E.Z.rider Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Eu as incadra V-Max-ul la Muscle Bikes/Super Bikes impreuna cu Kawsaki Z1,Honda CBX 1000,etc.Mi se pare ce mai buna descriere. si de ce nu in aceeasi categorie cu Gixxerul de 750 ca tot au cam aceeai putere Vmax (n-o spun doar eu) e de fapt o "clasa in sine", un motor greu de incadrat intr-o anume categorie (multi nici n-au habar ca-i Yamaha, cred ca-i o marca - pe bune...). Poate ca acum ar fi un power-cruiser, in 1985 insa nu era de nici unele. Oricum, termenul "naked" defineste doar formal o clasa, cuvantul in sine n-are prea multa relevantza, "la nudul gol" fiind atitea si-atitea motoare... termenul naked este cat se poate de clar... defineste o categorie de motociclete cu tenta sportiva lipsite de carenaj si cu o pozitie de pilotaj adaptata rulajului mai degraba stradal decat "racing" daca vrem sa polemizam... putem spune ca majoritatea motocicletelor sunt mai naked asa... ca la toate se vede toba... o baterie de caburatoare... cateva aripioare de racire... sau, de ce nu, funduletul... Naked e Naked asa cum supersport e supersport... si cross e cross (ca tot veni vorba de motociclete dezbracate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 si de ce nu in aceeasi categorie cu Gixxerul de 750 ca tot au cam aceeai putere termenul naked este cat se poate de clar... defineste o categorie de motociclete cu tenta sportiva lipsite de carenaj si cu o pozitie de pilotaj adaptata rulajului mai degraba stradal decat "racing" daca vrem sa polemizam... putem spune ca majoritatea motocicletelor sunt mai naked asa... ca la toate se vede toba... o baterie de caburatoare... cateva aripioare de racire... sau, de ce nu, funduletul... Naked e Naked asa cum supersport e supersport... si cross e cross (ca tot veni vorba de motociclete dezbracate) Ma refeream in contextul anilor in care aceasta motocicleta a aparut.In `84 daca nu ma insel ...nu?Si cred ca sti foarte bine la ce ma refeream...sau nu...Am spus Muscle bike/Superbike nu naked.In acea perioada Muscle bike-urile erau in general naked si putine.Daca in ziua de azi o motocicleta supersport de 750cc a ajuns sa aiba aceiasi putere cu o motocicleta de peste 1000cc din anii 70-80 nu inseamna ca acele motociclete nu erau Muscle bikes in acea perioada.De altfel V-Max-ul a fost intotdeauna caracterizata si bagata in aceasta categorie de catre experti.Nu incerc sa incadrez motocicleta asta undeva,doar mi-am dat cu parerea.Dar eu nu prea vad rostul exemplului cu Gixxerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 Ma refeream in contextul anilor in care aceasta motocicleta a aparut.In `84 daca nu ma insel ...nu?Si cred ca sti foarte bine la ce ma refeream...sau nu...Am spus Muscle bike/Superbike nu naked.In acea perioada Muscle bike-urile erau in general naked si putine.Daca in ziua de azi o motocicleta supersport de 750cc a ajuns sa aiba aceiasi putere cu o motocicleta de peste 1000cc din anii 70-80 nu inseamna ca acele motociclete nu erau Muscle bikes in acea perioada.De altfel V-Max-ul a fost intotdeauna caracterizata si bagata in aceasta categorie de catre experti.Nu incerc sa incadrez motocicleta asta undeva,doar mi-am dat cu parerea.Dar eu nu prea vad rostul exemplului cu Gixxerul. vrei sa ne pierdem in discutii... nu vb de putere neaparat ci de pozitie de pilotaj, dimensiuni, geometrie, mase, V-max e un model de nisa... inca de la inceput a fost, nu este un cruiser, dar in nici un caz nu este o motocicleta naked... acu' fiecare are propria parere... si io nu tin cu tot dinadinsul sa te ajut pe tine sa distingi corect intre un naked si un power-cruiser... (musclebike nu este tocmai o categorie) daca tii neaparat poti sa consideri ca e un supersport... e treaba ta revenind la discutia initiala... apare un nou naked de cilindree medie... Aprilia Naked 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 vrei sa ne pierdem in discutii... nu vb de putere neaparat ci de pozitie de pilotaj, dimensiuni, geometrie, mase, V-max e un model de nisa... inca de la inceput a fost, nu este un cruiser, dar in nici un caz nu este o motocicleta naked... acu' fiecare are propria parere... si io nu tin cu tot dinadinsul sa te ajut pe tine sa distingi corect intre un naked si un power-cruiser... (musclebike nu este tocmai o categorie) daca tii neaparat poti sa consideri ca e un supersport... e treaba ta revenind la discutia initiala... apare un nou naked de cilindree medie... Aprilia Naked 750 Nevermind... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tin-tin Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 triumph!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 (editat) mie imi palce si yamaha bt1100 bulldog.dar cel mai mult,in kategoria asta,yamaha xjr1200.,honda cb 1000 si evident monsterele..dar mai ales xjr ul nu styu de ce ma atrage asha...ii bestial Editat Noiembrie 8, 2006 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 iar comaparam mere cu pere dar ma rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Suzuki VX 800 s-a zis? Sunt curios.. e neichid, e mai turing...?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 aici se vb despre supernakeduri ai 100 CP? ai in jur de 200 kg (180-220)? ma indoiesc sunt multe feluri de naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 aici se vb despre supernakeduri ai 100 CP? ai in jur de 200 kg (180-220)? ma indoiesc sunt multe feluri de naked da ..greseala mea, intra-adevar topicul este/era despre supernakeduri, dar in ultimile pagini era vorba de motoare de 750 cmc asa ca 800 de la VX zic eu ca se incadreaza, iar ca si kilograme...la mine in talon scrie 240, asa ca uneori s-ar putea sa ramai drept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 FZ1 2006 ... eu asta imi iau la anul (modelul N) ... e fabuloasa motocicleta. cat despre protectia la vant don't fockin' care ... sunt obisnuit ... 150cai, mere 250 fara sa gafaie (cea S are avantajaul unei minimale protectii la vant-muste-tantari-lacuste-s.a.) ... daca stii sa stai pe ea si mai ai si un pic de "vana" nu suferi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 M-a impresionat si acest model. Pe langa un design reusit (in opinia mea), cu pedigree (motor de r1 domolit) ar trebuii luat si el in seama...ce ziceti? 150 cp la 11.000 rpm si un cuplu de 106 Nm la 8000 rpm Restul se vede. Are cineva de prin Galati, dar am impresia ca nu posteaza pe aici. Daca nu ma insel il invit sa ne povesteasca cate ceva despre ea. All the best... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucicaCB1000 Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 Posesor de ZET, ma bag in discutie! Dupa parerea mea sunt motoare super; Sunt dementiale pentru oras si NU ESTE o diferenta notabila intre cele de 1000 si cele de 600! Sunt mult mai comode ca o sportiva (am si acum GSXR 750) si pozitia nu te incita la "dat in gura"! Viteza de croaziera este undeva la 120-140, mai sus vantul devine deranjant! Ce e bine sa stii ca in caz de nevoie ai reprize bune si ai de unde sa ceri 200 km/h Colegul meu de apartament are SV 1000 N (2004) si tot ce am scris mai sus este valabil si pt el! PANA LA URMA E VB DE ACOMODARE; CUM LA SPORTIVE E VB DE POZITIE ASA E SI AICI: TE ACOMODEZI CU VANTUL ... Eu am casca care izoleaza f bine si merg mereu cu dopuri de urechi in afara localitatii!! + NAKEDURILE AU PRESTANTA!! Sunt ideale pt drumuri lungi pt ca stai comod! Tot ce trebuie sa faci e sa nu treci de 150km/h! Mergi lejer la 120-140 si in depasiri motorul impinge bine! Te poti lansa bine pana la 220 .... scuze ca ma bag si eu ca am un cb1000,da chiar asa unde merg astia atata cu 200,pana la urma pt ce v-ati luat motoare sa alergati s-au sa va plimbati.eu fac autostrada soarelui de multe ori pe vara si va spun ca merg cu 130-140,motorul toarce frumos la 5500-6000ture abea asteeptand sa-i dau gaz pt o depasire +ca i-am montat o mica carena care isi face treaba foarte bine.concluzia=naked is the best Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 sa inteleg ca esti de acoord cu mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 dupa cum ziceam ceva mai devreme: Aprilia SL 750 Shiver 750 cmc, V2 la 90 de grade, 95 CP Cadru mixt: cr-mo si aluminiu furca inversata, etriere radiale tot odata a fost prezentata si prima motocicleta cu transmisie automatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 DOAMNE CUM ARATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! superb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 @ Aprilica 750 SL uatevăr... topicu e despre Big Mammas nu despre juma' de portii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 @ Aprilica 750 SL uatevăr... topicu e despre Big Mammas nu despre juma' de portii. 95 CP nu ti se par prea multi nu? sunt tot cam atatia cat are Bimota DB6 iar in ceea ce priveste ciclistica, Aprilica asta este cu mult peste SV 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 95 CP nu ti se par prea multi nu? sunt tot cam atatia cat are Bimota DB6 iar in ceea ce priveste ciclistica, Aprilica asta este cu mult peste SV 1000 Nu ma intereseaza cei 95 de cai ca atatia are si Hornelu de 6 foi si asta nu l face un "Big Mamma". Si nu sunt deloc impresionanti. Mi s-ar parea si penibil ca o motoreta de 750 aparuta in 2006 si care sa se vrea "suparata" sa nu aiba atati cai. In alta ordina de idei, Bandit 1200 are 98 de cai (putini, unii ar zice) si ala ESTE un "Big Mamma". Si ce-i daca 750 e peste SV 1000 la ciclistica? E si normal sa fie asa avand in vedere data aparitiei motoretelor dar si categoria lor ce cc. Ma rog, germanii au o zicala faina: "Hubraum ist durch nichts zu ersetzen". = Nimic nu inlocuieste centimetrii cubi. 750 e in ziua de azi clasa mijlocie sau hai sa zicem max "upper middle class" si nu despre asta e vorba in topicu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Nu ma intereseaza cei 95 de cai ca atatia are si Hornelu de 6 foi si asta nu l face un "Big Mamma". Si nu sunt deloc impresionanti. Mi s-ar parea si penibil ca o motoreta de 750 aparuta in 2006 si care sa se vrea "suparata" sa nu aiba atati cai. In alta ordina de idei, Bandit 1200 are 98 de cai (putini, unii ar zice) si ala ESTE un "Big Mamma". Si ce-i daca 750 e peste SV 1000 la ciclistica? E si normal sa fie asa avand in vedere data aparitiei motoretelor dar si categoria lor ce cc. Ma rog, germanii au o zicala faina: "Hubraum ist durch nichts zu ersetzen". = Nimic nu inlocuieste centimetrii cubi. 750 e in ziua de azi clasa mijlocie sau hai sa zicem max "upper middle class" si nu despre asta e vorba in topicu asta. ok... intradevar nu e big mamma iti dau dreptate si recunosc ca am fost off topic daca vrei dar e o motocicleta belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 ok... intradevar nu e big mamma iti dau dreptate si recunosc ca am fost off topic daca vrei dar e o motocicleta belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Honda CB 1300 Yamaha XJR 1300 Suzuki GSX 1400 Astea ce sunt? jucarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Freakin' Big Mammas. Aia sunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 no comment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 (editat) Honda Hornet de 900. Un model, cu care, daca era pe stoc cred ca ma combinam...da n-a fost sa fie. Un motor uitat de parinti si lasat la voia intamplarii, fara nici o imbunatarire remarcabila de ceva ani, nici la motor si nici in design(mai ales). Ar fi fost o alegere buna, pt cei nemultumiti de ce poate un 600 si care ar fi vrut sa faca un pas in fata....Cred ca era un motor cu potential, dar s-a promovat vad : Honda CB 1300(cilindree mare dar unde naiba sunt caii putere) si CBF 1000(o struto camila coafata si rujata si trimisa la produs pe piata) , ambele in afara de culpu bunicel, aduc o greutate mai mare si cai putere cam aceiasi. Un hornet de 600 daca-si incordeaza muschii are aceiasi putere. Oare piata cere motoare cu cuplu mai bun si cai putere mai putini? In materie de naked eu cred ca Honda asa gandeste... Toate cele bune Zilele astea i-am taiat coada la a mea Editat Noiembrie 19, 2006 de Marinero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.