Sari la conținut

Inecat?


procust
 Share

Postări Recomandate

In viteza a doua si a treia daca deschid gazul mai brusc motorul da rateu, apoi isi revine. La relanti si in vitezele superioare nu are nimic. Pina acum nu a mai facut asta cu toate ca am fortat de la turatii joase. Am curatat filtrul de aer si face la fel in continuare. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Editat de procust
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a dereglat avansul,verifica sau schimba si bujia

 

Multumesc. Am sa-i schimb bujia.

Mesaj completat

Cu siguranta nu este innecat. Posibil sa fie inecat. :hurt:

Multumesc de ajutor. Daca nu erai tu asa de jmecher te uitai cu un topic mai jos si vedeai corectura. Dar asa suntem noi jmecheri. O natiune de jmecheri aflati in treaba. O sa te rog sa ma mai ajuti si alta data ca esti tare priceput.

Editat de procust
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate imi pot da eu seama este o problema de carburatie.

ce generatie e pre 2000 sau post 2000?

daca e pre, verifica galeria de admisie, e o problema tipica, eu am schimbat 2 in 3 ani... s-a fisurat si tragea aer fals...

daca galeria e ok, trebuie sa verifici alimentarea cu benzina. Daca ai obiceiul sa mergi des pe rezerva s-ar putea ca filtrul de benzina sa fie infundat.

mai departe, cuie pontou, suflat jiglere, galeriile de gaz din carburator, verificat membranele... dei trebuie scoase carburile.

 

daca e dupa 2000 e alta poveste ca e injectie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de ajutor. Daca nu erai tu asa de jmecher te uitai cu un topic mai jos si vedeai corectura. Dar asa suntem noi jmecheri. O natiune de jmecheri aflati in treaba. O sa te rog sa ma mai ajuti si alta data ca esti tare priceput.

ce ai bah ? ai baut apa de la flori? :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa mai patesc si eu insa la mine mai face si in vitezele superioare [5 cu 110-120km/h] da rateuri pana face o explozie si isi revine.. am schimbat bujia si s-a rezolvat temporar.. cum a zis si E.Z.rider cred ca e o problema de carburatie.. tot nu am timp/bani s-o duc la service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa mai patesc si eu insa la mine mai face si in vitezele superioare [5 cu 110-120km/h] da rateuri pana face o explozie si isi revine.. am schimbat bujia si s-a rezolvat temporar.. cum a zis si E.Z.rider cred ca e o problema de carburatie.. tot nu am timp/bani s-o duc la service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa mai patesc si eu insa la mine mai face si in vitezele superioare [5 cu 110-120km/h] da rateuri pana face o explozie si isi revine.. am schimbat bujia si s-a rezolvat temporar.. cum a zis si E.Z.rider cred ca e o problema de carburatie.. tot nu am timp/bani s-o duc la service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am postat cu citeva saptamini inainte o intrebare, dar cam aiurea ca locatie. Motorul meu dadea rateuri in viteza a doua si a treia. Daca deschideam gazul mai alert cadea in nas. Era foarte neplacut deoarece majoritatea depasirilor le faci in plaja asta de viteze. Eu credeam ca se ineaca. Mi s-a sugerat sa schimb bujiile, sa curat carburatorul, filtrul de aer, rezervorul. Asa parea cel mai logic. Am curatat filtrul de aer si la fel. Am cumparat bujii noi pe care insa nu am apucat sa le schimb ca am facut o noua constatare. In timp ce "cadea in nas" motorul se tura, nu pierdea turatia. Cu mintea mea de mecanic de oameni am ajuns la concluzia ca e o problema de cutie de viteza. Nu se auzea nici un zgomot suspect cind se comporta in felul descris anterior. Am luat legatura cu un amic din oras care se pricepe la motoare de orice fel si am ajuns la aceasi concluzie: cutia de viteza. Am decis ca nu mai e nimic de asteptat si am purces la desfacut motorul. Cu DVD-urile in fata in doua dupamese am reusit sa desfacem cutia de viteza(o jumatate de zi am confectionat doua piese necesare acestei manopere). Cu multa emotie(de teama sa nu fi lucrat degeaba) am constatat defectiunea. Furca ce schimba vitezele 2 si 3 era deteriorata pe suprafata de contact cu "butoiasul", tija care o sustinea era indoita si "butoiasul" care selecta vitezele avea o uzura in zona de tranzitie 2-3. Am comandat piesele la o firma locala de piese Auto si spre marea mea surprindere mi le-a adus in patru zile(piese originale BMW) si la un pret foarte bun fata de ce am gasit pe net. Alte doua zile cu DVD-ul in garaj si am reusit sa punem totul inapoi. Acum motorul merge impecabil. Am vrut sa ma despart in primavara de el si sa-mi iau un R1200rt(inainte de a surveni defectiunea) dar cred ca il mai tin si primavara si vara viitoare ca mi-a devenit tare drag. Sa ai un motor pe care sa-l faci bucati in garajul tau si sa-l si refaci e mare lucru.

Am vrut doar sa va impartasesc din pataniile mele. Deci nu se infunda doar carburatorul ci se mai strica si cutia de viteze. Recunosc ca e opera mea. Am mers cu el 19.000Km intr-un an fara sa folosesc frina spate decit la plecare din rampa. In compensatie am fortat cutia de viteze de citeva ori in situatie critica. De atunci am reinvatat sa frinez. Vorba cuiva mai batrin: sunt mai ieftine placutele de frina decit cutia de viteza sau ambre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...