roland.bike Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 buna,am o nelamurire la motorul in 2t pot controla compresia sa vad in ce stare se prezinta motorul,la motorul in 4t pot face acelasi lucru?daca are mai multe cilindre cum se proceddeaza?cum poti sa afli cat are compresia un motor in 4t?stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 verifici cu compresiometru la fiecare cilindru in parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Si mare atentie la alea cu decompresor automat. Sa nu luati teapa cum a facut un mare mecanic (nu spui care) si dupa ce a vazut compresia (evident gresita): "vai dar motorul asta nu mai tine mult!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) si care-s alea cu decompresor automat....ca si eu am avut niste valori aiurea la un test d-asta de compresie. Editat Septembrie 17, 2010 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Daca o masori cu un compresmetru de pe Louis, din start ai gresit Ala MotoDetail ii de toata coma, direct proportional cu pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 si care-s alea cu decompresor automat....ca si eu am avut niste valori aiurea la un test d-asta de compresie. Numai monocilindricele. Toate care au electrostart au si decompresor automat. Cele cu pornire la carja, daca nu au inca o maneta deasupra ambreiajului, au tot decompresor automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 as mai adauga: 1. se masoara cu motorul cald, e normal si logic sa masori motorul atunci cind se afla foarte aproape de regimul lui de functionare. compresia variaza mult de la cald la rece. 2. se masoara cu acceleratia deschisa la maxim si cu bateria in stare buna. daca nu faci asa masori mai curind cit de bine inchid clapetele si care e starea bateriei, nu compresia. unii recomanda si ridicarea suberelor cu o surubelnita, personal nu cred ca e cazul, fanta de sub ele e destul de mare sa nu fie nevoie. 3. se masoara cu toate bujiile scoase. a masura compresia inseamna a masura abilitatea motorului de a mentine o presiune in interiorul cilindrului. daca introducem in ecuatie variabile cum ar fi clapetele de acceleratie care ingreuneaza admisia aerului, presiunea se va forma mai greu, bateria va munci mai mult iar rezultatele nu vor fi concludente. daca compresia e buna totusi nu inseamna ca totul e ok, daca exista depuneri excesive de calamina pe piston compresia creste. in cazuri extreme se poate depasi valoarea maxima admisa. depasirea valorii maxime admise nu e buna, motorul nu va functiona mai bine, din contra. compresie proasta nu inseamna motor bulit, poate insemna si supape nereglate. masurarea compresiei este mai curind un test care indica daca un motor are probleme care sa necesite interventie, nu certifica ca motorul e in stare buna. PS: nu-i asa, corleone? a, stai, am uitat ca esti banat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.