Sari la conținut

Triumph Tiger 800


Postări Recomandate

Pacat ca nu exista reprezentanta Triumph la noi.

 

Poate cu modelul asta or sa apara si la noi pt. ca este interesant. Este clara si normala orientarea preponderenta (atat din cauza drumurilor cat si din cauza ca inca sunt permise multe trasee de enduro) a romanilor catre moto tip GS. Ia vezi ce pondere au GS (fie ca 12, ADV sau 650/800) in vanzarile Bavaria... si chiar si s.h.

Pana acum Triumph nu avea mare lucru de oferit in sensul asta; partea de enduro a lui Tiger cam lasa de dorit.

 

Vii la intalnirea Triumph din iunie in Austria si poate gasesti unu la testare :)

http://www.tridays.com/Triumph-Tridays.1.0...cache=1&L=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 250
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar si fara niciun fel de service cat de cat autorizat? Sincer, tu ai avea curaj sa iei o mobra noua in conditiile astea?

Evident nu! Chiar fara nici un servise nu merita decat poate SH si un motor care s-a dovedit foarte fiabil. Am prieteni cu Triunph si sunt multumiti. Consumabilele singuri, iar in rest motoarele lor nu se strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si fara niciun fel de service cat de cat autorizat? Sincer, tu ai avea curaj sa iei o mobra noua in conditiile astea?

 

Mie, varianta cu ungurii nu mi se pare ok. Adica sa dau nu stiu cate sute de euro pe benzen si cazare doar ca sa fac un rahat de revizie???

 

 

eu as cumpara.

 

parerea mea este ca mereu trebuie sa iti cumperi motocicleta pe care ti-o permiti. si alegerile le facem fiecare in functie de mentalitate, preferinte etc.

 

deci, din puntul meu de vedere: daca imi cumpar o motocicleta de 10 000 (hai sa rotunjim in sus) inseamna ca eu am disponibili pentru pasiunea mea 15 000 , sau macar o rezerva de 5000. nu as cumpara niciodata o motocicleta pe care nu mi-o permit. daca imi permit sa dau 10 000 pe o motocicleta, consider ca drumul pana in ungaria, cateva sute de euro, in conditiile unei probleme acoperite de garantie, nu sunt un capat de lume.

 

daca ne cumparam motorul cu bani imprumurati si pe urma nu aveam sa bagam benzina in el, da, atunci un drum pana in ungaria este costisitor.

 

in legatura cu motocicleta eu am urmatoarea parere: imi cumpar motocicleta numai cu banii jos (nu m-as indatora pentru motocicleta)

imi permit echipament care sa coste cel putin 10% din valoarea mobrei fara probleme.

niciodata o revizie la motocicleta sa nu reprezinte o dificultate financiara

oricand o cheltuiala neprevazuta de 10-20% din valoarea mobrei nu imi afecteaza echilibrul financiar.

 

daca mie mi-ar placea noul tiger si as avea bani sa imi cumpar unul (nu am banii necesari) nu as sta pe ganduri. pentru ca a imi cumpara un tiger inseamna ca imi permit sa il duc in service in ungaria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Momentan e destul de devreme sa iau o decizie pentru a spune , da , cumpar aceasta motocicleta.

Pana nu da cineva cu mobra de pamant si spune consum si cum s-a comportat on so off road , pot face doar analiza pe poze si pe text.

Avem 2 motociclete care ataca aceiasi clasa. Un + pe care il vad eu il are Triumphul, pentru confort (saua pare mai confortabila, rezervor de benzina), in rest comparabile in orice.

 

Service. - pentru Triumph deoarece nu exista un service sau dealer Triumph in Romania. Am 2 variante: motocicleta noua si nu ma intereseaza garantia sau motocicleta noua si fac garantia in Austria sau Ungaria.

 

Pentru prima varianta : in Romania , din ce am vazut, un motociclist parcurge 10-15000 de km pe an. Garantia motocicletei este de 2 ani fara limita de km. Sunt posesor de Triumph si reviziile se fac la 10000 de km. O revizie la 1000, 10000, 20000......... Din cate stiu eu o revizie majora se face in jur de 20- 25000 de km cam la orice motocicleta. inaceasta revizie verific pastilele, etc(marea majoritate a motociclistilor doar le verifica, fara a necesita mari inlocuiri). La orice reprezentatna la care ma duc si cer preturi informative despre manopere sau piese , aud de niste preturi care imi ridica parul in cap. Asa ca daca ma inscriu in categoria acelui motociclist care face pana in maxim 40000 de km pe 2 ani , mi se cam rupe de reviziile la servicurile autorizate si la garantie , pentru ca un schimb de ulei si o verificare minima poate sa imi faca orice mecanic de motociclete. Avand manualul de service este si mai usor. Piesele le comand de la dealerii din UK pentru ca sunt mai ieftini.

 

In varianta a doua (vreau sa am garantia) costurile ar fi urmatoarele :

 

- distanta Budapesta 1700 km , consum 5%, deci cam 110 euro transport + 50 euro pe zi cazare si masa

- distanta Viena aproximativ 2100 km, acelasi consum deci cam 140 euro benzina, cazarea un pic mai scumpa 60 euro pe zi

- costuri revizie - m-am uitat pe un site in UK si am luat in calcul revizia unui Tiger de 1050 si un curs lira euro de 1.15 - la 1000 de km - 45 euro ; 10000 km - 130 euro; 20000 km -400 euro; 30000 km - 130 euro

Preturile pe care le-am verificat in Europa la Triumph erau cu 70-80 % mai mari decat cele din UK. Deasemenea ora de manopera in Europa este mai mare decat in Romania.

 

Valoare aproximativa a motociletei este intre 7000 si 8000 de lire cu ABS cu tot. Ca pret se pozitioneaza , cum era si mormal in opinia mea, un pic mai jos ca si BMW( a aparut de 2 ani , a trecut o gramada de teste) , si ofera aceleasi posibilitati de customizare. Legat de pret, am observat ca in UK preturile sunt mai mici cu 1000 - 2000 de euro fata de preturile de pe continent (aici ma refer si la BMW si la Triumph). Avantajul Triumph (7000 lire) ar fi de aproximativ 900 de euro fata de BMW (7785 lire), ambele preturi fiind luate din UK. Pentru banii astia poti sa iti iei abs si manerele incalzite.

Motocicletele pot fi achizitionate cu km european, trebuie doar sa vb cu dealerul in avans pentru a face lucrul acesta.

 

Teoretic in momentul acesta , pretul m-ar determina sa aleg un Triumph. As alege sa pierd garantia , sau cel putin prima garantie o sa o fac pe drumul de intorcere din Anglia, dar cea de 10000 cu siguranta o voi face in tara. Mai e ceva, as astetpa totusi un an sa vad ce probleme apar cu acest tip de motor si cum se comporta. Chiar daca consumul este mai mare decat la BMW cu 500 ml la 100 de km, la 15000 de km pe an as avea 100 de euro de platit in + la benzina, si consumul nu ar fi definitor in alegerea mea.

As alege dupa performanta si pret. Momentan imi face cu ochiul un Triumph si imi pare o alegere mai buna, dar pana nu vad testele nu as face alegerea finala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

aici lipseste cuvantul "optional" :moto:

Mesaj completat

Da, am vazut. Treaba cu forumul spaniol era doar o presupunere aparuta inainte de lansarea oficiala.

 

Io n-am avut niciun dubiu din 2 motive:

- de ce sa nu il ofere doar la varianta aia?

- cand vrei sa concurezi direct cu BMW nu poti sa nu oferi ABS :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WTF? Asta ce reglemetare o sa mai fie? Pana acum doar BMW avea ABS decuplabil,(din ce stiu eu). Honda, Triumph, YAMAHA………..nu ofereau aceasta optiune.

 

Oricum e o chestie faian treaba cu ABS-ul. Obligatoriu sa il ai , dar sa fie decuplabil, ca daca vrei sa te distrezi sa ai posibilitatea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica UE vrea sa bage ABS obligatoriu inclusiv pe motocicletele on-off

MUSAI nedecuplabil

Nicio problema, cine face un motor care chiar e conceput sa iasa pe aratura (vezi o chestie stil F650 Xchalenge) stie sa puna tot ABSul pe un simplu releu care poate fi dezactivat manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WTF? Asta ce reglemetare o sa mai fie? Pana acum doar BMW avea ABS decuplabil,(din ce stiu eu). Honda, Triumph, YAMAHA………..nu ofereau aceasta optiune.

 

Dap, tot umbla vorba de ceva vreme ca nimic care poate fi si inmatriculat si peste ( parca ) 50cmc sa aiba ABS...

 

Oricum e o chestie faian treaba cu ABS-ul. Obligatoriu sa il ai , dar sa fie decuplabil, ca daca vrei sa te distrezi sa ai posibilitatea asta.

 

Si sa si ramana asa... nu sa se reactiveze la fiecare oprire / pornire de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au inceput sa apara din ce in ce mai multe informatii legate de Tiger 800.

visordown.com sustine ca a intrat in posesia preturilor pentru mobre si accesorii:

 

"The Tiger 800 will retail at £7,149 with an additional £600 for the ABS model. The Tiger 800XC will retails for just £600 more than the standard model at £7,749 with an additional £600 for the ABS model"

Tradus in euro un 800XC cu ABS ar costa aproximativ 9700 euro.

 

Tot visordown.com propune si o lista cu accesoriile disponibile pentru ambele variante:

 

 

Triumph Tiger 800/Tiger 800XC accessories list

 

 

Two-box pannier set £499.99

Top box £249.99

Sliding carriage kit £99.99

Top box back rest pad £44.99

Pannier inner bags (pair) £89.99

Pannier/top box inner bag £59.99

Tank bag harness £39.99

City tank bag £89.99

Adventure tank bag £109.99

City tail pack £69.99

Adventure tail pack £129.99

Waterproof roll bag £69.99

Arrow slip-on exhaust (E-marked) £499.99

Anodised rear brake reservoir £44.99

Tapered black handlebar £79.99

Heated handlebar grips £149.99

Adjustable clutch lever £23.49

Machined lever kit - standard £139.99

Machined lever kit - short £139.99

Paddock stand bobbins £20.99

Hand guards* £71.99

High level front mudguard* £69.99

Front mudguard extension kit £24.99

Rear mudguard extension kit £29.99

Headlight protector £39.99

Sump guard £129.99

Aluminium radiator guard £59.99

Adjustable high screen £119.99

Adjustable screen mechanism £39.99

Low rider gel seat £129.99

Rider gel seat £129.99

Pillion gel seat £99.99

Centre stand £149.99

Engine protection bars £169.99

Swing arm pivot cover £12.99

Rubber tank pad £24.99

Alloy led indicators £49.99

Led indicator relay kit £14.99

Alarm £269.99

D-lock £109.99

GPS mounting kit £49.99

Auxiliary power socket £20.00

Adventure fog light £229.99

All weather cover £89.99

Paint protection kit £59.99

Tyre pressure monitoring system* £119.99

Rear paddock stand £99.99

Front paddock stand £99.99

34PS restrictor kit £31.99

* indicates for Tiger 800 only

 

 

 

 

Read more: http://www.visordown.com/motorcycle-news--...l#ixzz14xFtpKVb

 

 

Legat de presupusul consum al noului model se pare ca Triumph pretinde ca poti face 250 mile intre doua alimentari cu benzina.

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten cu Sprint ST, are reviziile la 10K Km...In conditiile astea nu m-ar deranja sa ma duc la Budapesta odata la 10K km si sa-i fac revizia. Drumu pana acolo este bun si frumos ;). Pe topicul detinatorilor de Triumph un baiat a scris "Pentru piese pentru orice model Triumph si pentru Triumph-uri noi cu garantie, revizii si service in Bucuresti puteti sa apelati la mine. Totul este underground deocamdata intrucat Triumph nu are nici un interes in piata romaneasca si asta nu cred ca se va schimba curand dar cel putin pot tine garantia la ele fara a necesita drumuri pana la Budapesta sau Viena."

 

Oricum, astept in continuare cu interes pretul si primele informatii legate de consum.

 

Baiatul a fost baiat acum vreo 20 de ani ;) Pentru mobrele noi (sau SH) se elibereaza factura iar revizii / eventuale recall-uri, reparatii se pot face in Bucuresti din nou contra factura. Underground era spus numai in ideea ca se face fara licenta fabricii ci printr-un dealer Triumph de afara, la fel cum Marcel facea la Cluj inainte sa-si opreasca activitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cum sta treaba? Daca vin cu un Triumph luat de la Nemti in RO, are cine sa imi faca operatiunile de mentenanta ce tin de garantie aici? Sau nu?

 

Se pastreaza garantia pentru mobrele noi vandute pe canalul mentionat si service-ate asijderea sau la un alt service autorizat Triumph (eu am fost pana nu demult la Viena, pot sa-ti recomand doi, Budapesta nu mi-a inspirat incredere). Pentru mentenanta in sine, teoretic orice mecanic poate sa te rezolve daca e constiincios si are un manual de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Preturile oficiale primite de la dealer din UK:

 

Hi RemusI can sell you a UK spec bike "road" version for £7149 non ABS, or £7749 ABS or the "XC" version for £7749 non ABS or £8349 ABS. Most new machines come with switchable speedo's now and flat beam headlights which are acceptable in a lot of countries now.RegardsPeterStoneTriumphWestYorkshire

 

In euro, street cu ABS=9179e, XC cu ABS=9893e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stie germana? :)

 

In mare: se afla la premiera mondiala in Spania; au fost facute primele 100 exemplare pt teste; modelele cu ABS apar abia in februarie-martie 2011; lauda cuplul moto si franele, spun ca sunt clar 2 moto diferite, cea de strada cu suspensii mai tari si cu care nu se pune problema de teren.

Mesaj completat

Gramatica, nimic mai mult....

 

:)

 

mai degraba scris informal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...