Sari la conținut

Tuning La Scutere


ionutz
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 405
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator TazzY

Pai fa ma desenele in photoshop si dute cu ele la astia care fac la comanda... App.. Nu vrei carene de pista pentru Speed Fight 2 ? :lol:

 

Sau piese in general...:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti cei care aveti scootere.Eu am un motor chooper de 800 dar sunt pasionat de tot ce rae 2 roti.Parerea mea e ca merita tuning si la scutere DE CE NU?Undei problema.

Pt asta m-am apucat de un tuning exterior si motor la un vespa px 80 un model cam ciudat.Ca sa va tin la curent am sa pun si poze cu etapele lucrari.

Numai bine si salut toti scooteristi

post-6543-1155468495_thumb.jpg

post-6543-1155468717_thumb.jpg

Editat de haus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ESTI SIMPATIC! Si deocamdata faci restaurarea caroseriei dup-aia eventual tuning. Si ti-l recomand ca sa nu-l mai folosesti flexul ca tabla e cam veche si nah nu-i bine ca poate ca gasesti un loc unde rugina a mancat tot tabla si o sa ai probleme mari. Accesoriile de unde gasesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Intr`o pagina anterioara GTX avea un punct de vedere desi faza cu palnia mi se pare absurda pentru ca..... motoarele cu carburator fie ele in 2 sau 4 timpi sunt motoare cu simpla aspiratie...in momentul in care ai pus o palnie aerul care intra cu presiune face ca benzina din carburator sa iasa prin orificiile de aer ale dozatorului de mers in gol , etc....

de mentionat ar mai fi ca motorasele astea mici de scuter pot sa ajunga fara probleme la 12000 chiar 14000 de RPM dar numai cu ajutorul unei "aprinderi electronice progrmabile" care are curba variabila a avansului de la 12 la 36 de grade fatza de 0 sau punctul mort .

 

asadar.......dupa parerea mea...retzeta unui tunning de succes la 2T :

 

1) - Aprindere Electronica Programabila sau Programable CDI...se poate face de un electronist bun

2) - Carburator cu diametru interior mai mare si dozatoare marite

3) - Toba ?....cu cat traectul circuitului de evacuare este mai liber si diametru interior mai mare cu atat mai bine..evacuarea se face mult mai usor.

 

De retinut !! toate motoarele de 50cc montate pe scutere sunt limitate din aprindere la maxim 7500 - 8000 de RPM + toba care scade undeva intre 5000 si 6500 dupa caz si producator...

 

Nu`i asa ca va da de gandit ? :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De retinut !! toate motoarele de 50cc montate pe scutere sunt limitate din aprindere la maxim 7500 - 8000 de RPM + toba care scade undeva intre 5000 si 6500 dupa caz si producator...

 

interesanta afirmatie... dar de unde sti tu asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) - Aprindere Electronica Programabila sau Programable CDI...se poate face de un electronist bun

2) - Carburator cu diametru interior mai mare si dozatoare marite

3) - Toba ?....cu cat traectul circuitului de evacuare este mai liber si diametru interior mai mare cu atat mai bine..evacuarea se face mult mai usor.

 

Explica-ne, te rog, putin mai detaliat.

 

Pct 2 si 3 l-am inteles. Dar nu am prea inteles ce/unde trebuie/poate fi facut asa ceva. :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar ca aprinderile la scuterele de 50 sunt limitate...pe siteurile cu piese sunt gramada de "derestricted full ignition".Eu am trecut piesa asta pe lista pt la vara :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

asadar.......dupa parerea mea...retzeta unui tunning de succes la 2T :

 

...

3) - Toba ?....cu cat traectul circuitului de evacuare este mai liber si diametru interior mai mare cu atat mai bine..evacuarea se face mult mai usor.

 

 

TOTAL GRESIT :bow:

 

-poate ca la motoarele in 4t ar merge asa ceva dar la motoarele in 2t ar fi o mare tampenie, o camera de expansiune si o toba cu o restrictie calculata sunt VITALE pt. un motor in 2t din care se vrea putere, daca ii pui pur si simplu o teava se duce direct pe teava aia tot amestecul si motorul o sa se tureze de-i sar capacele dar nu o sa intelegi de ce nu are pic de putere sa urce panta de la garaj

 

nu ma bag la celelalte afirmatii, poate doar la aceea cu carb-ul mai mare....daca nu ii pui si un kit mai mare nu o sa simti aproape nici o diferenta din carburator mai mare, mai mult tuning iti faci daca te duci la WC si iti golesti buzunarele de monezi inainte sa pleci la plimbare cu scuterul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Andreas : http://scooter-center.com/catalog/product_...6fb3696ea720487

 

http://scooter-center.com/catalog/product_...6fb3696ea720487 - asta e tot mecanismul si poate duce motorul pana la 16.000 RPM.Asa ca de chestie.Dar ca sa ai si aprinderea delimitata,inlocuieste originala cu cea din primul link.

Editat de OVK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi....280 de euro pt o aprindere mi se pare cam mult eu am rezolvat altfel

 

eu am plecat de aici ..... si am facut asta : http://home.online.no/~jon-mj/cdi_ignition.htm

 

 

styx.....eu te cred.inteleg .... camera de expansiune ......rezonanta sonica separa gazele arse de cele nearse si le trimite inapoi etc ...... dar dak tu ai incercat si nu ai reusit nu face din asta o regula

 

Succes ! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

ma cum ziceti voi ca de ce va mai chinuitzi cu scuterele ... pai daca eu nici 15 ani nu am! stau sa astept 3 ani si ceva pentru masina? :rose: imi iau eu un scuter acum mil tunez eu pana se termina vara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce au oamenii cu motoare de la 450 in sus cu tuningu nu stiu....si asta e o arta...si oricum,cum apari la stop si faci un drag cu un dominator sau alte modele si il faci cu un scooter...astai tuningu..eu am scos vata din toba finala si am castigat vreo3-5 km/h :blink: in plus....deci...se poate...NUMAI BINE(kituri sun destule,asa ca...why not...) :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salz... am si eu o intrebare..credeti ca ar fi bine sa imi pun un chit de 8o cmc pe un scuter?? cam cu cat credeti ca mi-ar mari viteza??

 

ar mari viteza max si demarajul destul de mult... dar sti ca pe langa cilindru de 80 iti mai trebuie si altele, nu ?

 

daca vrei ceva mai tare, si nu ai bani destui pt ceva de 125, merita... dar dupa mine as zice sa mai stai sa iti iei direct de 125...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe kitul de 80 dau destul de putin...si de 125 nu imi permit...ce mi-ar mai trebui pe langa kit?? Mecanicul meu a spus ca pentru inceput e suficient kitu'. Oricum o sa imi mai iau si role mai usoare odata cu kitul... si o sa schimb variatorul(imi da cineva unu moca) sa speram ca se potriveste

 

Asfalt uscat si salutari cu farul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la mine :crack:

Spune-mi ce scuter ai, capacitate, an etc. Ai 491?

am luat eu d afara o Honda Bali .. d 49 cc .. si vreau sa aflu si yo cateva smekeri d tunning.. si ce as putea face l el sa aiva demaraj kalumea si sa ajunga l 90 .. 80 fara probleme !! sau plm ... pls dak nu raspund p forum .. contact : cenoiu@yahoo.co.uk .. p mess mai bine dekt p mail :lol: :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe kitul de 80 dau destul de putin...si de 125 nu imi permit...ce mi-ar mai trebui pe langa kit?? Mecanicul meu a spus ca pentru inceput e suficient kitu'. Oricum o sa imi mai iau si role mai usoare odata cu kitul... si o sa schimb variatorul(imi da cineva unu moca) sa speram ca se potriveste

 

Asfalt uscat si salutari cu farul

 

in primu rand, pe langa kit, iti trebuie carburator si evacuare... obligatoriu (ca sa scoti tot ce poate din cei 80 cm3 )

 

pe langa astea, ar mai trebui ambreiajul centrifugal, variator, si curea... (nu obligatoriu, dar alea ce le ai tu risca sa cedeze in orice moment, pt ca nu sunt facute pt forta unui 80 cmc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...