Sari la conținut

Burduf aparatoare lant motor


Postări Recomandate

Dane, problema e ca nu poti face comparatia direct. Trebuie sa mai pui la socoteala si bascula la lant. Cel putin la BMW, cardanul nu are rol structural, in timp ce bascula, da. Iar combinatia foaie - ax e cu mult mai usoara decat un grup.

Chiar asa, tre sa pui si bascula la socoteala, care si aia trage la cantar.

 

Eu zic ca, cardanu are rol structural :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca, cardanu are rol structural :baldy:

Eu nu cred. Toata greutatea e sustinuta de casing, nu de cardanul care se roteste in interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un cardan de 1100 e MULT mai greu decat orice lant de transmisie. Ca sa nu mai zic de finala care e MULT mai grea decat un ax chior. Iar la un kit de lant poti pune foaie sinterizata din dural cu dinti de otel si atunci scazi rastic greutatea in miscare la roata spate.

da man... de aia Varadero e mai usor decat R1200GS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mariuse, exact intrebarea asta mi-am pus-o si eu acum ceva timp in urma. Si pe mine ma streseaza faptul ca lantul trebuie spalat si uns dupa ce rulezi pe distante destul de scurte prin ploaie sau praf. Ce mi se pare mie ciudat, este ca, nu am gasit aceasta aparatoare de lant nici macar la cei care produc/comercializeaza accesorii after-market pentru motociclete.

Spunea cineva mai sus ca solutia la problema cu burduful pentru lant este cardanul. Pai bine, si eu ce fac daca motocicleta care-mi place sau care mi-o permit nu e prevazuta cu cardan din fabrica?

Totusi, am gasit ceva pe net destul de interesant si anume un sistem pentru ungerea lantului in timpul mersului.

http://www.pashnit.com/product/scottoiler.html#buynow

 

intentionez de mult timp sa imi construiesc asa ceva , sau sa cumpar daca voi gasi la un pret rezonabil, totusi nu se compara cu un burduf :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jawa a folosit la motocicletele enduro[international Six Days Trials si ulterior International Six days Enduro]transmisii cu lant protejat in burduf pe motoare care dezvoltau mai mult de 50 Cp[de competitie repet].La fel si est-germanii de la MZ.asa ca motivul ca japonezele ar dezvolta o putere prea mare pentru acest aranjament cade din start.eu sunt de parere ca este vb de ratiuni de:simplificare si ieftinire a productiei,simplificare a exploatarii si nu in ultimul rand estetica.ca o solutie pentru prelungirea duratei de exploatare a lantului au aparut cam acum 30 de ani lanturile cu O-ring si apoi cu X-ring,Y-ring etc.bineinteles ca acestea sunt un compromis si nu reusesc sa ofere toate avantajele unui burduf etans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...