jerry_mcrie Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 poi la aÂşa bani normal că un potențial cumpărător o să o vrea refăcută Âşi pe stradă.... eu aÂşa aÂş gândi... chiar a fost vreun ims înmatriculat vreodată? asta e o întrebare, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Pai cand mergi la RAR cu ea,te imbraci si te dotezi ca in avatarul tau si sigur rezolvi problema Eu unul nu cred ca a existat vreuna inmatriculata oficial sub denumirea de IMS ptr. ca a fost prototip si nu au intrat niciodata in vanzare in magazine si nici la RAR nu cred sa existe date tehnice ale motocicletei.Dar daca deschizi larg portofelul i s-ar putea face omologare individuala fara probleme.Problema e pretul motocicletei,usor supravaluata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Am primit eu mail cu pretul: doar 15000 de euro!!! Cred ca lui mihaiprd i-a soptit o pasarica ca este destul de scumpa motocicleta. Mesajul original primit astazi: Hi! A motor Budapesten van ĂŠs az irĂĄnyĂĄra 15000 euro! Bolgog ĂjĂŠvet! Traducerea aproximativa cu google translate: Hi! Motorul este la Budapesta Âşi în direcția de 15000 EUR! Bolgog Anul Nou! Raman la chinuiala de a achizitiona un amarat de Simson sau MZ. Bafta multa! P.S.: Cred ca este o suma mare chiar daca se aduna vreo 4-5 oameni pentru a o cumpara. Pret de pornire15000Eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 daca ia cineva initiativa de a crea un fond pentru achizitionarea si restaurea acestei motociclete eu sunt dispus sa donez niste banuti pentru easa ceva. Nu va ganditi la o suma colosala, dar eu as putea sa imi rup de la gura 50-100 euro pentru asta. Pentru mine asta e o suma destul de mare avand in vedere ca am un salariu de 300 de euro, dar consider ca motocicleta asta merita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Pai cand mergi la RAR cu ea,te imbraci si te dotezi ca in avatarul tau si sigur rezolvi problema Eu unul nu cred ca a existat vreuna inmatriculata oficial sub denumirea de IMS ptr. ca a fost prototip si nu au intrat niciodata in vanzare in magazine si nici la RAR nu cred sa existe date tehnice ale motocicletei.Dar daca deschizi larg portofelul i s-ar putea face omologare individuala fara probleme.Problema e pretul motocicletei,usor supravaluata poi Âşi în acest caz rămâne o cale legală de înmatriculare? aia mă întrebam..... omologare individuală a unei motociclete care nu a existat în actele lor niciodată? se poate? fără carte... fără nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Salutare, Hai sa cumparam motocicleta. Toti. Cati putem. Si pentru ca nu o putem folosi toti, o luam ca sa nu ajunga unde nu trebuie si o expunem intr-un cadru organizat, ma rog, ati inteles ideea. Am pe cineva care ofera 1000 de euro. Va astept... ca mai trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Ma, ideea e f ok, m-as bucura sa stiu ca motocicleta asta ajunge in tara, indiferent la cine., numa sa stiu ca e in tara. Problema e ca pretul motocicletei este undeva la 3000 real (aici o aproximez eu, am vazut motociclete restaurate afara si care sunt la fel de slab cotate pecuniar, datorita lipsei pietelor), iar ungurul, desi a primit oferta de aproximativ 5000, cred ca nu prea vrea sa o vanda sau forteaza mana cuiva, pe genul "daca pune botu fraieru". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) eu i-am facut oferta de 5000 euro, insa nu am primit inca raspuns Editat Decembrie 29, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Asa, asa, licitati temeinic, sa urce pretul bine! oooooooooffffffffffff................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) oferta nu a fost concreta, mai degraba o propunere de pret rezonabil in functie de ce crede ca poate sa ofere omul 2010/12/26 munteanu aurelian <munteanu_aurelian@yahoo.com> k am inteles, totusi e o suma cam maricica pentru ea , chiar daca s-au fabricat atat de putine. ce argumente puteti aduce sa justificati acest pret? starea motorului , situatia actelor, ce fel de acte aveti? a fost inmatriculata in romania? etc. ce istorie are, a cui a fost , prin ce maini a trecut, cati kilometri are? (kilometri mai greu de stiut, am vazut ca nu are ceas de kilometraj) cam ce modificari are pe ea? am vazut ceva stuturi la rezervorul de ulei care sigur nu sunt originale. si cel mai important pretul , negociabil? care ar fi pretul la care ati fi dispus sa il vindeti?" December 26, 2010 "Hi Aurelian! Negociabil ! Mi az ajĂĄnlat? Mon, December 27, 2010 "am nevoie de mai multe detalii pt a putea oferi un pret. mi se pare totusi un pret acuncat asa la incercare. nu am habar ce pret sa-ti dau dar 15000 e f mult , mai degraba 5000 euro, daca merita mai mult atunci rebuie sa o dovedesti. e drept e o valoare pentru noi romanii, poate ca cei de afara nu dau 2 bani pe valoarea ei, de ex targul pe care ti l-am propus cu Bmw -ul zic eu ca e ok. valoarea bmw-ului r 69 s este cunoscuta si apreciata ca atare, pe cand cea a IMS-ului e cu semn de intrebare" Mesaj completat Salutare, Hai sa cumparam motocicleta. Toti. Cati putem. Si pentru ca nu o putem folosi toti, o luam ca sa nu ajunga unde nu trebuie si o expunem intr-un cadru organizat, ma rog, ati inteles ideea. Am pe cineva care ofera 1000 de euro. Va astept... ca mai trebuie... si eu ma bag, daca ne hotaram mai multi suma , vedem in fct de cati suntem si cum stabilim Editat Decembrie 29, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Cam multi bani...dupa parerea mea. Ar fi frumos sa ajunga in tara dar totusi nu la acest pret.Vanzatorul crede ca e din aur si o vinde la kilogram ? Unde erati cand ims-ul rosu de aici se dadea la pret de nimic ? .In perioada cand s-a vandut fabrica (sau asa ceva) si toate utilajele (freze , strunguri si alte scule ) au fost date la fier vechi si cateva cumparate la pret de nimic.Credeti ca niste oameni de acolo nu ar fi dat-o ? Unii muncitori care ar fi vrut sa o ia sa faca din ea plug ziceau ca nu e completa si ce sa faca ei cu ea in starea asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Pe vremea aia eram si noi mai mici........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) da cred ca au trimis cel putin 7-8 persoane mailuri in aceeasi perioada si omul s-a vazut asaltat imediat dupa ce a pus-o la vanzare...de acolo si pretul acele de 15 000, probabil daca in cateva luni era un singur mail si o singura persona care ii oferea 3000 , apoi la alte cateva luni venea unul cu 3500-4000 si ii punea in fata...o dadea. Oricum probabil ca la un momentdat se va plictisi de stat cu ea si va mai lasa considerabil. Imi place totusi ca nu e chiar o motocicleta ,,de cotet'' a stat si este la un oarecare cunoscator...poate de acolo si pretul. Editat Decembrie 29, 2010 de master_alexut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 alexut..............pana si mie mi-ar fi rusine sa cer banii aia pe "mobra"..............sunt mult prea multi bani 15000 epuroi.........sunt motociclete la vanzare (reconditionate), rare care nu se vand cu banii aia...................marci cunoscute...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Pe vremea aia eram si noi mai mici........... Cum vine asta ? Eu zic de etapa de acum cativa ani..cred ca sunt 3-4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Ala rosu e la Ratiu,ca si prima masina IMS. S-a mai discutat asta acum cativa ani si aici: /index.php?...70556&st=10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 (editat) Da , cel rosu e la Ratiu. Si masina si inca 2 aro-uri au mai fost. Pe la fabrica Ratiu nu trece , are un om responsabil cu verificarea care sta in Bucuresti si vine si el destul de rar . Cam la 3-4 luni.Cand merge la fabrica nu vine cu masina Vine cu elicopterul. Cand soseste omul asta, aia de acolo deschid depozitul si abia atunci poti sa vezi motocicleta. Ea este pusa dupa masina.E un geam prin care poti sa vezi in hala , dar vezi doar masina , motocicleta nu se vede prin geam.Oricum are un strat foarte gros de praf pe ea. Inainte motocicleta si masina erau puse la intrare , toti muncitorii le vedeau.Acum nu le mai vad. Am inteles de la un muncitor sau maistru ( nu stiu ce e ) ca un aro a fost luat de un director si dus la tara , ca tatal lui avea nevoie de o masina de teren.... LE : ce am scris aici mi-a povestit cineva din fabrica.Nu sunt vrajeli citite pe alte forumuri. Editat Decembrie 31, 2010 de young-biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Mi-as dorii sa nu vorbesc cuvinte goale, dar sper ca IMS-ul rosu sa fie vizibil la primavara la Bucuresti intr-o expozitie retro. Stiam de cel de la Cmapulung ca ar fi intr-un oareÂşce proces de restaurare. Cat despre cel negru de la ungur, tare mi-e teama ca este doar o pseudo-farsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Pai cel de aici , din Campulung , este rosu. Masina IMS a fost restaurata acum ceva vreme. Motocicleta este exact ca in poza din ziar.Are in plus doar cativa centrimetri de praf. In vara era foarte prafuita.Sunt sigur ca si acum e la fel. Am tinut legatura cu cel de la uzina. Dupa revelion pot sa-l sun sa-l intreb ce mai stie de ea.Dupa ce l-am batut la cap muuulta vreme , a prins momentul cand a venit tipul din Buc si au deschis aia hala si mi-a confirmat ca nu pare ruginita si ca ii lipseste esapamentul si a mai zis ceva de far. El ar fi vrut sa o ia dar " fiindca nu e completa si nici nu se mai gasesc piese ca au fost putine , ce poti face cu ea ? " Bunicul meu e din Schitu Golesti , la 8 km de Campulung si de la el stiu de motocicleta.Dupa ce l-am batut si pe el la cap am ajuns sa vorbesc cu muncitorul de la uzina. Acolo foarte multi stiu de ea dar nu o considera macar ceva mai mult decat o "rabla" Sa aveti un an bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Despre cel rosu de la Campulung, apartinand dlui Ratiu, am vorbit ca e pos sa il vedem la o expozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 (editat) Cum vine asta ?Eu zic de etapa de acum cativa ani..cred ca sunt 3-4 nu cred ca se referea la varsta ci la bani. eu de exemplu acum 3 ani (ma rog, 4 de azi) aveam ceva ij-uri si nici un vis sa-mi iau macar o japoneza sh, d-apoi sa-mi fac inca o mini-colectie de italience si japoneze, mai mult, o japoneza modificata, o italianca modificata, o japoneza cruiser si alta italianca noua Editat Ianuarie 1, 2011 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 Destul de mare colectia Daca s-ar fi dus cineva sa o cumere atunci si i-ar fi aratat omului 20 de mil , i-o curata si i-o si aducea acasa tot in banii astia. Si acum se cere pe aia de la ungur o avere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 mai mare e cea de comuniste in fine, nu cred ca o dadea cineva cu 20 de milioane nici acum 3-4 ani nici 15.000 dar totusi. desi nu are valoare prea mare decat sentimentala pentru "noi" tot face ceva banutzi... eu cred ca undeva la 3000 (+/-) 2-300 ar merita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 O dadeau ) crede-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 atunci ce sa zic? pacat ca n-a luat-o vreunul "de-a nostru!"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.