Sari la conținut

Triumph Tiger 800


Postări Recomandate

Da, de 2 saptamani sunt posesor ca sa zic asa .

Fabricatie 2014, model XC cu ABS, proiectoare Touratech si manere incalzite.

AM studiat mult inainte sa o iau, am testat si m-am hotarat indragostindu-ma imediat.

Nu e primul meu Triumph insa asta chiar e cel mai reusit.

 

Ca fost (si actual) posesor de Africana mi-a luat putin sa ma obisnuiesc cu postura, astept inaltatoarele de ghidon, scutul si inaltatorul de parbriz in prima faza, este senzationala, cuplul este fantastic, livreaza de jos, este cel mai smooth motor in exploatare. Nu are pic de vibratie, schimba imediat mi se pare racheta.

 

NU am apucat sa fac prea multe iesiri insa cele scurte de pina acum m-au umplut de bucurie .

Sa te bucuri de ea cat mai mult cu putinta.Manerele incalzite sun cele originale? Scutul si inaltatoarele de gidon de unde le-ai comandat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 250
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa te bucuri de ea cat mai mult cu putinta.Manerele incalzite sun cele originale? Scutul si inaltatoarele de gidon de unde le-ai comandat?

merci ! manerele si proiectoarele sunt originale, scutul si inaltatoarele de la SW Motech, cutiile (sosite ieri) de la Kappa (KGR 33) compatibile cu sistemul Givi Monokey.

acestea din urma sunt de mare clasa si au costat jumate fata de Outback uri avand marele avantaj ca side case-ul poate fi fol ca si topcase - atunci cand nu ai ture lungi, sunt super incantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci ! manerele si proiectoarele sunt originale, scutul si inaltatoarele de la SW Motech, cutiile (sosite ieri) de la Kappa (KGR 33) compatibile cu sistemul Givi Monokey.

acestea din urma sunt de mare clasa si au costat jumate fata de Outback uri avand marele avantaj ca side case-ul poate fi fol ca si topcase - atunci cand nu ai ture lungi, sunt super incantat.

Eu am Givi Trekker tot de 33l , ramase de la motocicleta veche, mai trebuie sa cumpar topcase, scut , protectii la maini si o sa cu gel.

post-156-0-66148400-1418751002_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Givi Trekker tot de 33l , ramase de la motocicleta veche, mai trebuie sa cumpar topcase, scut , protectii la maini si o sa cu gel.

foarte faine trekker ul, m-am uitat si eu mult la ele insa mie mi-au placut kappa si la 280 euro setul nu am stat prea mult pe ganduri. sunt robuste, estetice si stau ferm pe suport.

eu nu-mi iau topcase ca nu bag casca in el si pt alte acarete folosesc in oras un side case care se potriveste la fix pe monokey.

pt drumuri lungi am luat un carnat waterproof de la Triumph care pica f bine intre side case uri uite asta : http://www.jcsmotorcycles.com.au/WATERPROOF%20ROLL%20BAG%20TIGER%20800%20TIGER%20EXPLORER

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu locuiesc langa o reprezenatanta triumph (Austria) as fi optat din prima pentru un triumph dar la partea de service in romania lasa de dorit din aceasta cauza am abandonat si am luat altceva .

Partea de service, ma refer la lucruri complicate nu un schimb de ulei , placute frana sau antigel.

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce marca de cauciucuri ai pe a ta? eu am pe ea Michelin, dar sunt al doi-lea set, nu stiu cu ce a venit din fabrica.

ale mele sunt de fabrica si mai merg vreo 5000, sunt Pirelli Scorpion

urmatorul set e fie Anankee fie ... TKC fata cu Scout spate, inca nu m-am hotarat ca am si Africana :-)

Editat de kyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu locuiesc langa o reprezenatanta triumph (Austria) as fi optat din prima pentru un triumph dar la partea de service in romania lasa de dorit din aceasta cauza am abandonat si am luat altceva .

Partea de service, ma refer la lucruri complicate nu un schimb de ulei , placute frana sau antigel.

 

Nu stiu ce sa zic, dpmdv in ziua de azi nu cumpar motocicleta pentru fiabilitate , service , consum etc... eu am vandut Yamaha Super Tenere 1200 pentru urmatoarea, care sa nimerit a fi Triumph.Multi prieteni mi-au spus ca am inebunit, mie pur si simplu nu mi sa potrivit Tenere-ul, Tiger-ul mi se pare mult mai ''distractiv''

/index.php?/topic/716736-yamaha-xt1200z-super-tenere/

 

Eu am acum Anakee si nu sunt deloc multumit.

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu sunt la primul Triumph, si am si o Honda insa la fiabilitate- daca scoti japonezele din calcul - Triumph ul este fara rival.

 

iar cu 800 XC ul chiar au nimerit-o f bine, fun e putin spus :eek:


» Post actualizat in 16 Dec 2014 19:38

si Kappa urile :

 

post-54569-0-08749700-1418758646_thumb.jpgpost-54569-0-79143900-1418758667_thumb.jpg

Editat de kyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ spd de acord cu tine , atata timp cat nu se pune problema de bani , in caz de ceva probleme serioase sa o poti transporta unde vrei si sa faci ce vrei cu motoru respectiv dar cand bugetu e restrans te uiti si la 200 km si unde ai putea cat mai aproape sa poti rezolva problemele. Si la nivel de trai in romania categoric nu cred ca cineva ar da 1000 de euro sa rezolve niste probleme seroase la triumpf , nu zic ca nu ar fi si pentru alte motoare preturi scumpe (BMW) dar la nivelul de trai incercam sa ne incadram intrun pret minim.

Eu vad aici la banii din Austria foarte multi cu triumpf si e floare la ureche un 500 euro pe luna sa faca ceva tuning sau cine stie ce service delicat , daca i se pune pata la unu ca ceva nui place la semeringi la jambe si tot prezinata probleme si daca mecanicu spune ca ar trebuii o noua revizie , pur si simplu pune alte telescoape cu totu noi si gata .

 

E cu totul alt nivei de trai , e un moft ptentru ei , eu doar ma uitam prin vitrina sau intram si admiram.

 

Vreau sa mai remarc ca ce am vazut in service la motoare aici am ramas masca , profesionalism , promtitudine , calitate , si garantie.

 

p.s. si eu inca visez la un triumpf le vad zilnic dar........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ spd de acord cu tine , atata timp cat nu se pune problema de bani , in caz de ceva probleme serioase sa o poti transporta unde vrei si sa faci ce vrei cu motoru respectiv dar cand bugetu e restrans te uiti si la 200 km si unde ai putea cat mai aproape sa poti rezolva problemele. Si la nivel de trai in romania categoric nu cred ca cineva ar da 1000 de euro sa rezolve niste probleme seroase la triumpf , nu zic ca nu ar fi si pentru alte motoare preturi scumpe (BMW) dar la nivelul de trai incercam sa ne incadram intrun pret minim.

Eu vad aici la banii din Austria foarte multi cu triumpf si e floare la ureche un 500 euro pe luna sa faca ceva tuning sau cine stie ce service delicat , daca i se pune pata la unu ca ceva nui place la semeringi la jambe si tot prezinata probleme si daca mecanicu spune ca ar trebuii o noua revizie , pur si simplu pune alte telescoape cu totu noi si gata .

 

E cu totul alt nivei de trai , e un moft ptentru ei , eu doar ma uitam prin vitrina sau intram si admiram.

 

Vreau sa mai remarc ca ce am vazut in service la motoare aici am ramas masca , profesionalism , promtitudine , calitate , si garantie.

 

p.s. si eu inca visez la un triumpf le vad zilnic dar........

Daca se strica ceva de 1000 de euro e nasol, o repar dupa care o vand si am terminat cu Triumph, dar nu ma gandesc la asta, nu ma gandesc ca nu am unde sa o repar mai aproape de Viena (nu ca as avea unde sa repar Ducati, Aprilia, Kawasaki, Yamaha etc) ma gandesc doar ca e motorul care se pare ca mi se potiveste si cu care vreau sa fac cat mai multi km in urmatorii 2-3 ani.

Acum cativa ani am fost cu un prieten sa-si cumpere un Triumph Street Triple, tot drumul am incercat sa-l conving sa renunte si sa cumpere o japoneza, bineinteles ca nu am reusit si l-a cumparat. Dupa ceva tipm am mers si eu cu Triumph-ul ala si am ramas placut impresionat, dar nu destul incat sa-mi cumpar unul.

Legat de Tiger, recunosc ca nu e Tenere sau GS , dar are cate putin din fiecare si mai mult decat atat un motor de ''vitezana'' pe o bicicleta de touring foarte usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da intradevar e un motor super , sa speram ca vor avansa lucrurile inspre bine si sa ne luam ce ne place, dar depinde de multe aspecte , drumuri , intretinere , buget si altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare baieti, de ceva vreme am decis sa-mi vand vacuta si sa fac upgrade la ceva cu ABS si mai nou. Un timp am oscilat intre BMW F800GS si Tiger-ul 800 XC. M-am hotarat pe Tiger din mai multe motive, asta fara sa ma urc vreodata pe unul totusi.

 

Cei care sunteti posesori, imi puteti spune cum se comporta exemplarele voastre? Regretati alegerea? Daca da, ce altceva ati fi cumparat?

 

In Romania vad ca nu gasesc varianta XC cu ABS, deci va trebui sa ma orientez in afara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, de ceva vreme am decis sa-mi vand vacuta si sa fac upgrade la ceva cu ABS si mai nou. Un timp am oscilat intre BMW F800GS si Tiger-ul 800 XC. M-am hotarat pe Tiger din mai multe motive, asta fara sa ma urc vreodata pe unul totusi.

 

Cei care sunteti posesori, imi puteti spune cum se comporta exemplarele voastre? Regretati alegerea? Daca da, ce altceva ati fi cumparat?

 

In Romania vad ca nu gasesc varianta XC cu ABS, deci va trebui sa ma orientez in afara...

Nu pot spune mai nimic de XC , pot spune cateva lucruri de al meu.Imi place foarte mult motorul, cum trage , cum suna , pozitia pe motocicleta e destul de confortabila.Nu imi place furca fata , nu are niciun fel de reglaj, saua pt pasager destul de ingusta si subtire...........nu are cardan.

Inainte de Tiger am avut Super Tenere 1200, Versys 650, Gs 1200, V-strom 650 .....nu pot sa compar Tiger-ul cu niciuna din celelalte, fiecare are puncte bune dar si puncte slabe. Din pacate nu exista motocicleta perfecta si e foarte greu sa o gasesti pe cea care ti se potriveste, eu aceea o consider perfecta.

Oricum sa nu renunti la ABS sub nicio forma(parerea mea).

Bafta la cautari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si eu pe aproate toate motoarele enumerate mai sus si sunt de aceeasi parere. Un singur motor parca ne contrazice, Vstromul 1000ABS, care are cam tot ce este bun din toate, fara excese si fara nici unul dintre defectele lor. Este disponibil la Motorteam pt teste, nu ezitati sa-l incercati.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, XC-ul are doar cateva mici diferente fata de varianta normala, mici dar importante pentru mine (roata fata de 21, roti spitate, cursa amortizoarelor mai lunga). Tiger-ul mi s-a parut cam cel mai bun compromis dpdv greutate, putere, fiabilitate, confort etc. Vstrom-ul 1000 arata foarte bine, dar are cateva din minusurile enumerate mai sus.

 

Multumesc de raspunsuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, de ceva vreme am decis sa-mi vand vacuta si sa fac upgrade la ceva cu ABS si mai nou. Un timp am oscilat intre BMW F800GS si Tiger-ul 800 XC. M-am hotarat pe Tiger din mai multe motive, asta fara sa ma urc vreodata pe unul totusi.

 

Cei care sunteti posesori, imi puteti spune cum se comporta exemplarele voastre? Regretati alegerea? Daca da, ce altceva ati fi cumparat?

 

In Romania vad ca nu gasesc varianta XC cu ABS, deci va trebui sa ma orientez in afara...

Si eu am luat-o de afara, inca o descopar, ce am realizat este ca e mult mai manevrabila decat Africa Twin si mai usoara in manevre pe loc . Am inceput sa folosesc counter steering, chestie de obisnuinta, la viraje in viteza mica.

 

Cu anvelopele de fabrica se comporta surprinzator de bine pe drumuri forestiere insa nu m-as hazarda la mai mult. Ma bate gandul sa iau un set de K 60 Scout ca am fost foarte multumit de ele.

I-am pus inaltatoare de ghidon si e mult mai confortabila, insa scutul de la SW Motech care acopera si filtrul de ulei ma dezamageste. Intre 4-6 mii de ture da o vibratie urata pe care o simti imediat.

 

Dupa cum spuneam, inca o descopar insa e o poezie de motoreta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot K60 vreau sa pun si eu pe ea, sunt multumit de ele pe Transalp.

 

Scuturi bune par sa faca aia de la AdventureSpec sau AltRider, asta in caz ca vrei sa schimbi SW Motech-ul. De vibratii nu stiu, e posibil sa fie altceva din cate am citit. Sa nu ai cumva problema asta: http://advrider.com/forums/showpost.php?p=21594003&postcount=353

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci. Si eu sint foarte multumit de K60 cu mentiunea ca cel de pe fata face mai mult zgomot decat te-ai astepta.

Multi aleg sa puna pe spate K60 si pe fata TKC 80 se pare ca se consuma cam in acelasi timp. Asta daca vrei un 50-50 on/off.

Altfel tot Heidenau are si K76 care are recenzii f bune si este asemanator cu Anankee, se pare ca au anduranta mai buna totusi. dar sunt 90-10 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mereu am cumparat de pe heidenau.ro (dna Ramona);prompt, eficient si cu preturi mult sub alte siteuri+ transport 25ron iar dupa primele comenzi am primit si o reducere.O seara placuta http://heidenau.ro/index.php?page=shop.browse&category_id=397&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=5

Comparatie: pe heidenau.ro k60 fata 100/90/19 eeste 271 ron iar pe anvelopemoto este 320ron....transportul este acelasi(chiar si cu transport adaugat la heidenau.ro tot rezulta un avantaj de 26ron pt o anvelopa....asta la un calcul scurt)

Editat de tavi_cc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mereu am cumparat de pe heidenau.ro (dna Ramona);prompt, eficient si cu preturi mult sub alte siteuri+ transport 25ron iar dupa primele comenzi am primit si o reducere.O seara placuta http://heidenau.ro/index.php?page=shop.browse&category_id=397&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=5

Comparatie: pe heidenau.ro k60 fata 100/90/19 eeste 271 ron iar pe anvelopemoto este 320ron....transportul este acelasi(chiar si cu transport adaugat la heidenau.ro tot rezulta un avantaj de 26ron pt o anvelopa....asta la un calcul scurt)

Asa e, si eu tot de la Ramona am cumparat :-)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...