Sari la conținut

Motocicleta IMS de vanzare!


titi_rulment
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 143
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Oricum, iar facem discutii de a dragul de a face.

 

mie mi se pare anuntzul o beshina ...

cunosc cel putin 4 persoane care aduna moto ptr 'la ungaria'

dar de IMS sau Victoria (modelul romanesc), Mz si altele din blocul comunist nu se ating ,,nici macar de Pannonia ,sau Danuvia..

 

deci ,,mergeti pe degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firma care a cumparat ARO dupa recuperarea de la prima companie tzeapa care o "privatizase" (e vorba de personajul numit Perez) http://www.campulungindpark.ro/ detine atat primul ARO , modelul IMS 57 cat si o motocicleta IMS 53 (fara tobe, carburator, claxon si alte mici acareturi). Proprietarul acestei firme, deci si al agregatelor, este dl Nicolae Ratiu, fiul politicianul taranist Ion Ratiu (cel hulit de romani in '90 pentru ca purta papion si vorbea stricat romaneste - dupa un exil in UK - daca ajungea presedinte in locul lui Iliescu, Romania ar fi avut o sansa in 1990 - parere personala - si nu sunt taranist). Ambele agregate vor fi completate , restaurate si inmatriculate. IMS-ul 57 a participat deja la mai multe eveniment, printre care si o expozitie la Campulung - "Cu Zimbrul prin Carpati 2008 " (Retromobil Club Romania). Deci in tara exista o astfel de motocicleta si ar fi minunat sa se intoarca si cea din Ungaria, vanduta de un "pasionat" la gramada cu alte relicve pe doua roti. Va voi tine la curent cu povestea motocicletei de la Campulung pe care o sa avem ocazia s-o vedem expusa in curand.

 

Pana atunci le propun celor cu adevarat specialisti sa-si dea cu parere ce tobe ar fi cele mai apropiate de cele originale, care au disparut.

 

Asta spuneam si eu acum 2-3 luni dar nu stiam nume si istorie, exista doar o promisiune cu cateva poze noi.De asta e bine sa fie si oameni mai ,,grei'' in domeniu printre noi.Oricum dl Ratiu din cate am inteles nu e neaparat pasionat de motociclete, este tinuta la gramada cu restul de atatia ani, poate printre altele sa permita cuiva sa o puna in valoare si sa o expuna macar.De vandut nu cred ca poate fi vorba.

Pozele din ungaria...par reale si sunt noi pe internet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie ca omul sa fie pasionat ca sa respecte niste piese de colectie, la urma urmei este detinatorul brand-ului ARO, il poate fructifica mai bine prin ele.

 

Referitor la exportul motocicletei IMS, ca parere personala, nici vanzatorul nici cumparatorul nu au stiut ce marca e motocicleta. Imi amintesc de un moment ciudat, la punctul de granita de langa Oradea, aduceam o epava de masina pe platforma tocmai din Anglia. Vamesul ne-a luat la misto "Ce faceti ma cu rapciuga asta ? Voi carati inapoi ce scot altii ? Tocmai a iesit o duba plina cu motociclete ...". Traim intr-o lume libera, nimeni nu trebuie acuzat ca face comert, iar partea cu pastrarea in tara a modelelor romanesti din nationalism (cel putin asta am inteles eu din postul tau Hufo) mi se pare doar un gand frumos . Realitatea e ca ne-am vandut aproape toata istoria auto-moto, si nu asta e grav, e grav ca am vandut pe 2 lei.

 

In concluzie nu toti comerciantii sunt mari specialisti, IMS 53 seamana cu cateva motociclete interbelice (de ex BSA), de aici si supozitia mea.

 

Sper sa pot sa va prezint mai multe informatii ref IMS 53 in scurt timp.

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja exista date despre 3 motociclete IMS 53. Stau si ma-ntreb ..... de ce nu e nimeni dispus sa cheltuie bani pentru a afla in posesia cui se afla cele 3 exemplare (sau macar al unuia) ?

Am incercat eu sa fac gluma asta...candva..sa aflu mai multe despre ea, sa pozez mobra si ce mai aveau ei pe acolo(am vrut si schemele, daca mai existau).Dar din pacate am ajuns la uzina Aro prea tarziu ...deja era "arat locu", dar asta-i alta discutie...evident ca de acolo aveam punctul de pornire catre cautarea ei...

Putem sa luam legatura prin cineva autorizat( :P )cu proprietaru, sa o expuna la cine stie ce eveniment sa o putem admira, ca in rest, sa mai gasim vreuna, slabe sanse!

Mesaj completat

Firma care a cumparat ARO dupa recuperarea de la prima companie tzeapa care o "privatizase" (e vorba de personajul numit Perez) http://www.campulungindpark.ro/ detine atat primul ARO , modelul IMS 57 cat si o motocicleta IMS 53 (fara tobe, carburator, claxon si alte mici acareturi). Proprietarul acestei firme, deci si al agregatelor, este dl Nicolae Ratiu, fiul politicianul taranist Ion Ratiu (cel hulit de romani in '90 pentru ca purta papion si vorbea stricat romaneste - dupa un exil in UK - daca ajungea presedinte in locul lui Iliescu, Romania ar fi avut o sansa in 1990 - parere personala - si nu sunt taranist). Ambele agregate vor fi completate , restaurate si inmatriculate. IMS-ul 57 a participat deja la mai multe eveniment, printre care si o expozitie la Campulung - "Cu Zimbrul prin Carpati 2008 " (Retromobil Club Romania). Deci in tara exista o astfel de motocicleta si ar fi minunat sa se intoarca si cea din Ungaria, vanduta de un "pasionat" la gramada cu alte relicve pe doua roti. Va voi tine la curent cu povestea motocicletei de la Campulung pe care o sa avem ocazia s-o vedem expusa in curand.

 

Pana atunci le propun celor cu adevarat specialisti sa-si dea cu parere ce tobe ar fi cele mai apropiate de cele originale, care au disparut.

Exact ce ziceam :laugh: Vorbiti cu Ratiu...pe principiu "lasa-ma sa o ating" :D

 

PS: acum, sa pun putine paie pe foc, era cineva acum ceva anisori pe forum, de zicea ca ultima data o vazuse undeva in Oradea, si ca ar fi fost vanduta unor...unguri :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am trimis 2 mailuri, la amandoua mi-a venit acelasi raspuns.

In alta ordine de idei, m-as bucura nespus sa se revine in tara la un motociclist pasionat, si sa ramana aici, fara sa mai fie revanduta afara.

 

<ims.350.veteren@gmail.com>: asa sigur nu merge

 

PS: acum, sa pun putine paie pe foc, era cineva acum ceva anisori pe forum, de zicea ca ultima data o vazuse undeva in Oradea, si ca ar fi fost vanduta unor...unguri :D

 

Pai e la tine pe topic!

 

/index.php?...20&start=20

 

Hai,va pup ca pleaca trenu' :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e la tine pe topic!

 

/index.php?...20&start=20

 

Hai,va pup ca pleaca trenu' :D

Ce memorie de elefant am :laugh:

Sarumana....era normal sa-mi aduc aminte, ca doar am cautat si am stat de vorba cu tona de babalaci de la uzina ref la motoreta aia, si de la ei nu auzeai decat nume de alti babalaci care le-au condus sau care au facut lacate, ca pe vremuri fabrica asta facea...si in rest, nimic...Decat ca erau bune nene, le facuse bine, si se dadeau cu ele la curse...citandu-i :P

 

Daca dai de ea, nu o vinde si tu, pastreaz-o in tara!E de patrimoniu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ochi, nu mi se par imagini manipulate, in ideea ca sunt poze din unghiuri noi.

 

Am incercat sa citesc datele EXIF din poza dar lipsesc, deci au fost suprimate cu un progam de manipulare foto - s-ar putea sa dispara si la resize, deci nu ma refer la falsificare.

manipularea a fost facuta cu un program din seria Adobe de un user "Ducky". Se vede la inceputul fiecarui fisier

 

JFIF d d ÿì Ducky 2 ÿî Adobe dÀ

 

PS: poate daca as avea asa valoare acasa, as scrie in anunt ca o tin in Patagonia, sa nu-mi dea nimeni in cap... Dupa negocieri lungi etc, si semnare de precontracte la notar, se poate trece la pasul urmator etc.

Mesaj completat

Photoshop uses the JPEG APP12 "Ducky" segment to store some information in "Save for Web" images.

 

so it seems these files were created by Photoshop's "Save for Web" option.

Mesaj completat

PS2: cautand in continuare, Adobe si Ducky se leaga peste tot de Photoshop, deci ultima actiune asupra imaginilor a fost facuta cu Photoshop.

Un set nou de poze ar fi foarte interesant.

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e adevarat, stie sigur care e valoarea, a scris-o cu rosu ca e Singurul si Unicul, asa ca nicio frica, nu se va da pe firfirei.

Noi astialalti, ar fi frumos sa vedem niste poze macar, sa auzim povestea motocicletei, daca are o poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca exagerati cu pretul acestei motociclete, sa va zic si de ce .

 

Cand s-a facut licitatia cu masinile lui Nea Nicu, prin 98-99 parca, am fost solicitat ca si consultam, le-am evaluat, m-am ocupat sa apara anunturi pe afara tot tacamul. Pentru Dacia 1100 , care era 001, avea f putini km, placa pe ea ca a fost daruita de oamenii muncii lui ceausescu, n-a venit nimeni la licitatie nici din afara nici din tara, cu exceptia ACR-ului care mai bine nu o cumpara (la cum o pastreaza) , Pretul a fost in jur de 2000 de dolari. Dacia 2000 , vreo 4 bucati abia s-au dat si alea. Cu aro acum vreo 5-6 ani a fost aceeasi schema, bani foarte putini.

 

Acum cativa ani s-a tot vorbit ca se va licita IMS-ul 57 , sa-i zicem primul ARO, s-au vehiculat mai multe sume, in jur de 40.000 euro, n-a aparut nimeni si oricum tranzactia era o speculatie a celor care stiau ca firma a vea datorii la stat.

 

In concluzie , dragilor, amicul nostru din Ungaria poate sa ceara si luna de pe cer, pentru straini marfa romanesca n-are nici un pret, iar pentru romani oricand un BMW sau Triumph chiar si clasice nu interbelice, sunt mai de pret.

 

As fi tare fericit sa ma insel ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intrebare simpluta...tu de ce nu iti cheltui banii sa afli la cine e in posesie?

Pentru ca ... pentru mine ar fi o investitie imposibila. Ar fi pacat sa nu se aduca , macar , un exemplar inapoi in tara (sau , ma rog , sa fie expus undeva).

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie , dragilor, amicul nostru din Ungaria poate sa ceara si luna de pe cer, pentru straini marfa romanesca n-are nici un pret, iar pentru romani oricand un BMW sau Triumph chiar si clasice nu interbelice, sunt mai de pret.

 

As fi tare fericit sa ma insel ....

 

Asa este,mai greu cu vanzarea in vest dar cica in est un mogul chinez care are deja o colectie de IMS-uri cu care isi cara tenisii si tricourile la pietele din Bejing,ar fi interesat de motocicleta ca sa-si faca o drisca sau cum s-o chema ptr.a se plimba din piata in piata ca sa-si verifice angajati si astfel si-ar completa si colectia. :P

Se zice ca are un cec in alb pregatit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie , dragilor, amicul nostru din Ungaria poate sa ceara si luna de pe cer, pentru straini marfa romanesca n-are nici un pret

 

nustiu ce sa zic e totusi o moto veche, o raritate (1953 deci automat clasica) in 10 exemplare (si ca model si ca marca), ar trebui ca orice colectionar sa fie interesat....

 

asta ca sa nu zic ce interesat as fi eu sa o am functionala sa ma dau cu ea... su nu numai eu defapt....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi fost interesanta pentru colectionarii de afara, de mult exista in colectia vreunui neamt excentric. Are valoare doar pt noi, in afara nu, si asta mi-au confirmat-o 2 oameni grei, cu colectii care insumeaza sute de mii de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Principala problema e ca marca IMS ... nu exista, nici macar la masini, in nici un catalog. Daca vorbim de motociclete chiar nu exista, pentru ca nu s-au produs decat 10-12 bucati, fara sa fie comercializate oficial. Din ce povesteste aici pe site cel care a avut motocicleta din Ungaria de functionat nu functioneaza f bine, carburatorul nu e cel original , deci e mai mult pt expozitii statice, ca de , piese nu ai de unde lua. Putini oameni investes cin fiare ca sa se uite la el, chiar si la masini , cele care au 100 de ani si merg cu 20 la ora nu depasesc de cele mai multe ori 100.000 euro . De ex Oldsmobile Curved Dash , cel din muzeu, in spatele caruia toti muzeografii vad milioane, se vinde pe piata intre 50-80.000 de dolari.

 

4boxer , nu ma mai opresc din ras, am auzit la viata mea multe povesti dar asta culeasa de tine ma face sa ma tavalesc de ras. Are un sambure de adevar, in sensul ca in China s-au vandut multe ARO M461, posibil sa mai existe, dar in rest mi se pare atat de bine ticluita incat ungurul merita premiul de cel mai mare povestitor din lumea fiarelor.

 

Jay Leno cumpara piese rare, in mare parte masini, care functioneaza perfect, cu IMS-ul ce sa faca , la ce concurs sa participe cu el , la Cine stie castiga ? Am o enciclopedie moto in care sunt prezentate mii de marci, stiti cate sute s-au oprit sub 10 motociclete fabricate ?

 

Sa-i tinem pumnii lui 4boxer poate are noroc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este,mai greu cu vanzarea in vest dar cica in est un mogul chinez care are deja o colectie de IMS-uri cu care isi cara tenisii si tricourile la pietele din Bejing,ar fi interesat de motocicleta ca sa-si faca o drisca sau cum s-o chema ptr.a se plimba din piata in piata ca sa-si verifice angajati si astfel si-ar completa si colectia. :P

Se zice ca are un cec in alb pregatit :D

Frumos mod de a stimula interesul romanilor. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezamagit?Nu fi,ca cica o restaureaza omul 我质谱 si daca e nevoie,mai suplineste cu niste tenisi pe langa cec :P

 

deci e mai mult pt expozitii statice, ca de , piese nu ai de unde lua.

 

Ce te miri Bogdane,ca asa ajungea si Aero tau daca erai motociclist si n-aveai B-ul :D

 

post-19117-1287877204_thumb.jpg

 

PS.E valabil si 4boxer dar in alta parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Principala problema e ca marca IMS ... nu exista, nici macar la masini, in nici un catalog. Daca vorbim de motociclete chiar nu exista, pentru ca nu s-au produs decat 10-12 bucati, fara sa fie comercializate oficial.

Poate doar dintre oamenii care au apreciat ARO-ul la vremea lui, si care s-au interesat de istoria lui, etc...ca in rest, slabe sanse sa fi auzit careva ceva de motoreta aia(asa cum zice si Mihai)....Cam cum e si cazul motoretei facuta de detinutii de la Sziget(parca) de care aud doar putini, majoritatea care ajung la puscaria aia sau care gasesc intamplator pe net(exceptand cunoscatorii, pasionatii, cautatorii de relicve si magnatii chinezi bisnitari :D )!

DAr valoare tot are, zic eu, rabla aia incompleta...iar pt noi, sentimentala... clar!

Mesaj completat

PS.E valabil si 4boxer dar in alta parte.

Breee, si eu am tinut troace in casa, da pe bune ca nu pe post de stativ de flori :P ...Foarte tare...aprinde-i faru si ai super lustra :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...