Sari la conținut

probleme reglaj reglaj relanti


Panterra
 Share

Postări Recomandate

., si stapanul incapatanat.. la fel de rau

nea sergiu zice ca motoru e bas dar acum o luna cand aveam probleme identice dupa ce am curatat carburile si am facut sincronizare de baza, fugea mobra de m-am speriat la modu sincer.( racheta pt. Un gsxf ) a mers asa 1saptamana ,dupa care a revenit la aceleasi simptome fara sa umblu la el!!! Dasta nu vad undei buba.. Daca era muci motoru nu alerga in stilu ala de 1-2 fugea de spate cand trageam de gaz ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fugea de spate ca ai cauciucuri din 2000... plus mult praf prin zona aia

dracie de motor dupa 35km ieri cand a inceput sa ploua si asfaltu era ud si-a revenit mobra in mers ...a inceput sa fuga tare cat pe ce sa-mi rup gatu am intrat in derapaj ...oare ce are

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ploua e mai mult oxigen in aer si mobrele trag un pic mai bine. iar de derapaj sa-ti amintesc ce opinci ai in loc de cauciucuri?

Ma tot gandesc... sa imi pun ce ai zis tu ca si quote in semnatura sa vada tot forumu sau nu? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot gandesc... sa imi pun ce ai zis tu ca si quote in semnatura sa vada tot forumu sau nu? :laugh:

;) o fi de la cresterea presiunii atmosferice si cotelor apelor Dunarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Ma tot gandesc... sa imi pun ce ai zis tu ca si quote in semnatura sa vada tot forumu sau nu? :laugh:

 

 

eu doar cred ca nu poti sa vezi un misto ;) sau ma insel? :D

 

p.s. e un pic de adevar totusi acolo, concentratia de oxigen creste cand ploua afara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu doar cred ca nu poti sa vezi un misto :laugh: sau ma insel? ;)

 

p.s. e un pic de adevar totusi acolo, concentratia de oxigen creste cand ploua afara :D

lasand gluma a inceput sa mearga exat cum mergea dupa curatarea si reglarea de baza a carburatoarelor..nerv pe ea. intradevar nam eu cauciucuri dar cred ca e vorba de ceva infundat ori fise ,bujii? Am duso la service la suzuki , acum astept sa vad ce are cand se apuca de reparat.. Dupa o sa va anunt de unde era problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasand gluma a inceput sa mearga exat cum mergea dupa curatarea si reglarea de baza a carburatoarelor..nerv pe ea. intradevar nam eu cauciucuri dar cred ca e vorba de ceva infundat ori fise ,bujii? Am duso la service la suzuki , acum astept sa vad ce are cand se apuca de reparat.. Dupa o sa va anunt de unde era problema

Care din ele? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care din ele? :crack:

deci am duso la service la suzuki...au curatat carburatoarele, test compresie,reglat supapele...nu-i da de cap nu poate face relantiu sa fie stabil pentru ai putea sincroniza carburatoarele. Sta cum trebuie la relanti doar daca-i da mai multa benzina crescand relantiul la 2000 din surubul de reglaj din stanga motocicletei. CINE S-A MAI LOVIT DE VRO PROBLEMA ASEMANATOARE SAU CE ALTE BUBE AR CAUZA ASTA ...PREA MULT AER ZICE NEA MECANICU DAR NU STIE DE UNDE .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema rezolvata!

Mi s-a schimbat asta: http://www.agpl.net/11691-yamaha-xtz-660-x...rz-1990-99.html

 

 

deci am duso la service la suzuki...au curatat carburatoarele, test compresie,reglat supapele...nu-i da de cap nu poate face relantiu sa fie stabil pentru ai putea sincroniza carburatoarele. Sta cum trebuie la relanti doar daca-i da mai multa benzina crescand relantiul la 2000 din surubul de reglaj din stanga motocicletei. CINE S-A MAI LOVIT DE VRO PROBLEMA ASEMANATOARE SAU CE ALTE BUBE AR CAUZA ASTA ...PREA MULT AER ZICE NEA MECANICU DAR NU STIE DE UNDE .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o posibilitate destul de des intalnita!

pai daca-ti aduci aminte noi am schimbat galeriile ale acum ma gandesc daca exista posibilitatea sa nu fi strans bine suruburile la ele sau sa se fi desfacut de la trepidatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine mergi cu ea numa' cand ploua...

bine ma asteapta tu sa ploua pana cand o repar nu de alta da e cam gata...treaba era simpla pentru unul cu experienta ca tine in toata descrierea problemei mele . Da vad ca trebuie sa facem un topic pentru tine cu starea vremii( meteo) si unu pentru bancshow

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ma asteapta tu sa ploua pana cand o repar nu de alta da e cam gata...treaba era simpla pentru unul cu experienta ca tine in toata descrierea problemei mele . Da vad ca trebuie sa facem un topic pentru tine cu starea vremii( meteo) si unu pentru bancshow

Poti sa ne spui si noua care era problema?

Asa e pe forumuri - primesti si dai - informatii. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa ne spui si noua care era problema?

Asa e pe forumuri - primesti si dai - informatii. :crack:

problema era 1. De la bujii 2din ele se intrerupeau 2. Surubelul de reglare relanti din carburator este de obicei acoperit cu un dop de cauciuc. Eu aveam 3 dopuri lipsa numai unul din carburatore avea acel dop . Dupa schimbarea bujiilor si completarea dopurilo sta ok la relanti se tureaza frumos dar acum in sarcina se opreste cilindru 4 ..ramane sa dea iar jos carburiciurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man , ai desfacut carburatoarele alea de nu stiu cate ori , ai fost cu ea la reprezentanta (mai bine nu te duceai ) si abia acum ai observat ca nu ai o-ringurile de la pilot screw ? :crack: Poti sa ne spui si noua te rog cum iti dai seama ca se opreste cilindrul 4 in sarcina ca mai facut curios .

Editat de guzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca spui ca ai fost inainte la reprezentanta si nu au vazut mecanicii de acolo ca lipsesc doapele de la carburi ....e ciudata rau treaba

deci dopurile care acopereau surubelu de reglat relantiu e important sa inteleg! La reprezentanta au vazut ca lipsesc iar tot ei au constat dupa montarea lor si a bujiilor ca nu se aprinde cilindru 4 in sarcina ,dar la relanti nu sunt probleme...eu ma gandeam sa nu fie bujia4 defecta de noua raportandune la calitatea din ziua de azi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu alea ,alea din interior unde e surubu de reglat relantiu

Mesaj completat

nu alea ,alea din interior unde e surubu de reglat relantiu

alta problema help : motoru e tot la service ,acum sta la relatintiu urca bine in turatii dar in sarcina cilindru 4 se opreste . Mecanicu nu gaseste buba deoarece bujiiles noi ,carburatorul 4 merge membrana ridica dar cilindru nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...