Sari la conținut

Turometrul A Luat-o Razna Rau


Postări Recomandate

Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu un sfat daca stiti care ar putea fi cauza pentru care acul turometrului meu urca pana la 8000 de ture si coboara brusc la fiecare 6 secunde (ori in mers ori cu motorul oprit si doar cu contactul pus acul o ia razna). Am verificat cablurile si nu fac scurt nicaieri, am verificat cablul de la iesirea din bord si e Ok, are si masa ........deci nu mai stiu ce sa-i fac ca sa-i dau de capat. Daca aveti cumva vre-un manul de reparare ar fi super si fac si cinste cu :ok: . Apropo motorul este o Yamaha YZF600R THUNDERCAT model 1997. Salutari la toti :hug: Astept sfaturi si idei pt al putea repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce iti trebuie turometru? Bagi in seama toate nimicurile....Nu stiu ce are, dar bine-ti face.

Sa nu te superi pe mine, dar daca te ghidezi dupa turometru atunci cand mergi cu motorul si nu simti tu motorul vibrand atunci cand cere sa-i schimbi viteza sa poata sa mai inghita o tava cu jaratic si sa zboare precum calul lui Fat - Frumos "ca vantul si ca gandul", atunci cumpara-tzi o Dacie ca aia are ditamai turometrul si stai si uita-te la el.

Nu zic, e necesar pentru reglajele carburatoarelor, dar in rest, in afara de maneta de frana, acceleratzie si pedala de pe stanga, mie nu-mi mai trebuie nimic.

Poti sa incerci sa cautzi unul SH pe E-bay sau pe la cineva care aduce motoare de afara, sau in catalog la Louis. Dar mai intai du-te la un service, sau un electronist sa iti verifice instalatia, poate nu e turometrul de vina, poate e senzorul care transmit informatzia la turometru, un scurt, un contact imperfect la vreo mufa, sau vreo piesa arsa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce iti trebuie turometru? Bagi in seama toate nimicurile....Nu stiu ce are, dar bine-ti face.

Sa nu te superi pe mine, dar daca te ghidezi dupa turometru atunci cand mergi cu motorul si nu simti tu motorul vibrand atunci cand cere sa-i schimbi viteza sa poata sa mai inghita o tava cu jaratic si sa zboare precum calul lui Fat - Frumos "ca vantul si ca gandul", atunci cumpara-tzi o Dacie ca aia are ditamai turometrul si stai si uita-te la el.

Nu zic, e necesar pentru reglajele carburatoarelor, dar in rest, in afara de maneta de frana, acceleratzie si pedala de pe stanga, mie nu-mi mai trebuie nimic.

Deaia turometrul este cel mai mare indicator atat la masinile de curse cat si la motociclete, de inutil ce e :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu un sfat daca stiti care ar putea fi cauza pentru care acul turometrului meu urca pana la 8000 de ture si coboara brusc la fiecare 6 secunde (ori in mers ori cu motorul oprit si doar cu contactul pus acul o ia razna). Am verificat cablurile si nu fac scurt nicaieri, am verificat cablul de la iesirea din bord si e Ok, are si masa ........deci nu mai stiu ce sa-i fac ca sa-i dau de capat. Daca aveti cumva vre-un manul de reparare ar fi super si fac si cinste cu :ok: . Apropo motorul este o Yamaha YZF600R THUNDERCAT model 1997. Salutari la toti :hug: Astept sfaturi si idei pt al putea repara.

 

o sa arunc o privire prin colectie sa vad daca am manualul

 

 

daca nu e o pb cu turometrul in sine, verifica valvula EXUP (cabluri, servomotor...etc).

 

Ca sa'ti faci o idee, FZR'ul meu 1000 (95) are o chestie ce se cheama"eroarea 7000" adica daca exista vreo problema la EXUP si valvula nu se misca sau ramane blocata dintr'un motiv sau altul, turometrul arata NUMAI 7000rpm. Daca blocajul este intermitent, la fel si "eroarea". In plus, procesorul comanda dezactivarea servomotorului (ii taie alimentarea) si informeaza aprinderea care nu mai te lasa sa urci in ture ...

 

din pacate am gasit doar manualul de REPARATII ptr yzf750r, 750sp, 1000r thunerace (vreo 200MB!!!)

il gasesti la

http://www.exupbrotherhood1.com/brotherhood/YZF750/

 

La ce iti trebuie turometru? Bagi in seama toate nimicurile....

 

cand nu te pricepi la ceva (in cazul tau la motoare sport) e mai bine sa te abtzii sa comentezi

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deaia turometrul este cel mai mare indicator atat la masinile de curse cat si la motociclete, de inutil ce e :ok:

 

 

Eu zic ca e util.

 

1. pt incepatori pe motorul respectiv ii comunica CAND sa schimbe vitezele (pana le schimba dupa auz)

 

2. eu citesc si viteza dupa turometru. In viteza a 6-a stiu dupa turometru exact ce viteza am.

 

...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri.....intr-adevar era scoasa mufa ce indica nivelul de benzina si de aia dadea turometrul eroarea aia.Cum am pus-o la loc si-a revenit si turometrul.Raman dator cu o bere.See Ya

 

 

 

 

sal !

 

sa nu uiti !!! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce face EXUP asta oameni buni? din ce consta? Supraalimenteaza motorul sau cum?

 

 

sal !

 

simplu spus iti modifica diametrul tevii de esapament (nu are nici o "directa" legatura cu admisia) !

Editat de ticalosu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...