Sari la conținut

Paint Protection Film


klu
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Am dat peste chestia asta pe un topic pe advrider!

Este o folie care se aplica peste vopsea, si protejeaza impotriva decolorarii si a zgarieturilor! Probabil ca multi ati auzit de ea! Pentru o moto, o vad foarte utila!

Partea buna este ca se poate scoate fara a afecta vopseaua!

O intrebare pentru cei care au folosit, daca exista, indepartarea foliei afecteaza stickerele de pe motocicleta?

Si inca o chestie :mai ieftin decat in link-ul de jos se gaseste?

 

http://www.carbonsystems.ro/folie_s3m.php

 

Ce am mai gasit referitor la subiect:

 

http://www.expertdetailing.ro/ro/108_59_index.php

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topi...otectie-vopsea/

 

Si postul de pe advrider:

 

http://www.advrider.com/forums/showthread....7152&page=6

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carbon systems sunt niste șperțari....

 

folia pare misto in schimb :baldy:

 

I-am folosit doar ca exemplu!

 

Dap, e foarte misto! Eu inca am vopseaua originala pe mobra si as vrea sa o pastrez!

 

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna idee pentru protectie dar intrebarea vine firesc. Avand in vedere ca la noi in tara spalatoriile auto, in marea lor majoritate, folosesc jet de apa, oare rezista aceasta folie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna idee pentru protectie dar intrebarea vine firesc. Avand in vedere ca la noi in tara spalatoriile auto, in marea lor majoritate, folosesc jet de apa, oare rezista aceasta folie ?

 

 

Producatorii asa zic! Ca rezista!

Eu ma intreb daca atunci cand le dezlipesc vor rezista stickerele! Nu imi pot da seama daca cele care le am pe mobra ,originale, sunt lacuite sau nu!

Daca sunt lacuite nu cred sa fie probleme!

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la unele e cu lac peste sticker, la unele e sticker peste lac....

unele stickere rezista la (unele) lacuri, altele nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: daca folia asta e atat de minunata si protejeaza atat de bine contra zgarieturilor, de ce nu se aplica drect in fabrica, inainte ca masina, sau moto sa iasa pe poarta si sa ajunga in showroom/la client? :baldy:

 

Parere personala; prefer sa pastrez masina si motocicleta asa cum au iesit ele pe poarta fabricii.

In timp, "profesionistii" din diverse "ateliere" prestatoare de astfel de "servicii" mi-au dovedit ca toate incercarile de a le imbunatati calitatile, performantele, look-ul, etc. sunt un fiasco total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Tot pe forum am citit treaba asta, deia am zis ca sa isi dea si altcibeva cu parerea, sa nu faca vreo prostie.

 

 

stickerele originale au un adeziv rezistent la solventi. din pacate nu stiu personal vreun autocolant care sa reziste la lac (ma rog, adezivul). cand dai cu lac peste autocolantele normale dizolva o parte din acel adeziv. asta e problema. mi-ar placea sa gasesc o marca de autocolante cu adezivul ala. nu de alta dar setul complet de stickere la aprilia costa de ta indoaie. culmea culmilor, la ducati e doar 8 milioane tot setul... la suzuki e vreo 4 sau 5, nu mai stiu exact...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: daca folia asta e atat de minunata si protejeaza atat de bine contra zgarieturilor, de ce nu se aplica drect in fabrica, inainte ca masina, sau moto sa iasa pe poarta si sa ajunga in showroom/la client? :baldy:

 

Parere personala; prefer sa pastrez masina si motocicleta asa cum au iesit ele pe poarta fabricii.

In timp, "profesionistii" din diverse "ateliere" prestatoare de astfel de "servicii" mi-au dovedit ca toate incercarile de a le imbunatati calitatile, performantele, look-ul, etc. sunt un fiasco total.

 

 

Pai, Kassule, nu cred ca ii intereseaza pe fabricanti sa iti pastrezi tu mobra/masina in stare cat mai originala cat mai mult timp! Altfel nu ar exista repere calculate sa cedeze dupa un anumit timp!

 

Ideea cu folia asta protectoare e tocmai aceea de a pastra cat mai mult timp motocicleta cum a iesit pe poarta fabricii!

De fiecare data cand dau jos carenele sa lucrez la motor, cand pun bagaje, cand ma urc, cand cobor, etc, apar zgarieturi! Unele mai mari , altele mai mici! Asta in timp duce la revopsirea motocicletei ceea ce nu imi convine! Deoarece nu stiu cat de aproape de original va iesi!

Uite ce frumos arata!

Asa as vrea sa le pastrez!

 

3933134605_48ef3a70cf_b.jpg

3901155312_08d31a3298_b.jpg

 

 

Spor!

Editat de klu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca il ajutai mai mult DACA ii spuneai DE UNDE sa cumpere asta..

 

am si eu montata folie de protectie ventureshield pe rezervor in zona unde atingi mereu cu genunchii si pe codita unde freaca 'rucsacelul' cu cizmele. sunt super multumit de folie. cea de pe rezervor a venit taiata exact pe formele respective.

 

cel de la care am luat-o avea disponibile doua kit-uri gata taiate pe formele mobrei: unul pt rezervor (zona genunchilor si tank pad) si unul pt toata mobra (rezervor, far, furca, etc-zona din fata expusa pietricelelor). cred ca vindea si folie bulk, dar e mai greu sa o decupezi singur exact pe formele respective.

 

recomand 100%.

 

daca vrea cineva date de contact ale celui de la care am luat eu, just ask.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu montata folie de protectie ventureshield pe rezervor in zona unde atingi mereu cu genunchii si pe codita unde freaca 'rucsacelul' cu cizmele. sunt super multumit de folie. cea de pe rezervor a venit taiata exact pe formele respective.

 

cel de la care am luat-o avea disponibile doua kit-uri gata taiate pe formele mobrei: unul pt rezervor (zona genunchilor si tank pad) si unul pt toata mobra (rezervor, far, furca, etc-zona din fata expusa pietricelelor). cred ca vindea si folie bulk, dar e mai greu sa o decupezi singur exact pe formele respective.

 

recomand 100%.

 

daca vrea cineva date de contact ale celui de la care am luat eu, just ask.

 

Te rog posteaza sau p.m. acele date!

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, Kassule, nu cred ca ii intereseaza pe fabricanti sa iti pastrezi tu mobra/masina in stare cat mai originala cat mai mult timp! Altfel nu ar exista repere calculate sa cedeze dupa un anumit timp!

 

Ideea cu folia asta protectoare e tocmai aceea de a pastra cat mai mult timp motocicleta cum a iesit pe poarta fabricii!

De fiecare data cand dau jos carenele sa lucrez la motor, cand pun bagaje, cand ma urc, cand cobor, etc, apar zgarieturi! Unele mai mari , altele mai mici! Asta in timp duce la revopsirea motocicletei ceea ce nu imi convine! Deoarece nu stiu cat de aproape de original va iesi!

Uite ce frumos arata!

Asa as vrea sa le pastrez!

Spor!

 

Klu,

 

Perfect adevarat ce spui tu. Dar, ca folia aia sa-si atinga scopul, trebuie pusa de niste profesionisti. Corect? Pentru ca daca e pusa de niste amatori, mai rau face! Acum intrebarea e unde gasesti profesionisti sa faca asa ceva? Unii cu CV, cu portofoliu, sa vezi o lucrare facuta de ei acu' vreo 4 ani si sa realizezi ca aia chiar stiu ce fac. Ha?

Ca in service-urile de "firma"(gen SUZUKI, PEUGEOT, etc.), cu pretentii si tarife pe masura , am vazut nivelul de pregatire (ca exemplu, din trei incercari de a baga joja de ulei in gaura respectiva, doua s-au soldat cu zgarieturi pe capacul motorului).

 

Ai o motocicleta frumoasa foc. Da' parca mai faina e avioneta de serviciu... :D

 

Respecte! ^_^

 

BTW, ca mi-adusei aminte. In cartea motoretei din dotare se recomanda a nu se monta folie pe far.

Mare atentie! Se poate strica oglinda farului(explicatia ar fi ca folia de pe far ar mentine o temperatura foarte ridicata in far).

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Klu,

 

Perfect adevarat ce spui tu. Dar, ca folia aia sa-si atinga scopul, trebuie pusa de niste profesionisti. Corect? Pentru ca daca e pusa de niste amatori, mai rau face! Acum intrebarea e unde gasesti profesionisti sa faca asa ceva? Unii cu CV, cu portofoliu, sa vezi o lucrare facuta de ei acu' vreo 4 ani si sa realizezi ca aia chiar stiu ce fac. Ha?

Ca in service-urile de "firma"(gen SUZUKI, PEUGEOT, etc.), cu pretentii si tarife pe masura , am vazut nivelul de pregatire (ca exemplu, din trei incercari de a baga joja de ulei in gaura respectiva, doua s-au soldat cu zgarieturi pe capacul motorului).

 

Ai o motocicleta frumoasa foc. Da' parca mai faina e avioneta de serviciu... :D

 

Respecte! ^_^

 

BTW, ca mi-adusei aminte. In cartea motoretei din dotare se recomanda a nu se monta folie pe far.

Mare atentie! Se poate strica oglinda farului(explicatia ar fi ca folia de pe far ar mentine o temperatura foarte ridicata in far).

Ai dreptate cu aplicatul foliei! Dar carenele mele sunt lacuite, inclusiv stickerele si nu vad sa fie probleme!

Oricum, de aceea am initiat topicul, sa gasesc pe cineva care stie cum sa lucreze cu folia asta! Acum astept raspunsul lui @cataaaa apoi vedem ce iese!

 

Apropo de oglinda farului: un coleg a vrut sa curete unul dintre faruri. A dat mai intai cu o carpa cu apa calduta si iesise oglinda super! Dar a mai chibzuit el cea mai chibzuit si a zis sa dea si cu solutie de spalat masina! :) A iesit farul curat curat! Doar plasticul a ramas! Substanta de pe oglinda s-a scurs toata! :)

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Klu,

 

Perfect adevarat ce spui tu. Dar, ca folia aia sa-si atinga scopul, trebuie pusa de niste profesionisti. Corect? Pentru ca daca e pusa de niste amatori, mai rau face! Acum intrebarea e unde gasesti profesionisti sa faca asa ceva? Unii cu CV, cu portofoliu, sa vezi o lucrare facuta de ei acu' vreo 4 ani si sa realizezi ca aia chiar stiu ce fac. Ha?

Ca in service-urile de "firma"(gen SUZUKI, PEUGEOT, etc.), cu pretentii si tarife pe masura , am vazut nivelul de pregatire (ca exemplu, din trei incercari de a baga joja de ulei in gaura respectiva, doua s-au soldat cu zgarieturi pe capacul motorului).

 

Ai o motocicleta frumoasa foc. Da' parca mai faina e avioneta de serviciu... :)

 

Respecte! ^_^

 

BTW, ca mi-adusei aminte. In cartea motoretei din dotare se recomanda a nu se monta folie pe far.

Mare atentie! Se poate strica oglinda farului(explicatia ar fi ca folia de pe far ar mentine o temperatura foarte ridicata in far).

 

frate tu si pt o amarata de folie ai nevoie de specialisti?!

singuru trick e sa menti zona unde se aplica mereu uda..daca apuca sa se usuce nu mai poti face nici o miscare asa ramane si inca ceva, incercati sa nu lasati amprente pe folie ca se vad nasol :D eu mi-am pus singur fara experienta si portofolii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...