Sari la conținut

Sfat achizitionare SS 1000cc dupa 2005


sorinm
 Share

Postări Recomandate

Man, otto stie ce spune. Si nu e tocmai vitezan de tastatura :)

Pana si la FZ6-ul meu (~85CP la roata), daca retrogradez de sus, pot sa blochez spatele. La R1, cu slipper clutch, nu se intampla nimic. Bine, R1 asta baga benzina si cand e inchisa acceleratia tocmai pentru a mai "indulci" frana de motor, care altfel ar fi prea puternica.

 

:P presupun ca orice motor fara S C blocheaza spatele daca retrogadezi brusc la turatii mari fara sa reduci viteza motorului la ~ viteza rotii spate. Eu ziceam de un motor de 60 cp si am specificat ca nu era vitezana clar. Nici nu am comparat-o cu una la dinamica. Sunt ferm convins ca un blocaj mai violent se va termina intr-o imprastiere foarte demna de youtube daca nu te pricepi si/sau nu ai noroc.

 

Scuze pentru apelativul cu tastatura, e exact ca nu vorbiti daca nu stiti si nu prea isi avea locul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu as avea motor cu aceeasi putere la roata ca un R1 din 2000 ai fi zeul meu personal. Asa am ramas din nou cu o duma de "nu mai vorbiti daca nu stiti" lasnata de un vitezan de tastatura.

nu conteaza, eu nu prea zic din carti, uneori s-ar putea sa ma insel, dar pe toate le-am trait pe motor, asa ca ...asta e, daca ceva nu zic bine, e posibil.

referitor la R1, nu poti sa ma contrazici, toate astea puternice pe carburatie asa frana de motor au ca te pun in cap;incearca o honda sa vezi ca se schimba povestea-e mult mai blanda, parca e o domnisoara la ciclu :P .adica te dai la ea degeaba :) cu honda faci cam ce vrei ,te iarta de la foarte multe;cu yamaha, nu prea, te trazneste de nu te vezi-de exemplu, asa ca fapt divers, pt cei care au incercat si imi dau dreptate cu ocazia asta, daca schimbi a II-a in aer la R1 2004+, adica injectie, ai toate sansele sa te dai peste cap(intra cuplul ala nebun pe la 8000 de ture si trebuie sa fii artist sa o tii ok)-altfel oricum vine fata jos fara destul gaz.

imi pare rau sa te dezamagesc, mi-e cam lene sa scriu mai multe, dar ai putea candva realiza ca nu tastatura ma caracterizeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ppffff! Otto ma asteptam sa fi mai acid dupa acuza asta ca ai fi ''un vitezan de tastatura''

 

on topic urca-te pe fiecare din ele si vezi care are pozitia mai buna! eu zic, evident, K6-le :)

celelalte plusuri ia-le ca bonus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Salut,

 

 

Doresc sa achizitionez un SS de 1000cc. Nu urmaresc maximul de performanta ci axez pe fiabilitate, calitate, manevrabilitate.

 

Urmatoarele sunt preferintele mele, vreau doar sa imi spuneti in urma experientei care mi s-ar potrivi mai bine:

 

1. GSX-R K5/K6, modelul cu semnalizarile frontale in oglinzile retrovizoare. Mi se pare un compromis bun intre calitate si performanta. Am niste intrebari in legatura cu ea.

 

- Are slipper clutch ?

- Ce e ala backtorque limiter ?

- Are amortizor de ghidon din fabrica ?

- Ambreiaj hidraulic ?

- Ce alte tehnologii mai dispune ?

 

2. CBR 1000RR 06-07, arata mult mai bine ca GSXR-ul, dar e si mai scump..

 

3. Yamaha R1 05-06, motoreta cocalarilor**, din ce am mers pe ele si auzit mi se pare instabil deltaboxul ala + ca mai toate-s forjate.

 

- Aceleasi intrebari ca la GSXR + ce e ala fly by wire throttle si daca ma incalzeste cu ceva ?

 

4. Kawasaki ZX10R, o motoreta care nu prea imi place cum arata, nu stiu ce ar putea aduce in plus fata de modelele sus mentionate + calitatea kawasaki care de obicei este pusa la incercare.

 

 

Ce imi recomandati ? Nu-s incepator, nu vreau a isca alte polemici pe aici :)

 

 

-vezi ce inseamna sa fi un terminat si sa nu iti dai seama **?

-e bine ca e mai tare 1000rr 2006 ,2007

-degeaba ai 40.000km

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, ca o concluzie a topicului, am achizitonat GSXRul, sunetul tobei de titaniu si modul cum trage...te ung pe suflet. Am crezut ca ma insor cu Doamna cu Coasa cand ma gandeam la 1000cc dar se pare ca e mai mult o zana sexy GSXRul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:) tind sa fiu de acord cu sorinm, iar yamaha in general nu prea a excelat la nimic, iar la capitolul curse a fost varza, cam cea mai slaba dintre toate japonezele, asta spune cam tot.

 

WHAT?! :) Cea mai slaba japoneza la curse? HELLO!!! Te-ai uitat la motogp in ultimii ani sa vezi curse castigate de Yamaha? Cum poti sa spui ca e cea mai slaba la curse yamaha, cand este exact invers... poate n-or fi motocicletele yamaha atat de reusite pe strada (desi stim cu totii ce poate un R6 comparativ cu un 600RR spre exemplu), dar la curse lucrurile nu stau deloc asa...

 

Eu nu inteleg o chestie, de ce daca nu va place o anumita marca/model, aduceti afirmatii cum ca este varza sau cea mai slaba? Este doar opinia voastra, nu inseamna ca asa e situatia. Macar aduceti si argumente daca faceti asemenea afirmatii. Asa cum eu consider R1 2007-2008 o motocicleta de neegalat, asa considerati si voi anumite modele. Dar cel putin eu nu afirm despre celelalte japoneze ca sunt varza sau mai stiu eu cum. Spun doar ce imi place mie si atat, ca oricum nu o sa va schimb eu punctul de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WHAT?! :) Cea mai slaba japoneza la curse? HELLO!!! Te-ai uitat la motogp in ultimii ani sa vezi curse castigate de Yamaha? Cum poti sa spui ca e cea mai slaba la curse yamaha, cand este exact invers... poate n-or fi motocicletele yamaha atat de reusite pe strada (desi stim cu totii ce poate un R6 comparativ cu un 600RR spre exemplu), dar la curse lucrurile nu stau deloc asa...

 

Eu nu inteleg o chestie, de ce daca nu va place o anumita marca/model, aduceti afirmatii cum ca este varza sau cea mai slaba? Este doar opinia voastra, nu inseamna ca asa e situatia. Macar aduceti si argumente daca faceti asemenea afirmatii. Asa cum eu consider R1 2007-2008 o motocicleta de neegalat, asa considerati si voi anumite modele. Dar cel putin eu nu afirm despre celelalte japoneze ca sunt varza sau mai stiu eu cum. Spun doar ce imi place mie si atat, ca oricum nu o sa va schimb eu punctul de vedere.

 

MotoGP (curse de prototipuri) nu are relevanta in lumea motocicletelor de strada, antepostatorul se refera la WSBK (sau alte campionate de gen) unde se alearga mobre ce au puncte comune cu modelele de strada si unde Yamaha nu este tocmai in carti. Bine nici asta nu e tocmai relevant, probabil Yamaha a ales sa se concentreze pe cursele de MotoGP (cum o sa faca si Ducati) si sa nu (mai) investeasca in WSBK.

Cam mult offtopic, pana la urma ochiul stapanului ingrasa "vita", omul a facut cea mai buna alegere pentru sine.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, asa este, dar din postul lui, asta am inteles, ca Yamaha nu exceleaza la nimic, si de aceea am vorbit despre MotoGP. Si ai dreptate, sorinm a facut o alegere foarte buna cu GSXR-ul! Sa il stapanesti sanatos!!! Poate ne pui si noua ceva poze cu el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...