G.Burlacu Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Suzuki VX 800 s-a zis? Sunt curios.. e neichid, e mai turing...?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 aici se vb despre supernakeduri ai 100 CP? ai in jur de 200 kg (180-220)? ma indoiesc sunt multe feluri de naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 aici se vb despre supernakeduri ai 100 CP? ai in jur de 200 kg (180-220)? ma indoiesc sunt multe feluri de naked da ..greseala mea, intra-adevar topicul este/era despre supernakeduri, dar in ultimile pagini era vorba de motoare de 750 cmc asa ca 800 de la VX zic eu ca se incadreaza, iar ca si kilograme...la mine in talon scrie 240, asa ca uneori s-ar putea sa ramai drept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 FZ1 2006 ... eu asta imi iau la anul (modelul N) ... e fabuloasa motocicleta. cat despre protectia la vant don't fockin' care ... sunt obisnuit ... 150cai, mere 250 fara sa gafaie (cea S are avantajaul unei minimale protectii la vant-muste-tantari-lacuste-s.a.) ... daca stii sa stai pe ea si mai ai si un pic de "vana" nu suferi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 M-a impresionat si acest model. Pe langa un design reusit (in opinia mea), cu pedigree (motor de r1 domolit) ar trebuii luat si el in seama...ce ziceti? 150 cp la 11.000 rpm si un cuplu de 106 Nm la 8000 rpm Restul se vede. Are cineva de prin Galati, dar am impresia ca nu posteaza pe aici. Daca nu ma insel il invit sa ne povesteasca cate ceva despre ea. All the best... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucicaCB1000 Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 Posesor de ZET, ma bag in discutie! Dupa parerea mea sunt motoare super; Sunt dementiale pentru oras si NU ESTE o diferenta notabila intre cele de 1000 si cele de 600! Sunt mult mai comode ca o sportiva (am si acum GSXR 750) si pozitia nu te incita la "dat in gura"! Viteza de croaziera este undeva la 120-140, mai sus vantul devine deranjant! Ce e bine sa stii ca in caz de nevoie ai reprize bune si ai de unde sa ceri 200 km/h Colegul meu de apartament are SV 1000 N (2004) si tot ce am scris mai sus este valabil si pt el! PANA LA URMA E VB DE ACOMODARE; CUM LA SPORTIVE E VB DE POZITIE ASA E SI AICI: TE ACOMODEZI CU VANTUL ... Eu am casca care izoleaza f bine si merg mereu cu dopuri de urechi in afara localitatii!! + NAKEDURILE AU PRESTANTA!! Sunt ideale pt drumuri lungi pt ca stai comod! Tot ce trebuie sa faci e sa nu treci de 150km/h! Mergi lejer la 120-140 si in depasiri motorul impinge bine! Te poti lansa bine pana la 220 .... scuze ca ma bag si eu ca am un cb1000,da chiar asa unde merg astia atata cu 200,pana la urma pt ce v-ati luat motoare sa alergati s-au sa va plimbati.eu fac autostrada soarelui de multe ori pe vara si va spun ca merg cu 130-140,motorul toarce frumos la 5500-6000ture abea asteeptand sa-i dau gaz pt o depasire +ca i-am montat o mica carena care isi face treaba foarte bine.concluzia=naked is the best Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 sa inteleg ca esti de acoord cu mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 dupa cum ziceam ceva mai devreme: Aprilia SL 750 Shiver 750 cmc, V2 la 90 de grade, 95 CP Cadru mixt: cr-mo si aluminiu furca inversata, etriere radiale tot odata a fost prezentata si prima motocicleta cu transmisie automatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 DOAMNE CUM ARATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! superb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 @ Aprilica 750 SL uatevăr... topicu e despre Big Mammas nu despre juma' de portii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 @ Aprilica 750 SL uatevăr... topicu e despre Big Mammas nu despre juma' de portii. 95 CP nu ti se par prea multi nu? sunt tot cam atatia cat are Bimota DB6 iar in ceea ce priveste ciclistica, Aprilica asta este cu mult peste SV 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 95 CP nu ti se par prea multi nu? sunt tot cam atatia cat are Bimota DB6 iar in ceea ce priveste ciclistica, Aprilica asta este cu mult peste SV 1000 Nu ma intereseaza cei 95 de cai ca atatia are si Hornelu de 6 foi si asta nu l face un "Big Mamma". Si nu sunt deloc impresionanti. Mi s-ar parea si penibil ca o motoreta de 750 aparuta in 2006 si care sa se vrea "suparata" sa nu aiba atati cai. In alta ordina de idei, Bandit 1200 are 98 de cai (putini, unii ar zice) si ala ESTE un "Big Mamma". Si ce-i daca 750 e peste SV 1000 la ciclistica? E si normal sa fie asa avand in vedere data aparitiei motoretelor dar si categoria lor ce cc. Ma rog, germanii au o zicala faina: "Hubraum ist durch nichts zu ersetzen". = Nimic nu inlocuieste centimetrii cubi. 750 e in ziua de azi clasa mijlocie sau hai sa zicem max "upper middle class" si nu despre asta e vorba in topicu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Nu ma intereseaza cei 95 de cai ca atatia are si Hornelu de 6 foi si asta nu l face un "Big Mamma". Si nu sunt deloc impresionanti. Mi s-ar parea si penibil ca o motoreta de 750 aparuta in 2006 si care sa se vrea "suparata" sa nu aiba atati cai. In alta ordina de idei, Bandit 1200 are 98 de cai (putini, unii ar zice) si ala ESTE un "Big Mamma". Si ce-i daca 750 e peste SV 1000 la ciclistica? E si normal sa fie asa avand in vedere data aparitiei motoretelor dar si categoria lor ce cc. Ma rog, germanii au o zicala faina: "Hubraum ist durch nichts zu ersetzen". = Nimic nu inlocuieste centimetrii cubi. 750 e in ziua de azi clasa mijlocie sau hai sa zicem max "upper middle class" si nu despre asta e vorba in topicu asta. ok... intradevar nu e big mamma iti dau dreptate si recunosc ca am fost off topic daca vrei dar e o motocicleta belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 ok... intradevar nu e big mamma iti dau dreptate si recunosc ca am fost off topic daca vrei dar e o motocicleta belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Honda CB 1300 Yamaha XJR 1300 Suzuki GSX 1400 Astea ce sunt? jucarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Freakin' Big Mammas. Aia sunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 (editat) Honda Hornet de 900. Un model, cu care, daca era pe stoc cred ca ma combinam...da n-a fost sa fie. Un motor uitat de parinti si lasat la voia intamplarii, fara nici o imbunatarire remarcabila de ceva ani, nici la motor si nici in design(mai ales). Ar fi fost o alegere buna, pt cei nemultumiti de ce poate un 600 si care ar fi vrut sa faca un pas in fata....Cred ca era un motor cu potential, dar s-a promovat vad : Honda CB 1300(cilindree mare dar unde naiba sunt caii putere) si CBF 1000(o struto camila coafata si rujata si trimisa la produs pe piata) , ambele in afara de culpu bunicel, aduc o greutate mai mare si cai putere cam aceiasi. Un hornet de 600 daca-si incordeaza muschii are aceiasi putere. Oare piata cere motoare cu cuplu mai bun si cai putere mai putini? In materie de naked eu cred ca Honda asa gandeste... Toate cele bune Zilele astea i-am taiat coada la a mea Editat Noiembrie 19, 2006 de Marinero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 (editat) Hornetul de 900 este visul meu,dar nu inainte de a avea hornetul de 600. Imi place Honet 900 mai mult decat cel de 600 pt. ca: - imi place mai mult cum arata ( 2 tobe finale,etc.) - e pe injectie ajustata sa traga in ture joase - a fost primul Hornet care l-am vazut dupa aceea am aflat ca e si de 600 desi cel de 600 a fost inaintea celui de 900 P.S. Imi place si Speed Triple la nebunie e un fel de al 2-lea vis Editat Noiembrie 19, 2006 de Dan_06.06.06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 cred ca la capitolul asta intra si exclusivista MUNCH MAMUTH! ... cred ca ar inchide gura multor pretendente la categoria MARE! ... si iar deviam de la discutie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucicaCB1000 Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) no comment CB-ul de 1000 este chiar mai mare decat cel de 1300 pt ca are rotile pe 18 si implicit este si mai lunga . asa ca mai uitati-va in jur Editat Noiembrie 23, 2006 de lucicaCB1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 CB-ul de 1000 este chiar mai mare decat cel de 1300 pt ca are rotile pe 18 si implicit este si mai lunga . asa ca mai uitati-va in jur daca nu ma insel e si mai grea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fzr500 Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 Posesor de SV1000S venit de pe fzr 500 din `89 pot spune ca se conduce foarte usor, m/am obisnuit cu ea dupa 2000 km dintre care condusi 500 afara si 1500 in oras..ce/i drept in prima luna.. Are cuplu grozav inca de jos, pot spune ca am condus cu 170/200 la drum intins, parbizul protejeaza bine. Toate bune si frumoase pana la consum...asta consuma nu se joaca, in oras 10 si afara 7,5 la mers normal iar sportiv cred ca urca si la 14.Deci avantaje si dezavantaje dar eu sunt foarte multumit pentru ca merg foarte mult in oras si am nevoie de cuplu.. jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 (editat) Posesor de SV1000S venit de pe fzr 500 din `89 pot spune ca se conduce foarte usor, m/am obisnuit cu ea dupa 2000 km dintre care condusi 500 afara si 1500 in oras..ce/i drept in prima luna.. Are cuplu grozav inca de jos, pot spune ca am condus cu 170/200 la drum intins, parbizul protejeaza bine. Toate bune si frumoase pana la consum...asta consuma nu se joaca, in oras 10 si afara 7,5 la mers normal iar sportiv cred ca urca si la 14.Deci avantaje si dezavantaje dar eu sunt foarte multumit pentru ca merg foarte mult in oras si am nevoie de cuplu.. jos... Asa-i, motoarele Suzy V2 (chiar si cel de 650) sint printre cele mai bune facute vreodata! Nu degeaba si altii le-au preluat (Cagiva) ori pur si simplu copiat (Hyosung). Cred oricum ca ai mare nevoie de cuplu maaare de jos, cumetre fzr500 - nu de alta, dar daca tu esti in poza... sari de 1,92 m, "ochiometric"!!! Tatal mamelor de "Big Mammas" pare sa fie insa noul Suzuki B-King cu motor de Hayabusa de ultima generatie (de 1.340 cmc si 183,5 CP fix ), al carui test pe bune, IN PREMIERA absoluta, il puteti gasi in urmatorul numar Univers Moto (apare pe 14 august) ! Ride on, Big Mamma! --- Mesaj completat în 05 Aug 2007 23:44 ------------- cred ca la capitolul asta intra si exclusivista MUNCH MAMUTH! ... cred ca ar inchide gura multor pretendente la categoria MARE! ... si iar deviam de la discutie!!! Bine spus ca devenim deviantzi , din simplul motiv ca din Mammuth-ul "resuscitat" n-au fost facute decit citeva exemplare din cele 250 prevazute... nu-i asadar de serie. Nici nu prea avea cum sa fie de fapt, cele citeva teste ale prototipurilor relevind un motor (de Opel Calibra Turbo - 2.000 cmc, urcat de la 204 la 250 CP ) aproape incontrolabil in viraje din cauza brutalitatii intrarii in regim a supraalimentarii. De pret (vreo 85.000 de euro) si greutate (peste 300 kg) nu mai vorbim... Editat August 5, 2007 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.