Sari la conținut

Tuning La Scutere


ionutz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 405
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Salut ! La un Scuter cu 4 viteze si motor de 97 cc as putea sa ii pun un carburator mai mare? sau sa ii fac ceva la cel actual.. pentru ca am observat ca raspunde greu la acceleratie chiar si cand este pe liber... cu acceleratia la jumata ar trebui sa ajunga la turatie maxima.... insa abia cu acceleratia la maxim.. dupa cateva secunde ajunge undeva la 9-10 mi de rotatii... ma gandeam ca poate nu este alimentat suficient... si ar trebui un carb mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde stii ca iti trebuie carburator mai mare? :lol:

daca nu iti raspunde la acceleratie..curata carbu, filtru de aer, schimba bujia cu una noua, rregleaza amestecu aer/carburant.

tati faceti asa....daca nu raspunde la acceleratie gata..puneti carbu mai mare . :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde stii ca iti trebuie carburator mai mare? :lol:

daca nu iti raspunde la acceleratie..curata carbu, filtru de aer, schimba bujia cu una noua, rregleaza amestecu aer/carburant.

tati faceti asa....daca nu raspunde la acceleratie gata..puneti carbu mai mare . :crack: :crack:

Frate stiu sa reglez un carburator... sa'l demontez sa'l curat etc... Motocicleta mea e noua. Poate ca nu m-am facut destul de inteles. O sa o spun mai pe intelesul vostru: vreau ca motocicleta mea sa fie turata in blana cu acceleratia la jumate. Pot face chestia asta doar regland nivelul la plutitor? sau trebuie un carburator mai mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate daca sti sa reglezi un carburator cum de nu sti ca, daca ai ce scrie la profil, ai un motor 4T care poti sa-i dai si foc si tot asa raspunde la acceleratie. Poti sa-i schimbi motorul in 2t si atunci va raspunde eventual la comenzi cum vrei tu. Plus de-asta de ce ai schimba ceva daca e nou, acum merge cel mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate stiu sa reglez un carburator... sa'l demontez sa'l curat etc... Motocicleta mea e noua. Poate ca nu m-am facut destul de inteles. O sa o spun mai pe intelesul vostru: vreau ca motocicleta mea sa fie turata in blana cu acceleratia la jumate. Pot face chestia asta doar regland nivelul la plutitor? sau trebuie un carburator mai mare?

"fratiorul meu" nu cred ca poti ajunge ca motocicleta ta(care nu este ci scuter..dupa profil)sa fie turata in blana cu acceleratia la jumate.

daca vrei turatie..cum o zis si rolly..i`ati un motor in 2 timpi..pune`i o toba sport, filtru de aer, schimba rolele etc si o sa zbori. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi nu vi se pare ceva exagerat sa ii schimb motorul? adica.. de unde iau unu in 2 timpi? cat costa? cum si dupa ce criterii il aleg? + ca nu suport sunetul si fumul motoarelor in 2T. Ma gandeam ca ar fi carburatorul pentru ca am si un consum mic.. undeva la 2%. daca as scoate putere mai mare nu m-ar interesa consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi nu vi se pare ceva exagerat sa ii schimb motorul? adica.. de unde iau unu in 2 timpi? cat costa? cum si dupa ce criterii il aleg? + ca nu suport sunetul si fumul motoarelor in 2T. Ma gandeam ca ar fi carburatorul pentru ca am si un consum mic.. undeva la 2%. daca as scoate putere mai mare nu m-ar interesa consumul.

e adevarat, la sunet nu ai ce ii face dar la fum poti rezolva problema. asta depinde de ce ulei folosesti. daca o sa pui un ulei mineral o sa iti scoata un fumalau cat toata strada. am pus odata mineral intr-un motor de 125. era uleiul pe care il dadea pompa+ce i-am mai pus eu in rezervor. scotea un fum cand intra power valva, nu se mai vedea nimic in spate. mirosul de fum nu prea il simti tu ca deobicei esti in fara, toba e in spate..

Editat de chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate ia-ti r1 si gata. Ce nu poti si tu intelege? Asta inseamna un motor de 4T. Si sti ce e grav? Ca tu nu te-ai interesat inainte sa-l iei. Eu si daca ma duc sa-mi iau un bec ma interesez inainte daca e bun sau nu. La categoriile astea 50-125 si putin mai sus diferentele sunt foarte mari. Ori mergi pe fiabilitate, comfort, consum redus si optezi pentru un 4T, dar unul lent si lenes, ori mergi pe viteza si forja dar pe sunet de drujba respectiv 2T. Daca esti asa pretentios ia-ti masina sau motor calumea.

 

Si in privinta fumuli poti sa reglezi din carburator, sa-i schimbi toba, etc. Chiar sa-i pun ulei cu miros de capuni :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca mi-ai zis frumos, si iti raspundeam apoi

 

Dar: 1. s-a mai discutat de o mie de ori.

2. e doar un SCUTER. Nici la o masina de raliu nu exista echilibru viteza demaraj...ori viteza ori demaraj. Asa ca trebuie sa alegi. Plus de-asta ai avut o exprimare copilareasca rau si asta inseamna ca nu prea ar trebui sa ai de-a face cu traficul. EU VREAU SI ACTION MAN SI HOT WHEELS SI LEGO.

 

Alegerea rolelor conteaza destul de mult de ce ai in scuter. Daca vrei demaraj optezi pentru ceva de 6.5-7-7.5, si nu 6 cum a zis gilerik sau daca vrei viteza ceva de 10-10.5. Daca scazi sub o sa ai comportari ciudate al scuterului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...