Sari la conținut

Discutii Intre Noi


OVK
 Share

Postări Recomandate

Parere: scuterul ocupa o banda intreaga insa pe drumurile mai rapide este indicat sa mergi pe margine cand trebuie sa fi depasit ca sa o poata face mai usor- nici asta nu esti obligat, insa este de bun simt. In cazul tau trebuia sa-i arati de 10X semnul acela.

 

sunt de accord. dar am gasit in legislatie cum ca : "Vehiculele si animalele, atunci cand circula pe drumurile publice pe care le este permis accesul, trebuie conduse pe partea din dreapta a drumului public, in sensul de circulatie, cat mai aproape de marginea partii carosabile, cu respectarea semnificatiei semnalizarii rutiere si a regulilor de circulatie."

Mai sunt idioti in trafic si trebuie sa ii intelegem. :lol:

PE drumurile mai rapide asa este ... insa in oras pe drum cu o banda pe sens cred ca si pe mijloc e ok. mai ales daca nu incape si o masina si un moped.

Editat de ionutz100cc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu va suparati,cunoaste cineva pe omu cu Yamaha Aerox(sau Mbk Nitro...nu stiu sigur) alb cu rosu,este din Bucuresti si este modificat full.De cateva zile il vad intruna prin oras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde cineva o toba arrow?:lol: (pentru Malaguti F12)

 

astept scoruri

Giannelli nu-ti place ? :P

90 ron

post-19791-1217940553_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e la tine dar la mine am un acumulator,care se incarca inainte de folosirea masinii si acela se pune pe bujie,se lasa 10 secunde si "dai la automat(sfoara)"il lasi iar 10 secunde si il iei de acolo

eu tot am un acumulator..un EZ Start.

 

Cand apas pe buton mi se aprinde doar becu de la motor(cand invarte electromotoru) iar becu de la bujie nu se aprinde.

 

Trebuie sa vad daca nu sunt oxidate firele,daca face contact cum trebuie etc.

 

Te tin la curent ce mai fac la el si iti zic daca l`am pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine abia trag cu mana,nu stiu ce forta trebuie sa aiba motorasul ala mic...in fine..daca o pornesti spune-mi si mie cum merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi simtiti diferenta intre benzina de 95 si cea de 100 ? In afara de diferenta din portofel :D

Poate e doar Placebo, dar cu cea de 100 imi pare ca e ceva mai vioaie motoreta si motorul o idee mai silentios si merge parca mai "rotund" la ralanti.

 

In alta ordine de idei - cum pot sa slabesc putin frana pe fata ? Adica sa departez cam 1mm placutele de disc. Cand merg foarte incet (impins) scoate un mic scartait, semn ca atinge putin de disc. M-am uitat putin prin manualul de service dar nu descrie decat cum sa faci frana bucatele, nu si cum sa ii ajustezi cursa :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se uzeaza in timp si o sa se departeze. Scartaitul este pt ca ti-a intrat nisip intre placute si disc. Poti sa le dai jos, sa le cureti cu smirghel, dar tot acolo vei ajunge.

O alta solutie ar mai fi sa aerisesti franele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi e sa nu se fi descentrat putin roata de la off-road-ul de Bucuresti, ca e inevitabil sa nu iei cate un canal, o groapa, un damb.

La invartire cu roata ridicata are un anumit punct in care este franata (punctul in care si scartaie la impins). Stiu ca discul nu este perfect ci are o usoara curbura pt a departa placutele, dar parca prea e mare rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu s-a descentrat Âşi nici nu scârțâie pentru că ți-ar fi intrat nisip între plăcuțe Âşi disc.

La toate scuterele v-clic scârțâie plăcuțele pe discul față când le împingi mergând pe lângă ele la pas. La fel am crezut Âşi eu inițial, ziceam că e descentrat discul Âşi freacă uÂşor. Am fost cu scuterul la un service mare de pe lângă Apaca Âşi mi-au spus băieții de acolo că e normal. Mi-au explicat că spațiul între plăcuțe Âşi disc este extrem de mic, mai puțin de 1mm, de ordinul zecimilor de mm, practic plăcuțele ating discul mereu. Mi-a spus mecanicul: "când a apărut frâna pe disc la moto, în urmă cu mulți ani, nici eu nu Âştiam Âşi am crezut că nu trebuie să scârțâie - eram obiÂşnuit cu tambur, am zis că freacă Âşi m-am apucat să scot lichid Âşi să le depărtez cu o jumătate de milimetru. După ce le-am depărtat am constatat că nu mai ținea frâna. Dup-aia am aflat că de fapt practic plăcuțele sunt mereu în contact (aproape lipite) cu discul Âşi că este normal aÂşa." Nu l-am crezut Âşi am fost la alt service dar mi-a spus la fel, e normal aÂşa.

ÂŞi v-clicul meu face la fel Âşi am mai împins multe scutere Âşi pot confirma că la fel fac. Nu Âştiu dacă or fi Âşi care nu scârțâie însă eu toate scuterele pe care le-am împins aveau acelaÂşi "fenomen".

1. Dacă intră nisip acolo o să observi mai mult decât un scârțâit discret la 2-3 paÂşi.

2. De la gropi s-ar fi descentrat roata, nu discul. Discul mult mai greu se deformează.

Sunt puÂşti care dau cu ele în toate gropile Âşi toate bordurile.Nu se descentrează aÂşa uÂşor o roată chiar dacă ai 90kg.

3. Eu zic să mergi la service Âşi să întrebi. Nu te costă nimic. Oricum, nu umbla la lichid pentru că n-o să mai țină frâna bine Âşi nu rezolvi aÂşa.

 

Încă un amănunt. Eu am fost la service moto, nu la Peugeot sau alt service de chinezării. Nu cred că aveau de ce să mă mintă. Ar fi interesant de aflat dacă Âşi motocicletele cu frâne pe disc scârțâie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind discuții între noi vă spun că ieri m-am dat cu Honda cbr de 600cm3. Am A-ul. Senzație plăcută. Când o accelerezi fuge de sub tine, n-apuci să accelerezi bine că ai ajuns la semafor. Pleci de la semafor, n-apuci să schimbi bine a 2-a că ai ajuns deja la următorul. Plăcut. Are avantaje Âşi la drum lung, nu le mai enumăr.

TotuÂşi, cum spunea Âşi proprietarul mobrei, în oraÂş scuterul "e rege". Neplăceri mobră: greu manevrabilă pe străduțe sau la semafor, nu poți să te duci cu ea "până la piață", consum mare - la 5% deja e aproape maÂşină, dacă e aglomerație în trafic trebuie s-o ții într-a-ntâia (jenant să ai cbr Âşi să mergi cu treapta 1. De fapt, în oraÂş oricum nu poți să-i dai a 3-a că ai depăÂşit de mult viteza legală Âşi orice limită de siguranță), dacă încalci o regulă de circulație cu scuterul, Garcea îți arată cu degetu la obraz ruÂşinică (s-a mai întâmplat unora :kiss: he,he)- la mobră îți ia permisul, reparațiile sunt mai scumpe pentru mobră.

Fiecare vehicul are avantaje Âşi dezavantaje. Mulți dintre noi vor "motoare". Mulți n-au permis însă visează să-Âşi ia motor când vor avea permis. Ei bine, eu mă dau uneori Âşi cu motorul (ce-i drept împrumutat) Âşi nu pot nega, e tare, e marfă, dar nu e nici chiar aÂşa roz pe cât suntem tentați să credem.

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei - cum pot sa slabesc putin frana pe fata ? Adica sa departez cam 1mm placutele de disc. Cand merg foarte incet (impins) scoate un mic scartait, semn ca atinge putin de disc. M-am uitat putin prin manualul de service dar nu descrie decat cum sa faci frana bucatele, nu si cum sa ii ajustezi cursa :kiss:

scuterul tau e nou,asteapta sa se "formeze" placutele pe disc si apoi vei avea o roata fata libera,fara prea multa infranare la liber...si eu am avut "problema " ta si probabil 99% din propietarii de scutere (cei care n-au avut problema de fapt nu au sesizat-o :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre scartait: eu am sters discul cu alcool pur. Vreo 2 zile nu a mai scartait. Apoi a inceput iar. Orice strat cat de mic de praf il va face sa scartaie iar. Daca nu credeti, stergeti discul cu alcool si verificati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre scartait: eu am sters discul cu alcool pur. Vreo 2 zile nu a mai scartait. Apoi a inceput iar. Orice strat cat de mic de praf il va face sa scartaie iar. Daca nu credeti, stergeti discul cu alcool si verificati.

 

asa este. si la mine scartaie cateodata. Daca spal discul cu apa+detergent (nu am incarcat cu alcool) nu mai scartaie. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutarii,am si eu o intrebare de cateva ori cand schimbam dintra-1-a intra 2-a mi-o arunca intre viteze de ce oare?! Dati-mi un rsp pls!

 

Asta e intrebare de scooter mania? :kiss:

 

Si ca sa iti raspund : "trageai" prea incet si iti intra pe neutru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare... :

cat ulei trebuie sa bag la un scuter de 100 cm3? :kiss: ca am facut schimbul si am bagat deja cam 900 de ml. si cum se face schimbi bine? lasi tot uleiul vechi sa curga si bagi nou? sa s-a innegrit putin uleiul deja.

Editat de ionutz100cc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai cartea tehnica la el si nici nu gasesti info pe net, verifica si tu cu joja. Pui 8-900ml, il lasi putin sa se aseze (motoreta pe cricul central pe o suprafata dreapta), bagi joja si vezi cat mai ai pana la semnul de maxim si completezi in consecinta.

 

Iar de schimbat - desfaci surubul de scurgere si joja (sau cel de umplere, daca e separat de joja) si il lasi sa se scurga. Cand vezi ca de abia mai picura, ii mai dai 2-3 pedale ca si cum l-ai porni, ca sa se scurga si cel care este "prins" de angrenaje (vezi sa nu ai contactul pus si sa pornesti motorul :kiss: ).

 

Dupa ce ai schimbat uleiul, sa nu pleci imediat sau sa turezi motorul. Lasa-l 30s-1min la ralanti pt a se face ungerea cum trebuie.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...