Dan Cata Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Dane, problema e ca nu poti face comparatia direct. Trebuie sa mai pui la socoteala si bascula la lant. Cel putin la BMW, cardanul nu are rol structural, in timp ce bascula, da. Iar combinatia foaie - ax e cu mult mai usoara decat un grup. Chiar asa, tre sa pui si bascula la socoteala, care si aia trage la cantar. Eu zic ca, cardanu are rol structural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Eu zic ca, cardanu are rol structural Eu nu cred. Toata greutatea e sustinuta de casing, nu de cardanul care se roteste in interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Evident, ma refeream la housing pentru rolul structural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Un cardan de 1100 e MULT mai greu decat orice lant de transmisie. Ca sa nu mai zic de finala care e MULT mai grea decat un ax chior. Iar la un kit de lant poti pune foaie sinterizata din dural cu dinti de otel si atunci scazi rastic greutatea in miscare la roata spate. da man... de aia Varadero e mai usor decat R1200GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat August 19, 2010 Autor Share Postat August 19, 2010 Mariuse, exact intrebarea asta mi-am pus-o si eu acum ceva timp in urma. Si pe mine ma streseaza faptul ca lantul trebuie spalat si uns dupa ce rulezi pe distante destul de scurte prin ploaie sau praf. Ce mi se pare mie ciudat, este ca, nu am gasit aceasta aparatoare de lant nici macar la cei care produc/comercializeaza accesorii after-market pentru motociclete. Spunea cineva mai sus ca solutia la problema cu burduful pentru lant este cardanul. Pai bine, si eu ce fac daca motocicleta care-mi place sau care mi-o permit nu e prevazuta cu cardan din fabrica? Totusi, am gasit ceva pe net destul de interesant si anume un sistem pentru ungerea lantului in timpul mersului. http://www.pashnit.com/product/scottoiler.html#buynow intentionez de mult timp sa imi construiesc asa ceva , sau sa cumpar daca voi gasi la un pret rezonabil, totusi nu se compara cu un burduf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Jawa a folosit la motocicletele enduro[international Six Days Trials si ulterior International Six days Enduro]transmisii cu lant protejat in burduf pe motoare care dezvoltau mai mult de 50 Cp[de competitie repet].La fel si est-germanii de la MZ.asa ca motivul ca japonezele ar dezvolta o putere prea mare pentru acest aranjament cade din start.eu sunt de parere ca este vb de ratiuni de:simplificare si ieftinire a productiei,simplificare a exploatarii si nu in ultimul rand estetica.ca o solutie pentru prelungirea duratei de exploatare a lantului au aparut cam acum 30 de ani lanturile cu O-ring si apoi cu X-ring,Y-ring etc.bineinteles ca acestea sunt un compromis si nu reusesc sa ofere toate avantajele unui burduf etans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat August 20, 2010 Autor Share Postat August 20, 2010 un raspuns pertinent in sfarsit un om care gandeste forumu e plin de oratori care nu prea au de treaba si vorbesc inainte sa gandeasca iti multumesc Kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.