dezkreator Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 stie cineva de unde imi pot cumpara niste supape si segmenti pt un chinez de 49cc?? din romania (fara piese-scutere.ro ca n`au de 4t) haste ai fost la magazinul ala de langa gara,unde are si biciclete si piese de scuter?am vazut acolo tot felul de segmenti,seturi motor etc...poti face o intrebare...dar daca intrebi de segmenti iti spune sa vi cu cei veki...segmentii sunt in jur de 30-50 ron setul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 haste ai fost la magazinul ala de langa gara,unde are si biciclete si piese de scuter?am vazut acolo tot felul de segmenti,seturi motor etc...poti face o intrebare...dar daca intrebi de segmenti iti spune sa vi cu cei veki...segmentii sunt in jur de 30-50 ron setul.... am fost odata mai demult cand aveam prima curea rupta.... si acuma 1 luna am trecut pe acolo si numai era magazinu )) ori s`a inchis ori numai tin minte unde e .... oricum explica`mi udne e exact , si am inteles ca cica acuma se cumpara numai cu piston si nu separat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 am fost odata mai demult cand aveam prima curea rupta.... si acuma 1 luna am trecut pe acolo si numai era magazinu )) ori s`a inchis ori numai tin minte unde e .... oricum explica`mi udne e exact , si am inteles ca cica acuma se cumpara numai cu piston si nu separat exista magazinul... parca Hara Bike se numeste nush sigur...din fata garii CFR o iei inainte pe Ferdinand si faci imediat stanga la primul semafor,pe strada care este paralel cu gara CFR,pe unde mai circula si 48 barat...dupa ce ai facut stanga o ti inainte pina la urmatorul semafor care este la intersectia cu Bratianu...tragi aici pe dreapta fara sa treci de semafor si mai mergi 2 metri inapoi acu 2 saptamani am luat niste stickere de acolo....as fi mers cu tine azi pe acolo dar ploua afara,ma prins si pe mine ploaia pe scuter vreo 8 km prin oras mi-au inghetat si genunchii (mai pune ca sunt si 5 grade afara ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 exista magazinul... parca Hara Bike se numeste nush sigur...din fata garii CFR o iei inainte pe Ferdinand si faci imediat stanga la primul semafor,pe strada care este paralel cu gara CFR,pe unde mai circula si 48 barat...dupa ce ai facut stanga o ti inainte pina la urmatorul semafor care este la intersectia cu Bratianu...tragi aici pe dreapta fara sa treci de semafor si mai mergi 2 metri inapoi acu 2 saptamani am luat niste stickere de acolo....as fi mers cu tine azi pe acolo dar ploua afara,ma prins si pe mine ploaia pe scuter vreo 8 km prin oras mi-au inghetat si genunchii (mai pune ca sunt si 5 grade afara ) pana mea o sa mai caut , yo intram pe strada aia de la policlinica cfr care duce spre autogara ) las ca mergem sa vad ce mai gasesc pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 care ati mai curatat tobe cu decarbusolv?are efecte insemnate? am auzit ca tre' sa mearga mult mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzsrl66 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Tu la 2 noaptea te-ai dus sa i faci poza . Mie mi lene sa si scriu atuncea si tu te duci sa i faci poza... mah atunci mi l-am luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaDuCu_CostEL Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Buna seara! Am si eu o mare dilema la motoarele in 2 timpi : Racire pe aer Vs Racire pe lichid As vrea si eu sa stiu care dintre aceste 2 tipuri de motoare este mai bun ... de exemplu pentru oras. Multumesc anticipat! Asfalt uscat si salutari cu faru'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Buna seara! Am si eu o mare dilema la motoarele in 2 timpi : Racire pe aer Vs Racire pe lichid As vrea si eu sa stiu care dintre aceste 2 tipuri de motoare este mai bun ... de exemplu pentru oras. Multumesc anticipat! Asfalt uscat si salutari cu faru'! pt oras - aer pt drumuri lungi - apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Sunt de acord cu mihaiand... Insa acuma toate modelele noi de scutere is dotate cu racire pe lichid...si cica au si ceva ventilator in fata radiatorului care porneste numai cand se supraincalzeste...Deci alea pe apa care au si ventilator is ideale acuma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_mguti Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 eu am scuteru cu racire pe lichid shi vreau sa zic k n-am avut nici o problema pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 eu am pe apa si ma enerveaza imi face numai probleme X( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 pt oras- racire pe aer ? ideal ar fi toate pe apa + electroventilator de ce ar fi mai buna aeru pt oras cand stai la stop vara la 50 de grade ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 eu am scuteru cu racire pe lichid shi vreau sa zic k n-am avut nici o problema pana acum eu am pe apa si ma enerveaza imi face numai probleme X( Avantaje si dezavantaje... mikrron,motorul cu racire pe aer este racit si la relanti,si in sarcina...de aceea este ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Wow mai 50 grade ...Nu traim la ecuator...si nici acolo nus atatea... Si sti dece racirea pe aer e mai eficienta in oras/aglomeratie. Caci raceste nonstop pe cand la radiator dak nare ventilator cand mergi incet sau stai pe loc racirea e f slaba. Oricum racire pe lichid+ventilator biban=racirea ideala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 ai dreptate...doar ca raceste putin mai prost trebuie sa faci pauze mai dese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 pt oras - aer pt drumuri lungi - apa de unde teoria asta ? da-mi un raspuns plauzibil ... sau asta e doar o parere ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Am dat mai sus un motiv plauzibil si logic. cand stai vara la semafor sau meri cu 30 la ora in aglomeratie ventilatorul ala se invarte si raceste pt ca scuteru oricum e turat mereu pt ca e cu variator nu cu viteze...pe cand ala pe radiator dak nu are de unde veni aer rece nare cum raci apa. Cum sa explic alcumva??? Dar dak la radiator pui un ventilator atunci teoria se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Am dat mai sus un motiv plauzibil si logic. cand stai vara la semafor sau meri cu 30 la ora in aglomeratie ventilatorul ala se invarte si raceste pt ca scuteru oricum e turat mereu pt ca e cu variator nu cu viteze...pe cand ala pe radiator dak nu are de unde veni aer rece nare cum raci apa. Cum sa explic alcumva??? Dar dak la radiator pui un ventilator atunci teoria se schimba. si de care ventilator se poate pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Aprilia leonardo is dotate cu ventialtor...si modelele alea vechi...poate gasesti busite sau care dezmembreaza asa ceva si til da... si i ventilator calumea ala...raceste fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 si de care ventilator se poate pune? ventilator din ala mic de baie e ideal , poate e putin c`am mare ,dar merge..si poti sa`l faci si pe 12v.... sau colere de pc... de`alea mari si 2-3 --- Mesaj completat în 20 Mar 2008 00:05 ------------- Wow mai 50 grade ...Nu traim la ecuator...si nici acolo nus atatea... yo zic ca la baza asfalului ajunge la 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Aprilia leonardo is dotate cu ventialtor...si modelele alea vechi...poate gasesti busite sau care dezmembreaza asa ceva si til da... si i ventilator calumea ala...raceste fain doar de pe leonardo se potriveste?de pe un runner de 125 ar merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Am dat mai sus un motiv plauzibil si logic. cand stai vara la semafor sau meri cu 30 la ora in aglomeratie ventilatorul ala se invarte si raceste pt ca scuteru oricum e turat mereu pt ca e cu variator nu cu viteze...pe cand ala pe radiator dak nu are de unde veni aer rece nare cum raci apa. Cum sa explic alcumva??? Dar dak la radiator pui un ventilator atunci teoria se schimba. omule .... chiar si asa !! cum spui tu !! daca las un motor racit cu lichid .. la relati ..o saptamana temperatura lichidului de racire nu urca mai mult de 90 grade C .. (chiar si fara cooler) pt ca e suficient de mare suprafata radiatorului .. si a conductelor prin care circula lichidul ... chiar si suprafata cilindrului, incat temperatura se mentine daca turezi motorul si el sta pe loc .. intr-adevar se schimba putin datele problemei .. .... in conclizie racirea pe apa e OK din toate punctele de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 da aveti dreptate..raceste ventilatoru fortat acu mi-am amintit ..nustiu de ce ma gandeam la motor cand am spus k e mai naspa aer in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 sa va spun mai precis niste date despre racirea pe aer fortat,cum am eu...testul l-am facut la 20 grade temperatura exterioara,pe o zi cu soare...specific ca mi-am montat termometru digital in bord si 2 senzori de temperatura - unul pentru temperatura exterioara si altul montat pe chiulasa,pentru citire temperatura motor... Rezultate - dupa cca o ora de mers in regim de oras temperaturile aratau astfel : -la o pauza la semafor de cca 90 secunde temperatura urca la cca 75-80 grade -in mers la cca 50 km pe ora (6500 rpm) temperatura se mentinea in jurul la 55-60 grade...cu cat turam motorul cu atat temperatura scadea (logic,ventilatorul este montat pe axul motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 cu cat turam motorul cu atat temperatura scadea (logic,ventilatorul este montat pe axul motor) eu nu vreau sa mai comentez .. sa fac 10 pagini legat de acest subiect!! doar ca atunci cand turezi motorul intr-adevar se invarte si ventilatorul mai tare .. dar acesta nu are randament 100% iar motorul se incalzeste destul de tare !! cel mai bine testati chestia asta cu 2 "utilaje" cu sisteme de racire diferit .... care nu sunt in miscare ... si masurati temperaturi atunci !! puteti face acelasi test si cu motoarele in miscare !!! o sa aflati raspunsul ---------> si cu asta eu am incheiat subiectul acesta .... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.