dkid Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 pai a mea arata misto ca nu mai are borcanul ala de gem pe post de stop...am stop custom:) plus ca am impresia ca la intruderul asta...doar s-a dat seaua jos..nu s-a taiat si din aripa cum am facut eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 e photoshop nene; doar m-am jucat pe poza - se vede iarba printre spite. ai pastrat aripa originala ? daca da; cum ai facut cu gaurile si tablitele alea de prindere a seii din spate; cum ai scapat de ele ? mai pune si tu niste poze cu ata; te rog frumos. thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 ia da-mi tu un tel ca asa mi-e o lene sa scriu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 am rabdare - nu suport telefoanele. cand ai chef si timp....nu-i graba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 mda..cu ce sa incep? -aripa e cea originala dar e scurtata cu aprox 15 cm.gaurile care tineau stopul original le-am rezolvat sudand o tabla pe interiorul aripii.slefuit/chituit/bla bla... -nu stiu despre ce alte gauri vorbesti tu pt ca eu nu am renuntat(inca) la seaua spate.ORICUM,seaua spate se prinde in partea din fata exact de suportul pe care sta seaua fata...iar in spate are doar un sistem cu o "brida" de metal in care intra 2 picioruse atasate de sea.la partea aia nu am umblat (inca). -a mea arata misto si pt ca i-am scurtat amortizoarele.in felul asta nu mai are spatiul asa de mare intre roata si aripa.DAR,asta inseamna ca nu mai pot lua pasager....doar daca e o pasarica pana in 50 de kg:) -nr. lateral ajuta si el la "look".daca nu il muti...iti acopera roata spate si se duce draq tot fasonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 merci mult kidule. s-ar putea sa apelez la tine - ziceai ca stii un nene ptr. piese metalice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 stiu stiu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 (editat) pentru cine cauta coduri OEM: http://www.cmsnl.com/products/ http://www.powersportspro.com/pages/parts/ http://members.home.nl/ps.janssen/data/pdf...0onderdelen.pdf http://www.bikebandit.com/ primele 2 sunt parfum. spor. Editat Februarie 20, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 mda..cu ce sa incep? -aripa e cea originala dar e scurtata cu aprox 15 cm.gaurile care tineau stopul original le-am rezolvat sudand o tabla pe interiorul aripii.slefuit/chituit/bla bla... -nu stiu despre ce alte gauri vorbesti tu pt ca eu nu am renuntat(inca) la seaua spate.ORICUM,seaua spate se prinde in partea din fata exact de suportul pe care sta seaua fata...iar in spate are doar un sistem cu o "brida" de metal in care intra 2 picioruse atasate de sea.la partea aia nu am umblat (inca). -a mea arata misto si pt ca i-am scurtat amortizoarele.in felul asta nu mai are spatiul asa de mare intre roata si aripa.DAR,asta inseamna ca nu mai pot lua pasager....doar daca e o pasarica pana in 50 de kg:) -nr. lateral ajuta si el la "look".daca nu il muti...iti acopera roata spate si se duce draq tot fasonul. Nu o sa ai probleme cu numarul ala? (Fiind taiat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 o intrebare de zile mari: frana fatza de pe intruder e cam nashpa - slaba - si as vrea sa inlocuiesc etrierul cu unul de la un VL 1500 C 90 T, numai ca nu stiu - aici e problema - daca prinderea se potriveste; adica daca distanta dintre suruburi e aceeasi, diametrul suruburilor e acelasi si daca grosimea discului e aceeasi. am intrebat si pe sectiunea de service dar dupa aia mi-am dat seama ca i-ar sta mai bine aici. iata si o poza ca sa ma fac inteles mai bine: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 o intrebare de zile mari: frana fatza de pe intruder e cam nashpa - slaba - si as vrea sa inlocuiesc etrierul cu unul de la un VL 1500 C 90 T, numai ca nu stiu - aici e problema - daca prinderea se potriveste; adica daca distanta dintre suruburi e aceeasi, diametrul suruburilor e acelasi si daca grosimea discului e aceeasi. am intrebat si pe sectiunea de service dar dupa aia mi-am dat seama ca i-ar sta mai bine aici. iata si o poza ca sa ma fac inteles mai bine: sal o sa masor maine cu subleru la etieru meu.. si iti spun. dar nu cred ca o sa potriveasca, fiind la VL1500 etieru are 2 pistoane... unu in fata si unu spate, intrebarea e are loc in spate? ai curatat bine etieru bine cu lichid frana nou si curat? dar si la levieru? nu are cum sa fie slaba sau naspa.... inseamna ca nu ai pus cum trebuie lichid frana.. eu am patit asa... am facut ca la carte si tot slab si am dat motoru la un mecanic f priceput si .... brici!!!! conteaza mult pe unde intra lichidu si pe unde iese..... tehnica! aaa conteaza si placute de frana.... sa nu mai cumperi de alea ieftine...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) merci frumos pentru bunavointa - i-am pus placute trw/lucas; e drept ca sunt inca noi dar parca totusi...crezi ca ar trebui sa-i pun altceva; ebc de ex. ? pe IA mai multi se plang de faptul ca desi teoretic cele doua pistonase ( in ciuda aparentelor si asta stoc de VS are doua cap in cap ) trebuie sa impinga simultan; totdeauna placuta de la interior se toceste prima - cica s-ar remedia mult prin inlocuirea discului cu un "floating" disc...nu stiu; mai sap si mai astept.... Mesaj completat deci ala de de vl 500 c90t are de fapt 4/ 2 cap in cap. Mesaj completat Editat Februarie 21, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 salut intreduristilor! unde gasesc si eu cauciuri brigestone fata 130\90-16m\c 67h si spate 170\80-15m\c 7th am tot cauta pe net dar nu am gasit varianta asta. pt m800 sun avelopele. am pe ea avon dar nu sunt bune derapeaza pe ploaie cu repect cornel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 am masurat la etieru meu... e 73 mm intre cele 2 prinderi si "grosimea" etierului e 85 mm sunt bune placute de frana "Lucas" .... mai bine dai 50 RON la un meserias sa ti faca franele ca lumea (din pacate nu e din Bucuresti, e din Brasov... io ma duc acolo cand am o problema cu bizonu meu) numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Nu o sa ai probleme cu numarul ala? (Fiind taiat) nr nu e taiat.doar am indoit bucata pe care e RO.atat.si nu,nu ai probleme cu kestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aronbmw Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Salutare. Vand o pereche de tobe after-market, de la Highway Hawk , modelul "DOUBLLE WALL" pt Suzuki Intruder VL1500LC !!!Sunt aproape noi, le-am folosit 1 luna. Suna BESTIAL ! Pret: 400 euro !!! PS: eu le-am luat de AICI cu 495 euro+80 euro transport Tel: 0741207840, Aron up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) salut intreduristilor! unde gasesc si eu cauciuri brigestone fata 130\90-16m\c 67h si spate 170\80-15m\c 7th am tot cauta pe net dar nu am gasit varianta asta. pt m800 sun avelopele. am pe ea avon dar nu sunt bune derapeaza pe ploaie cu repect cornel * salutare! cornel uite aici gasesti, la Bogdan: /index.php?showtopic=148178 eu mi-am luat de la ei Metzeler acum 2 ani, sunt perfecte ptr. cruiser, preturile sunt onorabile. suna-l! cornelia P.S. hey, cand vine Wili? ...muaaama ce dor mi-e de un barbeque! Editat Februarie 24, 2010 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stalky36 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 buna. am o problema. imi scapa lichid de ambreiaj din rezervorul de pe ghidon. am impresia ca garnitura aia din rezervor nu mai calca cum trebuie. se intampla sa aiba cineva una? sau, daca a mai patit cineva chestia asta, cum a rezolvat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 daca iei una veche de la cineva e doar o improvizatie; nu stii cat dureaza. parerea mea e ca trebuie sa-ti comanzi alta/altele si cand o fi sa schimbi, cureti bine si locul unde calca garnitura. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stalky36 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 ma gandesc ca nu pot comanda doar garnitura. ar trebui sa comand tot rezervorul. si tocmai nu stau chiar atat de bine cu banii ... se mai intampla. si nici nu curge mult... asa ca as incerca intai sa vad daca nu cumva are cineva una, sau poate s-o putea etansa cumva.... repet, pierderea nu e mare, deci nu risc sa se intample ceva grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 * salutare! cornel uite aici gasesti, la Bogdan: /index.php?showtopic=148178 eu mi-am luat de la ei Metzeler acum 2 ani, sunt perfecte ptr. cruiser, preturile sunt onorabile. suna-l! cornelia P.S. hey, cand vine Wili? ...muaaama ce dor mi-e de un barbeque! multumesc pt informatii! vili vine cam in aprilie si facem o petrecere mare mai mult decit atat in buftea se va deschide un bar pt motociclisti ...iar cand facem gratar te anunt doar sa nu ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stalky36 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 sau, e cineva care a comandat ceva de pa alpha-sports? e vreo firma in romania care aduce piese de la ei? ca acolo ce vreau eu costa 9 usd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 285 euroi rezervorul ala; asa ca lasa......cauta-ti garnitura aia. am avut suportul manetei rupt si a trebuit sa caut rezervorul.....cumplit de scump. da un mail la B&S motors - dealer suzuki - si cere-le un pret ( probabil este un kit ....). "motomike" din cluj au un sistem destept online de vanzari - cauta-i pe net. mai incearca pe ebay; cred ca gasesti noi la pret de ras. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stalky36 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 dap. garnitura in sine e un fleac, costa 9 usd pe alpha-sports...... in state. ma gandesc totusi ca drumul fie dureaza vreo 3-4 saptamani, fie costa cat ma enervez sa dau, fata de pretul piesei. si ai gasit rezervorul cu pricina? l-ai inlocuit? sa nu-mi zici ca l-ai aruncat pe ala rupt? ca tocmai de garnitura aia am eu nevoie mersi Mesaj completat adevarul este ca n-am fost prea clar...ii zice diafragma, nu garnitura. pun si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) dap. garnitura in sine e un fleac, costa 9 usd pe alpha-sports...... in state. ma gandesc totusi ca drumul fie dureaza vreo 3-4 saptamani, fie costa cat ma enervez sa dau, fata de pretul piesei. si ai gasit rezervorul cu pricina? l-ai inlocuit? sa nu-mi zici ca l-ai aruncat pe ala rupt? ca tocmai de garnitura aia am eu nevoie mersi salutare man! se pare ca ai noroc, ca tocmai am vazut problema ta si am cautat prin cutia cu spare parts si am gasit o garnitura care pare destul de buna ca cea de care ai tu nevoie, chiar daca e de la rezervorul de frana, pe care il am si pe acela, in afara de maneta, se potriveste fara probleme. Daca te intereseaza, PM sau pe mess. Am facut si foto acuma Editat Februarie 25, 2010 de thorus_2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.