livius_ereticus007 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 ., si stapanul incapatanat.. la fel de rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 27, 2010 Autor Share Postat Septembrie 27, 2010 ., si stapanul incapatanat.. la fel de rau nea sergiu zice ca motoru e bas dar acum o luna cand aveam probleme identice dupa ce am curatat carburile si am facut sincronizare de baza, fugea mobra de m-am speriat la modu sincer.( racheta pt. Un gsxf ) a mers asa 1saptamana ,dupa care a revenit la aceleasi simptome fara sa umblu la el!!! Dasta nu vad undei buba.. Daca era muci motoru nu alerga in stilu ala de 1-2 fugea de spate cand trageam de gaz ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 fugea de spate ca ai cauciucuri din 2000... plus mult praf prin zona aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 30, 2010 Autor Share Postat Septembrie 30, 2010 fugea de spate ca ai cauciucuri din 2000... plus mult praf prin zona aia dracie de motor dupa 35km ieri cand a inceput sa ploua si asfaltu era ud si-a revenit mobra in mers ...a inceput sa fuga tare cat pe ce sa-mi rup gatu am intrat in derapaj ...oare ce are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 cand ploua e mai mult oxigen in aer si mobrele trag un pic mai bine. iar de derapaj sa-ti amintesc ce opinci ai in loc de cauciucuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 cand ploua e mai mult oxigen in aer si mobrele trag un pic mai bine. iar de derapaj sa-ti amintesc ce opinci ai in loc de cauciucuri? Ma tot gandesc... sa imi pun ce ai zis tu ca si quote in semnatura sa vada tot forumu sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Ma tot gandesc... sa imi pun ce ai zis tu ca si quote in semnatura sa vada tot forumu sau nu? o fi de la cresterea presiunii atmosferice si cotelor apelor Dunarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Ma tot gandesc... sa imi pun ce ai zis tu ca si quote in semnatura sa vada tot forumu sau nu? eu doar cred ca nu poti sa vezi un misto sau ma insel? p.s. e un pic de adevar totusi acolo, concentratia de oxigen creste cand ploua afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 1, 2010 Autor Share Postat Octombrie 1, 2010 eu doar cred ca nu poti sa vezi un misto sau ma insel? p.s. e un pic de adevar totusi acolo, concentratia de oxigen creste cand ploua afara lasand gluma a inceput sa mearga exat cum mergea dupa curatarea si reglarea de baza a carburatoarelor..nerv pe ea. intradevar nam eu cauciucuri dar cred ca e vorba de ceva infundat ori fise ,bujii? Am duso la service la suzuki , acum astept sa vad ce are cand se apuca de reparat.. Dupa o sa va anunt de unde era problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 lasand gluma a inceput sa mearga exat cum mergea dupa curatarea si reglarea de baza a carburatoarelor..nerv pe ea. intradevar nam eu cauciucuri dar cred ca e vorba de ceva infundat ori fise ,bujii? Am duso la service la suzuki , acum astept sa vad ce are cand se apuca de reparat.. Dupa o sa va anunt de unde era problema Care din ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 8, 2010 Autor Share Postat Octombrie 8, 2010 Care din ele? deci am duso la service la suzuki...au curatat carburatoarele, test compresie,reglat supapele...nu-i da de cap nu poate face relantiu sa fie stabil pentru ai putea sincroniza carburatoarele. Sta cum trebuie la relanti doar daca-i da mai multa benzina crescand relantiul la 2000 din surubul de reglaj din stanga motocicletei. CINE S-A MAI LOVIT DE VRO PROBLEMA ASEMANATOARE SAU CE ALTE BUBE AR CAUZA ASTA ...PREA MULT AER ZICE NEA MECANICU DAR NU STIE DE UNDE . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Problema rezolvata!Mi s-a schimbat asta: http://www.agpl.net/11691-yamaha-xtz-660-x...rz-1990-99.html deci am duso la service la suzuki...au curatat carburatoarele, test compresie,reglat supapele...nu-i da de cap nu poate face relantiu sa fie stabil pentru ai putea sincroniza carburatoarele. Sta cum trebuie la relanti doar daca-i da mai multa benzina crescand relantiul la 2000 din surubul de reglaj din stanga motocicletei. CINE S-A MAI LOVIT DE VRO PROBLEMA ASEMANATOARE SAU CE ALTE BUBE AR CAUZA ASTA ...PREA MULT AER ZICE NEA MECANICU DAR NU STIE DE UNDE . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 8, 2010 Autor Share Postat Octombrie 8, 2010 Deci dane sa inteleg ca aceleasi simptome erau de la acele galerii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 este o posibilitate destul de des intalnita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 8, 2010 Autor Share Postat Octombrie 8, 2010 este o posibilitate destul de des intalnita! pai daca-ti aduci aminte noi am schimbat galeriile ale acum ma gandesc daca exista posibilitatea sa nu fi strans bine suruburile la ele sau sa se fi desfacut de la trepidatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Mai bine mergi cu ea numa' cand ploua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 8, 2010 Autor Share Postat Octombrie 8, 2010 Mai bine mergi cu ea numa' cand ploua... bine ma asteapta tu sa ploua pana cand o repar nu de alta da e cam gata...treaba era simpla pentru unul cu experienta ca tine in toata descrierea problemei mele . Da vad ca trebuie sa facem un topic pentru tine cu starea vremii( meteo) si unu pentru bancshow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 dracie de motor dupa 35km ieri cand a inceput sa ploua si asfaltu era ud si-a revenit mobra in mers ...a inceput sa fuga tare cat pe ce sa-mi rup gatu am intrat in derapaj ...oare ce are Mai tre sa mai spun ceva?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 bine ma asteapta tu sa ploua pana cand o repar nu de alta da e cam gata...treaba era simpla pentru unul cu experienta ca tine in toata descrierea problemei mele . Da vad ca trebuie sa facem un topic pentru tine cu starea vremii( meteo) si unu pentru bancshow Poti sa ne spui si noua care era problema? Asa e pe forumuri - primesti si dai - informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 9, 2010 Autor Share Postat Octombrie 9, 2010 Poti sa ne spui si noua care era problema? Asa e pe forumuri - primesti si dai - informatii. problema era 1. De la bujii 2din ele se intrerupeau 2. Surubelul de reglare relanti din carburator este de obicei acoperit cu un dop de cauciuc. Eu aveam 3 dopuri lipsa numai unul din carburatore avea acel dop . Dupa schimbarea bujiilor si completarea dopurilo sta ok la relanti se tureaza frumos dar acum in sarcina se opreste cilindru 4 ..ramane sa dea iar jos carburiciurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) Man , ai desfacut carburatoarele alea de nu stiu cate ori , ai fost cu ea la reprezentanta (mai bine nu te duceai ) si abia acum ai observat ca nu ai o-ringurile de la pilot screw ? Poti sa ne spui si noua te rog cum iti dai seama ca se opreste cilindrul 4 in sarcina ca mai facut curios . Editat Octombrie 9, 2010 de guzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 10, 2010 Autor Share Postat Octombrie 10, 2010 daca spui ca ai fost inainte la reprezentanta si nu au vazut mecanicii de acolo ca lipsesc doapele de la carburi ....e ciudata rau treaba deci dopurile care acopereau surubelu de reglat relantiu e important sa inteleg! La reprezentanta au vazut ca lipsesc iar tot ei au constat dupa montarea lor si a bujiilor ca nu se aprinde cilindru 4 in sarcina ,dar la relanti nu sunt probleme...eu ma gandeam sa nu fie bujia4 defecta de noua raportandune la calitatea din ziua de azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 11, 2010 Autor Share Postat Octombrie 11, 2010 LA ASTEA TE REFERI? http://www.factorypro.com/images/carb_shot...36mm_Mikuni.jpg nu alea ,alea din interior unde e surubu de reglat relantiu Mesaj completat nu alea ,alea din interior unde e surubu de reglat relantiu alta problema help : motoru e tot la service ,acum sta la relatintiu urca bine in turatii dar in sarcina cilindru 4 se opreste . Mecanicu nu gaseste buba deoarece bujiiles noi ,carburatorul 4 merge membrana ridica dar cilindru nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.