Sari la conținut

Suzuki GSX-R 600 K4


Raga
 Share

Postări Recomandate

Te deranjeaza cu ceva??Pe mine nu ma deranjeaza:Dmotoreta merge la fel!!!Nu iti mai face probleme pentru toate nimicurile :laugh: bani de benzina sa fie :P

 

Iar esti mecanic ma ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tu ma urmaresti ma???Vezi ca iar imi dai 4182357 tel pe zi sa ma intrebi ce are mobra :D hai sa nu stricam topicul baiatului ca poate se supara pe noi ca suntem mai glumari:)))

 

Nu mai zic nimic . Si sa stii ca am vrut sa te sun azi , ca imi moare motoru' la relanti , indiferent daca ii maresc sau micsorez avansul . Si i-am dat si-n goarna , in limitare , sa vad daca se curata ceva de prin carburatoare , dar nici un efect . Ce se-ntampla doctore ?! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai zic nimic . Si sa stii ca am vrut sa te sun azi , ca imi moare motoru' la relanti , indiferent daca ii maresc sau micsorez avansul . Si i-am dat si-n goarna , in limitare , sa vad daca se curata ceva de prin carburatoare , dar nici un efect . Ce se-ntampla doctore ?! :laugh:

 

 

B!shOp, sa inteleg ca pana la urma FAN333 chiar stie ce vorbeste, nu? :D

 

Bafta in rezolvarea problemei. Astept vesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai zic nimic . Si sa stii ca am vrut sa te sun azi , ca imi moare motoru' la relanti , indiferent daca ii maresc sau micsorez avansul . Si i-am dat si-n goarna , in limitare , sa vad daca se curata ceva de prin carburatoare , dar nici un efect . Ce se-ntampla doctore ?! :laugh:

 

 

B!shOp, sa inteleg ca pana la urma FAN333 chiar stie ce vorbeste, nu? :D

 

Bafta in rezolvarea problemei. Astept vesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie si el cate ceva , mai ales ca are aceasi mobra ca a ta . Mie din ce sfaturi mi-a dat pana acum , mereu s-au dovedit utile . Desi eu am Bandit 400 .

Apropos , chiar are dreptate cu gumele . Schimba-le cu unele mai moi cand ai asta planificata sau cand iti permiti .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS : Sa platesti reclama buna fane , 'te norocului de "sinpatic" .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai plecat pana la urma pe cheia ah ? deja o bagi la iernat ? e soare e frumos inca merge ! :D

 

 

Cu toate ca am intampinat ceva probleme :laugh: (Dragos iti multumesc pt ajutor), am dat fuga la o plimbare care a fost "de mare clasa internationala".

Trafic aproape neglijabil pana la Valenii de Munte, pe Cheia nu cred ca am numarat 10 masini, super vremea, asfalt uscat, superb peisajul de toamna, buna si mancarea, dar ce nu pot uita si o sa-mi ramana ca o amintire frumoasa este modul in care se ridicau frunzele in urma mea pe serpentine, imagine ce era intregita de ecoul fantastic al sunetului scos de evacuare cand treceam pe langa pereti de stanca.

 

Pana pe 15 noiembrie mai merg cu ea pentru ca atunci imi expira RCA-ul.

 

Indiferent pe unde mai ajung cu ea pana pe 15 noiembrie, plimbarica asta a fost cireasa de pe tort pentru un sezon superb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare tuturor,

 

Sfarsitul iernii se pare ca se traduce in limba romana cu "inventarul" problemelor care pot aparea dupa o iarna lunga si a naibii de friguroasa.

Din pacate la mine inventarul nu a iesit pe zero.

Dupa o pauza mai mare intre vizitele facute la garaj, se pare ca motoreta mea si-a dezvoltat un simt al umorului.

Mai intai s-a distrat cu nervii mei pornind in "3 cilindri". Reusesc sa gasesc problema: bujiile. Zambesc, am scapat ieftin.

Dar, pentru ca intotdeauna exista un dar, a mai aparut o problema.

O balta frumoasa de ulei sub roata fata. Uraaaa, amortizorul drept a cedat nervos.

Ce nu reusesc sa inteleg este de ce *&^%$$#& a curs. Vara trecuta imi crease ceva probleme dar reusisem sa le rezolv usor prin schimbarea simeringurilor, rezultatul fiind un amortizor in mintiile lui, perfect si care nu a suferit vreo interventie brutala asupra integritatii lui. Inclusiv am masurat si jamba sa vad daca este ovala sau subtiata sau orice alt lucru copilaresc si stupid care mi-a trecut prin cap la nervi in incercarea de a descoperii vinovatul.

 

Concluzie: deja imi caut un amortizor nou si nici macar nu a inceput sezonul. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Sfarsitul iernii se pare ca se traduce in limba romana cu "inventarul" problemelor care pot aparea dupa o iarna lunga si a naibii de friguroasa.

Din pacate la mine inventarul nu a iesit pe zero.

Dupa o pauza mai mare intre vizitele facute la garaj, se pare ca motoreta mea si-a dezvoltat un simt al umorului.

Mai intai s-a distrat cu nervii mei pornind in "3 cilindri". Reusesc sa gasesc problema: bujiile. Zambesc, am scapat ieftin.

Dar, pentru ca intotdeauna exista un dar, a mai aparut o problema.

O balta frumoasa de ulei sub roata fata. Uraaaa, amortizorul drept a cedat nervos.

Ce nu reusesc sa inteleg este de ce *&^%$$#& a curs. Vara trecuta imi crease ceva probleme dar reusisem sa le rezolv usor prin schimbarea simeringurilor, rezultatul fiind un amortizor in mintiile lui, perfect si care nu a suferit vreo interventie brutala asupra integritatii lui. Inclusiv am masurat si jamba sa vad daca este ovala sau subtiata sau orice alt lucru copilaresc si stupid care mi-a trecut prin cap la nervi in incercarea de a descoperii vinovatul.

 

Concluzie: deja imi caut un amortizor nou si nici macar nu a inceput sezonul. :crack:

 

 

Cred ca am solutia pentru amortizorul tau.....Ia-ti o Honda!

Glumeam, se intampla, stai linistit. poate au fost semeringurile proaste ca si un prieten a patit-o tot la un K4 ca al tau...

Editat de need for speed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@little_wayne - Iti tin pumni. Nu cred sa fi la fel de ghinionist. Eu am o istorie destul de zbuciunata cu motoreta asta si de aici mi se trag si aceste neplaceri.

 

@need_for_speed - Cu o Honda cochetam cand imi cautam o motoreta, dar nu regret nici macar o secunda alegerea facuta. Am mai avut ocazia sa ma dau cu CBR600 F4i si sa le compar direct; rezultatul este ca am facut o alegere extraordinara. Gixxer-ul stie sa iti "ridice tensiunea" mult mai bine, mai usor si mai intens si toate astea fara sa tragi prea tare de ea sau sa atingi "bum-uri sonice".

In plus, atunci cand mi-am luat Gixxer-ul, CBR600 era ceva mai scumpicel pentru mine, motivatia fiind calitatea si fiabilitatea lor.

 

Ce pot sa zic... Nu doresc la nimeni un astfel de inceput de sezon. Cat despre nebuna mea, sper sa ii dau de cap repede si ieftin. (normal, nu?)

Banuiesc ca dupa ce rezolv problema si o scot la o plimbare pe "ulitzele patriei", toate aceste probleme nu or sa mai fie atat de suparatoare.

 

Hai mai repede cu calduraaaa....

Mesaj completat

GATAAAA... Motoreta este GATAAAA

 

Bineinteles, traind in Romania, rezolvarea unor lucrari relativ usoare la utilajul din dotare se pot dovedi adevarate pietre de moara.

Dupa cateva mici intarzieri si cateva neplaceri nesimnificative din partea service-ului cu care colaboram, eu cu banii, ei cu raparatu', am renuntat a ma mai duce la Elf.

Bineinteles ca aparut o dilema, unde ma duc? Daca de cele 2 service-uri mari Suzuki din Buc. nu mai am o parere buna, ce fac? "La baietzasul de la coltul blocului" parca nu imi vine sa ma duc. Mmm... telefoane, recomandari, discutii cu prietenii si... gata, am gasit. Cica baietii ar fi de treaba, ba mai mult cica au tupeu sa se si priceapa. Suna prea bine :crack:

 

Ok, ma hotarasc sa duc "acaretul" la ei. Bunnn. Am sunat si mi-am expus problemele, nedumeririle, s.m.d. A ramas ca suna ei. Deja ma gandeam ca incepe iar experienta care am avut-o cu Elf, dar ciudat, dupa o ora mi-a sunat sunat telefonul si mi-am primit toate raspunsurile, ba mai mult de atat, am primit ajutor. Putine service-uri se gandesc sa ofere AJUTOR unui client cu o problema, si mai putine service-uri se gandesc la nevoile tale ca si client. Din pacate mentalitatea actuala la capitolul de prestari servicii este deformata si apartine unei epoci demult apuse. Momentan se pare ca deja ti s-a facut un favor daca ti s-a raspuns la telefon, daca esti bagat in seama inseamna ca deja trebuie sa iei atitudinea de catel supus si sa speri ca isi vor face treaba cat mai bine sau cat mai repede. Din pacate putine companii inteleg ca tu, clientul, esti cel care le face un favor prin simplu fapt ca ii alegi in rezolvarea diverselor probleme pe care le-ai putea avea, mai ales in aceasta perioada in care banii nu mai zboara atat de usor si necalculat din buzunarul tau de Client.

 

Gata... ca ma abat de la subiect.

Ajutorul primit a venit din partea Go Racing. Un service micutz dar care se pare ca poate sa "duca mult". Cel putin asta este prima impresie.

Din momentul in care mi-au ridicat motoreta pana cand mi-au insiruit "constatarea motocicletei" si rezolvarea problemelor trecute in acel check list au trecut ore. Da, suna normal, ore dar eu nu prea am avut parte ce acest normal. Ba mai mult de atat, le-a trebuit cateva ore sa-mi rezolve problema amortizorului cu care am o istorie lunga de aproape un an. Se pare ca nu era "jamba", asa cum mi s-a spus cu convingere si tarie anul trecut incat am fost sfatuit sa imi procur o alta.

Procurarea jambei era cat pe ce sa fie o greseala destul de costisitoare, norocul chior pe care l-am avut a fost ca am luat amortizorul cu totul din diverse motive si impins de cei "batrani".

 

Problema amortizorului consta in uzura cuzinetilor din "pahar" sau "tub" sau s-o chema. Ce usor suna cand afli in sfarsit problema.

Ideea este ca cu mai putini marafetzi scosi din buzunar decat unde apelasem prima oara mi-am schimbat kit-ul de lant, placute, etc , ba chiar mi-au rezolvat si alte probleme de care nu eram constient, reglaje de suspensie pentru inaltimea si greutatea mea si multe mici amanunte care fac toata diferenta dintre o experienta pe care trebuie sa o suporti si una care iti face placere.

 

Una peste alta, o experienta inceputa prost s-a terminat cum nu se putea mai bine. Am plecat multumit de la baietii astia. Au intentia, au se pare si experienta, au bunul simt, un pic de atentie la cateva detalii le mai trebuie si cred ca ar fi un service la care ti-ai permite luxul sa ai asteptari.

 

 

Si ca sa inchei cu acelasi entuziasm:

 

GATAAAA... Motoreta este GATAAAA

Sa vina zilele insorite (parca suna a 'la Puya), Sa inceapa sezonul (mai bine)

 

 

Mesaj completat

@little_wayne - Iti tin pumni. Nu cred sa fi la fel de ghinionist. Eu am o istorie destul de zbuciunata cu motoreta asta si de aici mi se trag si aceste neplaceri.

 

@need_for_speed - Cu o Honda cochetam cand imi cautam o motoreta, dar nu regret nici macar o secunda alegerea facuta. Am mai avut ocazia sa ma dau cu CBR600 F4i si sa le compar direct; rezultatul este ca am facut o alegere extraordinara. Gixxer-ul stie sa iti "ridice tensiunea" mult mai bine, mai usor si mai intens si toate astea fara sa tragi prea tare de ea sau sa atingi "bum-uri sonice".

In plus, atunci cand mi-am luat Gixxer-ul, CBR600 era ceva mai scumpicel pentru mine, motivatia fiind calitatea si fiabilitatea lor.

 

Ce pot sa zic... Nu doresc la nimeni un astfel de inceput de sezon. Cat despre nebuna mea, sper sa ii dau de cap repede si ieftin. (normal, nu?)

Banuiesc ca dupa ce rezolv problema si o scot la o plimbare pe "ulitzele patriei", toate aceste probleme nu or sa mai fie atat de suparatoare.

 

Hai mai repede cu calduraaaa....

Mesaj completat

GATAAAA... Motoreta este GATAAAA

 

Bineinteles, traind in Romania, rezolvarea unor lucrari relativ usoare la utilajul din dotare se pot dovedi adevarate pietre de moara.

Dupa cateva mici intarzieri si cateva neplaceri nesimnificative din partea service-ului cu care colaboram, eu cu banii, ei cu raparatu', am renuntat a ma mai duce la Elf.

Bineinteles ca aparut o dilema, unde ma duc? Daca de cele 2 service-uri mari Suzuki din Buc. nu mai am o parere buna, ce fac? "La baietzasul de la coltul blocului" parca nu imi vine sa ma duc. Mmm... telefoane, recomandari, discutii cu prietenii si... gata, am gasit. Cica baietii ar fi de treaba, ba mai mult cica au tupeu sa se si priceapa. Suna prea bine :)

 

Ok, ma hotarasc sa duc "acaretul" la ei. Bunnn. Am sunat si mi-am expus problemele, nedumeririle, s.m.d. A ramas ca suna ei. Deja ma gandeam ca incepe iar experienta care am avut-o cu Elf, dar ciudat, dupa o ora mi-a sunat sunat telefonul si mi-am primit toate raspunsurile, ba mai mult de atat, am primit ajutor. Putine service-uri se gandesc sa ofere AJUTOR unui client cu o problema, si mai putine service-uri se gandesc la nevoile tale ca si client. Din pacate mentalitatea actuala la capitolul de prestari servicii este deformata si apartine unei epoci demult apuse. Momentan se pare ca deja ti s-a facut un favor daca ti s-a raspuns la telefon, daca esti bagat in seama inseamna ca deja trebuie sa iei atitudinea de catel supus si sa speri ca isi vor face treaba cat mai bine sau cat mai repede. Din pacate putine companii inteleg ca tu, clientul, esti cel care le face un favor prin simplu fapt ca ii alegi in rezolvarea diverselor probleme pe care le-ai putea avea, mai ales in aceasta perioada in care banii nu mai zboara atat de usor si necalculat din buzunarul tau de Client.

 

Gata... ca ma abat de la subiect.

Ajutorul primit a venit din partea Go Racing. Un service micutz dar care se pare ca poate sa "duca mult". Cel putin asta este prima impresie.

Din momentul in care mi-au ridicat motoreta pana cand mi-au insiruit "constatarea motocicletei" si rezolvarea problemelor trecute in acel check list au trecut ore. Da, suna normal, ore dar eu nu prea am avut parte ce acest normal. Ba mai mult de atat, le-a trebuit cateva ore sa-mi rezolve problema amortizorului cu care am o istorie lunga de aproape un an. Se pare ca nu era "jamba", asa cum mi s-a spus cu convingere si tarie anul trecut incat am fost sfatuit sa imi procur o alta.

Procurarea jambei era cat pe ce sa fie o greseala destul de costisitoare, norocul chior pe care l-am avut a fost ca am luat amortizorul cu totul din diverse motive si impins de cei "batrani".

 

Problema amortizorului consta in uzura cuzinetilor din "pahar" sau "tub" sau s-o chema. Ce usor suna cand afli in sfarsit problema.

Ideea este ca cu mai putini marafetzi scosi din buzunar decat unde apelasem prima oara mi-am schimbat kit-ul de lant, placute, etc , ba chiar mi-au rezolvat si alte probleme de care nu eram constient, reglaje de suspensie pentru inaltimea si greutatea mea si multe mici amanunte care fac toata diferenta dintre o experienta pe care trebuie sa o suporti si una care iti face placere.

 

Una peste alta, o experienta inceputa prost s-a terminat cum nu se putea mai bine. Am plecat multumit de la baietii astia. Au intentia, au se pare si experienta, au bunul simt, un pic de atentie la cateva detalii le mai trebuie si cred ca ar fi un service la care ti-ai permite luxul sa ai asteptari.

 

 

Si ca sa inchei cu acelasi entuziasm:

 

GATAAAA... Motoreta este GATAAAA

Sa vina zilele insorite (parca suna a 'la Puya), Sa inceapa sezonul (mai bine)

 

 

 

Aaa, sa nu uit, daca treceti pe la ei, ascultatile povestile din campionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

My baby has parts !!!

 

Dupa toata tevartura cu service-ul, care pana la urma s-a rezolvat, am reusit sa mai gasesc cativa marafeti si uite ce-am facut:

 

Un amortizor nou de ghidon si un set de manete albastrele

 

post-57630-0-03364800-1305022952_thumb.jpg

 

post-57630-0-55453800-1305022966_thumb.jpg

 

 

Pana la urma sezonul a inceput bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

EHE,frumos.Eu nu mi-am permis decat un alt parbriz(pe celalalt l-am spart)si un kit de lant gold....deh e greu cu criza asta si cu venitul injumatatit cu 50%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EHE,frumos.Eu nu mi-am permis decat un alt parbriz(pe celalalt l-am spart)si un kit de lant gold....deh e greu cu criza asta si cu venitul injumatatit cu 50%

 

I have that too !!! Cand i-am facut revizia, s-a schimbat si una bucata kit lant nou nout RK WX-Ring Gold 520, atat ca acum am schimbat raportul fatza de ce aveam. Am pus -1 pinion cu +1 foaie. Ma minte frumos vitezometru acum :scratch:

 

Cat priveste partea financiara... si la mine scartie din toate incheieturile (lucrez in vanzari auto).

Cred ca o sa mai creasca multa iarba in fata blocului pana imi permit sa leg un Quick Shifter de Power Commander-ul montat sub codita motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O clipa n-am fost atent si ai impopotonat saraca mobra.... :)

 

 

:smoke:

 

Nu as vrea sa cad in patima celor care zic: "doar asta mai cumpar, in rest o las asa", ca stiu ca nu ma pot tine de cuvant.

Ma bate rau un gand, de ma invenitit, cum ca m-as simti mai fericit cu un quickshiter. Sti tu, "in rest, o las asa." :rolleyes:

 

O mica plimbare de duminica pe la Valenii de Munte - Cheia - Brasov cu Gixxu. Cu ocazia asta am reusit sa probez in realitate reglajele facute la suspensie de cei de la GoRacing. Mmmm... perfect. Baietii astia chiar se pricep.

post-57630-0-10127300-1306695063_thumb.jpg

Editat de Raga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca majoritatea aleg HyperPro la amortizoare de ghidon

bafta la noi tuninguri si asfalt uscat

:cheers:

 

 

Mersi la fel :cheers:

 

Mai am pana o sa reusesc un mod asa curat cum ai reusit tu Septimiu. Ai avut bafta sa incepi cu o motoreta fara probleme estetice si tehnice.

Eu a trebuit mai intai sa aduc "tractorasul" la viata ca sa ma pot gandi si la un mod personalizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi a fost prima oara cand am iesit cu motoru din Bucuresti (buc-breaza) si la intoarcere am dat peste un caine...In weekend am fost tot in Breaza da` cu masina si cand am vazut cati erau cu motoarele mi-a trezit pofta de plimbare :).Intrebarea e daca pe motor inca mai ai Corsa III ca d`alea am si eu si vreau sa stiu daca sunt cat de cat ok de mers mediu-tare :D

 

Ps: Misto poza cu R1 :)

Editat de k-2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...