bogdan kawa Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Incep io! O am de 2 luni, am facut cu ea vre'o 7mii . Inainte:- kawa gpx750r din '89. Nu-mi place un singur lucru la ea: - are un " leganat" la viteze de peste 160, parca danseaza vals! fosta statea teapana la 200, nu dansa nu se legana ....nimic. -Am schimbat uleiul in telescoape (avea f. putin), acum e mai teapana la franare nu mai topaie. - am echilibrat rotile, le-am si umflat. tot se leagana! Asa e normal? Adica asa face ea?;danseaza de la 160 in sus!!!!!! A voastra danseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
val Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 A voastra danseaza? Nu. V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Ce oglinzi de autobuz ai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 am zis ca mi se pare mie ca danseaza....da vad cxa mai e unul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat August 8, 2006 Autor Share Postat August 8, 2006 (editat) Nu. V sa mori tu ca nu danseaza! Cu ce ai mai mers?; nu 1km-2 ci mii ?; ..si la viteze mai mari de 160. Asa o fi "normal"- adica din fabrica ...sau sunt eu dilimandros? Editat August 8, 2006 de bogdan kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 Incep io! O am de 2 luni, am facut cu ea vre'o 7mii . Inainte:- kawa gpx750r din '89. Nu-mi place un singur lucru la ea: - are un " leganat" la viteze de peste 160, parca danseaza vals! fosta statea teapana la 200, nu dansa nu se legana ....nimic. -Am schimbat uleiul in telescoape (avea f. putin), acum e mai teapana la franare nu mai topaie. - am echilibrat rotile, le-am si umflat. tot se leagana! Asa e normal? Adica asa face ea?;danseaza de la 160 in sus!!!!!! A voastra danseaza? ce faci patroane, ma verifici? pai nu'tzi zisei bre ca d'aia la gsxf'uri le mai zice si ... "lebadutze"??? si nu mai plange, cu noile caucioace si ulei la furca mere chiar foarte bine, tu ce vrei...rossi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
val Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 sa mori tu ca nu danseaza! La viteza mare >200 mi s-a parut instabila pe anumite portiuni de drum (ex. ultimii km pe A2 pana in Buc.). V PS: Am mai mers pe RF 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
val Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 sa mori tu ca nu danseaza! La viteza mare >200 mi s-a parut instabila pe anumite portiuni de drum (ex. ultimii km pe A2 pana in Buc.). V PS: Am mai mers pe RF 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat August 10, 2006 Autor Share Postat August 10, 2006 (editat) Acum serios Em am avut un un gpx750r, ..nu se compara!!!!!!!!!!! Era de 110 ori mai bun decat gsx-ul de 750 f, ma oftic !!!! Vorba unui prieten m-am garabit! Ce e prost e ca la noi nu prea se gasesc sport-touring-uri, ori enduro ori vitezana!!!!!!... Si ce e mai prost nici nu's full de bani! val@ la peste 160 e instabila! cel putin a mea. Cu fosta mergeam cu 180 cum stau pe fotoliu la televizor, cu actuala daca-i dau gaz din a 2-a pana la 200 e ok, e .....daca o tin la 200 ma cac pe mine de frica..intelegi ! ai timp sa simti, mie mi-e frica sa o tin la viteza croaziera la 180 de ex, nu-mi da siguranta ma leagana, ma danseaza de ma enerveaza. Daca esti linistit e buna ...da eu nu's ..nu ca merg in fiecare zi cu 200, da e ceva ce nu-mi place! p.s sper sa nu citeasca topicu' si sa se supere....o iubesc oricum, da nu-mi place ca danseaza cam mult! Editat August 10, 2006 de bogdan kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
val Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 val@ la peste 160 e instabila! cel putin a mea. Cu fosta mergeam cu 180 cum stau pe fotoliu la televizor, cu actuala daca-i dau gaz din a 2-a pana la 200 e ok, e .....daca o tin la 200 ma cac pe mine de frica..intelegi ! ai timp sa simti, mie mi-e frica sa o tin la viteza croaziera la 180 de ex, nu-mi da siguranta ma leagana, ma danseaza de ma enerveaza. La mine peste 200 tinde sa devina mai instabila. La 160-180 este OK. RF-ul era MULT mai stabil peste 200. Cat a mers cel mai mult? (pe ceas) V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat August 10, 2006 Autor Share Postat August 10, 2006 La mine peste 200 tinde sa devina mai instabila. La 160-180 este OK. RF-ul era MULT mai stabil peste 200. Cat a mers cel mai mult? (pe ceas) V 240 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
val Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 240 Same here. Inseamna ca e tot ce poate. Orcum intre 230 si max. urca greu. V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 Verifica si presiunea in cauciucuri........ Acum 1 saptamana am dat o tura scurta afara din oras. Pe la jumatatea drumului am simtit ca-mi cam joaca spatele. M-am oprit, am facut verificarile de rigoare (primul lucru m-am uitat daca nu e destransa roata) si am constatat ca nu aveam destul aer in cauciuc. Precizez ca motocicleta nu e GSXF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat August 11, 2006 Autor Share Postat August 11, 2006 Verifica si presiunea in cauciucuri........ Acum 1 saptamana am dat o tura scurta afara din oras. Pe la jumatatea drumului am simtit ca-mi cam joaca spatele. M-am oprit, am facut verificarile de rigoare (primul lucru m-am uitat daca nu e destransa roata) si am constatat ca nu aveam destul aer in cauciuc. Precizez ca motocicleta nu e GSXF. nu-i de la presiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Septembrie 15, 2006 Autor Share Postat Septembrie 15, 2006 (editat) am schimbat cauciucul pe fata, cu unul nou si numai danseaza (decat la vant ), cred ca era din cauza cauciucului. si inca ceva..... acum vo' 2 saptamani eram in vit. a3-a sau a 4-a pe la 4-5000ture ii dadeam in gurita si deodata a inebunit lebada. Adica a inceput sa traga ca dementa cum nu a facut niciodata de cand o am,..parca s-a transformat in zmeu. Acum trage de la 5000 in sus de-ti rupe mainile (de-mi rupe mainile mai corect). in a 6-a de la 150-160 rupe....mi-e frica sa-i fac din nou top-speedu' sa nu-i stric kilometreajul ..n'are decat pana la 280 nu stiu de la ce o fii dar l'as ca-i bine. si neastamea s-a prins ca trage mai bine la depasiri . si una peste alta nici nu consuma mai mult, ca si pana acum aproape 7. adica incepe sa-mi placa din ce in ce mai tare lebaduta. Editat Septembrie 15, 2006 de bogdan kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
val Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 am schimbat cauciucul pe fata, cu unul nou si numai danseaza (decat la vant ), cred ca era din cauza cauciucului. Eu aveam cauciuc nou. Probabil de aia nu-mi dansa. Presiune mergeam cu 2.5 fata si 2.7 spate. V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 (editat) @bogdan_kawa... conteaza enorm caucioacele la viteze mari. Am vrut sa zic sa le verifici insa se pare ca ti ai rezolvat problema cu guma de pe fatza. Normal nu ar avea voie sa danseze. In afara de gume ar mai fi putut fi de la cadru/furca/bascula... adica sa nu fie drepte (cazatura) sau roata spate sa nu fie perfect aliniata cu cea din fatza. Referitor la roti: trebuie sa fie echilibrate. Gume: sunt gume bune si gume proaste. Chiar si o guma noua se poate comporta f rau cu o motocicleta, chiar si daca e de dimensiunile prescrise de fabricantu mobrei, ca sa nu mai zic de cele de dimensiuni, altele decat cele omologate. Conteaza profilu si compozitia gumei, presiunea, etc. Eu am (asa am luat-o din Germania, ca io nu mi permit 250 de euro pe asa ceva) Michelin Pilot Power si Pilot Race. Sunt ceva de vis. La 210 pe ceas pe Bandit naked eram ca pe sine. Asa ca, grija mare la gume. Editat Septembrie 17, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 @bogdan_kawa... conteaza enorm caucioacele la viteze mari. Am vrut sa zic sa le verifici insa se pare ca ti ai rezolvat problema cu guma de pe fatza. Normal nu ar avea voie sa danseze. In afara de gume ar mai fi putut fi de la cadru/furca/bascula... adica sa nu fie drepte (cazatura) sau roata spate sa nu fie perfect aliniata cu cea din fatza. Referitor la roti: trebuie sa fie echilibrate. Gume: sunt gume bune si gume proaste. Chiar si o guma noua se poate comporta f rau cu o motocicleta, chiar si daca e de dimensiunile prescrise de fabricantu mobrei, ca sa nu mai zic de cele de dimensiuni, altele decat cele omologate. Conteaza profilu si compozitia gumei, presiunea, etc. Eu am (asa am luat-o din Germania, ca io nu mi permit 250 de euro pe asa ceva) Michelin Pilot Power si Pilot Race. Sunt ceva de vis. La 210 pe ceas pe Bandit naked eram ca pe sine. Asa ca, grija mare la gume. Si eu sunt de aceeasi parere.Eu am patit aceasi chestie la masina.Si acolo sunt 4 roti...Cauciucuri noi...GoodYear .La 110km/h !!!! La fantastica viteza de 110km/h....., tinand de volan cu doua maini ziceai ca intri in acvaplanare sau incepi sa derapezi.Se legana masina.Ciudata si tampita senzatie.Am fost la service.Masina sh .Verificat ,presiunea,geometria,bucse bascule,amortizoare,echilibrat roti din nou.Nimic.O gramada de bani si facea la fel.Eram disperat.Unul zice : "e lovita pe fata! ".Ma duc verific si asta.Nu fusese lovita. Si intr-o zi ma duc la alt meserias si zice ca nu sunt bune cauciucurile.Eu zic :"esti nebun ? sunt noi !" Si ala zice : "ce daca sunt noi , nu sunt bune ! " M-a costat o gramada sa aflu daca ala avea dreptate ,cumparand alte patru cauciucuri noi.Trebuia sa o fac si pe asta ca eram turbat. Si ? A AVUT DREPTATE !Pneurile nu erau bune pur si simplu fara nici un fel de explicatie.Punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 Em am avut un un gpx750r, ..nu se compara!!!!!!!!!!! Era de 110 ori mai bun decat gsx-ul de 750 f, ma oftic !!!! Vorba unui prieten m-am garabit! nu prea ai prieteni adevarati nu numai ca gpx e mai proasta dar mai e si urata cu crengi Acum fara caterinca, si eu am avut dar de 600, si mergeam cu 200 (dar nu prea mult ca imi era mila de motor) si nu am observat nimic. Poate ca a ta nu mai e la linie, adik nu e dreapta, io stiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Septembrie 21, 2006 Autor Share Postat Septembrie 21, 2006 blana cu 2 persoane (90+80=170)..210km/h...si n' am avut nici o trepidatie..dans..sau leganat. A voastra cat baga? pana la urma lebaduta ....e o motocicleta buna! si inca ceva....acum 2 zile am invatat sa o pornesc! adica: - uneori imi facea figuri dimineata, nu pornea! in fiecare dimineata incercam variante: 1- rubinetu' pe on/ trag gazu' jumate/start uneori mergea uneori nu..unori o mai impingeam..pana la urma o lua. 2. - rubinetul pe pri/ idem1 3.- rubinetul on/ socu tras jumate gaz deschus jumate'?idem 1 . . . x- rubinet pe pri (30sec)/ socu tras blana/ fara acceleratie si porneste la sfert!!!!!!!!!!!!!!! ieeeeeeee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 Robinetul la benzina nu se mai inchide la japoneze decat atunci cand demontezi motorul sau o lasi la iernat.Carburatoarele au vacuum si oricum nu curge benzina de aiurea in ele.Incercati sa nu folositi reerva pentru ca acolo se aduna toate gunoaiele din benzina si riscati sa infundati carburatoarele Succes. Un motor ok trebuie sa porneasca cu soc si apasat pe butonul START.(fara acceleratie sau alte chestii) Daca nu porneste asa verificati ca s-ar putea sa fie probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Septembrie 26, 2006 Autor Share Postat Septembrie 26, 2006 (editat) si-a luat careva - - parbriz dasta touring 10006595 MRA TOURENSCHEIBE GETOENT GSX750F MIT ABE - 97 SUZUKI GSX 750 F (GR78A) 75,95 face banii? Editat Septembrie 26, 2006 de bogdan kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 Si eu sunt de aceeasi parere.Eu am patit aceasi chestie la masina.Si acolo sunt 4 roti...Cauciucuri noi...GoodYear .La 110km/h !!!! La fantastica viteza de 110km/h....., tinand de volan cu doua maini ziceai ca intri in acvaplanare sau incepi sa derapezi.Se legana masina.Ciudata si tampita senzatie.Am fost la service.Masina sh .Verificat ,presiunea,geometria,bucse bascule,amortizoare,echilibrat roti din nou.Nimic.O gramada de bani si facea la fel.Eram disperat.Unul zice : "e lovita pe fata! ".Ma duc verific si asta.Nu fusese lovita. Si intr-o zi ma duc la alt meserias si zice ca nu sunt bune cauciucurile.Eu zic :"esti nebun ? sunt noi !" Si ala zice : "ce daca sunt noi , nu sunt bune ! " M-a costat o gramada sa aflu daca ala avea dreptate ,cumparand alte patru cauciucuri noi.Trebuia sa o fac si pe asta ca eram turbat. Si ? A AVUT DREPTATE !Pneurile nu erau bune pur si simplu fara nici un fel de explicatie.Punct. au fost reechilibrate dupa ce le-ai schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 si-a luat careva - - parbriz dasta touring 10006595 MRA TOURENSCHEIBE GETOENT GSX750F MIT ABE - 97 SUZUKI GSX 750 F (GR78A) 75,95 face banii? acu dupa ce ai schimbat caucioacele care e mai buna gpx sau gsxf? cuplu mai marew din ture joase cred ca tot kawa il are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 Bracio a avut un gsxf750 cumparat de nou si facut de el in jur de 30000km si NU l-am auzit niciodata de "dansuri" si alte cele...am mers si eu cu gsxf-ul ,si nu "dansa" deloc...cine stie ce o fi patit la viata ei motociclete ,NU e permis asemenea "dansuri" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.