Sari la conținut

Triumph Tiger 800


Postări Recomandate

alles klar.. :) mare lucru n-au spus, decat ca furca fata nu plonjeaza prea tare ca la alte marci (stim noi care...), ca abs -ul numai din primavara, in rest bla-bla si burn-out-uri :) . Asteptam un test serios, dar oricum e multa reclama, trebuie testat personal, cu 195 kg la gol si rezervor cocotat clasic sus (cred) totusi se apropie de "miare" si de modele mai vechi. Vorbim cand testam...totusi pentru on-road e mai dotata pe serie decat F 800 GS la care mai bagi bani in sa, scut, parbriz, handguards...dar in off, cred ca ia bataie de la GS...dar mai vedem...nu pare diferenta prea mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • Răspunsuri 250
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

alles klar.. :) mare lucru n-au spus, decat ca furca fata nu plonjeaza prea tare ca la alte marci (stim noi care...), ca abs -ul numai din primavara, in rest bla-bla si burn-out-uri :) . Asteptam un test serios, dar oricum e multa reclama, trebuie testat personal, cu 195 kg la gol si rezervor cocotat clasic sus (cred) totusi se apropie de "miare" si de modele mai vechi. Vorbim cand testam...totusi pentru on-road e mai dotata pe serie decat F 800 GS la care mai bagi bani in sa, scut, parbriz, handguards...dar in off, cred ca ia bataie de la GS...dar mai vedem...nu pare diferenta prea mare...

 

Test comparativ in Sicilia, cu BMW F800GS, BMW R1200GS, KTM 990 Adventure Dakar, Honda Transalp 700, Triumph Tiger 800XC, Yamaha XT660Z Ténéré si Yamaha Super Ténéré 1200 facut de Motociclismo:

 

http://www.motociclismo.it/su-motociclismo-di-giugno-la-prova-comparativa-delle-maxienduro-2011-moto-11262

 

http://www.youtube.com/watch?v=XuQ4HGj4Ifc

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

 

mistocut filmuletu desi e cam cheesy partea de poveste si comentariul unui de pe yt e adevarat ca zici ca-i porn in primele 3 minute :)

 

eu chiar as vrea sa prind sa testez mobra asta ... sunt curios in special cum se comporta raportat la ce ma astept eu de la 3 cilindrii - vad ca lumea o compara cu GS-ul de 800 destul de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in versiunea XC este concurentul direct al f800gs. sunt singurele in categoria asta, apoi mai vine monocilindrica tenere, iar alt concurent ar mai fii 990 Adv, dar ala are motor mai potent. ceea ce nu-l face concurent direct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in versiunea XC este concurentul direct al f800gs. sunt singurele in categoria asta, apoi mai vine monocilindrica tenere, iar alt concurent ar mai fii 990 Adv, dar ala are motor mai potent. ceea ce nu-l face concurent direct.

 

Ma rog, stiam ce zici. Dar, pe hartie motoras de pe xc se bate cu 990. Poanta e ca nu stiu cum se simte motor de 3 cilindrii pe off in conditiile in care 800 imi place dar nu prea... nu e ideea de cifre, e ideea de cum se simte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu daca graficele de putere/cuplu sunt similare intre 990 si 800xc. Sincer ma indoiesc de asta. Triumph-ul e venit din lumea stradala in timp ce KTM are multa experienta pe off. Parerea mea e ca daca le scoti e pe asfalt, 990 e ani lumina peste Triumph.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu daca graficele de putere/cuplu sunt similare intre 990 si 800xc. Sincer ma indoiesc de asta. Triumph-ul e venit din lumea stradala in timp ce KTM are multa experienta pe off. Parerea mea e ca daca le scoti e pe asfalt, 990 e ani lumina peste Triumph.

 

Daca accepti diferentele date de cilindree si raportezi la greutate nu sunt chiar asa diferite incat sa zici ca motoarele ( nu restul bicicletei ) sunt clar in alte clase si ca nu le poti considera ca optiuni... daca se accepta un 10% diferenta in favoarea altor chestii e chestie de la om la om.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca accepti diferentele date de cilindree si raportezi la greutate nu sunt chiar asa diferite incat sa zici ca motoarele ( nu restul bicicletei ) sunt clar in alte clase si ca nu le poti considera ca optiuni... daca se accepta un 10% diferenta in favoarea altor chestii e chestie de la om la om.

Cand am exclus KTMul din comparatie am facut-o din cauza motorului, nicidecum a ciclisticii, pozitiei in sa sau mai stiu eu ce alt criteriu.

 

Ma repet, nu doar numerele (cp,Nm,kW,rpm - fie ele si raportate la capacitatea cilindrica) definesc motorul. Trei factori foarte importanti sunt ciclul motorului (cate scantei, la ce interval in grade fata de prima), greutatea (intertia) volantei si graficele de livrare a cuplului/puterii. Asta de fapt defineste un motor, nu numerele alea cu cp si Nm. Ala e doar un maxim. Motorul se conduce intre relanti si maxim.

 

KTMul e pur si simplu conceput sa se comporte asemanator motoarelor motocross, in timp ce Triumph (presupun) si BMW (pe testate) au intentii destul de stradale.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Switch, multzam de lectie - probabil ca aveam nevoie :)

 

Daca citesti atent o sa vezi ca ce as fi vrut sa testez e tocmai cum se simte motorul. Daca vrei, poti sa cauti grafice, ma mira ca nu le-ai vazut pana acu' la cat de bine le stii pe toate :P

 

Nu am stat sa mai verific acum, dar din ce-mi aduc aminte motoras de pe Tiger nu se regaseste pe alte motorete in cilindreea asta si cred ca nici in alte detalii ( bine, exceptand ca are 3 cilindrii ). Asa ca nu l-as considera motor stradal din start.

 

Uite caracteristicile motorasului

 

11at_smackdown_tri.jpg

 

Cum "dau" astea la roata nu poti sa afli si sa vezi daca-ti place decat prin test.

 

Link la comparativul de unde vine graficul de mai sus: http://www.motorcycle-usa.com/12/11079/Motorcycle-Article/2011-Adventure-Touring-Shootout.aspx

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Pai nu stiu daca graficele de putere/cuplu sunt similare intre 990 si 800xc. Sincer ma indoiesc de asta. Triumph-ul e venit din lumea stradala in timp ce KTM are multa experienta pe off. Parerea mea e ca daca le scoti e pe asfalt, 990 e ani lumina peste Triumph.

 

... depinde cu care Triumph

 

se pare ca nu mai sunt ani lumina... Triumph Tiger Sport :dropsmilie:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Nimeni cu pareri persoanle, corect?

 

Exista cel putin un posesor de Tiger 800 in Bucuresti. L-am vazut pe drumul spre Targoviste acum vreo 3 saptamani. Motocicleta e alba, cu cutii Triumph.

Poate il cunoaste careva si-l convinge sa spuna ceva despre model pe topicul asta.

Oricum, la SMAEB am vazut varianta de strada si cei de la United mi-au spus ca va exista la ei o motocicleta de test in vara asta.

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-au zis (dupa o discutie despre vanzari/criza in ultimii ani) ca nu pot avea/justifica financiar un model de test, decat pt. 10+ exemplare vandute.

 

sper sa existe totusi unul de test in vara.

nu sunt sigur daca ei asigura si service-ul in garantie, dar devreme ce era listata cu 2 ani garantie, doar n-o sa ne ducem in HU/AT pt. asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Am facut astazi o scurta plimbare cu varianta de strada. Motor adevarat. Foarte usoara. Trage de rupe. Cuplu cacalau de foarte de jos, sub 2000 ture. Ca sa folosesc un slogan al altei marci, cutia de viteze optionala! De la 40 la 160 merge direct a sasea fara ezitari,vibratii sau balbe. Incalzeste putin la picioare si deja comun la parbrizele standard, canci protectie la vant. Tare sunt curios de suspensia variantei off cu roata de 21. Triumph deja exista in RO la Unitedmotors dpdv vanzari, garantie, service profi, piese si drivetest. Un lucru bun pt iubitorii marcii.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am facut astazi o scurta plimbare cu varianta de strada. Motor adevarat. Foarte usoara. Trage de rupe. Cuplu cacalau de foarte de jos, sub 2000 ture. Ca sa folosesc un slogan al altei marci, cutia de viteze optionala! De la 40 la 160 merge direct a sasea fara ezitari,vibratii sau balbe. Incalzeste putin la picioare si deja comun la parbrizele standard, canci protectie la vant. Tare sunt curios de suspensia variantei off cu roata de 21. Triumph deja exista in RO la Unitedmotors dpdv vanzari, garantie, service profi, piese si drivetest. Un lucru bun pt iubitorii marcii.

 

Mda, daca n-ar avea electronica excesiv de complicata si pretentioasa, un 800XC ar fi fost urmatorul meu motor. Asa...il las in grija celor mai doritori a aprofunda stiinta microcontrollerelor si a CAN bus-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Da, de 2 saptamani sunt posesor ca sa zic asa .

Fabricatie 2014, model XC cu ABS, proiectoare Touratech si manere incalzite.

AM studiat mult inainte sa o iau, am testat si m-am hotarat indragostindu-ma imediat.

Nu e primul meu Triumph insa asta chiar e cel mai reusit.

 

Ca fost (si actual) posesor de Africana mi-a luat putin sa ma obisnuiesc cu postura, astept inaltatoarele de ghidon, scutul si inaltatorul de parbriz in prima faza, este senzationala, cuplul este fantastic, livreaza de jos, este cel mai smooth motor in exploatare. Nu are pic de vibratie, schimba imediat mi se pare racheta.

 

NU am apucat sa fac prea multe iesiri insa cele scurte de pina acum m-au umplut de bucurie .

post-54569-0-36482400-1416388619_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pomeneeste nimeni p-aici de noua serie 800, lansata in urma cu trei saptamani la EICMA?

 

Din 2015 vor fi patru variante: XR, XRx, XC si XCx. Modelele XR sunt cele de strada iar cele XC orientate pentru off. Variantele cu x sunt mai bine echipate.

 

Detalii aici.


» Post actualizat in 25 Nov 2014 12:55

M-am uitat in acte, e inmatriculata in Ian 2014 deci fabricatie 2013 :-)

 

Vezi sa nu faci o confuzie: este vorba de modelele 2014-2015. In general, fabricarea modelelor 2014 (de exemplu) incepe in toamna 2013, dupa vacanta de vara. Asta inseamna ca si motocicleta ta ar putea fi afectata daca, conform seriei, este model 2014.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...