LFR Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 ai idee de pe ce modele de intruder s-ar mai potrivi? poate gasesc la dezmembrari pe aici totusi. eu unul m-as teme sa comand de prin nu stiu ce tara si sa merg la risc cu atatia bani pe un cdi care poate sa aiba si ala vreo buba....in caz de nu apar alte oferte as putea apela la tine sa comanzi piesa? cu raspala binevenita bineinteles este un tip in ploiesti care are un intruder la dezmembrat cu preturi chiar bune ...suna si vezi daca mai are aceea piesa ....0722913344-Nae... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 este un tip in ploiesti care are un intruder la dezmembrat cu preturi chiar bune ...suna si vezi daca mai are aceea piesa ....0722913344-Nae... dap; nae din ploiesti; nu stiu ce-i cu el; am sunat de mi-a venit rau; in zile diferite si la ore diferite; suna dar nu raspunde.....cu el cred ca m-as scoate si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) * da, nici eu n-am dat de Nae, astept sa vedem poate are cineva un alt nr. de-al lui. in alta ordine de idei, cine stie cum se regleaza tachetii la Intruderul 800, va rog veniti cu sfaturi, experiente, ca ...la mine vad ca nu functioneaza "sistemul". ce vreau io sa stiu, mai precis, este: cand reglezi tachetii, trebuie sa dai motorul jos cu totul, partial sau deloc? la schimbarea filtrelor (de aer), cum se face sincronizarea carburatoarelor? e "dupa ureche" (adica la ochi, ureche, feeling) sau sunt parametrii ficsi si stabili? dati-mi o idee, va rog, ce sa cer, ca motorul meu a ramas blocat la doftor si mi-am cam pierdut rabdarea(!) merci! Editat August 4, 2009 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 domnu' Nae nu prea are treaba cu telefonul...dar daca insisti dai de el in cele din urma. Eu am luat acum vreo 3 luni un harness de la el si mi-a convenit si pretul si calitatea. Cu reglajele de tacheti si sincronizat carburatoare ar trebui sa fie ca la orice alt motor de genul...nu zic nimic sigur ca n-am incercat pe intruder, pe principiul: daca nu-i stricat, nu-l repara. Sincronizarea carburatoarelor nu e nici dupa ureche, nu are nici un parametru.. dupa cum spune si numele trebuie doar sa le sincronizezi, e o instalatie simpla bazata pe principiul vaselor comunicante. E pe forum in alta sectiune o intreaga istorie a carburatoarelor si a sculelor de sincronizat * da, nici eu n-am dat de Nae, astept sa vedem poate are cineva un alt nr. de-al lui. in alta ordine de idei, cine stie cum se regleaza tachetii la Intruderul 800, va rog veniti cu sfaturi, experiente, ca ...la mine vad ca nu functioneaza "sistemul". ce vreau io sa stiu, mai precis, este: cand reglezi tachetii, trebuie sa dai motorul jos cu totul, partial sau deloc? la schimbarea filtrelor (de aer), cum se face sincronizarea carburatoarelor? e "dupa ureche" (adica la ochi, ureche, feeling) sau sunt parametrii ficsi si stabili? dati-mi o idee, va rog, ce sa cer, ca motorul meu a ramas blocat la doftor si mi-am cam pierdut rabdarea(!) merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 * da, nici eu n-am dat de Nae, astept sa vedem poate are cineva un alt nr. de-al lui. in alta ordine de idei, cine stie cum se regleaza tachetii la Intruderul 800, va rog veniti cu sfaturi, experiente, ca ...la mine vad ca nu functioneaza "sistemul". ce vreau io sa stiu, mai precis, este: cand reglezi tachetii, trebuie sa dai motorul jos cu totul, partial sau deloc? la schimbarea filtrelor (de aer), cum se face sincronizarea carburatoarelor? e "dupa ureche" (adica la ochi, ureche, feeling) sau sunt parametrii ficsi si stabili? dati-mi o idee, va rog, ce sa cer, ca motorul meu a ramas blocat la doftor si mi-am cam pierdut rabdarea(!) merci! l-am prins pe nae la telefon; n-am noroc; a dat ghidonul cu totu.....poate au altii. nu mai are decat ce-a mai ramas dintr-un singur intruder vs 800 ....parca. n-a raspuns la tel. ptr. ca a fost in germania si n-a raspuns decat numerelor cunoscute. tacheti: in primul rand daca chiar vrei sa stii care e treaba da-ti jos manualul de service - il gasesti rapid pe net. io stiu ca - dar s-ar putea sa ma insel; ce stiu io e de la masini - pentru reglaj tacheti trebuie sa dai jos capacul chiulasei si sa misti volanta pana colbutorul ajunge in pozitia dorita si se regleaza - strans/slabit functie de dimensiunea masurata cu lera si de ordinea de aprindere. sincronizarea carburatoarelor cred ca se face folosind o masinarie de precizie in service ( dynojet?) pentru ca e o chestie foarte fina; amestecul carburant trebuie sa ajunga un camera de ardere intr-un moment anume si intr-un debit anume.....ce am zis io aici sunt mai mult chestii de cultura generala; nu pot sa am tupeul sa zic ca ma pricep. asa ca.....mai intreaba si pe altii si ia-ti manualul de service. spor !! CAUT REZERVOR AMBREIAJ INTRUDER VS 400/600/750/800/1400/BOULEVARD S 40/BOULEVARD S 50 URGENT !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LFR Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 * da, nici eu n-am dat de Nae, astept sa vedem poate are cineva un alt nr. de-al lui. in alta ordine de idei, cine stie cum se regleaza tachetii la Intruderul 800, va rog veniti cu sfaturi, experiente, ca ...la mine vad ca nu functioneaza "sistemul". ce vreau io sa stiu, mai precis, este: cand reglezi tachetii, trebuie sa dai motorul jos cu totul, partial sau deloc? la schimbarea filtrelor (de aer), cum se face sincronizarea carburatoarelor? e "dupa ureche" (adica la ochi, ureche, feeling) sau sunt parametrii ficsi si stabili? dati-mi o idee, va rog, ce sa cer, ca motorul meu a ramas blocat la doftor si mi-am cam pierdut rabdarea(!) merci! alt nr de telefon nu stiu ..dar cum spunea si Dracu insistati ca raspunde...nu raspunde cand e plecat din tara cu toate ca tel e deschis... la reglarea tachetilor nu trebuie dat motorul jos ci doar capacele de vizitare aflate in partea de sus a cilindrului ...operatiunea in sine dureaza vreo ora sau doua... iar la sincronizarea carburatoarelor fiecare mecanic o face dupa reguli doar de el stiute... parerea mea sa iei motorul si sa il duci la alt mecanic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 * multumesc pentru sfaturi. maine, ca azi n-am chef sa ma enervez, sun din nou mecanicul a la votre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 * multumesc pentru sfaturi. maine, ca azi n-am chef sa ma enervez, sun din nou mecanicul a la votre! ...ideal ar fi ca la sincronizare sa se foloseasca ceasurile(vacuumetre-sper ca n-am gresit) alea nu gresesc niciodata.....fiindca in cazul tau, ca si in majoritatea cazurilor, este vb despre carburatoare vacumatice...........iar la reglat tachetii te sfatuiesc sa il duci la cineva priceput ca e mai complicat ( nu foarte, dar destul) nu se desface motorul ci doar capacele de chiulasa, si eventual se da jos rezervorul ca nu cred sa fie atata spatiul la vs800 intre rezervor si cilindrii ca sa poti baga mana si cheia p-acolo...bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIFER Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) * da, nici eu n-am dat de Nae, astept sa vedem poate are cineva un alt nr. de-al lui. in alta ordine de idei, cine stie cum se regleaza tachetii la Intruderul 800, va rog veniti cu sfaturi, experiente, ca ...la mine vad ca nu functioneaza "sistemul". ce vreau io sa stiu, mai precis, este: cand reglezi tachetii, trebuie sa dai motorul jos cu totul, partial sau deloc? la schimbarea filtrelor (de aer), cum se face sincronizarea carburatoarelor? e "dupa ureche" (adica la ochi, ureche, feeling) sau sunt parametrii ficsi si stabili? dati-mi o idee, va rog, ce sa cer, ca motorul meu a ramas blocat la doftor si mi-am cam pierdut rabdarea(!) merci! Pt tot ce este legat de service-ul motorului de intruder : chapter_04_ENGINE.pdf (din biblia de service a intruderului) ..si da-l si mecanicului ...poate mai invata ceva...... Pt. schimbarea filtrelor: am scris eu acu ceva vreme cum se face... ( cred ca tot pt tine si Intrusu ) - hai ca-i chiar simplu!! (vezi pagina 82 de pe acest forum). Sincronizare carburatoare: Tocmai mi-a sosit din USA "jucaria" electronica de sincronizat carburi ...da' nu stiu cum te-as putea ajuta?! ( esti cam departe) Oricum sfatul meu este sa mergi la cineva care are un aparat de sincronizat si o sa vezi ca toata treaba dureaza 30 min. PS: Cauta un MECANIC pt. intruder ...... nu un "mecanic". SUCCESURI!! Editat August 4, 2009 de LUCIFER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Pt tot ce este legat de service-ul motorului de intruder :chapter_04_ENGINE.pdf (din biblia de service a intruderului) ..si da-l si mecanicului ...poate mai invata ceva...... Pt. schimbarea filtrelor: am scris eu acu ceva vreme cum se face... ( cred ca tot pt tine si Intrusu ) - hai ca-i chiar simplu!! (vezi pagina 82 de pe acest forum). Sincronizare carburatoare: Tocmai mi-a sosit din USA "jucaria" electronica de sincronizat carburi ...da' nu stiu cum te-as putea ajuta?! ( esti cam departe) Oricum sfatul meu este sa mergi la cineva care are un aparat de sincronizat si o sa vezi ca toata treaba dureaza 30 min. PS: Cauta un MECANIC pt. intruder ...... nu un "mecanic". SUCCESURI!! * mda, aveam eu o banuila, ca nu sunt pe calea cea buna..., de ceva timp. acu' m-ai convins, uff! am dus motorul acolo din simplul motiv ca cel care l-a avut inainte tot acolo l-a facut si mecanicul cu pricina stie exact ce a pus si ce a facut in motorul ala. se pare ca nu-i suficient va tin la curent cu evolutia. merci pentru suport! pun manualul acuma la "dosar". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 intruderu` lu` nae dezmembrat: /index.php?...p;#entry2038963 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIFER Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 MAI JOS GASITI TOT MANUALUL DE SERVICE PT iNTRUDER VS700-800 (pt cei ce nu l-au gasit) chapter_01_INTRO.pdf chapter_02_TROUBLESHOOTING.pdf chapter_03_LUBRICATION_MAINTENANCE_TUNEUP.pdf chapter_04_ENGINE.pdf chapter_05_CLUTCH.pdf chapter_06_TRANSMISSION_AND_GEARSHIFT.pdf chapter_07_FUEL_AND_EXHAUST.pdf chapter_08_ELECTRICAL_SYSTEM.pdf chapter_09_LIQUID_COOLING_SYSTEM.pdf chapter_10_FRONT_SUSPENSION_AND_STEERING.pdf chapter_11_REAR_SUSPENSION_AND_FINNAL_DRIVE.pdf chapter_12_FINAL_DRIVEE.pdf chapter_13_BODY_AND_FRAME.pdf chapter_14_INDEX.pdf chapter_15_ELECTRICAL_DIAGRAM.pdf Sa va fie de folos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 *URAA! esti om de nadejde, bre, Lucifere! ...sa stii ca daca ajung prin Iad p-acolo, ...ma revansez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 dap; om de om; sa traiesti boierule !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 cine are intruder 800 rosu,cu suport pt nr lateral,incadrat de un lant?l-am vazut in VV sapt trecuta....Cria,tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 cine are intruder 800 rosu,cu suport pt nr lateral,incadrat de un lant?l-am vazut in VV sapt trecuta....Cria,tu? * ntz, eu n-am motor acasa de doo saptamani aproape (!) plus ca nr. meu lateral e pus pe o placa de otel, nu incadrat de lant (as vrea, mi-ai dat o idee!~) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Daca avea nr. cu B-??-GOD,si avea farul oval,cu 2 faze separate,atunci era al lui Thrasher.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 * ntz, eu n-am motor acasa de doo saptamani aproape (!)plus ca nr. meu lateral e pus pe o placa de otel, nu incadrat de lant (as vrea, mi-ai dat o idee!~) cria mama....adu-l draq la cta ca vb cu misu sa ti-l faca el.in plin sezon sa stai pe bara 2 saptamani?fara sa ai probleme majore la calutz....?mi-as lua venele "pe lung" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 cria mama....adu-l draq la cta ca vb cu misu sa ti-l faca el.in plin sezon sa stai pe bara 2 saptamani?fara sa ai probleme majore la calutz....?mi-as lua venele "pe lung" * AZI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 * AZI! azi ce?azi vii cu el la cta?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellrider Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 salut, cine ma poate ajuta cu niste oglinzi de intruder 800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 azi ce?azi vii cu el la cta?) * as vrea io.. am sunat, nu pot sa-l iau nici azi, omu' s-a imbolnavit si a stat azi acasa. la garaj nu e nimeni. cred ca e o conspiratie!!! gata! ...daca nici maine nu il pot lua, scot papusa voodoo din cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellrider Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 am uitat sa ma prezint.. acesta e motorul meu, l-am luat spatamana trecuta!!!! ce sa zic.. SUPER TARE!!!! i-am facut consumul, am mers doar in oras si mi-a luat 8% probabil k am mars putin mai turat cu el.. in rest nu am probleme, roata de 21 pe fata, o oglinda pe drapta in care nu prea vad... as avea nevoie de 2 oglinzi... imi puteti recomanda un mecanic de intruder? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 am uitat sa ma prezint..acesta e motorul meu, l-am luat spatamana trecuta!!!! ce sa zic.. SUPER TARE!!!! i-am facut consumul, am mers doar in oras si mi-a luat 8% probabil k am mars putin mai turat cu el.. in rest nu am probleme, roata de 21 pe fata, o oglinda pe drapta in care nu prea vad... as avea nevoie de 2 oglinzi... imi puteti recomanda un mecanic de intruder? in buc nu stiu mecanic dar daca ajungi in cta se rezolva.cat despre oglinzi....greu sa gasesti o pereche stock.care intamplator sant excelente(parerea mea).vis-a-vis de consum,8% e cam mult si pt mers in oras turat sau nu.cred ca trebuie sa iti reglezi carburatoarele si amestecul. bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIFER Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 am uitat sa ma prezint..acesta e motorul meu, l-am luat spatamana trecuta!!!! ce sa zic.. SUPER TARE!!!! i-am facut consumul, am mers doar in oras si mi-a luat 8% probabil k am mars putin mai turat cu el.. in rest nu am probleme, roata de 21 pe fata, o oglinda pe drapta in care nu prea vad... as avea nevoie de 2 oglinzi... imi puteti recomanda un mecanic de intruder? Salut!! Daca vrei iti vand eu oglinzile mele stock. Sunt aproape noi; tipul de la care am luat eu motorul le-a inlocuit cu unele de Harley ( pe care le am si in prezent ) la o luna dupa ce a cumparat motorul de la o reprezentanta Suzuki din Italia. Daca te intereseaza da un PM cu nr de tel (si nume) si te sun sa discutam. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.