,aia cromata inteleg dar, prima furca ,aia neagra,e cam complexa,nu stiu cum se transmite miscarea rotii in arcul din foi....de fapt cred ca mai degraba cadrul oscileaza pe arc...hmmm eu ramin totusi la furca springer clasica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) ma pronunt destul de reticent in felul cum lucreaza aceste furci! cu toate ca ceea neagra e tare faina, o combinatie Girder forks cu acele furci de pe motoarele Indian cu foi lamelare..... Editat Octombrie 27, 2009 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/03/springer-forck-front-end.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Arata Super...Pe ce motor va venii montata ? Editat Martie 26, 2013 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.