mitzasb Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Salut. Vreau sa imi cumpar un ktm 250 in 2T si as vrea sa stiu mai multe despre el, adica durabilitatea motorului, si alte treburi ce trebuie sa stiu, si daca necesita mai multa atentie la intretineri. Editat August 25, 2010 de mitzasb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Salut.Vreau sa imi cumpar un ktm 250 in 2T si as vrea sa stiu mai multe despre el, adica durabilitatea motorului, si alte treburi ce trebuie sa stiu, si daca necesita mai multa atentie la intretineri. ce ktm e? an de fabricatie? gs 250 is vechiutze cunsuma mult dar napraznice.. sx, is mai noi dar iti zic eu .. bagi bani la greu in ele.. ktm mie intodeauna mi-au placut dar ... scupe piesele si nu-s fiabile... numai eu le inteleg.. de la cv racing nu poti sa te astepti la fiabilitate.. ktm e un fel de bmw la masini asa cum e honda comparat cu ww:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Parca Cata M vinde un EXC 250 2T. Cred ca vrea sa treaca la 125 . In orice caz, el trebuie sa stie mai multe despre acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Salut.Vreau sa imi cumpar un ktm 250 in 2T si as vrea sa stiu mai multe despre el, adica durabilitatea motorului, si alte treburi ce trebuie sa stiu, si daca necesita mai multa atentie la intretineri. exc 200 in stare perfecta cu 1200 euro nu ai vrut din 2001. de peste deal fara costuri de transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Va rog nu mai incepeti cu discutiile interminabile despre fiabilitate. Un motor de hard enduro nu va fii niciodata ca o africa twin. Nici broasca la fel cu calul si nici masina cu avionu. Pur si simplu sunt doua lucruri diferite. Daca vrei un sfat bun, ia-ti ceva cat mai nou, cat mai de enduro (nu MX) si putere cat mai mica (ideal un 125, 2T). Daca te uiti, sa vezi ca e plina sectiunea de vanzari de tot felul de incepatori care isi iau motoare mari si acum le vand fiindca nu se pot tine de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Apropo de fiabilitate...contrar mitului ca japonezele sunt mai fiabile decat Ktm-ul ( ma refer la gama hard enduro), in ziua de azi KTM-ul a depasit concurenta la capitolul fiabilitate, bazandu-ma pe ce am vazut in ultimul timp la concursuri (romaniacs, rea, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Subscriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Total de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soft Enduro Monteoru Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 da kakatm -ul.citi di cei kare ati scri aici ati avut yamaha honda si ktm???????de va dati cu parerea?!?!toti ati avut doar ktm cum sti care e mai bun?!?ce inseamna mai bun?!ati avut si si de noi???sau numai vechituri deja terminate!!!!am avut 3 ktm uri noi ultimile modele si 4 yamaha 2 noi dar toate ultimile modele.ktm ul e f f bun dar trebuie intretinut arata deplorabil dupa prima ploaie rugineste tot motorul e bun.yamaha honda sint ptr cei ce nu prea le au cu intretinerea.motorul super smecher la wr 250f ambreiajul nu e f performant dar cu mici modificari este.la 450 f e mega talent dar e greut.300 2 t la ktm e nr 1 la hard enduro,in general la ktm te lasa des tot felul de chichite ba rulmenti ba semeringuri ba garnituri etc motoru e zgomotos bateria te lasa mereu.dar nu ramii in padure daca o intretii.EU VB DE UN KTM EXPLOATAT NU CARE IESE DUMINICA PE POTECA SI JAPAN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 da kakatm -ul.citi di cei kare ati scri aici ati avut yamaha honda si ktm???????de va dati cu parerea?!?!toti ati avut doar ktm cum sti care e mai bun?!?ce inseamna mai bun?!ati avut si si de noi???sau numai vechituri deja terminate!!!!am avut 3 ktm uri noi ultimile modele si 4 yamaha 2 noi dar toate ultimile modele.ktm ul e f f bun dar trebuie intretinut arata deplorabil dupa prima ploaie rugineste tot motorul e bun.yamaha honda sint ptr cei ce nu prea le au cu intretinerea.motorul super smecher la wr 250f ambreiajul nu e f performant dar cu mici modificari este.la 450 f e mega talent dar e greut.300 2 t la ktm e nr 1 la hard enduro,in general la ktm te lasa des tot felul de chichite ba rulmenti ba semeringuri ba garnituri etc motoru e zgomotos bateria te lasa mereu.dar nu ramii in padure daca o intretii.EU VB DE UN KTM EXPLOATAT NU CARE IESE DUMINICA PE POTECA SI JAPAN. Teo, la cum bibilesti tu motoarele, sunt sigur ca oricare ar merge. Dar eu stiu o Yamaha la tine in garaj care face de ras firma. o stii tu care...Deci,orice motocicleta ai avea,daca esti tigan si stii doar sa ii bagi benzina nici o motocicleta de enduro nu rezista prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Parca Cata M vinde un EXC 250 2T. Cred ca vrea sa treaca la 125 . In orice caz, el trebuie sa stie mai multe despre acest model. Cata M vrea sa treaca la 300 250-ul il am de 3 ani. am iesit cu el in medie 1zi-2/luna tot anul, iar in afara de consumabile (anvelope, placute, simeringuri+cuzineti+ulei furci, simeringuri+rulmenti+bucsi roata, filtru aer) am mai schimbat asa: - cric, arc cric, kick start, kit ambreiaj, recomand musai original ca altfel (cu aftermarket) iti batii copii (eu i-am batut vo 2 ani) si ocazional daca te duci la Gheorghieni mai schimbi o pompa de frana sau de ambreiaj . Mai trebuie avuta grija cu suruburile, verificate si stranse din timp in timp, eventual cu loctite. Ceea ce am scris mai sus se aplica mai la toate exc-urile 2 t la o folosinta mai domoala, batraneasca as zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 CataM ar face bine sa treaca la 125 sau 200 daca vrea sa faca progres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 CataM ar face bine sa treaca la 125 sau 200 daca vrea sa faca progres l-ai prins. exact cu gandul asta in cap se trezeste CataM in fiecare dimineata - cum sa faca progres la enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Ar face bine sa faca progres, altfel ii va fii mai greu, chiar si cu 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 l-ai prins. exact cu gandul asta in cap se trezeste CataM in fiecare dimineata - cum sa faca progres la enduro bai ce rai sunt unii.... Ar face bine sa faca progres, altfel ii va fii mai greu, chiar si cu 300 ....si altii, da au dreptate amandoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.