Sari la conținut

Discutii Intre Noi


OVK
 Share

Postări Recomandate

stie cineva de unde imi pot cumpara niste supape si segmenti pt un chinez de 49cc?? din romania (fara piese-scutere.ro ca n`au de 4t)

 

haste ai fost la magazinul ala de langa gara,unde are si biciclete si piese de scuter?am vazut acolo tot felul de segmenti,seturi motor etc...poti face o intrebare...dar daca intrebi de segmenti iti spune sa vi cu cei veki...segmentii sunt in jur de 30-50 ron setul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

haste ai fost la magazinul ala de langa gara,unde are si biciclete si piese de scuter?am vazut acolo tot felul de segmenti,seturi motor etc...poti face o intrebare...dar daca intrebi de segmenti iti spune sa vi cu cei veki...segmentii sunt in jur de 30-50 ron setul....

 

 

am fost odata mai demult cand aveam prima curea rupta.... si acuma 1 luna am trecut pe acolo si numai era magazinu :rusinica:)) ori s`a inchis ori numai tin minte unde e .... oricum explica`mi udne e exact , si am inteles ca cica acuma se cumpara numai cu piston si nu separat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost odata mai demult cand aveam prima curea rupta.... si acuma 1 luna am trecut pe acolo si numai era magazinu :crack:)) ori s`a inchis ori numai tin minte unde e .... oricum explica`mi udne e exact , si am inteles ca cica acuma se cumpara numai cu piston si nu separat :crack:

 

exista magazinul... :crack: parca Hara Bike se numeste nush sigur...din fata garii CFR o iei inainte pe Ferdinand si faci imediat stanga la primul semafor,pe strada care este paralel cu gara CFR,pe unde mai circula si 48 barat...dupa ce ai facut stanga o ti inainte pina la urmatorul semafor care este la intersectia cu Bratianu...tragi aici pe dreapta fara sa treci de semafor si mai mergi 2 metri inapoi :crack: acu 2 saptamani am luat niste stickere de acolo....as fi mers cu tine azi pe acolo dar ploua afara,ma prins si pe mine ploaia pe scuter vreo 8 km prin oras mi-au inghetat si genunchii (mai pune ca sunt si 5 grade afara :rusinica: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista magazinul... :crack: parca Hara Bike se numeste nush sigur...din fata garii CFR o iei inainte pe Ferdinand si faci imediat stanga la primul semafor,pe strada care este paralel cu gara CFR,pe unde mai circula si 48 barat...dupa ce ai facut stanga o ti inainte pina la urmatorul semafor care este la intersectia cu Bratianu...tragi aici pe dreapta fara sa treci de semafor si mai mergi 2 metri inapoi :crack: acu 2 saptamani am luat niste stickere de acolo....as fi mers cu tine azi pe acolo dar ploua afara,ma prins si pe mine ploaia pe scuter vreo 8 km prin oras mi-au inghetat si genunchii (mai pune ca sunt si 5 grade afara :rusinica: )

 

 

pana mea o sa mai caut , yo intram pe strada aia de la policlinica cfr care duce spre autogara :crack:) las ca mergem sa vad ce mai gasesc pe acolo :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

Am si eu o mare dilema la motoarele in 2 timpi : Racire pe aer Vs Racire pe lichid

As vrea si eu sa stiu care dintre aceste 2 tipuri de motoare este mai bun ... de exemplu pentru oras.

 

Multumesc anticipat!

 

Asfalt uscat si salutari cu faru'! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

Am si eu o mare dilema la motoarele in 2 timpi : Racire pe aer Vs Racire pe lichid

As vrea si eu sa stiu care dintre aceste 2 tipuri de motoare este mai bun ... de exemplu pentru oras.

 

Multumesc anticipat!

 

Asfalt uscat si salutari cu faru'! :rusinica:

pt oras - aer

pt drumuri lungi - apa

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu mihaiand...

Insa acuma toate modelele noi de scutere is dotate cu racire pe lichid...si cica au si ceva ventilator in fata radiatorului care porneste numai cand se supraincalzeste...Deci alea pe apa care au si ventilator is ideale acuma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am scuteru cu racire pe lichid shi vreau sa zic k n-am avut nici o problema pana acum :rusinica:

 

 

eu am pe apa si ma enerveaza imi face numai probleme X(

Avantaje si dezavantaje...

mikrron,motorul cu racire pe aer este racit si la relanti,si in sarcina...de aceea este ideal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow mai 50 grade :rusinica: ...Nu traim la ecuator...si nici acolo nus atatea...

 

Si sti dece racirea pe aer e mai eficienta in oras/aglomeratie. Caci raceste nonstop pe cand la radiator dak nare ventilator cand mergi incet sau stai pe loc racirea e f slaba.

Oricum racire pe lichid+ventilator biban=racirea ideala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat mai sus un motiv plauzibil si logic. cand stai vara la semafor sau meri cu 30 la ora in aglomeratie ventilatorul ala se invarte si raceste pt ca scuteru oricum e turat mereu pt ca e cu variator nu cu viteze...pe cand ala pe radiator dak nu are de unde veni aer rece nare cum raci apa. Cum sa explic alcumva??? :rusinica:

Dar dak la radiator pui un ventilator atunci teoria se schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat mai sus un motiv plauzibil si logic. cand stai vara la semafor sau meri cu 30 la ora in aglomeratie ventilatorul ala se invarte si raceste pt ca scuteru oricum e turat mereu pt ca e cu variator nu cu viteze...pe cand ala pe radiator dak nu are de unde veni aer rece nare cum raci apa. Cum sa explic alcumva??? :crack:

Dar dak la radiator pui un ventilator atunci teoria se schimba.

 

 

si de care ventilator se poate pune? :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de care ventilator se poate pune? :rusinica:

 

 

ventilator din ala mic de baie e ideal , poate e putin c`am mare ,dar merge..si poti sa`l faci si pe 12v.... sau colere de pc... de`alea mari si 2-3 :crack:

 

--- Mesaj completat în 20 Mar 2008 00:05 -------------

Wow mai 50 grade :crack: ...Nu traim la ecuator...si nici acolo nus atatea...

 

 

 

yo zic ca la baza asfalului ajunge la 50 :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia leonardo is dotate cu ventialtor...si modelele alea vechi...poate gasesti busite sau care dezmembreaza asa ceva si til da...

si i ventilator calumea ala...raceste fain

 

 

doar de pe leonardo se potriveste?de pe un runner de 125 ar merge? :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat mai sus un motiv plauzibil si logic. cand stai vara la semafor sau meri cu 30 la ora in aglomeratie ventilatorul ala se invarte si raceste pt ca scuteru oricum e turat mereu pt ca e cu variator nu cu viteze...pe cand ala pe radiator dak nu are de unde veni aer rece nare cum raci apa. Cum sa explic alcumva??? :crack:

Dar dak la radiator pui un ventilator atunci teoria se schimba.

omule .... chiar si asa !! cum spui tu !! daca las un motor racit cu lichid .. la relati ..o saptamana temperatura lichidului de racire nu urca mai mult de 90 grade C .. (chiar si fara cooler) pt ca e suficient de mare suprafata radiatorului .. si a conductelor prin care circula lichidul ... chiar si suprafata cilindrului, incat temperatura se mentine :crack: daca turezi motorul si el sta pe loc .. intr-adevar se schimba putin datele problemei .. .... in conclizie racirea pe apa e OK din toate punctele de vedere :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va spun mai precis niste date despre racirea pe aer fortat,cum am eu...testul l-am facut la 20 grade temperatura exterioara,pe o zi cu soare...specific ca mi-am montat termometru digital in bord si 2 senzori de temperatura - unul pentru temperatura exterioara si altul montat pe chiulasa,pentru citire temperatura motor...

Rezultate - dupa cca o ora de mers in regim de oras temperaturile aratau astfel :

-la o pauza la semafor de cca 90 secunde temperatura urca la cca 75-80 grade

-in mers la cca 50 km pe ora (6500 rpm) temperatura se mentinea in jurul la 55-60 grade...cu cat turam motorul cu atat temperatura scadea (logic,ventilatorul este montat pe axul motor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cat turam motorul cu atat temperatura scadea (logic,ventilatorul este montat pe axul motor)

eu nu vreau sa mai comentez .. sa fac 10 pagini legat de acest subiect!! doar ca atunci cand turezi motorul intr-adevar se invarte si ventilatorul mai tare .. dar acesta nu are randament 100% iar motorul se incalzeste destul de tare !! cel mai bine testati chestia asta cu 2 "utilaje" cu sisteme de racire diferit .... care nu sunt in miscare ... si masurati temperaturi atunci !!:crack: puteti face acelasi test si cu motoarele in miscare !!! o sa aflati raspunsul :crack: ---------> si cu asta eu am incheiat subiectul acesta .... numai bine :crack: :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...