DanRC Postat August 12, 2006 Share Postat August 12, 2006 (editat) O incercare reusita de a cuceri Vf Omu cu o motocicleta destul de grea pt astfel de trasee ! Noroc ca a tinut vreamea cu noi... Protagonisti: Yamaha XTZ 660 Tenere si Aprilia 125 Pegaso ( Aprilia nu a reusit sa atinga virful, deoarece ai totusi nevoie de ceva putere in motor sa urci acolo, dar a fost pe aproape ) Traseu: Sinaia - Cuibul Dorului - Babele - Vf. Omu -Babele - Pestera Ialomitei - Hotel Pestera, unde ne-am cazat ( traseul greu incepe de la Babele) Editat August 12, 2006 de DanRC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 12, 2006 Share Postat August 12, 2006 (editat) Domnilor...felicitari pentru tura ! Editat August 12, 2006 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 12, 2006 Share Postat August 12, 2006 (editat) Folosesti "File Attachment" - ul acela de mai jos: 1. Browse 2. Add this attachment Fu*k. Rog pe cineva, daca se poate, sa stearga replica asta a mea. Dan a dat edit la mesaj si a adaugat poze. Editat August 12, 2006 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanRC Postat August 12, 2006 Autor Share Postat August 12, 2006 (editat) Un alt virf mult mai greu ar fi Giumalau, vecinul Raraului Editat August 12, 2006 de DanRC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 poate din greseala. dragute pozele, faine motociclete. eu nici pe jos n-am ajuns la omu, ca ne-a prins ploaia pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 In curind o sa te calce si motocicletele. Adio liniste si aer curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 super fain bv dane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 In curind o sa te calce si motocicletele. Adio liniste si aer curat. exagerezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 Vrajitorule, chiar ca exagerezi. Muntele tot munte va ramane, potecile tot poteci vor ramane, papagalii care se duc "la munte" tot in cluburi si terase vor sta, ocazional incercand si o telecabina. Insa adevaratii iubitori de munte vor fi pe munte mereu, cu rucsacul in spate. Si doar daca iubesti muntele, te sui pe o motoreta pentru a ajunge la altitudine. Nu o sa ajunga traseele montane promenade moto. On topic: F frumoasa excursia, bravos! Iar pozele sunt faine, nu se compara nimic cu senzatia si cu privelistea de pe munte. PS: Legat de Aprilia Pegaso 125 ... cum adica nu a putut sa urce dar a fost pe aproape? Ati dat de o panta prea abrupta pt motorul de 125? Sau nu mai putea la altitudinea aia? Unde s-a oprit? Detaliaza un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 Nu exagerez deloc, dar evident nu e asta locul sa facem polemica pe tema asta, asa ca nu o sa continui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 ba eu cred ca e cazul sa continui daca ai ceva de adaugat. daca nu, mr. watt a spus foarte bine ce a spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanRC Postat August 13, 2006 Autor Share Postat August 13, 2006 Multumesc pt sprijin ! Nu cred ca pe acel drum se vor duce multi motociclisti si in mod sigur nu cred ca vom polua aerul si peisajul ! Pt mine , ca iubitor al muntelui, a fost o provocare si o recomand tuturor iubitorilor muntelui fie ei cu moto sau pe jos ! Aprilia s-a oprit la urcarea spre traseul de iarna si da, nu are suficienta putere in motor sa urce pantele alea. Am impins mai mult la ia si a ajuns pina aproape sub cabana Omu, dar acolo mai era o panta cu pietroaie destul de maricele si am renuntat si din cauza oboselei... Intr-o panta destul de abrupta, am inpins chiar si la Yamaha, deoarece a inceput sa patineze si cu cauciucul care il aveam s-a ingropat imediat. Pentru acest traseu cred ca mergea un cauciuc de profil enduro si nu unul de cros, care se infunda f repede cind incepe sa piarda din aderenta . Pe fv. Giumalau nu se poate ajunge de cit cu crampoane ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Silvasanu Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 Multumesc pt sprijin ! Nu cred ca pe acel drum se vor duce multi motociclisti si in mod sigur nu cred ca vom polua aerul si peisajul ! Pt mine , ca iubitor al muntelui, a fost o provocare si o recomand tuturor iubitorilor muntelui fie ei cu moto sau pe jos ! Aprilia s-a oprit la urcarea spre traseul de iarna si da, nu are suficienta putere in motor sa urce pantele alea. Am impins mai mult la ia si a ajuns pina aproape sub cabana Omu, dar acolo mai era o panta cu pietroaie destul de maricele si am renuntat si din cauza oboselei... Intr-o panta destul de abrupta, am inpins chiar si la Yamaha, deoarece a inceput sa patineze si cu cauciucul care il aveam s-a ingropat imediat. Pentru acest traseu cred ca mergea un cauciuc de profil enduro si nu unul de cros, care se infunda f repede cind incepe sa piarda din aderenta . Pe fv. Giumalau nu se poate ajunge de cit cu crampoane ! Felicitari!!! Dar tot nu am inteles,v-ati ajutat unul pe altul sa le treceti de zonele dificile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanRC Postat August 14, 2006 Autor Share Postat August 14, 2006 (editat) Pii la Aprilia am cam inpins amindoi, chiar daca o luam din ambreiaj, pina se punea in miscare avea nevoie de ajutor... Cred ca reusea si unul singur sa o inpinga , dara daca eram doi ne ajutam . Aprilia are destul putere, dar are nevoie de spatiu sa-si ia demaraj si cum acolo nu era se oprea cind era lumea mai draga, adik aprope de virfurisi cum stiam de acest lucru ma opream si yo si-l asistam. Editat August 14, 2006 de DanRC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 14, 2006 Share Postat August 14, 2006 anul trecut am urcat si noi la Omu cu lC4 Adventure 640, Yama TTR 600 si Suzuki DR650. Aveam cauciucuri de cross. Daca vii mai decis nu trebuie sa impingi de loc. Intradevar sunt niste zone nasoale unde cred ca aprilica de 125 s-a fortzat tare. Era 2 timpi sau 4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanRC Postat August 14, 2006 Autor Share Postat August 14, 2006 (editat) Anul trecut cred ca a fost ceva mai bun drumul ca am reusit sa urc cu o Gilera RC 600 cu cauciucuri de strada ! Anul acesta a fost mai mult pietris si poate si din cauza greutatii de aproape 200 de kg a motocicletei am ramas inpotmolit intr-o panta. Am inpins la ia doar ca sa o scot din groapa facuta de ia, in rest nu au fost probleme. PS: Aprilia de 125 este in 2 timpi. Editat August 14, 2006 de DanRC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat August 14, 2006 Share Postat August 14, 2006 faine poze, nikyta si dan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 e foarte bine ca traditia de a urca pe vf. omu cu mobrele (de diferite tipuri si puteri) inceputa de muult, din timpurile socialiste cu mobre de tot rasul continua si acum. A fost o perioada (anii 87-89) cand se putea urca si cu tractorul cu remorca, era drum facut pentru statia meteo si pentru pozarea conductei de gaz metan. Nu cred ca impactul asupra mediului este foarte mare, mai ales ca "atentatorii" sunt putini care sa treaca de babele (sau bifurcatia omu-costila), iar agresiunea pneului versus bocanc in acea zona de piatra si grohotis este similara, adica nu conteaza. Situatia se schimba daca tii mortis sa treci peste vegetatia de pe platou, dar asta e valabil si la talpa. Succes in continuare si nu uitati: la orice motor cu ardere interna, la fiecare 1000 m altitudine se pierde 10% din putere........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 cum mai este drumul de la cuibul cu dor pana la bolboci si padina? credeti ca se poate ajunge in padina sa zicem in siguranta pe drumul forestier cu un ZZR? si eventual cu motorul intreg ... ultima data cand am fost pe acolo (nov 2005) drumul era destul de ok - cred ca incet incet ar fi mers si cu ZZR ul ... ce credeti? multam frumos in caz de raspuns .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanRC Postat August 15, 2006 Autor Share Postat August 15, 2006 (editat) Cred ca ai pute f bine uca dar pe la Moroeni ! Pe acolo drumul e ceva mai bun ... De la cuidu cu dor pina la Bolboci nu e asa de bun drumul, dar cu atentie cred ca se poate si pe acolo (totusi pe doua roti poti sa ocolesti mai tote denivelarile dace-ti dai silinta ) Editat August 15, 2006 de DanRC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 multam frumos - daca ne bagam aducem poze!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Of....vad ca nimanui nu-i pasa ca e parc national (Bucegi, Piatra Craiului) sau zona strict protejata (Grindul Lupilor, Grindul Chituc, zona Periboina).... Bagati tare, baieti.... M-a intristat povestea asta, ca si celelalte din balta, cu atv-uri si tot restul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Of....vad ca nimanui nu-i pasa ca e parc national (Bucegi, Piatra Craiului) sau zona strict protejata (Grindul Lupilor, Grindul Chituc, zona Periboina).... Bagati tare, baieti.... M-a intristat povestea asta, ca si celelalte din balta, cu atv-uri si tot restul... tu sa fii sanatos. Daca esti asa ecologist ar trebui sa-ti vinzi motocicleta si sa-ti iei o bicicleta si o barca cu vasle. Si du-te la rosia montana la meetinguri cu greenpeace. Sau fa anchete despre taierea padurilor. Sau despre deversarea deseurilor in ape. Atata timp cat enduro touringul se face cu bun simt impactul asupra mediului e f mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Foarte inteligent...n-am ce zice. Nu sint ecologist de nici un fel, dar anumite locuri trebuiesc lasate asa cum sint, nu forjate la maxim, doar pentru ca sint frumoase. De-aia sint parcuri nationale sau zone protejate. Dar la noi tzaranii au de obicei bani si le e lene sa mearga pe jos. Plus ca nu dau 2 bani pe chestia cu natura....Am vazut ce inseamna la voi enduro de bun simt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Foarte inteligent...n-am ce zice. Nu e nimic inteligent. ci doar direct. Am vazut ce inseamna la voi enduro de bun simt... Poti sa fii mai specific aici te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.