Dan Cata Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Putin probabil sa fie din cauza rulmentilor, eu m-am dat cu un DR650 cu rulmentii futati si se simte... merge greoi cand incerci sa iei curba si parca te trage el intr-o parte. Poate altcineva stie mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) hmm.. motorul este prins de cadru prin suruburi, care le-am dat jos si am pus buloane si alte suruburi (ale buloanelor) mai lungi in care sa intre si crash-padul.. poate sa fie de la asta? ..dar totusi daca ar fi rulmentii de la jug stricati, ar putea reactiona in felul asta? prin vibratii in jug ? adica din jocul ala ? Mesaj completat si capetele de ghidon sunt cele originale Pff, al naibii ciudatenie. Daca face si pe loc si in mers n-are influenta nici suspensia n-are influenta nici jugul. Motorul e montat pe cadru cu buloane. Prinderile sunt rigide, nu-s tampoane ca la masini. Dar poate dupa ce s-au montat crash padurile ai uitat sa pui vreunul dintre distantiere, verifica daca sunt lucrurile in ordine acolo. Nu trebuie sa existe spatiu intre motor si cadru. Poate cine stie... este o eroare si nu stiai despre ea. Un distantier lipsa.... Editat Septembrie 15, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 salut ! am observat ca vibreaza coarnele intre 5000-7000 ture.. vibreaza in asa fel incat daca merg in 50 km, 25 in turele alea, dupa 50 km imi amortesc mainile de parca am mers 400 km.. de la ce poate fi ? doar la turatia aia, si in toate treptele la fel.. si pe loc tot la turatia aia.. Vibratia de motor nu ai cum sa nu o deosebesti de vibratia de ghidon. Ori vibreaza mainile ori vibreaza coytele ! Daca vibreaza si una si alta si pe loc si in mers si cu motorul orit si pe platforma...nu stiu ce sa zic !? Si din cate stiu orice mobra are un moment, intre anumite ture cand vibreaza mai tare si daca treci peste sau sub turele alea nu mai vibreaza. Eu era sa schimb rulmentii la jug si cand am verificat mai bine, aia de la roata erau muci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Vibratia de motor nu ai cum sa nu o deosebesti de vibratia de ghidon. Ori vibreaza mainile ori vibreaza coytele ! Daca vibreaza si una si alta si pe loc si in mers si cu motorul orit si pe platforma...nu stiu ce sa zic !? Si din cate stiu orice mobra are un moment, intre anumite ture cand vibreaza mai tare si daca treci peste sau sub turele alea nu mai vibreaza. Eu era sa schimb rulmentii la jug si cand am verificat mai bine, aia de la roata erau muci. Daca vibreaza ceva pe loc si cu motorul oprit, apoi ala e un vibrator cu Duracell bagat in... :-)) Eu zic ca pana nu face testele de separare a problemei, ne invartim in jurul cozii a) cu motor oprit, in neutral, pe asfalt bun, pe o panta la vale, sau in mers oprind motorul si la neutal - daca vibratia se manifesta: nu-i de la motor sau cutie, e de la rulaj/directie cu motor pornit, in neutral, pe loc: daca vibreaza, nu-mi dau seama cum ar putea contribui roata si rulmentii rotii la vibratie. E ceva ce vine dinspre motor cel mai probabil. @kato_arad a dat o idee buna cu Poti verifica si pe loc de unde vin vibratiile alea, accelerand si lasand brusc de gaz, pune mana pe mobra si vezi care e punctul cel mai tare de vibrare. , de unde pleaca. ori de la bloc, ori de la vre-o componenta de mobra destransa. Pana @ pinnutz_789 nu vine cu simptoame suplimentare, ne tot dam cu presupusul Mesaj completat Cautand, am dat pe net de inca o posibilitate: desincronizare de carburi Jim B---Can you be a little more precise in defining just what you mean by 'shaking'? I am wondering if you are not experiencing 'vibration' in the bars which is emanating from the engine---and not from the forks or front wheel. If the later is what you are seeing you are probably getting the sensation that your hands are 'going to sleep'? This sort of vibration can often be cured by fine tuning the carbs i.e. to smooth out the power pulses and make them equal on all cylinders. Also, there are aftermarket bar end weights available for some bikes that tend to dampen vibration of this sort.If the shaking is not of the above type then the first thing I would have checked is the condition of the bearings---and the torque setting--- on your steering head de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Septembrie 16, 2010 Autor Share Postat Septembrie 16, 2010 nu vibreaza decat intre 5-7 000 ture, si daca o turez in gol si in orice treapta de viteza, deci cand ajunge in intervalul 5-7000 ture vibreaza in rest nu.. Poate asa vibreaza ea intre turele alea nush ce sa zic.. ca nu vibreaza f tare, dar daca merg mult asa, imi amortesc mainile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 nu vibreaza decat intre 5-7 000 ture, si daca o turez in gol si in orice treapta de viteza, deci cand ajunge in intervalul 5-7000 ture vibreaza in rest nu.. Poate asa vibreaza ea intre turele alea nush ce sa zic.. ca nu vibreaza f tare, dar daca merg mult asa, imi amortesc mainile.. Ai verificat daca exista distantierii dintre cadru si motor? Te rog sa scrii pe topic daca sunt la locul lor. Daca nu, cand rezolvi problema sa scrii care a fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 cum ziceau si baietii, daca vibreaza si pe loc poate fi de la motor, dar cum ai zis si tu ca se aude un pacanit inseamna ca e de la Jug. are acel joc care era intalnit si la biciclete, din cate vad ai R1 model mai nou. cred ca cel mai bine ar fi sa il duci intr-un service, nu aici pe forum. aici poti primi doar cateva sfaturi dar cel mai bine e la un service unde ti-o pot verifica/testa baietii. sau daca ai pe cineva cu cunostinte de mecanica moto ar fi cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 Ai verificat daca exista distantierii dintre cadru si motor? Te rog sa scrii pe topic daca sunt la locul lor. Daca nu, cand rezolvi problema sa scrii care a fost exista sper sa am timp sa ma duc saptamana asta la service si vad.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) Atunci da jos capetele de ghidon vezi ce se intampla. Nu stiu cum sunt cele originale de R1 dar daca sunt usoare pune unele mai grele si posibil sa scapi de problema. Vezi ce se simte si fara capete de ghidon insa. Editat Septembrie 20, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.