Sari la conținut

atentie cei cu motoare 2T


Postări Recomandate

http://www.dansmc.com/seizure.htm

 

pe scurt daca mentineti o turatie constanta o perioada lunga se poate cala motorul cititi cu atentie cei cu motocross , oare e valabil si pt street ?

Editat de pinupin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.dansmc.com/seizure.htm

 

pe scurt daca mentineti o turatie constanta o perioada lunga se poate cala motorul cititi cu atentie cei cu motocross , oare e valabil si pt street ?

 

Acolo mentioneaza ca este vorba de motoarele Cross. Acele motoare chiar sunt facute sa primeasca numai sprituri , nimic constant dar spre exemplu eu am facut autostrada Pitesti-Bucuresti de mai multe ori cu 2t , relativ constant pe distante mari ( ori 5-6 mii , ori peste 8 mii ) si nu a patit nimic. Din cate stiu eu nu e bine sa tii constant blana un street , cel putin daca nu ai si ulei in benzina ca il mananci rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pateste nimic , alea-s prostii.

Nu-s prostii. CiteÂşte ce a zis Adventix. E valabil pentru crosane.

 

 

Eu am făcut vreo 200km (Brăila- Bucale) constant cu o turanție cuprinsă între 6 Âşi 8 mii . Are 60 de mii Âşi încă merge, cu pompa ei de ulei Âşi totul stock, nu ca băÂşitele alea de Rs-uri.

 

 

Să vezi ce or să se simtă unele persoane

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
Nu-s prostii. CiteÂşte ce a zis Adventix. E valabil pentru crosane.

 

 

Eu am făcut vreo 200km (Brăila- Bucale) constant cu o turanție cuprinsă între 6 Âşi 8 mii . Are 60 de mii Âşi încă merge, cu pompa ei de ulei Âşi totul stock, nu ca băÂşitele alea de Rs-uri.

 

 

Să vezi ce or să se simtă unele persoane

Pai eu asta am spus , nu are nimic daca se merge constant la o turatie cu rs...

Editat de ALINU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare cat de cat logic......2T pt asta e creat, pt a accelera(cat mai rapid) si pt a rezista la variatii mari si foarte rapide de turatie....eu am km buni cu motoare 2T.....si nu intotdeauna cu cel mai bun ulei si la fel nu in amestecul corect totdeauna, desi incercam sa-i pun putin mai mult decat trebuie tocmai pt a avea ungere si racire cat mai buna si sa evit stricarea lui, si pot zice ca nu am stricat nici unul, chiar daca mergeam mai ales cu cele de putere mica aproape numai in full on/off throttle. Ceea ce am vazut la 2T e ca, chiar nu-i place sa tragi incet de gaz....ori dintr-o data ori da-i pace.....la fel nu-i place nici sa-l ti-i constant in turatie....parca se-ncheaga ca sa folosesc un termen mai vizual.....daca e racit numai cu aer si e si cald afara parca de la o vreme incepe sa se balbaie daca nu-i dai gaz.

Eu zic ca, treaba asta cu incalzirea la mers constant e legata si de faptul ca un motor cu amestecul sarac se-ncinge mai repede, si implicit poti sa-i topesti pistonul care e din dur-aluminiu...

Mesaj completat

Mai e o faza daca folosesti ulei 2T mai rau care nu se amesteca cu benzina(valabil la motoarele fara rezervor separat)...daca amestecul e facut inainte cu o zi macar, deci a stat la mers constant in rezervor un ulei mai rau neagitat fiind incepe sa se separe de benzina(sau nu se mai amesteca bine), si se depune in partea de jos a rezervorului si dupa ce se consuma, vine benzina cu prea putin ulei, si astfel nu mai ai ungere buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare cat de cat logic......2T pt asta e creat, pt a accelera(cat mai rapid) si pt a rezista la variatii mari si foarte rapide de turatie....eu am km buni cu motoare 2T.....si nu intotdeauna cu cel mai bun ulei si la fel nu in amestecul corect totdeauna, desi incercam sa-i pun putin mai mult decat trebuie tocmai pt a avea ungere si racire cat mai buna si sa evit stricarea lui, si pot zice ca nu am stricat nici unul, chiar daca mergeam mai ales cu cele de putere mica aproape numai in full on/off throttle. Ceea ce am vazut la 2T e ca, chiar nu-i place sa tragi incet de gaz....ori dintr-o data ori da-i pace.....la fel nu-i place nici sa-l ti-i constant in turatie....parca se-ncheaga ca sa folosesc un termen mai vizual.....daca e racit numai cu aer si e si cald afara parca de la o vreme incepe sa se balbaie daca nu-i dai gaz.

Eu zic ca, treaba asta cu incalzirea la mers constant e legata si de faptul ca un motor cu amestecul sarac se-ncinge mai repede, si implicit poti sa-i topesti pistonul care e din dur-aluminiu...

Mesaj completat

Mai e o faza daca folosesti ulei 2T mai rau care nu se amesteca cu benzina(valabil la motoarele fara rezervor separat)...daca amestecul e facut inainte cu o zi macar, deci a stat la mers constant in rezervor un ulei mai rau neagitat fiind incepe sa se separe de benzina(sau nu se mai amesteca bine), si se depune in partea de jos a rezervorului si dupa ce se consuma, vine benzina cu prea putin ulei, si astfel nu mai ai ungere buna!

da itidau dreptate.

si eu am patit exact acelas lucru cu husqy meu.. inradevar nu stiu daca ati obs dar mergand constant la o turatie parca balbaie si intra in gol de putere... + daia ai powervalve e mai rau.. uite asa dak te duci la 5000 ture multi km(am testat pe nsr) si dupaceea il bagi in ture la 6 mii cand trebuie normal sa deschida power'u numai te trezesti ca nus e deschide si sta la 600 balbaie si dupa un timp is da drumu..

intradevar trebuie VARIATIE de turatie.. sa fim seriosi la cros enduro nu cred ca nu le dam variatie si inferioare si iar gas:P

UleiuL trebuie sa fie unu special... eu am service moto in alba si majoritatea motoareleor speedere si crosuri au venit cu defectul asta...si din 5, 3 au bagat ulei rau... spunand ca e ieftin .. sau nu frate am bagat castrol, si cand imi arata bidonul era castrol in bidon rosu de 2t (piaggio SI):P) mineral.. no cum sa nu se strice.. la 10 mii ture...

eu in iarna trecuta miam pus kit nou la husqy 15 mil am costat (cilindru piston segmenti ) wosner si am foslosit tot acelas ulei YACCO 1000mwx, iar de o sapt am desfacut setu.. sincerrr zici ca e nouu cilindru e perfect si pistonul nu e afumat dupa segment si nici calamina pe el... asta e uleiul..

am desf un trial fantic si a folosit ulei hexol..cu 5 lei litru si avea 3 mm calamina pe piston.. o sa revin cu poze..

Concluzie: dimineata incalzire la relanti, 10 min dupacea cox, si ulei.. si noi sa fim sanatosi :D

Editat de axi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi s-a întâmplat să-mi dea nsr-u` în nas la 6 mii decât atunci când i-am pus castrol din bidon roÂşu Âşi când mi-a zburat rotița de la power valvă, de la cilindru Âşi nu se mai deschidea power valva. Scotea un fum, zici că mergea pe cărbuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e o tampenie!!!

nu se poate ajunge la asa ceva decat daca nu folosesti amestecul corespunzator si un ulei bun. totodata bujia pe care o folosesti este foarte importanta si poate cauza topirea pistonului in centru.

la motoarele de cros se face amestecul direct in rezervor pentru a evita intarzierile pompei de ulei. motoatrele de strada cu pompa inclusa(rezervor separat de ulei) nu e bine sa fie tinute in spritzuri deoarece pompa reactioneaza mai lent si volumul mai mare de ulei ajunge in carburator mai tarziu decat trebuie si astfel se poate ajunge la functionarea in ture mari cu un amestec sarac in ulei.

o alta problema poate fi amestecul aer-benzina sa fie incorect reglat(prea mult aer) si sa duca la supraincalzirea motorului.

 

de obicei, producatorii motocicletelor recomanda schimbarea pistonului la un anumit numar de ore. e bine sa nu depasiti foarte mult numarul de ore indicat deoarece se poate ajunge la treaba prezentata in povestea de mai sus....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator stress_L&P

imi place ca aiai sunt mecanici si mecanici. toti vorbesc, nici unul nu stie de fapt mai nimic. doar franturi dintr-un puzzle pe care nu il pot intelege! foarte tare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare filozofie.... ;) nici un 2t nu trebuie tinut constant la o turatie mare fie el cross sau speed sau orice altceva.... de fapt nici un motor fie el 4t sau 2t, si cel mai sanatos la 2t e sa ii faci tu amestecul... Daca ii faci amestec cum trebuie si cu ulei de calitate si ai carbul reglat cum trebuie, nu e sarac amestecul... nu ai cum sa patesti asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Mare filozofie.... :) nici un 2t nu trebuie tinut constant la o turatie mare fie el cross sau speed sau orice altceva.... de fapt nici un motor fie el 4t sau 2t, si cel mai sanatos la 2t e sa ii faci tu amestecul... Daca ii faci amestec cum trebuie si cu ulei de calitate si ai carbul reglat cum trebuie, nu e sarac amestecul... nu ai cum sa patesti asa ceva

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place ca aiai sunt mecanici si mecanici. toti vorbesc, nici unul nu stie de fapt mai nimic. doar franturi dintr-un puzzle pe care nu il pot intelege! foarte tare!

ba stresule ne strezezi... hai dute altundeva si canta...

esti off line.daca vreis a faci ceva ajuta-ne .. primim sfaturi nu caterinca si misto... esti prea destept nu vezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
ba stresule ne strezezi... hai dute altundeva si canta...

esti off line.daca vreis a faci ceva ajuta-ne .. primim sfaturi nu caterinca si misto... esti prea destept nu vezi?

 

tu stii ca ai fost un copil precoce, nu? la 3 ani gandeai ca si acum! :) fta de tine da, sunt mult mai destept si pot sa ti-o dovedesc oricand. asta e viata. cei destepti sunt superiori, inferiorii se agita ca pepsi-ul si tot nu isi depasesc conditia! hai siktir! :)

 

p.s. o dovada ca nu esti prea dotat sus acolo unde ai capacul sa nu iti curga apa de ploaie in gat e acea minunata poza de la semnatura care ocupa tot monitorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

am luat permisul in sept 2010 ce e bn sa i pun si ulei in rezervor?ca pana acu iam pus si mereu o las sa se incalzeasca undeva pe la 50 grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pateste nimic sa mergi constant si la turatie constanta...Eu cu mobra 50 am facut multe drumuri de 4 ore 200km, si doua de celputin 10 ore peste 300km.. am mers constant la viteza optima motoretei si nu a avut nimic... In afara orasului chiar nu inteleg de ce sa nu mergi constant..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...