Sari la conținut

xenonul afecteaza instalatia electrica?


grex
 Share

Postări Recomandate

exact ce ii spuneam si eu. dar in niciun caz sa scoti 200amperi timp de 3-4minute

Fratica ia-ti motocicleta si du-te si da la demaror vreo 3-4 minute, tu nu ca ma sfidezi pe mine, dar sfidezi legile fizicii. Cauta si citeste definitia lui Amper ora.

 

JAGI - iti atrag atentia ca este incorect sa spui ca bateria va avea 3A la final, e vorba de amperi ora.

 

Din moment ce voi nu tineti cont de notiuni elementare de teorie electrica eu consider discutia incheiata si va las sa va balacariti in umbra necunostintelor voastre.

Nu pot purta o discutie cu cineva care nu face diferenta intre mere si pere, intre Amperi si Amperi ora, intre amperi si volti, intre tensiune, curent .. etc.

 

Raspuns final pe topic - NU, xenonul nu afecteaza instalatia electrica a unei motociclete si e dovedit stiintific.

(va las sa fiti romani in continuare si sa va contraziceti pe integrale cand voi nu stiti cat face 2 x 2. )

Numai bine! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un bec halogen H7 de 55/65W consuma cam 5,4A pe faza lunga.. in continuu.. unde e buba?

O baterie cu capacitate de 10Ah.. poate genera curent de 10A timp de 1 ora.. sau 20A timp de 30min.. sau orice produs Amperi x timp care sa faca 10...

Daca o enervezi genereaza si 200A timp de 3 min...

Asa ca problema ta e... falsa.

 

De dragul discutiilor pur teoretice despre capacitatea unui acumulator..un acumulator de 10Ah poate debita0,5A timp de 20 h...1A mai putin de 10h, 10A mult mai putin de o ora ,200A mult..mult mai putin de 3 minute...altfel spus capacitatea uneui acumulator scade cu cat curentul debitat de el este mai mare...

Curentul debitat nu va fi niciodata infinit ( doar teoretic bineinteles..) intervenind rezistenta interna a acumulatorului..cu atat mai mare cu cat acesta este mai descarcat ,sau de capacitate mai mica ..sau etc..

In plus acumulatorii auto si moto sunt proiectati pt a debita un curent cat mai mare,in detrimentul capacitatii (altfel spus sunt proiectati a avea o rezistenta interna cat mai mica...)

Desigur ca aceste lucruri le stii si nu schimba cu nimic ceea ce ai postat (foarte corect de altfel..)

Poate ca discutia despre consumul de curent a xenonului a alunecat spre acumulatori si lucruri in mod sigur nefolositare celui ce a descris o problema foarte concreta : topirea blocului de lumini

Tot ceea ce ai postat e corect..poate tonul nu e cel mai potrivit...daca cineva nu stie trebuie invatat,daca nu poate ,trebuie ajutat,daca nu vrea sa priceapa..poate trebuie ignorat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...